Einde wereld awards.

DeletedUser76198

Guest
Ja mensen, het is zover. Na veel bloed, zweet, tranen en vooral heel veel inactiviteit gaat er een winnaar komen op C3! Het is weer eens tijd voor de eind awards. De awards waar je mensen in het zonnetje kan zetten die allround veel hebben gepresteerd. Of om mensen keihard de grond in te stampen vanwege wanprestaties.

Hieronder het lijstje:
PHP:
Beste speler van C3:
Beste stam van C3:
Beste stam speler van C3:
De beste aanvaller van C3:
De beste verdediger van C3:
Meest gezellige speler van C3:
Grootste VV slet van C3:
Het grootste ego van C3:
Beste leider van C3:
Slechtste leider van C3:
Mooiste speler naam van C3:
Mooiste stam naam van C3:
Favoriete forumposter
Dikste wannabe op het AF:
Dikste wannabe (IG):
Mooiste profiel foto spelers:
Mooiste profiel foto stammen:
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Grootste stabber van C3:
Mooiste actie van C3:
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Slechtste verliezer van C3:
Beste/Grootste Botter van C3:
Grootste blunder van C3:
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Welke speler verdient het meeste respect:

Ik hoop hier meer activiteit te krijgen dan er op de wereld zelf is geweest :D iedereen die @St. Jimmy als slechtste leider neerzet krijgt een like.

Ken jij mensen die C3 een lange tijd gespeeld hebben maar dit slome einde niet meer konden meemaken, dan mag je ze graag taggen zodat ook die mensen hun mening kunnen geven over deze prachtwereld!
 

DeletedUser76402

Guest
Beste speler van C3: Wouter van PN met eervolle vermelding van Erwin (Final)
Beste stam van C3: Hippo deuh :p
Beste stam speler van C3: Joost en Rutger
De beste aanvaller van C3: meuh aanvallen kan iedereen é :p
De beste verdediger van C3: jens en roelie van AC
Meest gezellige speler van C3: altijd goeie gesprekken gehad met xl3money :)
Grootste VV slet van C3: Joostieeeee no doubt <3
Het grootste ego van C3: Stefmart :p
Beste leider van C3: wie had ooit gedacht ik hier Bram en wouter ging zetten haha en toch ook een vermelding voor Milan
Slechtste leider van C3: Honour leiding
Mooiste speler naam van C3: contradistictions
Mooiste stam naam van C3: Rain <3
Favoriete forumposter: /
Dikste wannabe op het AF: zijn ze dat niet allemaal :p
Dikste wannabe (IG): zelfde als hierboven haha
Mooiste profiel foto spelers: Pumamasterr
Mooiste profiel foto stammen: Hippo
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Fener, bleef volhouden, respect daarvoor
Grootste stabber van C3: vond het vrij stabvrij deze wereld
Mooiste actie van C3: Winteroorlog van Rain
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: de ex Rain leden die uiteindelijk in Hippo zijn terechtgekomen....:p
Slechtste verliezer van C3: Stefmart
Beste/Grootste Botter van C3: no idea :p
Grootste blunder van C3: /
Met wie wil je een volgende wereld draaien: ik ga lekker op TW pensioen haha maar de huidige stamleden wel en Drako
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: flowerwarrior
Welke speler verdient het meeste respect: iedereen die respect geeft verdient respect terug
 
