Einde Wereld Awards

Reactiescore
603
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):

Giles aka *Get High*. Ligt al sinds het begin van de wereld core en is altijd alleen maar blijven groeien. Dit account was zeker het account die het meeste druk op Humble hield zonder *Get High* hadden we deze wereld nooit gewonnen, als *Get High* er niet was dan was Suicide Consultant ook een veel gevaarlijker account maar door constant druk te houden en andere te motiveren om Suicide Consultant te blijven aanvallen hebben we dit weten te voorkomen.

Beste Gestopte Speler:

Hoorde goede verhalen over Sander (SnDD) en Luuk (Pikhaak). Zij waren zeker een krachtig team en hebben samen bijna het leidersaccount van Edict weggespeeld. Jammer dat ze uiteindelijk geen druk meer hebben gezet aangezien Pikhaak en SnDD een redelijke tijd stil lagen met een heleboel edels.

Beste Stamspeler:

Giles had veel voor zijn stam over, hij gaf mij (Auf Der Jagd) ook de mogelijkheid om front te creëren door een boel intern weg te geven. Toch ga ik hier voor Imre. Imre heeft veel vv's gedaan en heb echt respect voor hem dat hij dat allemaal voor Edict over had.


Gezelligste speler:

Geen idee, vind de sfeer in de Edict chat de laatste tijd wat minder.

Beste Stam:

Edict.

Slechtste Stam:

Moet hier echt voor Septen gaan. Bleek een belovende stam maar toen er aanvallen kwamen konden ze er allemaal niks van, erg jammer.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:


Sean, Paul en nog wel een paar.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien?:

Stan van Infected by Death.

De meest Faire Speler:

Cedric van *Suicide Consultant. Hield zich altijd aan de regels. Hij heeft ooit een foutje gemaakt met kata's en wilde zelfs de schade vergoeding met gs/pp, vond ik erg netjes van hem maar foutjes kunnen gebeuren dus natuurlijk niet aangenomen.

De meest unfaire speler:

Stan van Infected by Death. Onmogelijk om mee te communiceren en bleef maar dreigen met een kataoorlog.

De Beste / leukste actie:

Toen TNP als het ware was weggespeeld alle dorpen naar 3k afbreken en nog 80-100k stacks houden. Had echt medelijden met die frontspelers :p

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:

Moet hier wel toegeven dat ik een beetje versteld stond toen Jannes met voorstel kwam om één stam te maken om zo de wereld te eindigen terwijl we al aan de winnende kant waren.

Met wie had je zeker W51 willen afsluiten:

Duncan, alleen heeft hij ons verlaten voor Humble:(

Welke speler was voor jou de grootste verassing:

Eigenlijk Giles van *Get High*. In het begin van de wereld dacht ik dat hij gewoon veel PP gebruikte en alles internde maar bleek nog best een degelijke speler.

Grootste stabber van W51:


Spelers van ShitHappens.. toen Septen viel. Gooide kata op Giles terwijl Giles heel de tijd het beste voorhad met heel dat account.

De beste aanvaller:

Er waren 2 tactieken deze wereld. Humble die alleen in de nacht stuurt om een speler aan te pakken wanneer hij/zij offline is en zo overrompelt wordt met ongetagde edels. En Edict style en het hele front bashen. Ik denk dat je dit beter kan veranderen naar de actiefste aanvaller dan de beste aanvaller. Ik nomineer bij deze Giles aangezien hij de meeste druk en veel winsten behaalden op verschillende Humble fronten.

De slechtste aanvaller:

Ik nomineer hier de spelers van NS. Allemaal waren zij 80% def en wilde de wereld winnen door barbaren te edelen.

De beste verdediger:

de spelers van *Suicide Consultant krijgen hier mijn nominatie. Zij hebben veel massa's gehad van Edict en veel van die massa's zijn zeer goed gedeffed. Ik snap goed dat na zo'n lange tijd de motivatie een beetje opraakt en dat er dan fouten worden gemaakt maar in het begin was het echt moeilijk om dorpen te pakken.

