Einde Wereld Awards

Reactiescore
7.918
Volgens de DSM heeft iemand een narcistische persoonlijkheidsstoornis wanneer deze aan vijf of meer van de volgende criteria voldoet.
  1. Overdrijft eigen prestaties en talenten, vindt zichzelf geweldig (übermenschneigingen)
  2. Verwacht dat anderen hem op een voetstuk plaatsen
  3. Fantaseert over succes, macht, schoonheid en roem
  4. Vindt zichzelf speciaal en uniek en denkt alleen begrepen te worden door gelijksoortige mensen of mensen met een hoge status
  5. Eist buitensporige bewondering
  6. Eist een voorkeursbehandeling, speciale voorrechten, gebruikt anderen voor zijn doel
  7. Gebrek aan empathie, houdt geen rekening met anderen, respectloos
  8. Afgunstig en jaloers, denkt dat anderen dat ook op hem zijn
  9. Gedraagt zich arrogant en hooghartig
 
Reactiescore
3.536
Jannes je bent niet de slechtste leider anders was Humble nooit zo ver gekomen.
Het is alleen een feit dat je tegenstanders praktisch altijd een rothekel aan je hebben vanwege je onhebbelijke gedrag.

Om jezelf dan maar ineens beste leider te noemen en edict af te kraken is weer typisch voor jou en siert je niet.
Als pjvo zo slecht was , had je dat account maar moeten breken he.

Als edict niets gepresteerd heeft , heeft humble nog minder gepresteerd want zij verloren
en begin nu alsjeblief niet over die 100 dorpjes meer he.

Wees een man erken dat je fair verslagen bent en stop met het klein kind uithangen.

Het is niet omdat een speler niet weggespeeld is dat het dan automatisch een goede verdediger is he? Hij heeft ontiegelijk veel pp erdoor gesmeten, had een klein front en veel def. Heeft nooit een serieuze aanval gekregen dus op wat is beste verdediger gebaseerd vraag ik mij af? Ik zeg dus niet random dat ik hem een slechte verdediger vind maar baseer mij zoals altijd wel op enkele feiten.

En ja tegenstrevers hebben altijd ene enorme hekel aan mij dat komt omdat ik erg kritisch kan zijn en mensen daar niet mee overweg kunnen. Ik heb persoonlijk niets tegen kritische mensen als het maar op een degelijke denkwijze gebaseerd is.

En ik overdrijf inderdaad als ik zeg dat Edict niets was dat is zeker helemaal niet het geval geweest. Wil enkel maar duidelijk maken dat Edict geen speciale dingen gedaan heeft op deze wereld en ik vind dat Humble dat zeker wel gedaan heeft.

En Humble was gewoon de meerdere over Edict tot onze betere spelers stopte en andere geen motivatie meer hadden of we dan op papier verslagen zijn of niet maakt voor mij weinig uit. Ik ben heel mijn leven al een prima verliezer geweest (wat niet wil zeggen dat ik altijd verlies ofc ^^) Maar ik kan NIET tegen mensen die hunzelf nu gaan promoveren tot wereldspelers en al dat kontgelik want de lijstjes slaan gewoon nergens op daar heb ik een probleem bij niet bij het feit ik deze wereld verloren heb. Zijn 2 totaal verschillende dingen.
 
Reactiescore
3.536
Volgens de DSM heeft iemand een narcistische persoonlijkheidsstoornis wanneer deze aan vijf of meer van de volgende criteria voldoet.
  1. Overdrijft eigen prestaties en talenten, vindt zichzelf geweldig (übermenschneigingen)
  2. Verwacht dat anderen hem op een voetstuk plaatsen
  3. Fantaseert over succes, macht, schoonheid en roem
  4. Vindt zichzelf speciaal en uniek en denkt alleen begrepen te worden door gelijksoortige mensen of mensen met een hoge status
  5. Eist buitensporige bewondering
  6. Eist een voorkeursbehandeling, speciale voorrechten, gebruikt anderen voor zijn doel
  7. Gebrek aan empathie, houdt geen rekening met anderen, respectloos
  8. Afgunstig en jaloers, denkt dat anderen dat ook op hem zijn
  9. Gedraagt zich arrogant en hooghartig

Wil je praten over je stoornis of komt het wel inorde?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Geen een van de "Leiders" stak erboven uit... Er waren slechte leiders maar echt kwalitatief goede leiders waren er ook weer niet

Zeker waar.

