Einde wereld Awards

Reactiescore
239
Dag W63 forumspelers, -lezers en -volgers,

Deze wereld is zijn laatste weg in geslagen, de eindfase is bijna bereikt en daarom is het tijd voor de EINDE WERELD AWARDS.
De awards waar je mensen in het zonnetje kan zetten die allround veel hebben gepresteerd. Of om mensen keihard de grond in te stampen vanwege wanprestaties.

Ik hoop op veel lijstjes met de nodige argumentatie.

Hieronder het lijstje (zijn er leuke aanvullingen?):

Code:
[b]Beste speler van W63:
Beste stam van W63:
Beste stam speler van W63:
De beste aanvaller van W63
De beste verdediger van W63
Meest gezellige speler van W63
Grootste VV slet van W63
Het grootste ego van W63:
Beste leider van W63:
Slechtste leider van W63:
Mooiste speler naam van W632:
Mooiste stam naam van W63:
Beste P&P'er:
Slechtste P&P'er:
Favoriete forumposter
Mooiste profiel foto spelers W63:
Mooiste profiel foto stammen W63:
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Mooiste actie van W63:
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Slechtste verliezer van W63:
Grootste blunder van W63
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Welke speler verdient het meeste respect:[/b]
 

DeletedUser79704

Guest
Beste speler van W63:
Marky mark (floris) : 1 vd steunpilaren binnen de GA, van het regelen van de edellijnen tot het opzetten van massa's. inventarissen maken, vv's draaien en de hele boel recht houden in het algemeen. hij heeft van dag 1 zijn schouders onder een "hopeloze" situatie gezet en dit tot een goed einde kunnen brengen.

Pavo (bjorn) : Naar mijn mening 1 vd belangerijkste spelers/ account's binnen de GA. van in het begin deffbunker spelen voor DD tot het vele vv's draaien. Toen de hele GA inactief kwam door vakantie's en reizen heeft bjorn naar voor gestapt en bijna dagelijks vv gedraait, dit om zowel te deffen als te offen. Beetje een jammere ligging voor hem want er was weinig actie die kant maar hij heeft zich meermaals bewezen als 1 van onze betere spelers.

red sky at morning (tim) : de imo verdiende rang 1 vd wereld. na zijn overstap heeft hij het zwaarst onder vuur gelegen, en dit heeft hij allemaal afgeslagen met op 3 of 4 massa's amper dorpen te verliezen, denk dat het er zelf maar 1 was. en dit allemaal solo. Ook hij was zeker niet vies om vv's te draaien en zijn schouders onder de GA te zetten waar nodig.

en dan heb je nog stijn van the architect: hij is de enigste speler van de GA die er niet bij was sinds het begin, maar dat verkleint zijn aandeel niet. bij massa's spamde hij 1000-en aanvallen en draaide ook de nodige vv's om te deffen. ook heeft hij sinds zijn komst bijna iedere massa helpen plannen samen met floris, die allemaal zeer succesvol bleken.

Ook jack( architect) en emiel(faketrain) horen hier zeker bij aangezien zij de GA opgericht hebben en vooral in het begin alles in goeie banen geleid hebben.

Slechtste speler van w63: de volledige vijandelijke kant.
Is er daar uberhaut 1 account niet gerend nadat ze inc's kregen?
Vooral kanpeki en mrvic dan, de hele wereld een grote mond hebben dat we het nooit zullen volhouden, duur deffen etc maar toen ze zelf front kregen en moesten deffen waren ze nergens te vinden. Aanvallen is makkelijk he als je overmacht hebt, maar neem dat weg en beide accounts waren niets waard.

Beste stam van W63:
De GA. we zijn van 60+ accounts naar 15 gegaan, waar veel rotte appels en ego's tussen zaten maar die vielen uiteindelijk weg. De kern waarmee we overblijven zijn stuk voor stuk toppers. We zijn altijd de meest stabiele stam geweest die een doel voor ogen had en uiteindelijk de verdiende wereldwinst gekregen hebben.

Beste stam speler van W63:
Bijna ieder account die nu binnen de GA zit hoort hier.
De beste aanvaller van W63:

Marky mark : pakte bij iedere massa steeds de meeste dorpen, stond het vroegst op om edels te gooien en alles was steeds strak getimed

Stijn van the architect: Aanvallen 1 van de betere spelers die ik ken, hij spamde steeds enorm veel aanvallen en vond altijd de gaatjes als die er waren.