De slechtste verdediger:

Tja ik vind alle runners deze wereld slechte verdedigers.

De beste vv'er:



De grootste noob / faler:

Sandokan. Zo impulsief als iets en had geen geduld. Dit heeft uiteindelijk geleid naar de ondergang van NS.

Grootste Faalstam:

Septen.

De beste leider:

Heel de wereld lang werd Jannes verkozen tot beste leider in verschillende GA lijstjes. Dat het einde van de wereld zo is verlopen betekent niet dat het ook zo was in het begin van de wereld. Toen Humble werd opgericht dacht iedereen dat het sowieso ging falen door het gatenkazen cluster. Humble is uiteindelijk toch één van de twee wereldmachten geworden en dit zou niet gelukt zijn zonder Jannes. Dus om niet te kijken naar alleen het einde wil ik deze nominatie aan Jannes geven.

De slechtste leider:

Leiding van NS.

Wie heeft op W51 jouw respect nu echt verdiend:

Zoveel mensen..

Dikste wannabe op het W51 AF:

Jannes heeft zich wel vaak als een idioot gedragen op het AF.

Dikste wannabe van W51(IG):


Roi Danton met dikste farmcluster van de game en vervolgens niet eens actief farmt. Heeft de boel bij elkaar geinternt maaar eigenlijk weinig impact op deze wereld gehad.

Welke spelers hebben op W51 het beste in jou naar boven kunnen halen?:

Heb veel ragebuien gehad deze wereld... Maar altijd kwam ik er wel weer bovenop. Wil hier toch Yvo nomieren :D

Wat heb ik zelf voor W51 betekend:

Ben begonnen op W51 op ShitHappens.. toen alles nog goed verliep. Door communicatiefouten tijdens de counter van *Suicide Consultant was ik best boos geworden. Thijs had aangekaart een weekje "pauze" te nemen net toen de counter van *SC kwam. Ik noemde hem een runner en dit schoot in het verkeerde keelgat en ik werd van ShitHappens.. gekickt. Dit was nog in de tijd toen Septen nog heel was. Vervolgens heb ik bij Edict. gesolliciteerd en binnen 5 dagen zat ik dus daar. Ik kwam op het account Auf Der Jagd met toen 300k punten samen met Duncan en Jimmy. Ik had met Auf Der Jagd een reuze front met *Get High* en met minimale stamdef heb ik toch wat aanvallen van *Get High* weten tegen te houden. Dit was ook meteen de eerste en laatste massa die ik heb gekregen op w51. Dit zegt dus ook dat ik niet veel op verdedigend vlak heb laten zien behalve op wat vv's zoals TNP. Ik heb van 300k tot en met 2m op Auf Der Jagd gespeeld en het was toen een redelijk safe account en wilde toen een nieuwe uitdaging en dat was The Bathman. Helaas liep het niet zo lekker met Duncan en de stam en wilde graag stoppen waardoor Auf Der Jagd op delete stond. Dit kon ik natuurlijk niet laten gebeuren en ben terug gegaan naar Auf Der Jagd. Toen ik terug kwam op Auf Der Jagd was het zo'n 100k gegroeit dus heb niks gemist op dit account en ben blij dat ik met dit account de wereld heb afgesloten. Ik heb met dit account veel druk gehouden op *Suicide Consultant en heb wat leuke fights met hem gehad.
 

DeletedUser68589

Guest
Voor zover ik, met mijn beperkte kennis, heb geleerd, vechten muurtjes niet. pp vecht ook niet trouwens. Het zijn de troepen die vechten.

Blijkbaar denk Jannes nog altijd dat een muurtje kan vechten of dat pp kan vechten.

ook nog dit :

- ik zit moederziel alleen op dit account, en heb enkel tijdens vakantie mijn vv afgegeven (toen wel een paar dorpen verloren omdat de vvers natuurlijk mijn account en mijn tegenspelers niet zo goed kennen als ik, en mijn defensiesysteem wel op mijn manier van spelen gebaseerd is (en dit heeft niets met pp te maken) ).