Yvo heeft het lang volgehouden maar ik was nooit te spreken over z'n leiderschapskwaliteiten. Als speler was hij tof maar leiden kon hij niet.

Zelfde geldt voor Jannes, voor zover ik hem mee heb gekregen. Als speler en persoon was hij intern super tof. Shit was in orde en het was gezellig, maar Jannes, zeg nou eerlijk, naar de buitenwereld ben je een lul :D
 

DeletedUser50613

Guest
Humble heeft .. meer gepresteerd? Defensief waren ze bijzonder lackluster, paar zwaar gestackte frontjes, voor de rest niks. Offensief zijn ze al praktisch een jaar monddood.. dat zijn echt geen prestaties.
 
Reactiescore
7.918
Jij vit al 2 jaar op elke AF post van mij dus wie heeft hier een stoornis? :D Ik zeg altijd dat je mensen niet kan inschatten op basis van AF en mensen die dat wel doen zijn kortzichtig. Dus kies maar welke jij bent al weet ik het ofc al lang ^^

Ik zeg altijd dat mensen die kortzichtig reageren Jannes heten. Dus kies maar welke jij bent al weet ik het ofc al lang ^^
 

DeletedUser75339

Guest
Het is niet omdat een speler niet weggespeeld is dat het dan automatisch een goede verdediger is he? Hij heeft ontiegelijk veel pp erdoor gesmeten, had een klein front en veel def. Heeft nooit een serieuze aanval gekregen dus op wat is beste verdediger gebaseerd vraag ik mij af? Ik zeg dus niet random dat ik hem een slechte verdediger vind maar baseer mij zoals altijd wel op enkele feiten.

En ja tegenstrevers hebben altijd ene enorme hekel aan mij dat komt omdat ik erg kritisch kan zijn en mensen daar niet mee overweg kunnen. Ik heb persoonlijk niets tegen kritische mensen als het maar op een degelijke denkwijze gebaseerd is.

En ik overdrijf inderdaad als ik zeg dat Edict niets was dat is zeker helemaal niet het geval geweest. Wil enkel maar duidelijk maken dat Edict geen speciale dingen gedaan heeft op deze wereld en ik vind dat Humble dat zeker wel gedaan heeft.

En Humble was gewoon de meerdere over Edict tot onze betere spelers stopte en andere geen motivatie meer hadden of we dan op papier verslagen zijn of niet maakt voor mij weinig uit. Ik ben heel mijn leven al een prima verliezer geweest (wat niet wil zeggen dat ik altijd verlies ofc ^^) Maar ik kan NIET tegen mensen die hunzelf nu gaan promoveren tot wereldspelers en al dat kontgelik want de lijstjes slaan gewoon nergens daar heb ik een probleem bij niet bij het feit ik deze wereld verloren heb. Zijn 2 totaal verschillende dingen.

Het is niet omdat een speler geen serieuze aanval heeft gekregen dat hij automatisch een slechte verdediger is he.
Hij heeft pp gebruikt en had veel def maar dat doet niets weg aan zijn kwaliteiten, dat hebben beide zijden namelijk gebruikt.
Voor de rest blijft het gewoon een mening, die van het lijstje zal gebaseerd zijn op het feit dat zijn verliezen erg beperkt waren.

Ik weet niet wat jij als speciaal kwalificeert, maar zo belangrijk zal het wel niet zijn want desondanks hebben ze de eindstrijd verloren.
De wereld winnen dat vind ik wel speciaal ;)

Dan zijn jullie spelers in februari/maart gespot ,want sinds dan lag het overwicht bij edict.
Je doet onrecht aan edict door te zeggen dat humble de meerdere was , want dat was enkele in de beginfase van de oorlog en dan maar voor een uiterest beperkte periode.
Daarna was het edict dat de klok sloeg.
 
Reactiescore
3.536
Zeker waar.

Yvo heeft het lang volgehouden maar ik was nooit te spreken over z'n leiderschapskwaliteiten. Als speler was hij tof maar leiden kon hij niet.