De beste verdediger van W63:
Er werd veel op block ok gezet de hele wereld.
Maar TMP en red sky at morning hebben wel enkele massa's afgeslaan zonder verlies

Meest gezellige speler van W63:
Jack van the architect is altijd wel lachen geweest op discord, altijd in voor een praatje en ook over andere dingen kon je vaak bij hem terecht.
Grootste VV slet van W63:
Pavo, na het wegvallen van jelle heeft hij dat gat opgevuld door veel vv's te draaien en als hij even tijd had, ookal was het maar een uurtje nam hij steeds de vv zonder twijfelen.

Het grootste ego van W63: Mr victorious. Vond zichzelf zo goed, voordat hij front kreeg dan.

Beste leider van W63:
jack ( the architect) en faketrain: zij hebben de basis gelegd voor de hele GA en daarna heeft Marky mark overgenomen en ons tot hier gebracht.

Slechtste leider van W63:
Perfection/kanpeki: een gefaalde r2w, gevolgd door een gefaald beleid.

Mooiste speler naam van W63: /
Mooiste stam naam van W63:/
Beste P&P'er:/
Slechtste P&P'er
: rise against
Favoriete forumposter: /
Mooiste profiel foto spelers W63:/
Mooiste profiel foto stammen W63:/
Welke speler was voor jou de grootste verassing:/
Mooiste actie van W63:

TMP en ik die richting zuid hebben gesprongen om daar het runnen van de frontspelers op te vangen en het zuidfront recht te houden, en ondanks enkele stressvolle momenten hierin zeer goed geslaagd zijn.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: het joinen van da vinci en red sky at morning. de vijand viel uit elkaar nog voordat we een massa deden en daarna hebben ze nooit terug kunnen recht krabbelen.

Slechtste verliezer van W63:

Iedere speler van de vijand. Wat een ego's daar.

Grootste blunder van W63:

Een co van mij die op een andere wereld op red sky at morning speelde had perongeluk op w63 gelogd op red sky en daarna christa89 wat resulteerde in een mogelijke straf van 30% puntenaftrek. was een stressvolle dag maar uiteindelijk geen straf gekregen :p

Met wie wil je een volgende wereld draaien
: Met bijna de volledie GA, met enkele uitzonderingen.
 
Reactiescore
44
Beste speler van W63: Tim van redsky solo de hele wereld gespeeld en nooit echt veel dorpen verloren. Hij was er dag en nacht voor de stam en z'n timings zaten altijd goed.
Beste stam van W63: infected pirates toch wel. Kakaka deed niet serieus mee en wilde dingen uitproberen die niet binnen mijn stijl passen (niet dat ik er geen begrip voor heb) waardoor de wereld eigenlijk voor mij een beetje klaar was. Het toenmalig bellum.had niet heel veel. Kwaliteit moet ik zeggen (totaal plaatje).
Beste stam speler van W63: hier gaan toch de credits naar Bjorn aangezien die in mijn ogen er altijd was voor mij als ik. Vv nodig had en zelf geen tijd had om te deffen.

De beste aanvaller van W63: Tim Wederom die Precies wist wanneer en hoe aan te vallen en bij elke massa veel. Dorpen pakte. Ook zijn timings waren hier on point.
De beste verdediger van W63 ik kan hier eigenlijk niemand noemen, het blocken werd grotendeels door de stam gedaan en door de torens was het deffen niet zozeer moeilijk maar werd er gwn activiteit gevraagd van de accounts die onder vuur lagen.

Meest gezellige speler van W63 dit zijn er een heleboel, toen ik nog met jelle speelde in. Infected heb ik leuke. Calls gehadd waar ook Koen en minguel dagelijks zaten en we leuke Gesprekken. Hadden. Ik kan eig met iedereen wel. Lachen binnen m'n stam.

Grootste VV slet van W63: overduidelijk jelle. Die nam elke vv die gevraagd werd (als er gedefft moest worden) op zich zonder ook maar 10 minuten te hoeven wachten.

Het grootste ego van W63: laten we hier maar niet aan beginnen.

Beste leider van W63: Floris die alles en iedereen bij elkaar hield en ook diplomatiek sterk is.

Slechtste leider van W63: niet om boos te doen bas maar je bent een topkerel en je stond altijd klaar voor de stam 3n had je beste beetje voor alleen als het ging om. Beslissingen maken en diplomatiek vond ik dat je er toch aardig veel moeite mee had, je kunt denkik beter een adviserende rol gaan innemen. In het vervolg.

