Einde wereld Awards

DeletedUser69389

Guest
Dank dank!

En ook dank aan degenen die ook een lijstje hebben gemaakt afgelopen dagen! :rolleyes:

48 uur aftellen is al ingegaan. Perfect moment voor lijstjes rushen! Duseeeh Red en Blue komop ;)
Nee bedankt. Zou geen goed lijstje zijn, omdat ik aan beide kanten heb gezeten plus dat ik nogal anti bepaalde spelers ben.
 

DeletedUser76269

Guest
Nee bedankt. Zou geen goed lijstje zijn, omdat ik aan beide kanten heb gezeten plus dat ik nogal anti bepaalde spelers ben.

Dat je aan beide kanten hebt gespeeld hoort jou lijstje alleen maar beter te maken maar goed. Een mening is een mening dus daar kan weinig slecht aan zijn.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Nee bedankt. Zou geen goed lijstje zijn, omdat ik aan beide kanten heb gezeten plus dat ik nogal anti bepaalde spelers ben.

Als je een afkeer hebt voor bepaalde spelers zit er ook een reden achter vaak. Het gaat om de argumentatie ;).
 
Reactiescore
1.367
Gefeliciteerd, werd eens tijd :p
 

DeletedUser78904

Guest
Voormalige / Huidige spelersnaam W60: mystery men, misschien zegt deze naam veel van jullie mensjes niet heel veel maar wij hebben toch echt w60 gewonnen en aangezien niemand weet wie wij zijn zullen we even een inkijkje geven in het perspectief van het meest mysterieuze account van w60.

Beste speler: In mijn vorige lijstje heb ik TAS hiervoor genomineerd en hoewel hun op veel gebieden het beste account zijn van w60, zijn er ook een aantal gebieden waarin ze zijn afgetroefd door andere accounts. Zo heeft IJKYO en DZJ veel meer VV uren gedraaid voor andere stamleden. Heeft MM veel meer ruzie lopen zoeken. In het westen heeft DBA laten zien dat ze een team hebben dat het meest zelfstandig kan opereren en voor zich zelf de conclusie heeft getrokken dat ze zonder stammies de wereld ook wel konden uitspelen. Crack had op het eind van de wereld een farm cluster gecreëerd waar de meeste accounts natte dromen van kregen op w60. Na dat ik alles netjes had beoordeeld en netjes in een tabel heb gezet. Jullie moeten maar even aannemen dat ik dat heb gedaan. Kwam ik er achter dat hoewel IJKYO minder kan aanvallen, deffen, farmen en edelen dat ze toch een half puntje meer hadden dan TAS dit zou kunnen komen doordat mijn Excel tabel de vv uren misschien wat zwaar mee rekende maar cijfers liegen niet dus hierbij wil ik IJKYO nomineren voor de beste speler van w60. Wees niet getreurd TAS de volgende wereld hebben jullie weer een nieuwe kans om een poging te doen naar de nominatie voor beste speler.

Beste gestopte Speler: Mijn geweldige CO, ook wel DE GEEST genoemd. Jammer genoeg kon hij de wereld niet afmaken op MM. Maar zijn gemis hebben we nadien elke dag gevoeld. En zijn vertrek hebben onze tegenstanders ook gemerkt want de nachtelijke aanvallen zijn nadien vrij sterk verminderd.

Beste stamspeler: Hier zou ik zo mijn stukje kunnen kopiëren van mijn vorige lijstje. Koen blijft met een ruime marge bovenaan staan.

De beste stam speler: Ik kan hierin eigenlijk alleen een keuze maken van accounts die in RED zitten. ik denk dat er genoeg grote team spelers zijn in andere stammen en het doet mij pijn dat ik jullie hierin niet kan noemen want tussen al die ego’s die op TW rond lopen is een team speler die zich 100% inzet voor de stam en niks terug vraagt een hele verademing. Wij hadden het geluk dat we in RED zo’n bijzondere speler in de stam hadden genaamd Koen (DZJ). Op w60 had koen eigenlijk maar 2 dingen te doen, Deff sturen naar die ego trippers aan het front die het altijd beter dachten te weten en VV draaien van die ego trippers als de ego trippers het even af lieten weten. Beide dingen heeft koen zo goed gedaan dat RED zowaar nog de wereld gaat winnen ook.

Meest loyale speler: Ramon, mijn geweldige MB. Waar veel MB’s het aflaten weten na een paar maanden van trouwe dienst is Ramon tot het laatste moment door gegaan met het beschermen van mijn RIM.

Meest ontrouwe speler: Ik ga verstandig zijn en deze persoon in kwestie maar niet noemen, we zouden niet willen dat we allemaal lijken uit de kast gaan halen. Als je toch behoefde hebt aan vieze roddels dan moet je maar de margriet gaan lezen of als je niet kan lezen een uurtje naar Renee van Gijp luisteren.

Grootste wannabe , in-game : De keuze is niet erg groot als het alleen in-game is. Ik heb keuze uit 13 eenheden en van al die eenheden denk ik dat als liefst een speervechter wil zijn. Vraag mij niet om die keuze uit te leggen want deze is gebaseerd op een droom die ik van kleins af al heb.