Reactiescore
123
Beste speler van C3: Wouter van Phuture Noize
Beste stam van C3: Hippeaauuuuuu
Beste stam speler van C3: Joost van the owner2, helpt graag en staat klaar voor de stam
De beste aanvaller van C3: Heb niet veel goede offensieven gezien of gemerkt. Alles wordt gewoon in 1Command gegooid zonder strak clears/edels te timen e.d. Maarja, het is dan ook wel een Casual wereld :p
De beste verdediger van C3: Roel en Jens van Ay Caramba
Meest gezellige speler van C3: De spelers van Crazybertje of Roel van Ay Caramba, veel leuke gesprekken beleefd met deze gasten :)
Grootste VV slet van C3: Joost van the owner2, no doubt
Het grootste ego van C3: Weinig contact gehad eigenlijk met spelers buiten Hippo en in Hippo ook geen egocentrische typetjes gezien of gemerkt
Beste leider van C3: Bram van Schlemiel en Wouter van St. Jimmy, weten toch op de juiste momenten een goede beslissing te maken op een of andere manier :p
Slechtste leider van C3: Wouter van St. Jimmmy (zoiets Roel?)
Mooiste speler naam van C3: WhyAmIDoingThis?, geeft toch wel precies weer wat ik iedere dag denk als ik weer op de login knop klik :p
Mooiste stam naam van C3: Vind alle stamnamen eigenlijk zo'n cliché hier op C3 afgezien van Hippo, kan daar ook wel om lachen als je een aantal leden hebt met hippo's als pf :)
Favoriete forumposter: AF, wat is dat?
Dikste wannabe op het AF: Ik bedoel, wie volgt het AF nou?
Dikste wannabe (IG): Geen idee
Mooiste profiel foto spelers: Pumamasterr
Mooiste profiel foto stammen: Hippo
Welke speler was voor jou de grootste verassing: LoneRanger, probeerde de boel nog op te stoken tegen Hippo terwijl de wereld toen al lang gespeeld was (en nu nog steeds trouwens)
Grootste stabber van C3: Volgens mij niet echt stabs geweest op deze wereld
Mooiste actie van C3: De verandering van hypomania naar Hippo
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Het niet (optijd) ingrijpen van andere stammen tegen Hippo, heb vrij weinig weerstand gezien hier op deze wereld
Slechtste verliezer van C3: Geen idee, zijn er nog salty mensen uit Insane/Fair./One. leden die zich hiervoor willen melden?
Beste/Grootste Botter van C3: Ik heb echt geen idee
Grootste blunder van C3: Deze halve zool toelaten in Hippo :)
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Volgende wereld? Ik ben gek, maar ook weer niet zo gek :p Maar als ik dan toch nog opnieuw ergens zou starten dan zijn het wel de leden van heel Hippo, goede samenwerking onderling en staan klaar voor elkaar wanneer nodig.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Geen problemen gehad met spelers op deze wereld, dus zolang ik niet blind wordt zou ik iedereen nog wel eens willen zien hoor :)
Welke speler verdient het meeste respect: Er is niemand die het meer verdient dan een ander, iedereen die zich met respect heeft gedragen t.o.v. elkaar verdient respect wat mij betreft

Rutger - ToInfinityForSerenity
 

DeletedUser56541

Guest
Beste speler van C3: Wouter (pn) / rutger
Beste stam van C3: Hippo!
Beste stam speler van C3: vv machine joost en rutger de plannert
De beste aanvaller van C3: Enige waar ik wat van weet zijn mn eigen aanvallen en de aanvallen die ik binnenkreeg. Stefmart vond ik wel goeie
De beste verdediger van C3: LoneRanger
Meest gezellige speler van C3: ik scrollde even terug in onze skype, en daaruit concludeerde ik ( gebaseerd op de frequentie) dat Selah, Wouter1&2, rutger en Joost het gezelligst waren. En Roel het gezelligst in mijn hart.
Grootste VV slet van C3: Nuchtere Joost
Het grootste ego van C3: Heer eendenbad
Beste leider van C3: Bij gebrek aan beter toch maar wouter1, schijnt een zootje bij elkaar te kunnen houden:confused:
Slechtste leider van C3: die van ONE.
Mooiste speler naam van C3: niet rutger of jarl want ik vind het facking irritant als je GeenSpatieMaarHoofdlettersGebruiktOmWoordenTeScheiden. Final 24 vind ik de mooiste.
Mooiste stam naam van C3: Plague vind ik de mooist stamnaam hebben
Favoriete forumposter: -
Dikste wannabe op het AF: -
Dikste wannabe (IG): -
Mooiste profiel foto spelers: Memory
Mooiste profiel foto stammen: Hippo!
Welke speler was voor jou de grootste verassing: LoneRanger, schijnt een goed team op te zittenn
Grootste stabber van C3: die gast van poco loco ofzo? weet ik veel
Mooiste actie van C3: De Duitse eenwording. Ik bedoel, de Hipponese eenwording.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Zie mooiste actie
Slechtste verliezer van C3: zon gast van 404 die maar kata's op boerderij ging gooien omdat ik hem edelde
Beste/Grootste Botter van C3: -
Grootste blunder van C3: Start van de wereld
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Niemand want ik wil stoppen met dit k*tspel
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Stefmart
Welke speler verdient het meeste respect: sterf

