Einde wereld Awards

Reactiescore
1.367
ff copy-paste van een andere wereld gedaan, maar kan ook leuk zijn hier.

Voormalige / Huidige spelersnaam W60:
Beste speler :
Beste gestopte Speler :
Beste stamspeler :
Meest loyale speler (in 't algemeen) :
Meest ontrouwe speler :
Grootste wannabe , in-game :
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? :
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? :

De mooiste PERSOONLIJKE actie :
De mooiste WERELD actie :
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? :
Grootste verrassing van W60 (kan een actie zijn, maar ook een account) :
Grootste stabber van W60:
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest:

De beste aanvaller :
De beste verdediger :
De beste VV'er :
Grootste flop (speler) :
Grootste flop (stam) :
De beste stamleider:
De slechtste stamleider:
Grootste P&P abuser :

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent?
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?
 
Reactiescore
1.367
ff copy-paste van een andere wereld gedaan, maar kan ook leuk zijn hier.

Voormalige / Huidige spelersnaam W60: Rise Against
Beste speler: Spelers van Growing Strong, enige spelers waar ik altijd op heb kunnen rekenen (behalve toen ze naar adios gingen), ook shakedown8 en nice ult amumu wil ik nomineren. Dit zijn voor mij simpelweg de spelers die ik het meeste heb zien doen.
Beste gestopte Speler: Stijn, mijn oude co, heeft lange tijd lekker met me samen gespeeld maar had geen zin meer door het gezeik in koets.
Beste stamspeler: Heb eigenlijk enkel koets meegemaakt dus shakedown8, altijd in om vv of wat dan ook te doen. De rest van het oude koets heeft minder gepresteerd of gewoon de boel verneukt. Oh ja, Tiranu, maanden deffen op kapot account, ik had bedankt.
Meest loyale speler (in 't algemeen): Shakedown8, Nice ult amumu, Tiranu
Meest ontrouwe speler: Lord-Alessio, et Murus Magnificum, Growing Strong., CrackSparrow, Lo inolvidable, Jeremy die vroeger op NUA zat.
Grootste wannabe, in-game: /
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn):
Red, heb ze even mee mogen maken en moet zeggen dat dit een van de meest gemotiveerde en actieve stammen was die ik in tijden heb gezien
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn): Koets en Adios, lange tijd koets, vol spelers zonder motivatie en enkel gezeik. Adios even meegemaakt maar meeste spelers leken het opgegeven te hebben terwijl de wereld nog 50/50 was
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen?: Shakedown8 team, Thaud, NUA, paar lieverds van red, Tiranu
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen?: Martijn, Jeremy

De mooiste PERSOONLIJKE actie: Een koets met een dood paard proberen te trekken
De mooiste WERELD actie: RBC, lord-allesio en Royzboyz geedeld zien worden
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ?: Mijn eigen, get slapped, ltdarky
Grootste verrassing van W60 (kan een actie zijn, maar ook een account): Thaud, koets wilde hem niet, maar had een mooie toevoeging geweest.
Grootste stabber van W60: Jeremy, weet zo geen andere stabs
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: NUA in koets toelaten, hoewel ik de spelers mag (mickey, ruben vooral) hebben ze in mijn ogen er voor gezorgd dat koets viel.

De beste aanvaller: De adios spelers van het begin, de massa's op GS/unique waren mooi
De beste verdediger: Growing Strong, Tiranu
De beste VV'er: Shakedown8
Grootste flop (speler):
Saphira, Rise Against, Unique, Royzboyz en andere accs met grote beloftes waar niets van waar is gemaakt.
Grootste flop (stam): Koets, Adios die laatste vooral omdat ze de wereldwinst uit handen hebben gegeven
De beste stamleider: Leiding Red
De slechtste stamleider: Leiding van Adios, wat ik op het einde zag was er geen leiding. Die van koets is een goede 2e, maar met het stelletje ongeregeld had je niemand iets kunnen beginnen zonder nieuwe stam.
Grootste P&P abuser: /

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
Heb genoeg spelers benoemd, passen er niet allemaal in ;)
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent?
Koets langer in leven gehouden dan had gemoeten, meer niet echt.
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?
Begin is altijd spannendste, kan ik makkelijk paar dorpjes pakken of komt iemand me proberen te edelen.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?