- het is nooit de bedoeling geweest om te fronten. Het is zo gelopen, omdat de accounts boven mijn clustertje door humble werden weggespeeld en ook TNP in de problemen kwam. Ook the bathman had het op een bepaald moment niet echt gemakkelijk. Daardoor was het geen optie meer om mijn clustertje te laten internen, maar moest ik jullie zelf tegenhouden. (ik heb ook een paar keer echt wel de volle laag gekregen)

- ik ben geen enkele keer 's nachts wakker geweest om te taggen. Ook heeft niemand die tagging voor mij gedaan (buiten mijn verlofperiode) . Ik heb altijd 's morgens de aanvallen van 's nachts getagd , waarbij ik er niet alleen de edels uithaalde, maar ook bijna elke keer van op voorhand wist wat de echte, en wat de fake aanvallen waren. (naarmate het spel vorderde ging dit steeds beter, niettegenstaande pikhaak en sndd (en mks) er alles aan deden om niet voorspelbaar uit de hoek te komen)

- In tegenstelling tot wat sommigen (in casu Jannes) beweren, was mijn frontclustertje niet volgestacked. Er stonden stacks in rond de clusterfucks, maar nooit meer dan strikt noodzakelijk. De stacks zijn geleidelijk geevolueerd van 60k tot 140k op het einde van het spel. Net wat nodig is, om , mits aanvulling door mijn eigen mobiele frontdef de aanvallen te kunnen pareren (en inderdaad, in sommige gevallen mits het gebruik van pp om het muurtje te herstellen) . Daarvoor moest ik dus op voorhand raden waar die aanvallen gingen komen. En net dat heb ik elke keer echt wel goed gedaan.

- pikhaak en sndd vielen altijd gecoordineerd aan, waarbij ze ofwel de stacks bestookten met enkele of dubbele riddertreinen (en een hoop gewone clears) , ofwel en masse de dorpen waarvan ze wisten dat er geen stacks stonden met edelclears en een paar clears bestookten. (ja Jannes, die bestonden, en welke het waren was precies geweten bij humble, maar het past niet in je kraam om genuanceerd te zijn)

- Hun aanvallen hadden de nodige variatie, en waren altijd prachtig op elkaar afgestemd. Bovendien waren zij volgens mij de eersten die met die pijnlijke riddertreinen afkwamen.


Jannes heeft voor zover ik weet, nooit echt tegen mij gespeeld. Dus waar hij het vandaan haalt dat ik één van de slechtste tw spelers ben en alleen maar pp kan doen( als dat al zou helpen...) , en alles volgestacked stond , weet ik niet. Het lijkt me vooral frustratie te zijn.

De beperkte keren dat ik tijdens humble aanvallen de vv gedaan heb van de spelers in het westen en het centrum, heb ik bij humble bitter weinig kwaliteit gezien. Het is onwaarschijnlijk hoe slecht zij hun troepen verzorgen. Dodgefouten zijn meer de regel dan de uitzondering, en in de verdediging is het zo mogelijk nog erger : deffen op platte muur is blijkbaar hun favoriete sport.
(ik heb het opnieuw niet over sndd en pikhaak, hoewel pikhaak dit laatste wel 1maal gedaan heeft en de stacks tot de laatste man heeft laten staan; ik veronderstel dat dit een vver moet geweest zijn (misschien Jannes?))

PJ
 

DeletedUser58227

Guest
.
De meest unfaire speler:

Stan van Infected by Death. Onmogelijk om mee te communiceren en bleef maar dreigen met een kataoorlog.