edit: sterfmart
hoe zag ik dit niet eerder
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69112

Guest
Binnen 12 dagen, dan is het event "Gevecht van de Toren" gedaan. Even druk mee nu!
 
Reactiescore
127
Beste speler van C3: Hier staat voor mij Rutger van ToInfinityForSerenity. Misschien wel een van de meest actieve accounts over de hele classic bekeken. Rutger zorgt voor prima massa's binnen de stam en heeft daarom ook de laatste massa van Hippo gepland. Jammer genoeg kan ik mezelf niet hier neerzetten, maar zoals ik al kan zien heb ik daar mijn stam al voor:D:D
Beste stam van C3: Hippo natuurlijk. Ooit begonnen we met Rain Insane Duck Reign, vervolgens hadden we Insane Hippo Free en uiteindelijk blijft Hippo als enigste over. Hippo heeft ruim gewonnen en heeft ook nog echt tegenstand gehad. Jammer genoeg had Insane of Fair of een andere stam nooit het lef om ons aan te vallen.
Beste stam speler van C3: Joost doet aardig zijn best met vv, maar hij had wel meer vv mogen doen binnen de stam. Dus als beste stam speler komt hier dan ook weer Rutger. Het complete plaatje van een goeie casual speler is gewoon Rutger.
De beste aanvaller van C3: Beste aanvaller tjah..... ik stond zelf heel lang rang 1oda maar toen kwam de inactiviteit en nu staat Rutger weer rang 1....... Maar echt complexe aanvallen of grootste plannen zijn op deze wereld nooit geweest. Dat was door de tegenstand ook niet echt nodig.
De beste verdediger van C3: Team Ay Caramba hebben het einde van de wereld meegemaakt:p. Dit account lag kansloos alleen, alleen heeft bijna niemand ooit bedacht goh laten we toch maar iets meer druk zetten daar... Nogmaals ook bij beste verdediger is er niet echt iemand die er boven uitspringt.
Meest gezellige speler van C3: Wouter Wouter Selah Roel Manolo Bram Rutger Joost Jens en zelf die noob van een Erwin hoor in dit rijtje thuis.
Grootste VV slet van C3: Joost geen verdere uitleg nodig lijkt me.
Het grootste ego van C3: Fair Insane hebben dan uiteindelijk toch nog een plekje veroverd in deze lijst! Ja ze kunnen geen dorpen veroveren, maar een groot ego die is daar wel aanwezig.
Beste leider van C3: Wouter heeft het gewoon goed gedaan hier. Moet ik ook zeggen dat er genoeg ervaren mensen zijn dus er is ook altijd wel iemand anders aanwezig als er iets mis is. Maar Wouter je verdiend deze plek toch.
Slechtste leider van C3: Ja Wouter hier sta je weer..... Je bent ook nog eens de enigste leider van de wereld ben ik bang dus ja dan hoor je ook hier te staan.
Mooiste speler naam van C3: WhyAmIDoingThis?
Mooiste stam naam van C3: Hippo!
Favoriete forumposter Iedereen die meer dan 1 keer wat post op het forum hahaha:D:D
Dikste wannabe op het AF: ROEL:cool:
Dikste wannabe (IG): ROEL:cool:
Mooiste profiel foto spelers:
99766_large
Credits aan bram.
Mooiste profiel foto stammen:
99699_large
Credits aan bram.
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Fierce. heeft mij wel verbaasd eerlijk gezegd. Ik had er in het begin niet veel van verwacht, en ik heb heel lang in de planning gehad om Fierce. aan te vallen. Maar uiteindelijk toch samen in 1 stam beland, en dit is niet meer verandert.
Grootste stabber van C3: DIEGO:mad:
Mooiste actie van C3: Diego die een stuk of 4 comebacks heeft gemaakt om vervolgens meteen weer te runnen, en accounts een bann aan te smeren.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Het passief spelen van Insane en Fair. Nooit echt een goeie massa gedaan en totaal niet gevaarlijk geweest. Ik had zelf heel lang 240 graden front hier heeft Insane/Fair nooit gebruik van gemaakt
Slechtste verliezer van C3: Niemand eigenlijk iedereen staat op de plek waar ze thuis horen:D
Beste/Grootste Botter van C3: Niemand naar mijn weten.
Grootste blunder van C3: Weg gaan bij Duck vervolgens Rain joinen en dan toch weer terug naar Duck/Reign/Hippo gaan. Ik had gewoon in Rain moeten blijven.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: De hele stam wel weer, maar ik denk dat 95% van Hippo stopt met spelen :D. zelf doe ik alleen nog classic en daar laat ik het ook bij.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien Diego na al die slechte acties is dat niet meer nodig.
Welke speler verdient het meeste respect: De mensen de nog actief zijn de laatste 20 dagen:p


