Einde Wereld Awards

DeletedUser6916

Guest
Hoi allemaal,

Wereld 51 is in een rap tempo teneinde gekomen en daarom denk ik, nu we het percentage van 70% gepasseerd zijn dat het tijd is voor de laatste award lijstjes van deze wereld. De komende periode zal er niet veel meer gebeuren. Over 90 dagen en een beetje zal de wereld sluiten, met alles wat daarin is gebeurt.

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Beste Gestopte Speler:
Beste Stamspeler:
Gezelligste speler:
Beste Stam:
Slechtste Stam:
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien?:
De meest Faire Speler:
De meest unfaire speler:
De Beste / leukste actie:
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Met wie had je zeker W51 willen afsluiten:
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Grootste stabber van W51:

De beste aanvaller:
De slechtste aanvaller:
De beste verdediger:
De slechtste verdediger:
De beste vv'er:
De grootste noob / faler:
Grootste Faalstam:
Dé verrassing van W51 (Speler/actie):
De beste leider:
De slechtste leider:
Wie heeft op W51 jouw respect nu echt verdiend:
Beste P&P'er:
Slechtste P&P'er:
Dikste wannabe op het W51 AF:
Dikste wannabe van W51(IG):

Welke spelers hebben op W51 het beste in jou naar boven kunnen halen?:
De grootste spammer:
Wat heb ik zelf voor W51 betekend:

Ik ben benieuwd, maak er wat moois van!
 

DeletedUser77798

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Runner 5 , ondanks dat Hans 2 Maand is weggeweest en zo een pak dorpen is verloren heeft hij altijd een groot front gehad met Humble waar 1richtingsverkeer zich voor deed.
Bij een massa was hij ook niet te slagen , over de hele wereld lang heeft hij salvador klein gehouden en ondertussen stuurde hij nog ondersteuning naar andere spelers. Dit verdiend voor mij de nominatie als beste speler.

Beste Gestopte Speler: SNDD , Die bleef echt gewoon doorgaan ondanks dat TNP helemaal volgestackt was en de moraal niet meer meeviel. Telkens met de ridders en maar blijven gaan ook al groeide die niet.

Beste Stamspeler: Isaac op Monkey23 , die had constant def aanvragen van spelers en een hele rim om te clearen en daar hoefde je geen 2x tegen te zeggen wat er nodig was en het was al geregeld.
Gezelligste speler: Imre , Yvo en Wim ( Sophia Palaiologina en The night pharmacy ) , Altijd klaar voor een babbeltje, steeds vriendelijk en gezellig. Ze houden bovendien de motivatie hoog binnen de stam door steeds positief te blijven.
Beste Stam: De stam die door slechte verliezers word zwart gemaakt maar eigenlijk gewoon de wereldwinst heeft behaald.
Slechtste Stam: NS - Sandokneus als je dit leest , man met enkel barbs edelen en NAPS aan te gaan ga je geen wereld winnen.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Yorni , Imre , Isaac, Floris, Hans, Wim, Sean en PJVO
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien?: Jannes , Janus, Humble en elke andere speler met een IQ onder de 2.
De meest Faire Speler: Pikhaak SnDD en Cnorros
De meest unfaire speler: Wiet ,Suicide Consultant Gregiore , Mad king sheogorath, Turnupthemusic
De Beste / leukste actie: HUMBLE OP DELETE XD
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: SC die beloofd 2 dagen niet aan te vallen en dan op een leeg front samen met Tranquil opeens full edels spamt.
Met wie had je zeker W51 willen afsluiten: Met tranquil , ik wou hem zo graag wegspelen de noob maar de andere fronten waren te druk :(
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Yeepzz met de stab waardoor humble volledig front met mij kreeg.
Grootste stabber van W51: Shithappens.. , Lekker zich laten internen door humble terwijl ik de volle laag katas kreeg na alles wat ik voor die kerel heb gedaan.
De beste aanvaller: Mijn sletteke is de beste aanvaller. AKA Yorni
De slechtste aanvaller: Weer een nominatie voor tranquil
De beste verdediger: Lion Cub of cintra
De slechtste verdediger: Sandokan the pirate , 700K VvDD vs 1.2Mil AvDD , Worth!
De beste vv'er: Imre van Sophia palaiologina , die heeft echt ziek veel VV gedaan voor iedereen , massa of niet.
De grootste noob / faler: Janus ,waarom? Die blijft ook maar zeggen dat hij beter is en alles beter weet
Grootste Faalstam: Septen , Humble kwam ook in aanmerking , geen zorgen. Maar septen dat was geweldig , lekker allemaal leaven en op del gaan en zich laten internen door de vijand.
Dé verrassing van W51 (Speler/actie): Jannes Die afkomt met een voorstel om de wereld te beeindigen door allemaal in 1 stam te gaan terwijl hij al verloren was.
De beste leider: Yvo , ookal is hij soms en pussy en laat zich doen door mensen die het altijd beter weten maar bovenal heeft hij ook veel administratieve dingen binnen de stam geregeld die van cruciaal belang waren.
Dikste wannabe van W51(IG):
Roi Danton , ( Nick ) Kwam gewoon mensen uitlachen omdat hij een aanvaller had op Septen die op barbaar waren gegaan , ODA rang 20, en rang 1 Op de lijst. Aight boi
De grootste spammer: Sandokan the pirate , als je daarmee een discussie voerde moest je binnen 2 min antwoorden of had je al een nieuw bericht.
Wat heb ik zelf voor W51 betekend: Gespeeld van begin tot einde op Get high van een niet gevaarlijk front , vele kleine spelers weggeveegd en constant ondersteund in de early phase.
Later een groot front bekomen en steeds blijven winnen. Een winst van meer dan 280 dorpen op de vijandelijke stam in de eindfase zonder teveel def te slorpen van de stam.