Beste stam
: De winnaar schrijft geschiedenis dus ik denk dat RED de grote favoriet is voor mij.

Slechtste stam: Hoewel Blue/adios/koets aparte stammen waren is het voor mij een pot nat en mogen ze deze prijs delen.

Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? DBA en IJKYO, Het samen spelen met TAS is mij ook erg bevallen maar ik zou ze ook graag willen verslaan op de volgende wereld.

Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? Zoals de mensen in RED wel weten hebben de spelers op MM de emotionele spiegel van een vrouw met een midlife crisis die net gedumpt is op dat ene dagje in de maand. Hoe dit komt? Dat komt door die rare calamiteiten.

De mooiste PERSOONLIJKE actie: Mijn account versterken met Maikel, RED dacht net klaar te zijn met de onrust vanuit MM met het vertrek van DE GEEST. Maar ze werden flink bedrogen na een paar uur met Maikel in de chat te hebben gezeten.

De mooiste WERELD actie: dit vind ik een moeilijke, Ik denk dat ik kies voor het besluit van Blue om er ondanks hun verlies nog een hun best te doen om de laatste geheimen te verdedigen. De uitvoering van hun idee kan terecht bij de grootste blunders van w60 maar het idee was mooi.

Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten? AK, er speelde leuke spelers op en het is toch jammer dat het een van de weinige accounts uit RED is die de eindstreep niet hebben gehaald.

Grootste verrassing van W60
:
- In positieve zin heeft GS mij verrast door 3 weken lang te deffen terwijl al hun voormalige stamgenoten er al met de pet naar hebben gegooid. Dit laat zien dat er toch nog wat mentaliteit zat in de tegenstanders. Als de andere accounts met de zelfde motivatie hebben lopen deffen tegen RED had adios de wereld gewonnen.
- In negatieve zin heeft de val van RBC mij verrast. RBC is lange tijd het beste account geweest op w60 en had niemand die naast hun lag durfde of kon hun iets maken. Het is een gemiste kans voor de hele wereld dat ze de wereld via de achter deur hebben verlaten zulke actieve en aanvallende accounts geven een wereld kleur.

Grootste stabber van W60: spenky, Ik weet niet wat ze hebben gedaan en wanneer maar toen ik mensen ging vragen wie er een beetje heeft lopen stabben kwam dit account er bij iedereen bovendrijven. Gefeliciteerd spenky en keep up the good work.

Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: RED joinen, achter af denk ik dat we op MM veel meer plezier hebben kunnen hebben als tegen RED speelde dan in RED.

De beste aanvaller: Vanuit Red hebben wij altijd complimenten gekregen over onze aanvallende stijl en resultaten. Van onze tegenstanders heb ik geluiden gehoord dat ze ons als een stel noobs vonden aanvallen. Voor mij laat dit zien hoe de meningen kunnen verschillen over hoe je het best kan aanvallen. Er zijn meerdere manieren om tegenstanders pijn te doen en de ene is niet per definitie beter dan de andere. Wij van MM hadden hielde constante druk gecombineerd met blitz aanvallen in de nacht of vroege ochtend. De achter liggende gedachte daar achter is dat tegenstanders altijd fouten maken en met constante druk kan je deze fouten het best herkennen en daar op inspelen. De algemene stijl op deze wereld mede door de torens is de aanvaller helemaal lam leggen in een grote massa en hem dan terwijl het account een chaos is zoveel mogelijk dorpen edelen. Persoonlijk ben ik geen fan van deze stijl, als de massa mislukt ben je zo 2 weken kwijt waarin je clears moeten opbouwen en ben je veel GS kwijt (een dode clear kost je ongeveer 30 munten meer als je ook actief farmt). Early game is RED hier een aantal keer de fout in gegaan door geflopte massa’s op tiranu en zheq93. Deze mislukte aanvallen hadden direct een negatief gevolgen voor RED de spanningen stegen de groei van accounts bleef happeren. Bij adios zag ik ook veel negatieve effecten na een mislukte massa. Mijn hele conclusie uit dit hele verhaal is dat de beste aanvaller de aanvallende acties die hij doet tot een goed resultaat brengt. En ondanks de lof van onze stam genoten kan ik niet zeggen dat wij van MM dat zijn. We hebben early game meerdere mislukte aanvallen gedaan op Tiranu en hebben zheq93 lange tijd bestookt met clears en lange tijd minimale resultaten geboekt. TAS daarin tegen bijna elke aanval vanuit hun account tot een goed resultaat gebracht. Dit deden ze zo goed dat veel mensen die niet goed opletten ten onrechte dacht dat TAS een intern account was. En dat hun tegenstanders de hele tijd wegrende. Hoewel ik geen fan ben van geplande aanvallen en alles tot in de puntjes regelen kan ik niet ontkennen dat het bij TAS fantastisch is uitgepakt en daarom nomineer ik hun voor de beste aanvaller.