Iedereen bedankt voor deze gezellige wereld:D Jammer genoeg is hij nooit echt spannend geworden en was het meer wachten tot dat we 65% van de wereld hadden.
 

DeletedUser76198

Guest
Beste speler van C3: Makkelijkste vraag ooit, Jens van Ay Caramba. Alle initiatieven die vanuit het account Ay Caramba kwamen, waren uitgedacht en opgezet door mij. Vaak resulteerde dat erin dat ik mooi op tijd begon met het sturen van aanvallen, fakes alles liep redelijk en dan kwam mijn zwakte. Ik moest ondanks planning vrijwel iedere avond (zeker weekenden) laat in de avond nog weg om te drinken. Ondanks dat ik wist dat dit de hele aanval zou verpesten, ben ik te zeer gesteld op mijn sociaal leven om dan door te zetten bij TW. Het geluk aan een co als Jens is dat ik dan s'ochtends wakker werd en de rest van de aanvallen liepen en hij me een berichtje gestuurd had in de trend van "zeg even als je het over kunt nemen, ik moet zo nog sporten" Ay Caramba is gewoon een van de beste accounts die er deze casual is geweest en vooral Jens was daar verantwoordelijk voor.


Eervolle vermeldingen voor Puma, een van de weinige die er echt van langs heeft gekregen van Insane ondanks de constante stroom aanvallen is hij blijven spelen en heeft zich sterk opgesteld.


Beste stam van C3: Er kan er maar een de beste zijn, en die is duidelijk bovenaan uitgekomen. Zonder veel krachtinspanningen te hoeven leveren was Hippo vanaf zijn oprichting tot dit moment een stabiele stam wiens leider bestaat uit de speler die er op dat moment het meeste zin in had. Wouter of Bram hier de eer voor geven zou onterecht zijn daar de leider van Hippo de persoon was die het meest actief is.


Eervolle vermelding voor Rain, deze stam is opgericht en geleid met de juiste bedoelingen. Het uiteindelijke resultaat werd helaas steeds minder waardoor ze moesten kiezen tussen Insane en Hippo. De meeste van deze spelers zijn uiteindelijk in Hippo terechtgekomen. Een andere eervolle vermelding gaat naar Sane, deze stam had het ons op 2-3 punten lastig kunnen maken. Door hun leider die ons als Bg bleef zien ondanks dat, dat erin zou resulteren dat er geen wereldwinst voor zijn eigen stam zou zijn hebben wij op 50% kunnen spelen en door de gigantische safe nog steeds makkelijk kunnen winnen. Dankjewel Sane!