Waarschijnlijk alsnog van koets geweest.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?
.TheFluffyDog, begon goed maar verloor dorpen in de nacht
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren?
idc
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76972

Guest
Thanks voor de nominaties Danny.
De hele wereld lang hebben we ontzettend veel pech gehad met stamgenoten, maar was desondanks toch een leuke wereld geworden waarin ik persoonlijk weer veel goeie contacten heb opgedaan. More luck next time :)
 
Reactiescore
177
Aangezien er na de post van Danny niks meer is gedaan in dit topic dacht ik nou laat ik hem maar openen.

Voormalige / Huidige spelersnaam W60: I Just Knocked You Out.
Beste speler :
Ja hier kunnen we er maar 1 benoemen en dat is The American Sniper. Waarom ze hebben van het begin tot eind meegedraaid in de top. En hebben zich keer op keer bewezen als 1 van de dragende spelers binnen Red.
Beste gestopte Speler : Iedereen die stopt vind ik geen beste speler.
Beste stamspeler : Hier benoem ik Koen van Dzjenghis zijn werk (vv's, clears en def ) die hij heeft geleverd aan geheel red is uitmuntend. Ook hoor ik wat over Team DBA maar dit kan ik niet bevestigen omdat ik nooit met hun in de stam zat.
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Heel Red is zo goed als vanaf begin tot eind bij elkaar gebleven.
Meest ontrouwe speler : Hier kunnen we er meerdere noemen maar ik denk dat Royboyzz en Spenky wel de kroon spannen omtrent minst trouwe speler.
Grootste wannabe , in-game : NVT
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Red.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Koets/Adios in het begin had ik het idee dat het 2 grote sterke stammen waren maar uiteindelijk blijkt dat er teveel gerommel was in beide stammen waardoor het zich nooit heeft kunnen ontplooien tot een waardige tegenstanders van Red. Ja er zijn dagen geweest dat het wel zo was/leek maar uiteindelijk vielen ze beide erg gemakkelijk.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Vele spelers binnen Red. DBA, Punkerke, Tiranu, RBC (jeremy), Cracksparrow (Jesse) en NUA lijken me wel leuk.
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : De royboyz, spenky, LO en zal er nog een paar vergeten.

De mooiste PERSOONLIJKE actie : De blitzjes door Rikkert die in USA woont. En natuurlijk het constante versturen van fakes/clears/edels op Tiranu die hebben we serieus 21 dagen achter elkaar elke dag nieuwe inc gegeven.
De mooiste WERELD actie : De massa's op LO/Royboyz/Tiranu/Punkerke
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Punkerke
wat een schatjes
Grootste verrassing van W60 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Delete van Cracksparrow dit had ik nooit verwacht en is niet de juiste keuze geweest.
Grootste stabber van W60: Helemaal in het begin met brabor, panda6forever en nog 2 andere spelers waar wij en Premades een NAP mee hadden. Op een vrijdag op zaterdag nacht rond 05:00 werd hij opgezegd en direct 4 treinen verstuurd op onze 4 premades. Dit was schandalig.
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest:

De beste aanvaller : Deze ligt nog open maar de strijd gaat tussen Trase, TAS en wij zelf IJKYO
De beste verdediger : GS/Punkerke/Tiranu
De beste VV'er : Dzjenghis
Grootste flop (speler) : LO/royboyz/spenky
Grootste flop (stam) : Koets/Adios
De beste stamleider: Joa
en Patrick
De slechtste stamleider:
Leiding Koets
Grootste P&P abuser : RBC
(begin van de wereld)
Beste papa deze wereld: Wessie van TAS