Mooiste speler naam van W63: eigenlijk geen uitblinkers

Mooiste stam naam van W63: kakaka
Beste P&P'er:
Slechtste P&P'er:
Favoriete forumposter
Mooiste profiel foto spelers W63:
Mooiste profiel foto stammen W63:
Welke speler was voor jou de grootste verassing:

Mooiste actie van W63: in het beginstadium van de wereld waar Tim en ik in een nacht tijd warlop hebben weggespeeld. Dit is misschien niet bijzonder voor de wereld maar die nacht hebben Tim ik misschien wel de leukste tijd gehad van w63 zeker omdat we na een ruzie diezelfde middag toch besloten hebben samen te knallen.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: de overstap van tip naar bellum heeft bepaald dat kakaka op delete ging, we zouden de wereld winnen met bellum maar door onvrede en gebrek aan teamspirit is de overstap van Red en vinci naar de ga de doorbraak betekend. Na een paar maanden strijden met bellum. Was het over.

Slechtste verliezer van W63: er zijn geen slechte verliezers maar als ik een antwoord moest aangeven dan is het wel kakaka die nieteens de eindstrijd aandurften.

Grootste blunder van W63
De overstap naar bellum waar ik spijt van had zodra ik het deed. Niets tegen bellum of ga maar ik was achteraf liever binnen infect gebleven.

Met wie wil je een volgende wereld draaien: ik ga er waarschijnlijk nu mee stoppen aangezien ik het spel te tijdrovend vind en de drama die erbij komt is niet voor mij weggelegd. Als ik ooit weer zou starten dan zou Ik Kevin meenemen en Tim. Verder zou ik met een aantal. Accs van ga nog eens willen starten en ik zou met jelle en minguel ook wel een wereld willen starten.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: het maakt me eigenlijk niet uit wie er op de wereld zouden zitten maar ik. Houd gwn van old-school tw dus mensen die fratsen uithalen die kakaka deed op 63 zou ik niet graag zien.

Welke speler verdient het meeste respect: Tim verdient respect ookal is het een moeilijk jong. Hij is misschien snel op zijn tenen gestapt maar heeft mij nooit in de steek. Gelaten en. Doet altijd alles voor. Zijn stam
[/b
 

DeletedUser79704

Guest
Hoe kan infected pirates de topstam zijn van w63 wanneer ze niet uit de start zijn geraakt en jij het enigste lid bent van die hele stam die w63 heeft kunnen afmaken?:p
 
Reactiescore
44
Hoe kan infected pirates de topstam zijn van w63 wanneer ze niet uit de start zijn geraakt en jij het enigste lid bent van die hele stam die w63 heeft kunnen afmaken?:p

Faketrain overdekop non agreed red sky zaten bij ons die tijd geloof ik dus niet alleen ik. En het kwam meer door de samenloop van omstandigheden door wat kakaka deed dat er besloten werd weg te gaan. Waar ik overigens al. Heb aangegeven heb spijt van te hebben
 
Reactiescore
239
Beste speler van W63:
Prinses Emily (FakeTrain): In de periode dat ze actief was heeft ze zowel offensief als defensief haar vrouwtje gestaan. Zowel op haar eigen account als via vv. Daarnaast heeft ze all-round eigenschappen die ervoor zorgen dat ze in elke stam een meerwaarde is.

Tim (Red Sky at Morning): Heeft veel te verduren gehad sinds zijn aankomst in de GA, mede door zijn centrale ligging op de wereld. Hij heeft zich daar goed verweerd, wat tot de nummer 1 positie op deze wereld heeft geleid. De terechte nummer 1 op basis van zijn inzet voor deze wereld.

Beste stam van W63:
Grand Alliance: Van begin tot einde heeft deze groep een heel grote evolutie doorgemaakt. Van een bende noobjes tot een hechte groep die het grote Bellum heeft verslagen. Het zou een sprookje kunnen met zijn goed afloop.

Beste stam speler van W63:
Bjorn (Pavo): Deze bompa van de GA cijferde zich heel de wereld lang weg voor de anderen. Zijn eigen account kreeg nooit de mogelijkheden om zich te bewijzen. Van def sturen naar de buren tot vv’en van accounts, Bjorn is een speler die elke stam wil hebben. Gelukkig hebben zijn versleten edelstjes nog eens op baan kunnen gaan op het einde van de wereld.