Beste stam speler van C3: Als ik aan stamspeler denk zie ik alleen Rutger van ToInfinityForSerenity voor me. Op zowel verdedigend als ook aanvallend vlak helpt hij de stam uit. Hij is geen speler zoals Joost van The Owner 2 die altijd online is, maar als er iets gedaan moet worden is hij de man.


Eervolle vermeldingen voor The Owner2, meest actieve speler tijdens werktijden ooit.


De beste aanvaller van C3: Meest waardeloze wereld die ik ooit gespeeld heb aanvallend. Als ik hier iemand moet neerzetten dan is het Wouter van Phuture Noize. De enige van wie ik weet dat hij weleens goede en slimme aanvallen opgezet heeft. Niet de enige met goede resultaten, maar goed aanvallen kun je alleen laten zien tegen top-verdedigers en die zijn er weinig tot niet geweest. Nu is het niet zo dat Wouter wel zulke verdedigers had :D maar zijn opzet, idee achter de aanvallen was goed.


Hier gaan er ook geen verdere eervolle vermeldingen uit, slappe wereld.


De beste verdediger van C3: De beste verdediger van Casual 3 is zeer zeker weten Selah. Je hebt def pro's in alle verschillende soorten en maten. Maar ervoor zorgen dat iedereen om je heen je zo aardig vind dat jou troepen gewoon mogen doorlopen en je je front eigenlijk niet hoeft te stacken omdat je tegenstanders niks terug doen, dat is een talent apart. Prettige speler om in de stam te hebben :D.


Eervolle vermeldingen gaan naar Lone Ranger en Heer Fenerbahce. Ondanks dat ik zelf had verwacht dat ze zouden breken bij het zien van de eerste aanvallen is het tegendeel gebleken. Spelers uit Hippo hebben aangegeven met beide spelers moeite te hebben. props voor hun die ere toekomt.


Meest gezellige speler van C3: Verreweg de moeilijkste vraag
clip_image001.png
als je hier iemand vergeet word je nooit meer vergeven. Voor de afwisseling geen eervolle vermeldingen, gewoon iedereen die ik aardig vind in een grote sleur achter elkaar. Jens, Jens, Wouter, Wouter, Bram, Manolo, Selah, Joost, Rutger, Annelies, Bert, Erwin, Jarl, Dante, Willem(shit weet niet eens 100% zeker of dat je naam is :D), Matthias, de Khan, Gydo en Ruben.


Grootste VV slet van C3: VV slet is een titel die maar een speler verdient op deze wereld en dat is Joost van the owner 2. Ik weet na al deze tijd niet waarom die nou zo verdomd veel speelt en alle vv's van Hippo deed, maar geil naar vv's kwam die zeker op me over. Hippo had waarschijnlijk een goede 5% lager gestaan als we zijn activiteit niet hadden gehad. Accounts als Nivelle en Whyamidoingthis waren al 3x grijs geweest als hij ze niet permanent voor Hippo beheerd had. Daarvoor bedankt :D


Eervolle vermelding voor Ruben van Slaapkop, schijnt overal vv te doen om dan (quote van hem) te kijken naar hoe kut het account ervoor staat en te kijken hoe het naar de haaien gaat
clip_image001.png
. Eervolle vermelding voor Jens van Ay Caramba die steeds weer activiteit moest leveren op accounts die onder onze vv stonden. En eervolle vermelding voor Manolo van Pumamasterr, had nooit zin om tw te spelen maar deed wel onze vv's zodat we soepel de wereld konden winnen.