Weet je wat unfair inhoudt Wesley? Kennelijk niet, want dan zou ik deze nominatie niet krijgen en dan zou er niet zulke belabberde uitleg bij staan. Je verklaring voor de nominatie heeft niets, maar dan ook niets te maken met unfair spel. Erg jammer weer, dat er nu ook bij mij net zoals bij Jannes awards worden geplaatst die totaal uit het verband worden getrokken. Puur omdat jij zo'n sterke gevoelens voor me hebt. Jammer dat je me daarmee in een extra negatief daglicht wilt zetten. Maar helaas, niet overtuigd van je nominatie en iedereen weet dat het onzin is.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Damn hoe slecht zijn deze lijstjes xD


Maargoed, waarom is dit topic eigenlijk gemaakt, is 1 en al kontgelik van de winnende stam. Mij niet als beste leider zetten is al schandalig maar als slechtste is gewoon onbegrijpelijk.


Ik wil graag elke leider zijn prestaties vergelijken met de mijne op de wereld, als iemand tot mijn enkels komt zou het mij al verbazen.

Edict heeft deze wereld echt niets gepresteerd maar echt helemaal niets, waar ziet iemand daarin een prestatie van de leider, ja oke hij deed de invites die voor de overmacht zorgde maar dat kan elke speler die ooit op TW heeft gespeeld. Niemand op heel w51 had uit Humble gehaald wat ik daaruit heb gehaald. Dus wil mezelf graag enorm ophemelen dat er maar 1 terechte winnaar daar voor is en dat geheel objectief gezegd.

Ga vooral verder met kontlikken, ik wil maar zeggen PJVO als beste verdediger??? Zelden zo'n slechte speler op TW gezien waar haalt men dit toch vandaan,.... Moest je al die Edict lijstjes juist tegenovergesteld invullen zouden het toplijstjes zijn.

Voor de mensen van andere werelden die meelezen, wat je hierboven leest is het huidige niveau op TW al enkele jaren en er is GEEN beterschap op weg. je kan het vergelijken met het Nederlandse elftal, van slecht naar slechter maar zelf vinden ze hunzelf helemaal geweldig. Edict is gewoon heel de wereld een zwakke stam geweest die het moest hebben van 3 nolifers die heel dagen 1C zaten te spammen, de tegenstander die 50x zo goed was had geen zin en ging op del. Dat is het verhaal van w51 :D

Wat ben je eigenlijk toch ook een verse debiel zeg.
 