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? Op basis van prestaties de gehele wereld Tas,Trase, IJKYO, Dzjenghis en Mystery Men. Waarom ik voor deze spelers heb gekozen tjah dat is gewoon mijn mening niet dat ik het andere spelers niet gun maar het is gewoon zo.
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Ons eigen account is 1 van de dragende spelers geweest binnen Red in mijn ogen. We hebben veel OS geleverd, Clears verstuurd/gedoneerd en vv's gedraaid. Denk dat de tegenstander ook bang/voorbereid op ons was aangezien alle spelers waar wij doorheen hebben moet gaan vol stonden met def.
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Beginfase toen zaten wij nog niet in Red maar hadden wel goede contact maarja die kunnen zo gebroken worden.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
Weet niet hoe ik dit voor me zou moeten zien maar denk dat Red dan wel een lastigere positie zou hebben.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? maar ik denk dat Punkerke dan wel verder was gekomen.
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? Ik hoop als een nette speler die toch wel veel heeft betekend voor W60 zowel binnen de stam als naar buitenstaanders van Red.

Met vriendelijke groet,

Carlo van IJKYO
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77942

Guest
Aangezien er na de post van Danny niks meer is gedaan in dit topic dacht ik nou laat ik hem maar openen.

Voormalige / Huidige spelersnaam W60: I Just Knocked You Out.
Beste speler :
Ja hier kunnen we er maar 1 benoemen en dat is The American Sniper. Waarom ze hebben van het begin tot eind meegedraaid in de top. En hebben zich keer op keer bewezen als 1 van de dragende spelers binnen Red.
Beste gestopte Speler : Iedereen die stopt vind ik geen beste speler.
Beste stamspeler : Hier benoem ik Koen van Dzjenghis zijn werk (vv's, clears en def ) die hij heeft geleverd aan geheel red is uitmuntend. Ook hoor ik wat over Team DBA maar dit kan ik niet bevestigen omdat ik nooit met hun in de stam zat.
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Heel Red is zo goed als vanaf begin tot eind bij elkaar gebleven.
Meest ontrouwe speler : Hier kunnen we er meerdere noemen maar ik denk dat Royboyzz en Spenky wel de kroon spannen omtrent minst trouwe speler.
Grootste wannabe , in-game : NVT
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Red.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Koets/Adios in het begin had ik het idee dat het 2 grote sterke stammen waren maar uiteindelijk blijkt dat er teveel gerommel was in beide stammen waardoor het zich nooit heeft kunnen ontplooien tot een waardige tegenstanders van Red. Ja er zijn dagen geweest dat het wel zo was/leek maar uiteindelijk vielen ze beide erg gemakkelijk.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Vele spelers binnen Red. DBA, Punkerke, Tiranu, RBC (jeremy), Cracksparrow (Jesse) en NUA lijken me wel leuk.
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : De royboyz, spenky, LO en zal er nog een paar vergeten.

De mooiste PERSOONLIJKE actie : De blitzjes door Rikkert die in USA woont. En natuurlijk het constante versturen van fakes/clears/edels op Tiranu die hebben we serieus 21 dagen achter elkaar elke dag nieuwe inc gegeven.
De mooiste WERELD actie : De massa's op LO/Royboyz/Tiranu/Punkerke
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Punkerke
wat een schatjes
Grootste verrassing van W60 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Delete van Cracksparrow dit had ik nooit verwacht en is niet de juiste keuze geweest.
Grootste stabber van W60: Helemaal in het begin met brabor, panda6forever en nog 2 andere spelers waar wij en Premades een NAP mee hadden. Op een vrijdag op zaterdag nacht rond 05:00 werd hij opgezegd en direct 4 treinen verstuurd op onze 4 premades. Dit was schandalig.
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest:

De beste aanvaller : Deze ligt nog open maar de strijd gaat tussen Trase, TAS en wij zelf IJKYO
De beste verdediger : GS/Punkerke/Tiranu
De beste VV'er : Dzjenghis
Grootste flop (speler) : LO/royboyz/spenky
Grootste flop (stam) : Koets/Adios
De beste stamleider: Joa
en Patrick
De slechtste stamleider:
Leiding Koets
Grootste P&P abuser : RBC
(begin van de wereld)