Beste VV'er van c3: De beste vv'er is niet altijd degene die het meeste vv doet in mijn ogen. De beste vv'er is voor mij de persoon aan wie ik mijn vv ten alle tijde zou afgeven en er blind op kan vertrouwen dat hetgeen dat ik zelf zou doen, uitgevoerd word en misschien nog meer gedaan word. De beste vv'er van Hippo was voor mij Rutger van ToInfinityForSerenity. Hij is er altijd wanneer men hem nodig heeft en kan genoeg van het spel om niet alleen een actieve vv'er maar ook een goede vv'er te zijn.


Eervolle vermelding voor Ruben van Slaapkop daar die ook weleens goed deed deffen op accounts. Een andere eervolle vermelding voor Wouter van Phuture noize, in zijn tijd binnen Hippo een van de meest luie spelers die ik ooit gezien heb maar ik heb gehoord dat die de pro deffer van Insane was toen hij in Rain zat.


Het grootste ego van C3: Wouter en Wouter zonder twijfel. Uit liefde voor deze toppers ga ik hier geen verhaal schrijven waarom :D.


Beste leider van C3: Er was geen leider die noemenswaardige acties hebben uitgevoerd waardoor ze in de grote hall of fame van sterke tw-leiders zullen komen. Beste leider ga ik hier dus niet kunnen zetten al kun je zeggen dat een matige leider de beste leider zou zijn. Slechts eervolle vermeldingen naar de leiders die het aardig hebben gedaan.


Wouter van St. Jimmy props voor het oprichten van Hypo, Bram van Schlemiel is diplomatiek belangrijk geweest omdat de rest vaak geen zin had om met de neutrale partijen te praten. Rutger omdat die verreweg de beste aanvalsplanner is die C3 heeft gezien. Slaapkop omdat die het stelletje nietsnutten destijds toch tot ene activiteit wist te brengen. En als laatste Jens van Bosbassie omdat hij goudeerlijk is en Hippo heeft geholpen naar de overwinning.


Slechtste leider van C3: Manolo, ik heb langzaam het idee dat die alleen leiding is omdat die er bijna altijd is.
clip_image001.png
Volgens mij heeft zijn leidingspositie er meer mee te maken dat we zo oorlog konden verklaren als Wouter er weer eens 2 weken niet was dan dat hij echt een leider is :D


Mooiste speler naam van C3: Van de 87 overgebleven namen vind ik er 3 het mooist. WhyAmIDoingThis?, Phuture Noize en .BackToReality

Ik moet Manolo wel gelijk geven dat hoofdletters om nieuwe woorden aan te duiden flink kut zijn. En een punt voor je naam vind ik ook helemaal niks. Als je naar schrijfstijl kijkt blijft dus alleen Phuture Noize over.

Mooiste stam naam van C3: De mooiste stamnaam is Hippo, hoewel de naam hartstikke lelijk is :D is de reden dat de naam zo geworden is gewoon geniaal. Het hele ding om de stamnaam, denk aan het switchen van alle pf naar nijlpaardjes, is gewoon wat onze stam beter maakt. Wij zijn Hippo, wij hebben een top-stam en dat is wat ons actiever heeft gehouden dan alle andere stammen en voor dit eindresultaat heeft gezorgd.


Favoriete forumposter: ToInfinityForSerenity, GENIALE posts. het zijn er niet zoveel, maar hetgeen dat die post is gewoon on point. Verder waardeer ik tegenstand zowel op het forum als in-game dus iedereen die hier een weerwoord heeft gegeven, zowel vriendschappelijk als vijandelijk prettig dat jullie er waren :D


Dikste wannabe op het AF: @amancho modtjes pfff wat een wannabe's <3


Dikste wannabe (IG): Op nummer 1 komt die grrr stomme constante nr 1 van de wereld.
clip_image001.png
doe ik mijn best weer eens een paar weken, haal de kahn bijna in en ja hoor hij edelt weer even een paar 100 dorpen :D hardstikke demotiverend in de (inmiddels gestreden en verloren) strijd om plek 1


Eervolle vermelding naar Erwin van Final 24


Mooiste profiel foto spelers:

Click


Mooiste profiel foto stammen:

Click 2


Welke speler was voor jou de grootste verassing: Heer Fenerbahce, bewezen noob maar wel met inzet en vechtlust. Ik heb tijdens de eerste massa's op hem contact gehad met spelers uit Insane, en het bleek dat hij er zelf zo goed als altijd was en er zelf zoveel mogelijk van probeerde te maken. Hier nog niet zo goed gelukt maar ik weet zeker dat als die zich blijft inzetten voor de accounts waar die op eventuele volgende werelden gaat spelen het steeds beter gaat lukken.