DeletedUser78021

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): 100% Giles van Get High. Dit was naast de sterkste speler ook eigenaar van het sterkste account. Ondanks dat het veel solo en met fases versterkt werd door yorni of tim bleef het account sterk overeind met ene groot front. Het tactisch inzicht wat hij ziet zijn qua vooral aanvallen heeft me doen verbazen. Hoe hij tactieken van zijn tegenstander analyseert en zich daarop aanpast qua onlinetijden vind ik gewoon enorm sterk. Natuurlijk maken tijd en dedication dit wel mogelijk. Een goeie speler die weinig tijd had kan ook weinig betekenen voor een frontaccount in oorlogsfase
Beste Gestopte Speler: Op dit moment gestopt denk ik toch aan spelers van humble als SNDD en Pikhaak. Beide solide accounts waar ik front mee heb gehad. Echter viel het me op een gegeven moment wel vrij zwaar naar continu incomings te krijgen die komen op een gegeven moment je strot uit. Ze bleven goed volhouden en bleven me beide continu lastig vallen. Daarmee dat ze prima aanvallen hebben verricht en SNDD in het begin van onze strijd ook goed verdedigd. Leuke tegenstanders die wel in waren voor en babbeltje en daarnaast fairplay hoog in het vaandel hadden staan, top.
Beste Stamspeler: van humble denk ik SNDD, vaak gezien tijdens vv’s op accounts als Suicide, en salvador. Voor edict denk ik dat ik ga voor wim en imre die in tijden van nood extreem veel vv’s hebben gedraaid tijdens massa’s.
Gezelligste speler: Tim, topvent. Altijd in voor flauwe humor.
Beste Stam: Geef deze nominatie aan edict, gezien zij de wereld naar hun hand hebben weten te zetten. Dit door de activiteit en de motivatie (dit was denk ik afkomstig door jannes) hoog te houden. Op het AF en IG kon Jannes mensen soms zo het bloed onder hun nagels vandaan halen dat mensen hierdoor juist gemotiveerd werden om te winnen.
Slechtste Stam: Denk dat ze top 3-4 hier eigenlijk als enige waarde hebben van benoeming. Ik denk niet dat een stam slecht heeft gepresteerd. NS lag core en had verreweg de waarste ligging (me betrekking tot ook hun kwaliteit en activiteit). Humble heeft deftig gepresteerd door Septen weg te spelen en Edict heeft uiteindelijk na een redelijk lange strijd de wereld gewonnen. Hierbij vind ik dus niet dat een van deze stammen slecht heeft gepresteerd. Verder teruggekeken toen Septen nog bestond zouden zij met afstand deze award hebben gewonnen. Zwakke leiding, accounts die als bosjes vielen en Giles die overal maar vv mocht draaien.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Yorni, Hans, Giles, Tim, Wim, Sean, Sander (sndd), luuk (pikhaak), imre, floris. Dit omdat zij bewezen hebben naast de motivatie ook goede spelers te zijn die voor elke stam een meerwaarde zijn, en niet te vergeten gezellige gasten.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien?: niet direct iemand eigenlijk. Jannes niet altijd mee op een lijn gezeten. In sommige fases van het spel wel. Echter vind ik dat hij te makkelijk een niet reëel beeld schept van de werkelijkheid in de wereld. Prima vent om normaal mee te babbelen. Soms over tw denk ik dat je te ver doordraaft
De meest Faire Speler: SNDD, Pikhaak. Hebben hier struggles eigenhandig goed opgelost. Een cleane oorlog mee gehad om wat kleine dingetjes na die we samen oploste. Daarnaast kreeg ik een nap in een zware periode waar een familielid heel onverwacht in het ziekenhuis lag. Dit hebben zei vgm overlegd met Jannes waar ik zeer over te spreken was.
De meest unfaire speler: Shithappens, stabben, kata’s smijten. Vgm was dit Thijs van SH. Pleur op en laat je aub op geen een wereld meer zien.
De Beste / leukste actie: De PF van Auf der Jagd van Thijs waaronder stond ik kata jullie allemaal de moeder XD. Was heel erg funny.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: de aanvraag vanuit Humble om de wereld samen te eindigen met daarin toch vermeld hoe lang humble het nog ging volhouden en edict kon afstoppen.
Met wie had je zeker W51 willen afsluiten: Bart van ajacied :p. Hij peert hem ineens, jammer hoor.
Welke speler was voor jou de grootste verassing: pjvo. Solo gespeeld nooit in de nacht online en in de ochtend toch makkelijk alle edels eruit vissen die tijdens een blitz zijn gestuurd. Nagenoeg nooit een v nodig en toch vooruit weten te boeken vanuit een klein frontclustertje.
Grootste stabber van W51: er zijn veel dingen geweest op de wereld waar ik mijn vraagtekens bij heb. Dit zijn er best wel wat. Elke stam heeft zijn dingetjes gehad en zijn issues naar elkaar. Er zijn teveel beschuldigingen het er der geweest om hier nog veel over te zeggen.