Rang 1 ODA
Rang 1 Ranglijst
Rang 1 Prestaties
Rang 3 ODD
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik zal van de week eens kijken of ik een lijstje kan bouwen. Heb het einde dan niet meegekregen, maar toch vanaf het begin in Edict gezeten en ook een stukje Humble meegepakt.
 

DeletedUser77786

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Persoonlijk , Giles is er van het begin bijgeweest en aan alles actief meegedaan een echte topper !
Beste Gestopte Speler: Wolf of Wall street , was een prima account maar toen de hoofdbespelers besloten ermee te stoppen zijn ze tenonder gegaan :( .
Beste Stamspeler: De gehele stam was goed gevuld met allerlei spelers die wel iets heel goed konden was een top plaatje !
Gezelligste speler: Wim Tim en Giles , We hadden het zo relaxed en chill in onze skypecalls dat Wim zelfs in slaap durfde vallen :)
Beste Stam: Edict natuurlijk :p
Slechtste Stam: Slecht zou ik niet zeggen maar NS had nogal een apparte manier van aanpakken :p
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Bijna elk stamlid zou ik wel opnieuw willen mee beginnen behalve 1 iemand :)
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien?: Sandokan en Jannes
De meest Faire Speler: Pikhaak , Midden in het sturen van inc's moest ik dringend naar toilet en hun wachtte netjes tot ik terug was voor verder te taggen.
De meest unfaire speler: /
De Beste / leukste actie: De moment dat onze stack king Yvo (TNP) eindelijk zijn stacks besloot uit te dunnen naar 150K in plaats van 400K.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Humble die zich niet aan de opgestelde regels hield .
Met wie had je zeker W51 willen afsluiten: Arjan die bij me speelde op Lion cub of Cintra
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Yvo , ik kende Yvo van W44 en dacht dat hij een echt beest was was het dus stiekem een stack noobje met een goed tactisch inzicht <3
Grootste stabber van W51: Thijs van Shithappens
De beste aanvaller: Hans van runner5, Heeft het Salvador zo ongeloofelijk lang druk gegeven .
De slechtste aanvaller: Auf Der Jagt
De beste verdediger: Giles , verloor amper tot geen dorpen met zo een front een echt sletteke.
De slechtste verdediger: /
De beste vv'er: Imre en Floris beide spelers van Sophia 2 mensen die echt wel vaak een VV draaide
De grootste noob / faler: Wim , die een 2k bb dorp overneemt ik begrijp nog steeds niet waarom ...
Grootste Faalstam: allemaal de kleine rimstammetjes die onze bb's namen :(
Dé verrassing van W51 (Speler/actie): Humble op delete , aangezien Jannes aangaf Humble nog lang niet klaar was met deze wereld had ik de delete niet zien aankomen .
De beste leider: Yvo , Zoals vermeld deze man had een prachtig tactisch inzicht en zeker nodig voor onze stam .
De slechtste leider: Jannes , heb met Lion effe in zijn stam gezeten was geen pretje .
Wie heeft op W51 jouw respect nu echt verdiend: Pikhaak , Sndd en alle stamgenoten van Edict
Dikste wannabe op het W51 AF: Jokersbrain
Dikste wannabe van W51(IG): Roi Danton heeft zichzelf naar de top gebracht met bb's
Welke spelers hebben op W51 het beste in jou naar boven kunnen halen?: Spelers van Punkerke , TNP , Get High , en The Bathman
Wat heb ik zelf voor W51 betekend: Ik ben de wereld gestart als Lion Cub of Cintra met een team zijn ten val gekomen en richting Edict getrokken daar heb ik grotendeels op Get High gespeeld en een korte periode op The Bathman .
 