De beste verdediger: Ik ga deze prijs in tweeën delen, een prijs voor de beste deffer aan de kant van RED en een prijs voor de beste deffer van de spelers die niet in RED zaten.
- Beste deffer uit RED dat is TAS, hoewel het deffen van IJKYO ook knap is vooral het VV deffen. Hebben ze zoveel lopen opscheppen over hun deff skills dat ik niet meer met zekerheid kan zeggen wat waar is en wat niet waar is. Ik hoop dat jullie voortaan je zelf wat bescheidener omschrijven want je zet je zelf buitenspel voor deze prestigieuze nominaties.
- Beste deffer van de rest is GS. GS heeft tegen adios en tegen RED laten zien dat ze hun mannetje staan en dat ze niet bang zijn om te deffen.

De beste VV'er: Een beetje jammer dat er zoveel accounts in RED gewoon actief waren zodat er amper vv nodig was. De twee accounts die wel veel VV hebben gedraaid zijn DZJ en IJKYO. Waarbij een VV van IJKYO er uitspringt toen Ruben eigenhandig alle calamiteiten die er waren tijdens een massa van adios te lijf is gegaan. Voor deze heldhaftige prestatie wil ik Ruben nomineren tot beste VVer van w60.

Grootste flop (speler)
: bounty er zijn accounts die nog harder vielen dan bounty maar dit account heeft eigenlijk niks goed gedaan. Ze hadden de ligging om als een superman al hun buren overeind te houden met hun mobiele deff maar in plaats daarvan hielden ze hun deff constant thuis. En vielen hun buren een voor een in chaos. En toen ze zelf deff nodig hadden omdat ze werden aangevallen waren ze niet thuis.

Grootste flop (stam): Noble deze stam had de mogelijkheid om zich lekker zelfstandig te manifesteren en gewoon TW te spelen in plaats daar van hebben ze besloten om als een soort MB stam zich te onderwerpen aan een aantal accounts die een onuitputtelijke vraag hadden aan deff.

De beste stamleider: In een stam waar MM inzit heb je een goede stamleiding nodig. Over het algemeen kent MM namelijk weinig tact en zeggen we wat we willen zeggen. Je kan je voorstellen dat het in chats niet altijd goed valt. Voor de mensen die niet in RED zitten, MM is het account in RED dat het altijd beter weet dan zijn buurtjes normaal is dit geen probleem behalve dat we het deze keer echt beter wisten. Wij hebben geen buren in RED waar we geen ruzie mee hebben gehad, gelukkig zaten er in RED twee mannen die door hun gezegende leeftijd de wijsheid bezaten om onze kennis die we soms wat ongelukkig overbrachten naar de goede oortjes te leiden.

Bedankt Wess en Carlo

De slechtste stamleider: Is er een andere leider? Zoals Rutte het gisteren nog even goed uitlegde alles wat goed gaat doet het team en alles wat slecht gaat doet de baas.

Grootste P&P abuser: is het normaal dat de halve vraag in het Nederlands is en de andere helft in het Engels, wie verzint zulk soort dingen. I shall dan ook maar proberen mijn answer half Engels and half Dutch to formuleren. Ik just sloeg you uit.

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
1. TAS
2. IJKYO
3. Trace
4. DBA
5. DZJ

- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent?
Een extra dorpje, en dat is toch vrij belangrijk aangezien de werelden steeds kleiner worden. Wat zouden jullie toch moeten als de wereld nog een dorpje kleiner was geweest.

- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?
De eerste paar dorpen zijn de leukste, het risico is daar het hoogst een fout kan het einde betekenen. Op een goeie tweede plaats komt denk ik fronten met zheq93 en Tiranu we waren toen op ons top punt van activiteit en liepen we het best.

Voor de nog bestaande accounts:
1. Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
- MM weg spelen is simpel weg onmogelijk wij zijn letterlijk een combinatie van een kakkerlak en onkruid. Als we er niet zouden zijn geweest dan zou Coruscant die we in early game hebben weg geedelt onze edellijnen hebben overgenomen en zou RED de wereld 2 maanden geleden al hebben gewonnen of zou red nu bezig zijn met een burger oorlog.

2. Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?
- Coruscant
3. Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren?
- Als een vage schim in hun gedachtes, wij heten niet voor niks mystery men.
 

DeletedUser73926

Guest
In een stam waar MM inzit heb je een goede stamleiding nodig. Over het algemeen kent MM namelijk weinig tact en zeggen we wat we willen zeggen. Je kan je voorstellen dat het in chats niet altijd goed valt. Voor de mensen die niet in RED zitten, MM is het account in RED dat het altijd beter weet dan zijn buurtjes normaal is dit geen probleem behalve dat we het deze keer echt beter wisten. Wij hebben geen buren in RED waar we geen ruzie mee hebben gehad, gelukkig zaten er in RED twee mannen die door hun gezegende leeftijd de wijsheid bezaten om onze kennis die we soms wat ongelukkig overbrachten naar de goede oortjes te leiden.

Bedankt Wess en Carlo

Heel herkenbaar^^
 
Bovenaan