Detlef (Christa): Is een actieve noob in de chat, moest hij zo actief zijn op tw was hun account nummer 1 XD. Goeie meerwaarde omdat hij de stam telkens voorop zette bij het sturen van def en off en dat telkens ook deed.

De beste aanvaller van W63:
Als ik eerlijk ben heb ik geen wauw dingen gezien. Dus hier ga ik niemand nomineren.

De beste verdediger van W63:
Justin (Justinwebs): Heeft op meerder accounts bewezen een uitstekende deffer te zijn, een hekel om tegen te offen. Hij bleef telkens gaan tot het uiterste en haalde alles uit de kast om het account recht te houden.

Meest gezellige speler van W63:
Daan (Marky-Mark): Heeft toch een grote invloed gehad op mijn verloop op deze wereld. Hadden al vroeg eens contact toen bleek dat we alle twee gestart waren. Bij de start van de GA hebben we samen veel tijd gespendeerd aan de ontwikkeling van de GA. Uiteindelijk zijn we co’s geworden en hebben we het altijd leuk contact gehad in de chat.

Grootste VV slet van W63:
Jelle (Dragon Dancer): in zijn actieve periode binnen de GA was hij telkens van de partij als er moest gvvd worden.

Bjorn (Pavo): Zoals eerder aangegeven heeft deze bompa veel tijd gestoken in vv’s op deze wereld.

Het grootste ego van W63:
Minguel (Finit hic Deo.): Hij ging ons leren deffen en offen, niets van gezien.

Beste leider van W63:
Emiel, jammer dat hij is gaan runnen. Op de gepaste manier streng en rechtvaardig en indien nodig een dronklap die voor veel leute zorgt.

Slechtste leider van W63:
Wolfguard: zijn beleid trekt echt op niets. Kan niet serieus genomen worden als leider van een tw stam.

Daarnaast zoek ik die bij de tegenstander (Bellum), ik kan er geen naam op plakken omdat het niet altijd duidelijk was voor mij wie daar de leiding had. Ik nomineer ze hier omdat Bellum uiteindelijk gevallen is en dat zal niet zijn omdat alles daar perfect liep.

Mooiste speler naam van W63:
Raging Rabbits, ik hou van beestige namen

Mooiste stam naam van W63:
Grand Alliance: De groepsnaam is gelukkig een stamnaam kunnen worden.

Beste P&P'er, Slechtste P&P'er & Favoriete forumposter:
/: Er is nooit echt deftig P&P gevoerd dus deze laat ik over

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Elias (Loessoeee/TMP): Heeft veel te verduren gekregen (massa’s op zijn dak) en is ondank alles toch blijven doorgaan. Veel steun kreeg hij niet van zijn co’s en toch bleef hij gaan. Elias is een onderschatte speler die zich goed heeft verweerd.

Mooiste actie van W63:
Eerste stammassa van de Grand Alliance op Dealorian. Was zondermeer een eerste succes tegen de grote tegenstander (Bellum) en een eerste zet richting een nieuwe wending op deze wereld.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Wegvallen van Mr Victorious en daarna de massa op Kanpeki met bijkomende verliezen die voor een grote breuk hebben gezorgd bij de tegenstanders. Uiteindelijk heeft dit geleid tot de vrije doorgang over heel de wereld.

Slechtste verliezer van W63:
De laatste spelers van Ground/Death die het hebben opgegeven. Wat uiteindelijk ook verstaanbaar is, er was nu eenmaal geen toekomst meer. Maar jullie hadden het ons nog iets moeilijker kunnen maken en de wereld nog wat langer kunnen openhouden. TW ging jullie dankbaar zijn voor die extra euro’s.

Grootste blunder van W63:
De stam -MM- (Manu militari) was een hel om mee te werken. Het leiderschap van Agent Bough was rampzalig en had kunnen zorgen voor een vroege wereldwinst van Bellum. De enkele overlevers van die stam hebben het uiteindelijk ver geschopt.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Niemand, want tis genoeg geweest. Challas

Welke speler verdient het meeste respect:
Iedereen die behoort tot de GA en ondanks alle ups and downs zijn gebleven tot het einde. Niet de noobjes die zijn gaan runnen en niets meer van zich hebben laten horen.

----------------------------------------
Ave Flonaldo, morituri te salutant
 

DeletedUser77704

Guest
Beste speler van W63:
Prinses Emily (FakeTrain): In de periode dat ze actief was heeft ze zowel offensief als defensief haar vrouwtje gestaan. Zowel op haar eigen account als via vv. Daarnaast heeft ze all-round eigenschappen die ervoor zorgen dat ze in elke stam een meerwaarde is.