Eervolle vermelding voor Defenestration en The Owner2. Van die laatste dacht ik dat die echt heel slecht was, er is gebleken dat mijn vooroordeel helemaal fout was.


Grootste stabber van C3: Ugh, hier wil ik een naam zetten :D maar de wereld is gespeeld en zo negatief een vinger wijzen wil ik niet doen. Liefde voor alle, het spel is inmiddels al gespeeld.


Mooiste actie van C3: Gesprekje tussen Wouter en Roel, niet de letterlijke woorden gebruikt die toen gebruikt zijn. Wat een kut beleid in Reign, zullen we een stam oprichten die niet democratisch is zodat dit niet meer kan voorkomen? aldus het ontstaan van Hypo

Eervolle vermelding vermelding voor het gesprek de dag erna ook niet letterlijk de woorden die gebruikt zijn. Zal ik de stam weer opheffen? Denk dat onze boodschap wel is aangekomen. Nah laten we deze stam houden zoals die is.



Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: De liefde onderling tussen de spelers van Hippo en de rekruten die wij gedaan hebben. Deze liefde heeft ervoor gezorgd dat er een eeuwig durende vlam is aangegaan die onblusbaar is!

Eervolle vermelding voor het extreem zwakke optreden van Insane, als die een goede BG waren geweest en druk hadden kunnen zetten met Rain op hypo + reign had de wereld er een stuk interessanter uitgezien.



Slechtste verliezer van C3: DivineRhythm die zou mij wegspelen en laten zien hoe goed die was, buiten een beetje gratis odd nooit iets van gemerkt ingame. en natuurlijk Zebbe die eerst zelf een grote mond had, toen hadden de nieuwe spelers een grote mond. Enige wat consistent van hun was, is hun slappe speelstijl en hun grote mond.


Beste/Grootste Botter van C3: Roel van Ay Caramba


Grootste blunder van C3: Me vastbijten op een target na afgesproken te hebben alleen via het front te edelen. Vastliggende fronten als resultaat, niet trots op maar waarom voor een slechte speler gaan als je ook front met een degelijke tegenstander he.

Eervolle vermeldingen zijn er 100.000 te noemen daar waar ik speel fouten gebeuren. Of het nou tegelijk spelen (app en pc) met mijn co is en daardoor dubbele treintjes / recaps sturen of een complete massa met alleen maar bijl/lc of zonder rammen eruitgooien. Vaste fouten die voorkomen op de zaterdagavond na gezellig wat te hebben gedronken.


Met wie wil je een volgende wereld draaien: Jens, Jens, Wouter, Wouter, Bram, Manolo, Selah, Joost, Rutger, Annelies, Bert, Erwin, Jarl, Dante, Willem, Matthias, de Khan, Gydo en Ruben.


Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Ik wil iedereen wel zien, lekker makkelijke targets zodat ik een ez wereldwinst heb.


Welke speler verdient het meeste respect: Jens, zonder twijfel. Ik dacht dit weekend vv te doen van Final 24 (noob is gerund, pff Hippo noobies) was er vervolgens bijna niet en had 0 motivatie. Blijkt dat Jens de vv toch gewoon gedaan heeft :eek:


Meest Epische Persoonlijkheid: Manolo, iedereen die hier iemand anders neerzet kent duidelijk Manolo niet.



Beste Ragequit: Iemand ooit al eens gehoord van een van de beste speler ooit met de naam Diego :eek:


Meest Hersenloze ODA-geiler: Wouter (phuture Noize), Rutger (ToInfinityForSerenity) en Roel (Ay Caramba). Rutger heeft met een wel heel dikke voorsprong gewonnen :eek:


Leukste Fusie: De fusie tussen Hm en Hypo. Is soepeltjes verlopen en beide kanten hebben zonder probleem goed samengewerkt.


Slechtste Fusie: Rain en Insane, de spelers die toen over waren hebben niks weten te bereiken en intern was het zwaar ruk schijnbaar.



Beste Ban(ingame/AF): Iemand ooit al eens gehoord van een van de beste speler ooit met de naam Diego :eek:



Meest de Spuigaten Uitlopende Stamhopper: Wouter (phuture noize) het gerucht gaat dat hij elke stam die er ooit op c3 gemaakt is kort is gejoined. Of dit waar is, is tot op heden onbekend maar dat het een hop-graag jongen is weten we allemaal.

Beste oorlog: Rutger vs Roel, enige oorlog deze wereld van niveau en waar ik me moeite voor moet doen.



Beste Farmslaaf: Crazybertje, ik heb een account met dubbel zoveel punten en kan niet farmen wat die gekken bij elkaar krijgen :confused:


Meest Ontroerende Gebeurtenis: Wouter die zo inactief was dat hij niet eens merkte dat mensen er vandoor zijn gegaan met zijn #1 oda postitie. Dit gebeuren is een van de meest treurige momenten die ik mij kan herinneren van C3. Gelukkig is hij teruggekomen voor een laatste gevecht. Een laatste krachtinspanning zij aan zij met zijn stam om definitief de winst te behalen.

Beste Complot: Loneranger die denkt dat hij de wereld wel even kan omdraaien en de winst nog kan behalen. Guess what, niemand op C3 komt ook maar in de buurt van ons weerstaan :cool:

Lijstje naar Word gekopieerd, en weer hierheen verplaatst. Op notificaties gedrukt en daardoor delen van het lijstje verloren. Don't judge uiteindelijk heb je altijd minder zin en tijd om een lijstje te maken dan je dacht voor je eraan begon. Voor zover mijn bijdrage aan het forum van C3
 
Reactiescore
127
Ik met je toch even corrigeren Roel, ik heb nooit in Insane gezeten :D
 
Reactiescore
127
Ik heb je minstens een paar keer op een Insane account gezien, al was het via vv :eek:

Ja vv heb ik genoeg gedaan daar, ik denk dat ik alle vv's deed haha. Maar gelukkig heb ik Insane nooit gejoined
 

DeletedUser77872

Guest
Mooie afsluiter van deze wereld... Een backstab van hippo lol
 
Reactiescore
323
Mooie afsluiter van deze wereld... Een backstab van hippo lol

[10-12-2017 22:18:04] Wouter/: roel valt nu al mistersoul aan
[10-12-2017 22:19:52] Bossbassie C3: die persoon heeft niks gedaan voor hippo dus kan ik mee leven enkel wil ik wel dat baarse en jhoeffie en daniel geen aanvallen krijgen
 

DeletedUser77872

Guest
Heb het ook gelezen. Turns out, backstabbed door men eigen stamleider. Tof zeg. Toffe wereld
 
Reactiescore
323
Heb het ook gelezen. Turns out, backstabbed door men eigen stamleider. Tof zeg. Toffe wereld
Helemaal niet stabbed. Hippo! heeft altijd duidelijk gezegd wat onze intenties waren. Wij zijn altijd tegen jouw rekruit geweest, en hebben Bassie ook gewaarschuwd dat we jou gewoon zullen aanvallen wanneer wij dat willen.

Bovendien, er is nooit sprake geweest van een BG tussen Hippo! en Sane. We werkten samen, maar vooral informeel. Dat weet Sane ook maar al te goed, en als jullie dat niet weten is er een grote misscommunicatie geweest tussen Bassie en de rest.
 
Bovenaan