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? Op basis van prestaties de gehele wereld Tas,Trase, IJKYO, Dzjenghis en Mystery Men. Waarom ik voor deze spelers heb gekozen tjah dat is gewoon mijn mening niet dat ik het andere spelers niet gun maar het is gewoon zo.
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Ons eigen account is 1 van de dragende spelers geweest binnen Red in mijn ogen. We hebben veel OS geleverd, Clears verstuurd/gedoneerd en vv's gedraaid. Denk dat de tegenstander ook bang/voorbereid op ons was aangezien alle spelers waar wij doorheen hebben moet gaan vol stonden met def.
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Beginfase toen zaten wij nog niet in Red maar hadden wel goede contact maarja die kunnen zo gebroken worden.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
Weet niet hoe ik dit voor me zou moeten zien maar denk dat Red dan wel een lastigere positie zou hebben.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? maar ik denk dat Punkerke dan wel verder was gekomen.
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? Ik hoop als een nette speler die toch wel veel heeft betekend voor W60 zowel binnen de stam als naar buitenstaanders van Red.

Met vriendelijke groet,

Carlo van IJKYO


Thanks maat en een volgende wereld contact me he:)
 
Reactiescore
310
Voormalige / Huidige spelersnaam W60: nice ult amumu
Beste speler : Shakedown8 de mannen stonden altijd voor je klaar en wat een top communicatie
Beste gestopte Speler : -

Beste stamspeler : Shakedown 8 zelfde reden als hier boven
Meest loyale speler (in 't algemeen) : deze gaat naar de spelers van red zo lang zo sterk gebleven
Meest ontrouwe speler : spenky
Grootste wannabe , in-game : discoverd by accident.
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : red
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :adios-koets
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : tas,ijkyo,shake,crack,thaud,harry008
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? :dba.

De mooiste PERSOONLIJKE actie : nog steeds niet opgeven
De mooiste WERELD actie : 65k punder halen #nolife
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : McDonald Trump,Don Pablito,Unique.
Grootste verrassing van W60 (kan een actie zijn, maar ook een account) : alle teleurstellingen
Grootste stabber van W60: duidelijk spenky
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: het niet mee doen van deze wereld.

De beste aanvaller :zelf het meest gezien van ijkyo
De beste verdediger :Tiranu
De beste VV'er : er zijn maar 2 accounts die vv voor nua hebben gedaan die die krijgen deze van mij ijkyo en RBC
Grootste flop (speler) : Lo inolvidable
Grootste flop (stam) : koets
De beste stamleider: stamleiding red
De slechtste stamleider: koets
Grootste P&P abuser :-

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? shake,tas,ijkyo,thaud,crack
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? momenteel helemaal niks :D:(
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? early game

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)? erg droevig
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? TAD
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? hoop op een positieven manier

doe dit eigenlijk nooit vind het ook niks haha maar goed dacht doe is gek!
was een leuke wereld met veel uitdaging succes allemaal verder en misschien komen wel elkaar nog is tegen!

spelfouten door dyslectie

Hoogachtend,
Ruben
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Voormalige / Huidige spelersnaam W60:

Calamity.

Beste speler:


The American Sniper

Teams als deze zie je nog maar zelden. Teams waar bijna niets negatiefs over valt te zeggen. Team TAS heeft de hele wereld door geen zwakkere periodes gehad. Het begon met een team dat nagenoeg onveranderd is gebleven. Ze hebben op offensief vlak gepresteerd. Ze sloegen niet vaak toe, maar als ze toesloegen was het bijna altijd een rake klap en dat zegt zeker wel iets over hun klasse. Later in het spel hebben ze ook op defensief vlak zich kunnen bewijzen. Geen moment van paniek, geen enkele VV aanvraag, met het hele team de massa's af kunnen weren. Dat is iets waar veel accounts - of bijna alle accounts op W60 die serieuze massa's kregen - wel een voorbeeld aan nemen. Kortom, het beste allround team dat ik heb gezien op deze wereld dat er stond wanneer het erop aankwam.

