Einde wereld awards.

Reactiescore
746
Dat weet ik. De endgame is al een aantal dagen 'verstreken', de 7 dagen die we de dominantie hebben. De wereld is nu al een aantal dagen in vredesmode, al staat er niks aangegeven. Op andere werelden was het 3 dagen en daarna werd de wereld afgesloten. Het probleem is niet het stappenplan, maar het gebrek aan communicatie, of het balkje met vredesmode x aantal dagen ;)

Maakt mij ook niet uit hoor, een paar dagen langer kan geen kwaad, maar nu lijkt het alsof het twteam niks doet en cas3 maar vergeet:D

Is niet vergeten. As a matter of fact, ik had het vanavond op de agenda staan ;)
Verder kunnen we zo geen balkje doen gezien het echt afhangt van wanneer wij hier tijd voor hebben :(
We proberen dit te doen tussen 3 en 5 dagen, maar dat kan soms wat uitlopen als er andere zaken prioritair even voorgaan :) Onze excuses natuurlijk.
 
Reactiescore
323
Is niet vergeten. As a matter of fact, ik had het vanavond op de agenda staan ;)
Verder kunnen we zo geen balkje doen gezien het echt afhangt van wanneer wij hier tijd voor hebben :(
We proberen dit te doen tussen 3 en 5 dagen, maar dat kan soms wat uitlopen als er andere zaken prioritair even voorgaan :) Onze excuses natuurlijk.
Kost zo'n balkje plaatsen zoveel tijd dan? :D

Maar iig bedankt voor de reactie! :)
 
Reactiescore
746
Kost zo'n balkje plaatsen zoveel tijd dan? :D

Maar iig bedankt voor de reactie! :)

Zo'n balkje zoals die van aftelperiode? Daar gaat het niet om, het gaat erom dat wij niet weten wanneer wij tijd hebben voor wereldje af te sluiten. :p
Voor hetzelfde geld zetten we daar dan 5 dagen op, en gebeurt het al de derde of pas de 7de dag. Dat is het probleem, niet het balkje, maar eerder de tijd ervoor. Net omdat het een manueel proces is moeten we hier tijd voor vrijmaken om het foutloos te laten gebeuren.
 
Reactiescore
127
Laat ik misschien even het stappenplan vermelden:
1) Wereld gaat in endgame
2) Wereld gaan in vredesmodus
3) "enige dagen na bereiken vredesmodus wordt de wereld afgesloten"

Ik zie nergens staan dat dit exact X dagen na bereiken vrede is, noch zie ik ergens een datum vermeld dat dit op dag XYZ zal gebeuren? :)

De wereld afsluiten is een manueel proces waar we tijd voor moeten uittrekken, dat doen we niet in 5 minuten. Als je er zeker van wilt zijn dat je je premium en prestaties krijgt voor de wereldwinst zal je dus gewoon moeten wachten. Wil je deze niet dan is het natuurlijk snel gedaan... ;)

Ik heb al een aantal dagen geleden keurig een support aanvraag gedaan en aangegeven dat de wereld gesloten moest worden omdat de vredesmode ook al klaar was. Ik begrijp dat dit niet 1 2 3 klaar is, maar een respons naar ons toe zou dan wel netjes zijn volgens mij.
 
Reactiescore
746
Ik heb al een aantal dagen geleden keurig een support aanvraag gedaan en aangegeven dat de wereld gesloten moest worden omdat de vredesmode ook al klaar was. Ik begrijp dat dit niet 1 2 3 klaar is, maar een respons naar ons toe zou dan wel netjes zijn volgens mij.

Dat begrijp ik zeker :)
Onze excuses, komt vanavond in orde!
 
Reactiescore
264
Beste speler van C3: Lyonn
Beste stam van C3:
Beste stam speler van C3:
De beste aanvaller van C3:
De beste verdediger van C3:
Meest gezellige speler van C3:
Grootste VV slet van C3:
Het grootste ego van C3:
Beste leider van C3:
Slechtste leider van C3: @St. Jimmy
Mooiste speler naam van C3:
Mooiste stam naam van C3:
Favoriete forumposter
Dikste wannabe op het AF:
Dikste wannabe (IG):
Mooiste profiel foto spelers:
Mooiste profiel foto stammen:
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Grootste stabber van C3:
Mooiste actie van C3:
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Slechtste verliezer van C3:
Beste/Grootste Botter van C3:
Grootste blunder van C3: Final 24
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Welke speler verdient het meeste respect:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
746
daar maak je toch tijd voor?
je krijgt er tenslotte dik voor betaalt...

lol maatje. Ik spendeer 5-6 uur per dag aan dit 'werk' naast mijn dagelijks werk en kan er op het einde van de maand niet dagelijks een brood en een frisdrankje mee kopen. Niet lullen dus aub. Ik doe dit puur uit mijn plezier en liefde voor spel en community. Dus ja, wij moeten er werkelijk tijd voor vrijmaken.
 
Reactiescore
1.049
lol maatje. Ik spendeer 5-6 uur per dag aan dit 'werk' naast mijn dagelijks werk en kan er op het einde van de maand niet dagelijks een brood en een frisdrankje mee kopen. Niet lullen dus aub. Ik doe dit puur uit mijn plezier en liefde voor spel en community. Dus ja, wij moeten er werkelijk tijd voor vrijmaken.
Still luv naar u
 
Reactiescore
19
lol maatje. Ik spendeer 5-6 uur per dag aan dit 'werk' naast mijn dagelijks werk en kan er op het einde van de maand niet dagelijks een brood en een frisdrankje mee kopen. Niet lullen dus aub. Ik doe dit puur uit mijn plezier en liefde voor spel en community. Dus ja, wij moeten er werkelijk tijd voor vrijmaken.

en al die PP dan die je er gewoon gratis bij krijgt?
ik had nog niet eens aan geld gedacht dat je dat zou krijgen...
 
Reactiescore
1.019
sorry hoor crazybertje, maar wat moet hij nu met pp als hij coma is. volgens mij mag je dan nog geen eens spelen op die server, al moet je het uberhaupt niet willen
 
Reactiescore
1.019
als het vf er niet was dan hoefde je veel minder lang naar beneden te scrollen voor de casual 6 fora, dat is waar
 
Reactiescore
746
Dus Innogames buit niet alleen haar spelers uit, maar zelfs haar personeel :eek: tijd om ontslag te nemen @Poo. :D:D:D
Geen commentaar :x

en al die PP dan die je er gewoon gratis bij krijgt?
ik had nog niet eens aan geld gedacht dat je dat zou krijgen...
lmao, ik mag hier niet eens spelen slimpie (en het is gelimiteerd in hoeveelheid dus ik kan ook niet opsparen voor wanneer ik stop). Wat ben ik er dan mee xD

sorry hoor crazybertje, maar wat moet hij nu met pp als hij coma is. volgens mij mag je dan nog geen eens spelen op die server, al moet je het uberhaupt niet willen
En dit.
 
Reactiescore
19
je hoeft niet samen in een stam te zitten toch om samen te kunnen spelen?...
maar nee ik haat jou niet hoor
beetje teleurgesteld in je misschien maar haten doe ik niemand
 
Bovenaan