Zelfde geldt voor Jannes, voor zover ik hem mee heb gekregen. Als speler en persoon was hij intern super tof. Shit was in orde en het was gezellig, maar Jannes, zeg nou eerlijk, naar de buitenwereld ben je een lul :D

Ik ben een lul naar de buitenwereld dat heb ik nooit ontkend :D

Humble heeft .. meer gepresteerd? Defensief waren ze bijzonder lackluster, paar zwaar gestackte frontjes, voor de rest niks. Offensief zijn ze al praktisch een jaar monddood.. dat zijn echt geen prestaties.

Wij zijn al maanden motivatieloos in Humble dus nee inderdaad niets gepresteerd laatste tijden zowel off als def. Same kan gezegd worden voor Edict,...
 
Reactiescore
3.536
Het is niet omdat een speler geen serieuze aanval heeft gekregen dat hij automatisch een slechte verdediger is he.
Hij heeft pp gebruikt en had veel def maar dat doet niets weg aan zijn kwaliteiten, dat hebben beide zijden namelijk gebruikt.
Voor de rest blijft het gewoon een mening, die van het lijstje zal gebaseerd zijn op het feit dat zijn verliezen erg beperkt waren.

Ik weet niet wat jij als speciaal kwalificeert, maar zo belangrijk zal het wel niet zijn want desondanks hebben ze de eindstrijd verloren.
De wereld winnen dat vind ik wel speciaal ;)

Dan zijn jullie spelers in februari/maart gespot ,want sinds dan lag het overwicht bij edict.
Je doet onrecht aan edict door te zeggen dat humble de meerdere was , want dat was enkele in de beginfase van de oorlog en dan maar voor een uiterest beperkte periode.
Daarna was het edict dat de klok sloeg.


Ja kan wel zien op welke manieren een speler verdedigd en dat was gewoon droevig bij PJVO. Als dat lijstje gebaseerd is op zijn beperkte verliezen dan kan ik nog 300 spelers nomineren die daaraan voldoen. Dus ik zie alsnog geen argument in wat PJVO uitblonk in defensief vlak op deze wereld. Moet van mij niet eens een Humble speler zijn, genoeg Edict spelers die het defensief veel moeilijker gehad hebben en het alsnog veel beter deden dus puur feitelijk bekeken is PJVO onverklaarbaar te vernoemen daarvoor.

Het is niet omdat een stam de wereld niet wint dat alles niet zo belangrijk is geweest dat is een logica die ik niet verder kan volgen. De wereld winnen vind ik niet speciaal want je ziet zelden dat de best presterende stam een wereld wint. Stammen die de werelden winnen zijn stammen die op het einde van de wereld hun piekmoment bereiken nog het meest de activiteit kunnen hoog houden. Op dat laatste zijn wij gepakt maar nogmaals vind iemand activiteit een prestatie?

Edict was een gelijke maanden lang maar in die maanden waren wij al motivatieloos en stak Edict er in punten ook al bovenuit. Ik wil maar zeggen dat als speler BA nooit uit Humble was gegaan was Edict nooit nog kanshebber geweest om deze wereld te winnen. Naar mijn inziens heeft Humble de wereld door het verlies van BA verloren. Lag niet echt in onze handen en was een godsgeschenk voor Edict. Zo dun is de lijn van winst en verlies van een toevalligheidje.
 