De beste aanvaller: Giles -> staat beschreven in beste speler.
De slechtste aanvaller: Roi danton, serieus stacks en daarop edelclears zitten pompen. Getuigd niet echt van inzicht als je het mij vraagt.
De beste verdediger: SC en GH beide veel te verduren gekregen maar zich toch enorm kranig geweerd. Vooral SC door de wereld heen was telkens target van massa’s die met niet superveel verliezen overeind bleef. Laatste massa werd hem begrijpelijk teveel ook vanwege de middelen die Edict op dat moment kon inzetten.
De slechtste verdediger: Ik denk niet dat iemand in de wereld bijster slecht heeft verdedigd. De dodgefouten die gemaakt werden zijn denk ik te herlijden naar inactiviteit van het account. Het account salvador is wel tijdens een massa hard afgegaan, daarvan weet ik de verklaring niet. Ditzelfde geld voor Runner5 op het moment dat hans aangaf tijd voor school nodig te hebben zijn daar ook grote winsten geboekt door humble.
De beste vv'er: Imre en floris van Sophia die dag en nacht wacht hielden op frontedict accounts. Daarnaast ook wim die een fase enorm veel vv vooral van tnp en bathman gedraaid. Ditzelfde geld voor Giles. Vanuit humble hoor ik enorm goede verhalen over sndd die vvde. Heb hem zelf ook een paar keer bezig gezien dat hij vv had.
De grootste noob / faler: Sandokan, grote mond ging hard neer. Ditzelfde geld voor thijs van Shithappens.
Grootste Faalstam: Septen met afstand
Dé verrassing van W51 (Speler/actie): de snelle winst van edict na de val van het eerste account van humble. Verrassing qua speler vond ik tochwel imre en isaac die snel van onervaren zijn gegroeid naar een zeer stabiele en belangrijke factor binnen Edict.
De beste leider: Jannes, intern klopte het plaatje (al kunnen we niet intern kijken). Maar van horen zeggen van humble spelers was alles op orde. Septen verslaan was een knappe prestatie. Echter vind ik de inactiviteit en motivatieloosheid van spelers ook deels te richten aan de leider. Hiervoor heb ik proberen te waken bij edict door continu bezig te zijn met de sfeer in de groep + nieuwe spelers aantrekken.
De slechtste leider: Leider van Septen. Intern was het een ramp al kan dat ook liggen aan de spelers zelf die haantjes gedrag vertoonde. Verder hebben Jannes Richard en ikzelf denk ik het maximale uit de stammen weten te halen.
Wie heeft op W51 jouw respect nu echt verdiend: Giles vanwege zijn tomeloze inzet voor onder andere zijn account en de stam door vv’s te draaien maar daarnaast ook andere mensen te motiveren en bij te sturen op gebied van inzicht waar hij kon. Niet gezegd dat ik voor andere geen respect heb zeker waar maar wat hij heeft laten zien deze wereld is buitencategorie.
Beste P&P'er: Voor wat betreft post vind ik Geert van punkerke heel sterk samen met Floris van Sophia. Op gebied vna propaganda verslaat niemand Jannes.
Slechtste P&P'er: stan -> STANdaard bullshit en alleen maar haat.
Dikste wannabe op het W51 AF: Tochwel Jannes :p
Dikste wannabe van W51(IG): echt wannabe ingame heb ik niet echt te maken gekregen. Yorni vind zichzelf nogal goed dus laat ik deze aan hem geven (L).
Welke spelers hebben op W51 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Eigenlijk alle spelers van zowel Humble en Edict. Humble voor de goede oorlog aan de oostkant van de wereld. Veel activiteit aan het front en edict door de continue motivatie die we elkaar gaven en hulp die aan elkaar is verleent.
De grootste spammer: Hans en Giles 100% zeker qua incomings geven aan het adres van humble. In de edictchat meest actieve van spammers denk ik toch dat ik mezelf neer moet zetten :p.
Wat heb ik zelf voor W51 betekend: Leider van de overwinnende stam. Al liep het de laatste maanden vanzelf en hoefde ik er niet heel veel meer aan te doen. Iedereen nam initiatief met massa’s organiseren (dit werd door 5-6 personen gedaan). Daarnaast werd er in de chat zelf al goed overlegd wat volgende targets werden. Hierdoor is telkens een goede afweging gemaakt, een erg volwassen stam is het uiteindelijk geworden als je het mij vraagt waar er in het begin toch af en toe wel wat brandjes geblust moeten worden. IG heb ik een actief front gehad waar ik terrein aan het verliezen was door de lange druk en mijn co’s die er op een gegeven de brui aan gaven. Het account is toen als een moraalbuffer gebleven om bathman zijn rug af te schermen. Had TNP gevallen denk ik dat het oostfront er ene hele zware dobber aan had gekregen om overeind te blijven. Ben blij dat meerdere edictaccounts er zich over ontfermt hebben via vv en zo het account staande hebben weten te houden.