Tim (Red Sky at Morning): Heeft veel te verduren gehad sinds zijn aankomst in de GA, mede door zijn centrale ligging op de wereld. Hij heeft zich daar goed verweerd, wat tot de nummer 1 positie op deze wereld heeft geleid. De terechte nummer 1 op basis van zijn inzet voor deze wereld.

Beste stam van W63:
Grand Alliance: Van begin tot einde heeft deze groep een heel grote evolutie doorgemaakt. Van een bende noobjes tot een hechte groep die het grote Bellum heeft verslagen. Het zou een sprookje kunnen met zijn goed afloop.

Beste stam speler van W63:
Bjorn (Pavo): Deze bompa van de GA cijferde zich heel de wereld lang weg voor de anderen. Zijn eigen account kreeg nooit de mogelijkheden om zich te bewijzen. Van def sturen naar de buren tot vv’en van accounts, Bjorn is een speler die elke stam wil hebben. Gelukkig hebben zijn versleten edelstjes nog eens op baan kunnen gaan op het einde van de wereld.

Detlef (Christa): Is een actieve noob in de chat, moest hij zo actief zijn op tw was hun account nummer 1 XD. Goeie meerwaarde omdat hij de stam telkens voorop zette bij het sturen van def en off en dat telkens ook deed.

De beste aanvaller van W63:
Als ik eerlijk ben heb ik geen wauw dingen gezien. Dus hier ga ik niemand nomineren.

De beste verdediger van W63:
Justin (Justinwebs): Heeft op meerder accounts bewezen een uitstekende deffer te zijn, een hekel om tegen te offen. Hij bleef telkens gaan tot het uiterste en haalde alles uit de kast om het account recht te houden.

Meest gezellige speler van W63:
Daan (Marky-Mark): Heeft toch een grote invloed gehad op mijn verloop op deze wereld. Hadden al vroeg eens contact toen bleek dat we alle twee gestart waren. Bij de start van de GA hebben we samen veel tijd gespendeerd aan de ontwikkeling van de GA. Uiteindelijk zijn we co’s geworden en hebben we het altijd leuk contact gehad in de chat.

Grootste VV slet van W63:
Jelle (Dragon Dancer): in zijn actieve periode binnen de GA was hij telkens van de partij als er moest gvvd worden.

Bjorn (Pavo): Zoals eerder aangegeven heeft deze bompa veel tijd gestoken in vv’s op deze wereld.

Het grootste ego van W63:
Minguel (Finit hic Deo.): Hij ging ons leren deffen en offen, niets van gezien.

Beste leider van W63:
Emiel, jammer dat hij is gaan runnen. Op de gepaste manier streng en rechtvaardig en indien nodig een dronklap die voor veel leute zorgt.

Slechtste leider van W63:
Wolfguard: zijn beleid trekt echt op niets. Kan niet serieus genomen worden als leider van een tw stam.

Daarnaast zoek ik die bij de tegenstander (Bellum), ik kan er geen naam op plakken omdat het niet altijd duidelijk was voor mij wie daar de leiding had. Ik nomineer ze hier omdat Bellum uiteindelijk gevallen is en dat zal niet zijn omdat alles daar perfect liep.

Mooiste speler naam van W63:
Raging Rabbits, ik hou van beestige namen

Mooiste stam naam van W63:
Grand Alliance: De groepsnaam is gelukkig een stamnaam kunnen worden.

Beste P&P'er, Slechtste P&P'er & Favoriete forumposter:
/: Er is nooit echt deftig P&P gevoerd dus deze laat ik over

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Elias (Loessoeee/TMP): Heeft veel te verduren gekregen (massa’s op zijn dak) en is ondank alles toch blijven doorgaan. Veel steun kreeg hij niet van zijn co’s en toch bleef hij gaan. Elias is een onderschatte speler die zich goed heeft verweerd.

Mooiste actie van W63:
Eerste stammassa van de Grand Alliance op Dealorian. Was zondermeer een eerste succes tegen de grote tegenstander (Bellum) en een eerste zet richting een nieuwe wending op deze wereld.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Wegvallen van Mr Victorious en daarna de massa op Kanpeki met bijkomende verliezen die voor een grote breuk hebben gezorgd bij de tegenstanders. Uiteindelijk heeft dit geleid tot de vrije doorgang over heel de wereld.

Slechtste verliezer van W63:
De laatste spelers van Ground/Death die het hebben opgegeven. Wat uiteindelijk ook verstaanbaar is, er was nu eenmaal geen toekomst meer. Maar jullie hadden het ons nog iets moeilijker kunnen maken en de wereld nog wat langer kunnen openhouden. TW ging jullie dankbaar zijn voor die extra euro’s.

Grootste blunder van W63:
De stam -MM- (Manu militari) was een hel om mee te werken. Het leiderschap van Agent Bough was rampzalig en had kunnen zorgen voor een vroege wereldwinst van Bellum. De enkele overlevers van die stam hebben het uiteindelijk ver geschopt.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Niemand, want tis genoeg geweest. Challas

Welke speler verdient het meeste respect:
Iedereen die behoort tot de GA en ondanks alle ups and downs zijn gebleven tot het einde. Niet de noobjes die zijn gaan runnen en niets meer van zich hebben laten horen.

----------------------------------------
Ave Flonaldo, morituri te salutant

Bedankt voor de mooie nominatie
 
Reactiescore
1.367
Ere wie ere toekomt, maar red sky die 140m odd boost in drie dagen, om odd rang 1 te eindigen vind ik wel heel suf.

160m zelfs

Wij vinden het suf dat een volledig weggespeeld account blijft loggen enkel om zijn (onverdiende) rang te behouden.

Onverdiend?

Kijk eerst bij jezelf, beetje stabbers de wereld laten winnen :)
 

DeletedUser67275

Guest
Wij vinden het suf dat een volledig weggespeeld account blijft loggen enkel om zijn (onverdiende) rang te behouden.
Onverdiend? Mr. V. heeft verreweg de meeste klappen gehad van W63 getuige de stats. 326M vs 487M ODD is een gigantisch verschil. Je eigen ODD boosten met 50% van je oorspronkelijke hoogte is gewoon triest, om daarmee een awardje te pakken.
 

DeletedUser79704

Guest
Mr vic heeft enkel zoveel ODD door zeer duur te deffen/niet dodgen. Er is geen enkele aanval geweest waarbij hij minder of 50 dorpen verloor & het originele team van mr vic is gaan lopen en liet zijn eigen stam vallen terwijl vv’s of hulp van andere werelden het effe snel mochten komen oplossen. En tbh het boeit ons zeer weinig wat jij ervan vind.

Wat ons nog minder boeit is jouw mening danny, jij bent gaan lopen toen je front kreeg, daarmee is genoeg gezegd. Je gedraagt je als een kind die geen snoepje heeft gekregen.
 
Reactiescore
3.452
Je eigen ODD boosten met 50% van je oorspronkelijke hoogte is gewoon triest, om daarmee een awardje te pakken.
Dat w62 account waarop je speelde deed precies hetzelfde de laatste 2 dagen van de wereld,Just saying.
 

DeletedUser67275

Guest
Mr vic heeft enkel zoveel ODD door zeer duur te deffen/niet dodgen. Er is geen enkele aanval geweest waarbij hij minder of 50 dorpen verloor & het originele team van mr vic is gaan lopen en liet zijn eigen stam vallen terwijl vv’s of hulp van andere werelden het effe snel mochten komen oplossen. En tbh het boeit ons zeer weinig wat jij ervan vind.
Slecht deffen of niet dodgen, het aantal is tot stand gekomen door de ontwikkelingen in de wereld, en is daarmee realistisch. Ik ga er verder ook niet meer op in, maar ik vind het gewoon beyond zielig om op zo'n manier meer dan de helft van je eigen ODD te boosten.

Dat w62 account waarop je speelde deed precies hetzelfde de laatste 2 dagen van de wereld,Just saying.
Klopt, en je weet dat niemand op één persoon na van ons account van boosten afwist, en er toen het boosten duidelijk werd daarom het wachtwoord direct gewijzigd is, zodat de speler in kwestie niet meer kon loggen. En ook al was het op W62 maar 4M boosten, en op W63 ruim 160M boosten, het is en blijft niet netjes.
 
Reactiescore
3.452
Klopt, en je weet dat niemand op één persoon na van ons account van boosten afwist,
Stond ik meen al een maand of 2 op het stammenforum en iedereen was daar mee akkoord,waren minstens 3 mensen van je team die ervan af wisten. ( Mike ,Monique en Roy )
Maar goed,ouwe koeien
 
Bovenaan