DeletedUser78095

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Giles van *Get High* , gigantisch front tegen meerdere spelers en toch altijd de bovenhand hebben. enorm veel van hem geleerd, waarvoor zeker nogmaals dank :)
Beste Gestopte Speler: / (geen enkele speler die gestopt is, en ik persoonlijk veel tegen gespeeld heb, was overduidelijk een heel goede speler. Maar heb vanuit de stam van Sndd en Pikhaak nooit een slecht woord gehoord)
Beste Stamspeler: Edict was een stam vol met topspelers maar een paar belangrijke vermeldingen zijn toch zeker Giles, Yorni, Floris, Yvo, Wim en Hans
Gezelligste speler: Giles, Wim en Yorni zorgde altijd wel dat de skypechat actief bleef :)
Beste Stam: Edict
Slechtste Stam: NS
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Giles, Yorni, Floris, Bjorn, Wim, Yvo, Hans en Tim
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien?: Jannes
De meest Faire Speler: /
De meest unfaire speler: /
De Beste / leukste actie:
Persoonlijk, mijn eerste massa (die ook een succes was). Algemeen, Massa-delete van Humble
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: De laatste weken van NS, en zijn luidruchtige leider
Met wie had je zeker W51 willen afsluiten: De gehele stam
Welke speler was voor jou de grootste verassing: / (veel goede speler die me keer op keer verrassen)
Grootste stabber van W51: /
De beste aanvaller:
Giles - *Get High*
De slechtste aanvaller: Tranquil (Roi Danton)
De beste verdediger: Hans - Runner 5 en Giles - *Get High*
De slechtste verdediger: El Salvador
De beste vv'er: Floris van Team Sophia, voor de zovele (nacht)vv's binnen edict en Wim - Punkerke
De grootste noob / faler: Tranquil
Grootste Faalstam: /
Dé verrassing van W51 (Speler/actie): Jannes, leider van humble met het voorstel om gezamenlijk de wereld te winnen, terwijl hij dreigt de wereld nog jaren te rekken en dan opgeven en op delete gaan
De beste leider: Yvo, een rustige en goede leider met veel geduld en veel inzicht, maar genoeg is ook genoeg en kan hard zijn wanneer het nodig is.
De slechtste leider: Kunt ge jannes een leider noemen?
Wie heeft op W51 jouw respect nu echt verdiend: Floris en Giles, om me beide zoveel te leren en zoveel geduld met mij te hebben.
Dikste wannabe op het W51 AF: Jannes
Dikste wannabe van W51(IG): Tranquil
Welke spelers hebben op W51 het beste in jou naar boven kunnen halen?: /
De grootste spammer: /
Wat heb ik zelf voor W51 betekend:

Begonnen als een noob, die na een zeer korte periode op w13, nog eens teruggekeerd is naar tw en w51 is gestart. Met de beperkte speeltechnieken die ik kende toch een tijd standgehouden tussen de grotere spelers. Floris van Sophia Palaiologina heeft me dan uitgenodigd om het huidige team op zijn account te versterken wat een grote opstap was van een 300k account naar een 1m+ account. Op dit account heb ik heel veel geleerd en ondertussen ook begonnen met vv's te draaien binnen de stam, waar ik telkens maar bleef bijleren. Ik hoop dat ik iets voor w51 heb betekend maar w51 was voor mij een heel belangrijke wereld omdat ik hier enorm veel geleerd heb en een enorm fijne spelersgroep heb leren kennen, waarvoor nogmaals dank :)

Imre ~ Sophia Palaiologina
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Tuurlijk. Op het moment dat jij een erg aangename en makkelijke speler bent en een goede reputatie hebt zul je eerder als een goede speler benoemt worden dan wanneer je bijvoorbeeld erg kritisch bent en een kut reputatie hebt. Ondanks dat dat niets af hoeft te doen aan wat je daadwerkelijk hebt gepresteerd.
De antwoorden op de gestelde vragen/awards in de lijstjes zijn dan ook niet altijd even valide. Vaak worden verschillende awards wat door elkaar gehaald en gecombineerd met andere awards in plaats van dat ze volledig los van elkaar worden gezien.
In jouw geval worden vragen zoals bijvoorbeeld "Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien?" en "Wie is de slechtste leider?" gecombineerd omdat er sterke gevoelens opspelen als ze aan jou denken Jannes. En daardoor wordt een award als deze misschien niet door iedereen even objectief beantwoord. Zie het als iets positiefs, ze hebben in ieder geval sterke gevoelens voor je :)
 

DeletedUser78095

Guest
Tuurlijk. Op het moment dat jij een erg aangename en makkelijke speler bent en een goede reputatie hebt zul je eerder als een goede speler benoemt worden dan wanneer je bijvoorbeeld erg kritisch bent en een kut reputatie hebt. Ondanks dat dat niets af hoeft te doen aan wat je daadwerkelijk hebt gepresteerd.
De antwoorden op de gestelde vragen/awards in de lijstjes zijn dan ook niet altijd even valide. Vaak worden verschillende awards wat door elkaar gehaald en gecombineerd met andere awards in plaats van dat ze volledig los van elkaar worden gezien.
In jouw geval worden vragen zoals bijvoorbeeld "Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien?" en "Wie is de slechtste leider?" gecombineerd omdat er sterke gevoelens opspelen als ze aan jou denken Jannes. En daardoor wordt een award als deze misschien niet door iedereen even objectief beantwoord. Zie het als iets positiefs, ze hebben in ieder geval sterke gevoelens voor je :)