Beste gestopte speler:
Moet zeggen dat ik persoonlijk het aantal spelers dat hiervoor in aanmerking zou kunnen komen of in de buurt, ernstig tegenviel.

Peter van Initium Novum (@koetje boe )
Dit zal ongetwijfeld een opvallende keuze zijn geweest. Het account heeft zeker geflopt. Bij de derde massa werd het account volledig weggeruimd en kreeg Red een flinke domper te verwerken. Ik vind het nog steeds zonde dat het account weg is, want ik had er een goede relatie mee. Peter is een topper! Ik weet hoe hij het account nog draaiende heeft kunnen houden een hele tijd terwijl hij eigenlijk moest minderen. De wereld heeft eigenlijk niet veel van zijn kwaliteiten kunnen zien, als zijn account wat beter lag zou het ongetwijfeld een betere naam hebben gekregen als deze :).

Jeremy (@Felicitys )
Deze kerel startte op Nice Ult Amumu. Daarna stapte hij over naar ZheQ93 waar ik voor het eerst kennis met hem mocht maken. Hij heeft op dat account geen potten kunnen breken, maar bleef doorgaan. Toen het binnen Adios niet soepel liep en ZheQ op intern ging, heeft Jeremy nog besloten om door te knallen op The Rainbowchicks. Dat account had beroerde bemanning, wijzelf hadden al tientallen dorpen daar weten binnen te hengelen voordat Jeremy op het account kwam. Ik vind dat je er toen nog een mooie strijd van hebt weten te maken Jer, motivatie moest wel heel erg ver zoeken zijn maar je ging nog even door. Uiteindelijk brak je - door privé redenen - maar je verdient hier na al die inzet en moeite op solo accounts wel een plaatsje :). Volgende keer met een goed team op een account zitten :D

Beste stamspeler:

I Just Knocked You Out.
Deze award gaat dubbel en dwars naar dit team! Ze hebben nagenoeg op elk vlak alles gedaan wat ze konden. Ze wisten regelmatig hun eigen account aan het front leeg te zetten voor anderen (waaronder voor ons waar ik ze erg dankbaar voor ben!). Het team heeft veel accounts uit de brand geholpen met VV. Carlo heeft een leidingsfunctie op zich genomen en gehouden, ondanks de beperkte tijd die hij vaak had. Zonder jullie had Red er heel anders voor gestaan, dat weet ik wel zeker !

Meest loyale speler:

Christian van Je-rex-8 (@The GreenLife )
Je-rex-8 was binnen Red altijd een lastig account geweest voor velen. De activiteit was altijd best matig en dat leverde regelmatig problemen op. Rex werd om die reden dus ook niet altijd gespaard binnen de chats etc. Ik weet van Christian dat hij gedaan heeft wat hij kon en heeft regelmatig wat negativiteit over zich heen moeten krijgen. Ik kan me heel goed voorstellen dat hij er zelf ook niet prettig bij voelde, maar heb er respect voor dat hij door is blijven gaan. Hij kon zelf ook niet veel doen aan de slechte activiteit, maar hij is er voor blijven gaan ondanks zijn tijd.

Nathan van The Alcoholic Dream (@macnate )
Toen we de oost recruits aannamen had Red ervoor gezorgd dat Nathan op TAD kon nestelen. Hij heeft zich eigenlijk nooit echt thuis gevoeld op het account omdat hij moeilijk om kon gaan met het team (activiteit, ervaring ontbrak vaak) en had dus grote moeite met goed op het account zitten. De motivatie was ver te zoeken, maar Nathan heeft het tot nu toe nog uitstekend volgehouden. Het was een moeizame periode, maar hij heeft het account draaiende weten te houden, daar kun je alleen respect voor hebben. Veel spelers in jouw situatie zouden W60 maanden geleden al vaarwel gezegd hebben.

Shake - NUA - Saphira
De oostelijke accounts vond ik ook loyaal, op een andere manier. Ze zijn loyaal geweest aan hun stam Koets, aan de wereld en aan elkaar. Shakedown8, Nice Ult Amumu en Saphira. Nooit is er sprake geweest van R2W bij de accounts en ze hebben het heel lang volgehouden bij Koets. Ze zijn altijd bij elkaar gebleven, ook na de val van Adios. Ze hebben de wereld leuk weten te houden en zijn niet vroegtijdig vertrokken, scenario's die je vaak nog wel ziet op werelden waar een stam in de underdog rol uit elkaar valt.


Meest ontrouwe speler:
Dit vond ik een lastige. Je kunt hier natuurlijk echte stabbers invullen maar die horen bij de stab award in mijn ogen. Er zijn soms wel wat discutabele zaken geweest waar spelers niet even netjes bezig waren (bans aangeven of de regel die ik brak, noem maar op) maar dat maakt een speler niet direct onbetrouwbaar. Ik laat deze voor nu dan ook even open.

Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn):

Red
Om deze lijst niet te lang te laten worden onderbouw ik deze even niet. Er zijn ontelbaar veel dingen te noemen waarom deze stam beter is dan alle andere van deze wereld en die zijn algemeen gewoon bekend ;).

Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn):

Koets
Er ging in deze stam heel veel mis, van het begin tot aan de val van Koets. Een zwalkend recruitbeleid voorop. Koets was oorspronkelijk een grote premade stam van W55 geloof ik, met slechte liggingen. Hierdoor konden veel spelers niet uitblinken die wel wat in zich hadden, ook gingen er regelmatig spelers op intern en kwamen er weer nieuwe spelers bij. Op die manier kwam er eigenlijk nooit een goede samenhang en viel de stam uiteindelijk hopeloos uit elkaar.

Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen?
Grootste deel van Red
Spreekt voor zich. Ik mag me gelukkig wensen dat ik met deze spelers de wereld naar ons toe hebben getrokken :).

CrackSparrow / Shakedown8 / Nice Ult Amumu / Saphira
Lijkt me een leuke ervaring om bij de beste doorzetters van de wereld te zitten aan de vijandige kant.

Discovered by Accident. (@Baconchips )
Toffe kerels, heb er een goede band mee op kunnen bouwen laatste maanden, ik zou graag nog eens een wereld met ze starten :).

Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen?:

Oude team The Rainbowchicks (@The Rainbowchicks / @deblock007 )
Ik vond de communicatie met dit voormalig leiders account van Adios zeer onaangenaam. Ik probeerde altijd netjes te blijven communiceren naar ze toe, maar het was behoorlijk afzien als ik PM's van ze kreeg waarin altijd een heel grote bek werd getrokken, ik hoop dat Dennis / Kenneth in het vervolg ook wat netter kunnen zijn. Als externe leiders zou ik ze ongeschikt vinden. Met deze manier van communiceren speel ik ook liever geen wereld met deze spelers.

Martijn (@underground tacticz. )
Martijn heeft een paar dagen binnen Red gespeeld op Anarchistisch Kollektief. Even later zag ik deze kerel nog weleens uithalen naar Red op basis van die paar daagjes dat hij in Red zat. Ik kon daar enkel van walgen, ook zijn P&P stijl vind ik niet aantrekkelijk. Binnen een stam zal hij ongetwijfeld anders kunnen zijn, maar ik zou dan hoe dan ook verzekerd zijn van een belabberde P&P'er in mijn stam :p

De mooiste PERSOONLIJKE actie:

Oprichten van Red Sky at Morning
Als ik deze stam niet had opgericht zou de wereld er heel anders uit hebben gezien. Gezien hoe alles gelopen is, is het niet meer dan logisch voor mijzelf dat dit mijn mooiste persoonlijke actie is.

De mooiste WERELD actie :

De oprichting van de stam Blue
Ik zou hier de val van Royboyz, Lo Inolvidable, de val van een stam als Koets of Adios kunnen invullen maar ik denk dat, gezien de manier waarop dat ging, dat juist niet gezond was voor de wereld. De oprichting van Blue daarentegen bracht weer een leuke strijd op gang.


Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? :

Initium Novum en Anarchistisch Kollektief
Ook de enige twee accounts die Red heeft verloren door de wereld heen. Initium heb ik al toegelicht. AK (Bepaalde spelers) waren ook een echte aanwinst en als het account actief was gebleven hadden we nog een sterke troef op west dat Red veel had kunnen helpen.

Grootste verrassing van W60 (kan een actie zijn, maar ook een account) :

The Rainbowchicks kwetsbaar
Dit was voor mij persoonlijk de grootste verrassing. Het moment dat ik begon met speldenprikken uitdelen aan het account. De bemanning leek bijna helemaal weg te zijn en ik kreeg de mogelijkheid om door te pakken. Dit is iets wat ik nooit had verwacht maar toch gebeurde. Dit heeft eigenlijk de val van RBC al ingeluid, toen Jeremy erop kwam was er al een behoorlijke schade.

Grootste stabber van W60:

Spenky
Als je een aanvalsplan doorstuurt naar de vijand is dat natuurlijk een vuile actie. Hoef ik niet verder uit te leggen.

Tristan - Tragedy under Grace / Saphira
Ja, want waar speelde hij? In twee stammen die vijanden van elkaar waren. Rook behoorlijk naar spionage, zonder dat beide stammen ook maar een moment dat besef kregen.
Ben wel blij dat hij onlangs zijn excuses heeft aangeboden aan beide stammen.

Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest:

De regels overtreden en een geheim pakken
Buitengewoon onhandige actie geweest van mij, dit heeft zijn sporen nagelaten en ik heb er zeker van geleerd.

De beste aanvaller :

Mystery Men
Een zeer goed aanvallend team met het meeste vermogen. Zij wisten altijd een gaatje te vinden zonder er noodzakelijk een stammassa voor nodig te hebben. Ze hadden hun eigen tactiek die eigenlijk bijna niemand volgde - of kon volgen. Ze gingen altijd voor de aanhoudende druk en die heeft veel successen opgeleverd. Meer dan veel andere accounts die voor grote sloopwaves gingen maar daarna eigenlijk geen of weinig botten konden breken bij een account. MM heeft hier een goed voorbeeld gegeven hoe je winst kunt pakken - zolang je maar gemotiveerd, gedisciplineerd en aanhoudend blijft aanvallen!

De beste verdediger :

Ja, dit is een goede. Welke accounts hebben nu massa's gekregen en ook echt goed gedefft? Cala? Tiranu? Punkerke? GS? De een had weliswaar meer uithoudingsvermogen dan de ander en daar kan je veel respect voor hebben, maar geen van allen hebben een echt goed deff niveau laten zien in mijn ogen. Heel de wereld door werd er echt moker slecht gedeffed, maar met die toren kon dat blijkbaar ook want accounts bleven kapot moeilijk te breken. Maar ik denk dat The American Sniper toch wel een van de weinige uitzonderingen is. Ze hebben serieuze massa's mogen ontvangen, maar hebben die op eigen kracht kunnen opvangen. Er was geen enkele seconde VV'er aanwezig en voor zover ik weet waren er zo nu en dan dodgefouten zoals elk account maar was het niveau hoog. TAS heeft maar enkele dagen hoeven deffen, maar toch hebben ze wel veel meer laten zien dan die accounts die langdurig onder druk stonden en het maar het niet op eigen kracht konden, monsterstacks nodig hadden en noem maar op. Zou heel diep in mijn geheugen moeten graven moest ik een account noemen waarvan ik niet weet dat het niet regelmatig onder VV stond (bij degelijke massa's).

De beste VV'er :
Dzjenghis
Binnen Red was Koen toch een van de belangrijkere personen als het aankwam op deffen. Hij heeft echt dik VV uren gedraaid op sommige momenten, we mogen dankbaar zijn met zulke spelers in onze stam. Zonder Koen was het op bepaalde vlakken toch een stuk lastiger geweest.


Grootste flop (speler) :

Royboyz en Lo Inolvidable
Als je al weg bent voordat de éérste wave van de alleréérste massa aankomt ben je ofwel een dikke runner ofwel een hele dikke runner. Het verloop van beide accounts was bijna identiek, van mijn part mogen ze zich rot schamen, want dit was wel een wanvertoning van deze twee accounts van Adios.

Grootste flop (stam) :

Koets.
Zie: "Slechtste stam"

De beste stamleider:

Patrick
Vele leiders van deze wereld hebben fout(en) gemaakt. Patrick daarentegen heb ik niet echt door het ijs zien zakken op sommige momenten. Hij was misschien niet even nadrukkelijk aanwezig als andere leiders, maar op gebied van communicatie, intern en extern, was dit wel de persoon bij wie je moest zijn. Er kwam geen onzin uit zijn mond, maar woorden zoals een echte leider zich hoort te gedragen.

De slechtste stamleider:

Geen idee. Leiding van Koets heb ik niet echt gekend, volgens mij waren dat er ook meerdere. Leiding binnen Adios vond ik ook niet zozeer slecht. Niemand die keer op keer faalde.

Grootste P&P abuser :

The Rainbowchicks
Gezien het tempo hoe ze in het begin vooruit gingen is dit natuurlijk een easy choice :D.
Geen negatieve benoeming vind ik overigens, ze zijn er hard mee vooruit gegaan en hebben er veel mee weten te bereiken.

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?

The American Sniper, I Just Knocked You Out., Mystery Men, Dzjenghis, Calamity.
In mijn ogen zijn dit de accounts die dit verdienen op basis van persoonlijke kwaliteiten of inzet voor de stam.

- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekend?

Aan de ene kant een probleemaccount na de val van Initium Novum. Ik moest het bijna solo doen en was ook voor Red extra spannend. De eerste massa viel op een ongelukkig moment. Ik was precies die week in Frankrijk dus heb op de voorbereiding en eerste wave na niets meer kunnen doen en hing het account af van VV's binnen Red. Het account is er nog behoorlijk goed vanaf gekomen, het hing aan een zijden draadje maar door de inzet van de hele stam is het account gered.

Verder heb ik natuurlijk behoorlijk wat ingezet voor de stam. Zonder mij bestond Red uiteraard niet omdat ik de oprichter was (hehe). De hoeveel invloed ik heb gehad op de stam is niet aan mij om te zeggen maar aan de stamleden ;). Al met al denk ik dat Cala een positieve inbreng heeft gehad op deze wereld.

- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?

De fase nadat Initium Novum viel. Mijn account leek gedoemd, ik had het geluk dat het aantal fronters twee werd en niet de vier die ik verwachtte (.featherlight, BountyR hebben later geen front gehad met ons). Dit is in mijn ogen ook iets waar Adios de mist in is gegaan maar dat terzijde. Die hele fase kon het zomaar in één nacht fout gaan op Cala (er was nooit nachtbezetting etc.) dus Adios heeft heel veel laten liggen ook :p. Ik mag van geluk spreken dat ik hier nu zo sta.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?

Best lastig om het voor te stellen. Red zou een rampzalig westfront hebben, maar Adios zou aan de andere kant ook monsterlijke fronten hebben gehad.

- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?

The Rainbowchicks, Tragedy under Grace, Anarchistisch Kollektief.

- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?

Als iemand die deze wereld alles heeft gegeven voor de stam en het gewaardeerd wordt, ondanks de fouten die daarbij zijn geweest.


Bedankt voor het lezen! Hoop dat het gewaardeerd wordt. Ik hoop uiteraard dat meer mijn voorbeeld zullen volgen en ook lijstjes zullen posten ! :cool:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Mooi lijstje Danny en Joachim. Je commentaar kan ik wel mee leven Joachim. Vanwege bepaalde posts kan ik het mij goed voorstellen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dank dank!

En ook dank aan degenen die ook een lijstje hebben gemaakt afgelopen dagen! :rolleyes:

48 uur aftellen is al ingegaan. Perfect moment voor lijstjes rushen! Duseeeh Red en Blue komop ;)
 
Bovenaan