Einde wereld awards

DeletedUser73162

Guest
Het moment is aangebroken, de tijd voor de awards waar je nog even je meest gehate vijand belachelijk kan maken, wat veren in de reten van je stamgenoten kan stoppen, of gewoon wat modder kan gooien.

Beste speler van W61:
Beste stam van W61:
Beste stam speler van W61:
De beste aanvaller van W61:
De beste verdediger van W61:
Meest gezellige speler van W61:
Grootste VV slet van W61:
Het grootste ego van W61:
Beste leider van W61:
Slechtste leider van W61:
Mooiste speler naam van W61:
Mooiste stam naam van W61:
Favoriete forumposter:
Dikste wannabe op het W61 AF:
Dikste wannabe van W61(IG):
Mooiste profiel foto spelers W61:
Mooiste profiel foto stammen W61:
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Welke stam was voor jou de grootste verassing:

Grootste stabber van W61:
Mooiste actie van W61:
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Slechtste verliezer van W61:
Grootste blunder van W61:
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Welke speler verdient het meeste respect:
 
Reactiescore
1.278
Goed moment voor deze awards nu de wereld nog semi-actief is, ik zou zeggen Hidde trap af.
 

DeletedUser73162

Guest
Beste speler van W61:
Pittige Pit, deze speler heeft als een van de enige in zowel offensief als defensief (VV Valheru) iets bewezen, de aanvallen op onder andere psy en archer maximus waren van hoog niveau (kijkend naar de rest vd wereld), en het defwerk op valheru was ook meer dan netjes. Verder een vernoeming van het account Kazuya Mishima, deze heren hebben met misschien niet het meest ideale farmcluster altijd hun groei weten vol te houden en hebben zowel offensief als defensief (ook als VV) puik werk geleverd.

Beste stam van W61:
Raad. Ik denk dat dit geen verdere toelichting nodig heeft, we hebben op zowel offensief als defensief gebied het meeste laten zien.

Beste stam spelers van W61:

Anton, Benji, Daan en Twan. Alle 4 de heren stonden klaar voor VV wanneer dit nodig was, mijn complimenten!

De beste aanvaller van W61:

Pittige Pit & Smashingone, beide accounts hebben met goede samenwerking een aantal accounts weggespeeld, misschien niet het topniveau dat je altijd wilt zien, maar wat ik heb gezien hebben deze twee teams wel het hoogste niveau van de wereld neer weten te zetten op aanvallend gebied.

Verder een eervolle vermelding voor heel team zuid-Raad, jullie gingen als een trein!

De beste verdediger van W61:

Pittige pit, Valar Morghulis, Magic. De laatste twee accounts om hun goede defwerk in de startfase/midgame, en pit om hun goede defwerk tijdens de vv uren bij valheru.

Meest gezellige speler van W61:

Benji, wat een idiote spammer.

Grootste VV slet van W61:

Pittige pit, hierboven al meerdere keren genoemd.

Het grootste ego van W61:

Coruscant & Pittige pit, maar wel terecht :eek:

Beste leider van W61:

Mag ik mezelf nomineren?

Slechtste leider van W61:

Leiding Mad, als dit al een leiding te noemen is. Hebben nergens sturing in de goede richting gebracht, en verder een reruitbeleid neergezet waar zelfs ik niks van snapte. Daarnaast een leuke vermelding voor XB, want die leiding had volgens mij ook niet echt een toekomstvisie behalve R2W.

Favoriete forumposter:

Te weinig serieuze en goede posts, meestal kan ik wel genieten van posters zoals @kingsdorp

Dikste wannabe op het W61 AF:

Hij die niet getagd kan worden door een ban

Dikste wannabe van W61(IG):

Seduced by Lies, wat een rampaccount, beetje eigen acties (CF) goedpraten omdat ik niet serieus reageerde op de vraag of ik nog een leuke wereld wilde. Wat een grap.

Welke speler was voor jou de grootste verassing:

Kazuya Mishima, in het begin leek dit voor mij een enigszins noobaccount, maar door de juiste versterkingen van het team is dit naar mijn mening een van de meest complete teams van wereld 61 geworden.

Welke stam was voor jou de grootste verassing:

~XB~, ook ik was in het begin wat sceptisch, deze stam leek heel noob, maar hebben met overmacht het mij toch best moeilijk gemaakt. Daarnaast waren ze niet (allemaal) bij de eerste wave rennen, waarvoor respect!

Mooiste actie van W61:
Wegspelen Marter, een week lang elke dag en nacht aanvallen (fakes) gooien met af en toe een kleine clear om zo het slaapritme van de bespeler compleet te verkloten, toen de clears kwamen was er tegen het slaaptekort niet meer te deffen. Daarnaast heb ik achteraf wel genoten van mijn defwerk tegen XB, toendertijd was het echter niet zo leuk :p

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:

Ik zou hier eerst het wegspelen van XB neer willen zetten, echter heeft dit uiteindelijk weinig invloed gehad door het snelle falen van Lick. Daarom wil ik toch het jumpcluster van moniskir hiervoor nomineren en het gebrek aan leiderschap in Lick. Het eerste zorgde voor onhoudbare fronten, terwijl het tweede voor veel interne onrust zorgde, twee dingen die absoluut niet te combineren zijn, en de wereld voor Lick heeft doen instorten.

Slechtste verliezer van W61:

Seduced by Lies, als je verliest verlaag je dan niet tot CF praktijken.

Grootste blunder van W61:

Jump van moniskir voor Lick, recruit van robienjo voor Raad.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:

Na deze wereld zal ik enkel op 63 nog meedraaien, werelden erna zal ik (hopelijk) niet meer doen.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:

Stijn van SBL en Thijmen van Psy, beide kereltjes die hun te grote ego boven stambeleid zetten.

Welke speler verdient het meeste respect:

Gerard en Jordy (valheru) verdienen voor mij heel veel respect, de eerste die door zijn privésituatie nog steeds tijd probeert te nemen voor TW (al is dit laatste weken minder) en Jordy omdat hij zich geweldig inzet sinds hij op Valheru is komen te spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
967
Goede lijst, niet te subjectief in mijn ogen. Bedankt voor de nominaties. Ik ben nu te moe om iets in elkaar te flansen, maar één dezer dagen komt er eentje!;)
 

DeletedUser20001

Guest
Grotendeels eens met je lijstje maar ik zet echt niks boven stambeleid.
 
Bovenaan