ik heb jannes niet als slechte leider genoemd omdat ik hem persoonlijk niet moet. Zowel de leider van NS, als de leider van Humble hebben naar de buitenwereld weinig laten blijken van goed leiderschap. Als je stam al maanden, zogezegd "motivatieloos" is, en "alle goed spelers zijn vertrokken" is dat toch geen teken van goed leiderschap?
Binnen edict waren er ook laagtepunten in de sfeer door vv's die niet werden gedaan door algemeen tijdstekort of onnodige verliezen door slecht verdedigde aanvallen maar als stam en door de leider zijn we hier altijd bovenop geraakt. En dat is, in mijn meningen, een betere stam en leider dan wat gebleken is van Humble. Motivaitie is naar mijn mening ook een heel belangrijk, en mss zelfs de belangrijkste eigenschap van een speler.

Ps: over NS moet ik niet beginnen als ik het over slecht leiderschap spreek, veronderstel ik?
 

DeletedUser58227

Guest
Noteer dan gelijk ff alle stammen van w51, behalve Edict. Want die zijn allemaal gestopt namelijk. Dusja die leiders hebben het allemaal slecht gedaan, toch?
 
Reactiescore
3.536
ik heb jannes niet als slechte leider genoemd omdat ik hem persoonlijk niet moet. Zowel de leider van NS, als de leider van Humble hebben naar de buitenwereld weinig laten blijken van goed leiderschap. Als je stam al maanden, zogezegd "motivatieloos" is, en "alle goed spelers zijn vertrokken" is dat toch geen teken van goed leiderschap?
Binnen edict waren er ook laagtepunten in de sfeer door vv's die niet werden gedaan door algemeen tijdstekort of onnodige verliezen door slecht verdedigde aanvallen maar als stam en door de leider zijn we hier altijd bovenop geraakt. En dat is, in mijn meningen, een betere stam en leider dan wat gebleken is van Humble. Motivaitie is naar mijn mening ook een heel belangrijk, en mss zelfs de belangrijkste eigenschap van een speler.

Ps: over NS moet ik niet beginnen als ik het over slecht leiderschap spreek, veronderstel ik?

De hele buitenwereld noemde mij de gehele wereld lang als de beste leider van w51 zo ook de Edict spelers. Als je denkt dat er ook maar 1 speler in Humble gestopt is door mij zit je er wel grandioos naast, kwam door dingen in RL (vriendin, werk, studies) dat deze mensen geen tijd meer hadden om daarnaast ook nog energie in TW te steken) op RL dingen heb ik geen invloed helaas. Yvo heeft Edict niet staande gehouden dat waren spelers als IGHI die dat gedaan hebben.

Slaagt eigenlijk weer helemaal nergens op wat je hier uitkraamt :p Same wat Stan ook zegt, alsof Humble en NS de enige stammen zijn,... Of ben ik nu weer te hard? Je zegt zelf dat NS geen uitleg nodig heeft omdat het voor zichzelf spreekt dat het daar nooit op iets getrokken heeft maar toch koos je voor mij? Dat is puur door de reputatie. Jij leest in je Edict chat enkel maar negatieve dingen over Jannes en bent blijkbaar niet instaat zelfstandig te denken en je niet te laten beïnvloeden door dingen die andere zeggen. Dat is wat ik bedoel met het niveau op TW, hier moeten we het dus mee doen,... Elkaar 50x napraten om er maar bij te horen.


Overigens is de sfeer in Humble van dag 1 tot nu nog altijd geweldig geweest met geen 1 minieme opstoot in al die maanden. Was intern gewoon de perfecte stam maar nogmaals, mensen zijn gestopt omdat ze geen fun meer haalde uit het spel zelf en dan heb ik het dus niet over de skype chat. Ik heb zelf ook zo vaak gedacht: Nu ga ik eens een goede blitz doen op Runner maar koos dan toch voor een avondje tv kijken. Ik had er gewoon geen zin meer in, niet in deffen, niet in aanvallen niet in alles. Gewoon motivatieloos, ik heb nog geen seconde spijt gehad de stam op del te zetten was zeker 1 van mijn beste keuzes op TW.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan