Einde Wereld Awards

Reactiescore
3.582
Ik ben ook altijd redelijk en vriendelijk, is maar juist hoe iemand iets komt vragen. Ik was het niet eens met Edict dus is Edict boos op mij omdat ik Humble vertegenwoordig. Mijn leden waren boos op de mensen die het voor het zeggen hadden in Edict omdat die het niet eens waren met ons. Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar dat moet je dan ook gewoon los zien van elkaar.

Zoals jij het nu uitlegt klinkt het meer dat je persoonlijk iets tegen mij hebt dan mijn geleverde prestaties IG. Want hoe je het draait of keert heb ik uit een een totaal kansloze positie Humble geleid naar net geen wereldwinst omdat ik mijn beste spelers verloor. Ik blijf erbij dat ik dat bij afstand de beste prestatie vind van een leider op deze wereld. Als jij Yvo boven mij wilt plaatsen omdat hij aardiger is in de omgang (wat erg normaal is gezien hij aan jouw kant stond) vind ik je nominatie erg slecht ja :p

Ik bedoel maar, jij ging op mijn graf spuwen (letterlijk jouw woorden), jij ging een hele bb zee overslaan om pal tegen onze account's een grens aan te leggen zodat al het gebied erachter geclaimed kan worden door jullie en dan ben je verbaast dat ik niet redelijk ben?

Soms moet je ook eens in eigen boezem kijken en jezelf afvragen waarom iemand niet zo vriendelijk is tegen je.
 

DeletedUser77798

Guest
Ik heb ook persoonlijk iets tegen jou , niet tegen je stam.


Dus dan is het ook logisch dat wat je zegt een soort van beeld geeft. Zoiets als vooroordelen.
 
Reactiescore
3.582
Het is niet omdat Obama veel geliefder was als Trump dat hij daarom ook een betere president was.


Mijn punt lijkt me duidelijk :p
 
Bovenaan