- yvo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.537
De lijstjes gaan van zowaar dramatisch slecht naar best heel goed. Wie weet raak ik nog in de verleiding.
 

DeletedUser77799

Guest
Hey jongens van Edict en Humble,

Ik wil nog even zeggen na lange afwezigheid vanwege school en de nodige andere zooi dat ik enorm heb genoten van mijn tijd op wereld 51. Heel erg jammer dat we het als Humble niet naar ons toe hebben kunnen trekken, maar respect naar Edict voor hun volhardendheid om het tot het einde door te trekken. Ik moet zeggen dat ik heel veel plezier heb gehad en enorm veel heb geleerd. Nogmaals bedankt!

Jonas
 
Reactiescore
656
Je ziet het probleem ook al jaren bij de GA lijstjes. Trekt zeer zeer zelden op iets (heb ik ook altijd over geklaagd). Beperkte tw spelers die niet logisch kunnen nadenken doen oprecht hun best voor een goed lijstje maar elke logica ontbreekt gewoon.

Ik stond in 99% van alle GA lijstjes als beste leider de hele wereld lang door vriend en vijand, en omdat ik nu de eindstrijd verlies omdat mijn stam elke motivatie kwijt is ben ik de slechtste leider geworden.

Hahaha, dus eerst zijn GA lijstje slecht.
Maar als je erin wordt genoemd als beste leider, dan is het waardig om als een argument te gebruiken.
Logica van een baksteen Jannes, ga zo door!
 
Reactiescore
3.537
Het is niet omdat GA lijstjes slecht zijn dat elke vernoeming daarbij ook slecht zijn, laat staan dat ook echt alle GA lijstjes slecht waren.
Maar zoals ik al zei vind ik de meeste lijstjes hier ook slecht. Dus als ik in alle slechte GA lijstjes vernoemd word (bij wijze van spreken) dan zou dat hier ook moeten en of dat dan terecht is of niet doet niet eens terzake dan. Maar de hele wereld lopen verkondigingen dat ik als enige leider echt iets gepresteerd heb en dan op het einde wat anders gaan roepen trekt ook op niets.

Moet je natuurlijk wel een beetje intellect voor hebben dit te snappen. Ik begrijp dat het moeilijk voor je is,...
 

DeletedUser77798

Guest
Het is niet omdat je leden gedemotiveerd geraken dat jij een slechte leider bent.

De vraag is meer , is dit wat mensen bedoelen of als reden geven ?

Als er over je leiderschap slecht word gesproken (en dit was zeker niet in maar 1% van de gevallen) wil dat misschien iets anders zeggen?

Ik denk bijvoorbeeld aan je nonchalance tegenover opgestelde regels, of het negeren wanneer je de discussie niet kan winnen door zware feiten. Misschien is het omdat je zo je mening komt doordrukken op het forum en zo andere stammen probeert slecht te maken?

Er zijn genoeg redenen , maar aangezien je 51 verloor ondanks al je tumult word dat natuurlijk in je gezicht gewreven.

Waarom vind ik jou een slechte leider?
Wel de combinatie van bovenstaande redenen en bijkomend dat je spelers gaat rekruiten met een tekst als " ik kan je veel meer bijleren dan de rang 1 speler , dat is een PP noob ". Of iets dergelijks.

Dit voorbeeld komt uit een gesprek tussen El Salvador en de speler Klopt.

Yvo daarintegen , is misschien niet even goed in zijn spel op tw. Maar hij is wel altijd redelijk en vriendelijk. Neemt initiatief of dingen te ondernemen en dat alleen al betekend voor mij meer dan je in game kennis.
 
Bovenaan