Deleted User - 1942737

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Giles(*get high*), wat die af en toe aan uren in zijn account stak was gewoon mooi om zien, en het effect mag er zijn #rang1
Beste Gestopte Speler: Van pikhaak en Sndd vaak goeie dingen gezien tijdens vv op tnp. Waren altijd goed in elkaar stekende prikken.
Beste Stamspeler: Yorni die zo ongeveer op de helft van alle edictaccounts gezeten heeft allemaal in belang van de stam <3
Gezelligste speler: Yorni, Giles, Yvo. (en Tim als hij er was) skypecalls en samen deffen/massa in elkaar steken/gewoon lullen. Zalige momenten :p
Beste Stam: Edict, wat er ook gezegd is geweest, uiteindelijk hebben we het allemaal samen gedaan en allemaal samen deze wereld gewonnen.
Slechtste Stam: AFCA, nooit echt wat betekend, profiteur 1ste klas.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Heel veel mensen uit edict komen in aanmerking, bijna iedereen, maar mensen als Yvo, Giles, Yorni, Imre zijn echt goud waard in een stam.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien?: Jannes, hoewel, zolang hij zijn accs op delete zet en zijn mond houdt op het AF is het wel oke.
De meest Faire Speler:
Suicide Consultant spelers durfden een fout toegeven en rechtzetten. Merci
De meest unfaire speler: De manier waarop Jannes zijn afspraken hield was gewoon niet om aan te zien.
De Beste / leukste actie: De vele mooie massas waar ik actief heb aan meegedaan in het westen van de wereld.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: De totaal idiote NAP afspraken die ajacied had gemaakt met oud-spelers die niets meer met de wereld te maken hadden.
Met wie had je zeker W51 willen afsluiten: Michel (=stammascotte), waar ben je schattebol ;(
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Isaac, je hebt veel geleerd in de tijd in edict en bent echt een waardevolle speler (geworden)
Grootste stabber van W51: Laten we hier gewoon over ophouden.
De beste aanvaller:
Uitvoering zal wel naar Giles gaan, en terecht. Maar planningen van Yvo, Floris en Imre zaten altijd solid in elkaar!
De slechtste aanvaller: /
De beste verdediger:
PJVO kon echt goed overweg met de incs die hij kreeg. Solo deed hij topwerk!
De slechtste verdediger: El salvador, hoewel, je kan elke dag tussen 10-17u standaard niet online zijn nog moeilijk deffen noemen, zelfs slecht deffen....
De beste vv'er: Imre en Floris are bae
De grootste noob / faler:
Sandokan. Geen extra uitleg nodig
Grootste Faalstam: Een stam valt of staat dankzij hun leiding dus het is niet eerlijk om een hele stam te blamen
Dé verrassing van W51 (Speler/actie):
PJVO. Mooie dingen laten zien en superfijne gast!
De beste leider: Yvo, vanop een groter of kleiner acc, maakt niet uit, hij doet zijn leidingsfuncties op een goeie manier
De slechtste leider: Jannes? Geen idee hoe dat er intern uitzag maar als uithangbord van je stam had je je beter wat volwassener gedragen.
Wie heeft op W51 jouw respect nu echt verdiend: Al mijn stamgenoten die het met mij uitgehouden hebben
Beste P&P'er: Geert (punkerke), sloeg er altijd in om uitgebreid te reageren
Slechtste P&P'er: Sandokan
Dikste wannabe op het W51 AF: /
Dikste wannabe van W51(IG): tranquil
Welke spelers hebben op W51 het beste in jou naar boven kunnen halen?:
Giles, Yorni. Samen skypecallen en spelen was de shit da mij deed voortdoen
De grootste spammer: /
Wat heb ik zelf voor W51 betekend: Punkerke gespeeld van een klein accje van 1.8mil naar een mooi top10 acc dat denk ik toch wel wat impact heeft gehad.
 
Reactiescore
3.536
Damn hoe slecht zijn deze lijstjes xD


Maargoed, waarom is dit topic eigenlijk gemaakt, is 1 en al kontgelik van de winnende stam. Mij niet als beste leider zetten is al schandalig maar als slechtste is gewoon onbegrijpelijk.


Ik wil graag elke leider zijn prestaties vergelijken met de mijne op de wereld, als iemand tot mijn enkels komt zou het mij al verbazen.

Edict heeft deze wereld echt niets gepresteerd maar echt helemaal niets, waar ziet iemand daarin een prestatie van de leider, ja oke hij deed de invites die voor de overmacht zorgde maar dat kan elke speler die ooit op TW heeft gespeeld. Niemand op heel w51 had uit Humble gehaald wat ik daaruit heb gehaald. Dus wil mezelf graag enorm ophemelen dat er maar 1 terechte winnaar daar voor is en dat geheel objectief gezegd.

Ga vooral verder met kontlikken, ik wil maar zeggen PJVO als beste verdediger??? Zelden zo'n slechte speler op TW gezien waar haalt men dit toch vandaan,.... Moest je al die Edict lijstjes juist tegenovergesteld invullen zouden het toplijstjes zijn.

Voor de mensen van andere werelden die meelezen, wat je hierboven leest is het huidige niveau op TW al enkele jaren en er is GEEN beterschap op weg. je kan het vergelijken met het Nederlandse elftal, van slecht naar slechter maar zelf vinden ze hunzelf helemaal geweldig. Edict is gewoon heel de wereld een zwakke stam geweest die het moest hebben van 3 nolifers die heel dagen 1C zaten te spammen, de tegenstander die 50x zo goed was had geen zin en ging op del. Dat is het verhaal van w51 :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
603
Maak jij er eens een Jannes. Je hebt de hele wereld gespeeld dus moet wel een goed lijstje worden. @jokersbrain
 
Reactiescore
3.536
Maak jij er eens een Jannes. Je hebt de hele wereld gespeeld dus moet wel een goed lijstje worden. @jokersbrain

Ik zie niet in waarom ik moeite zou doen voor een lijstje als andere ook geen moeite doen voor hun lijstjes. Wat ik zie kan ik met alle beste wil van de wereld niet vatten. Ik vind het echt schandalig slechte lijstjes objectief gezien. Wil hier liever niet aan deelnemen.
 

DeletedUser77727

Guest
Verwacht je dat nu iemand gaat zeggen hoe slecht het lijstje is of weet je gewoon niet hoe je een fatsoenlijke zin moet maken?
 
Reactiescore
603
Ik zie niet in waarom ik moeite zou doen voor een lijstje als andere ook geen moeite doen voor hun lijstjes. Wat ik zie kan ik met alle beste wil van de wereld niet vatten. Ik vind het echt schandalig slechte lijstjes objectief gezien. Wil hier liever niet aan deelnemen.

Ik kan je geen ongelijk geven ;)
 

DeletedUser58227

Guest
Damn hoe slecht zijn deze lijstjes xD


Maargoed, waarom is dit topic eigenlijk gemaakt, is 1 en al kontgelik van de winnende stam. Mij niet als beste leider zetten is al schandalig maar als slechtste is gewoon onbegrijpelijk.


Ik wil graag elke leider zijn prestaties vergelijken met de mijne op de wereld, als iemand tot mijn enkels komt zou het mij al verbazen.

Buiten dat ik het me je eens ben dat het verdomd slechte lijstjes zijn. Om je vraag te beantwoorden: Ik
 
Reactiescore
3.536
Je ziet het probleem ook al jaren bij de GA lijstjes. Trekt zeer zeer zelden op iets (heb ik ook altijd over geklaagd). Beperkte tw spelers die niet logisch kunnen nadenken doen oprecht hun best voor een goed lijstje maar elke logica ontbreekt gewoon.

Het is gewoon 1 kontlik en haat gedoe. Vind er iemand oprecht dat ik de slechtste leider van deze wereld was? Ik heb het met Humble slechter gedaan dan Septen, NS en noem ze allemaal maar op. Vind iemand dat nu echt? :p:p Kan ik echt waar niet serieus nemen sorry :p


Jannes roept veel en is kritisch, Jannes zijn stam is niet gewonnen dus we bashen op Jannes dat is de enige logica die ik hier terug lees. Jammer dat mensen geen fatsoen meer hebben, zelf zal ik mij daaraan nooit verlagen ofc, ongeacht wie je bent of ik u mag of niet wat ik schrijf is altijd op een begrijpbare theorie geschreven.
 

DeletedUser50613

Guest
Beetje zure verliezer, lijkt me. :p

En de beste leider ben je zeker niet, je komt nog niet eens aan de enkels van Yvo wat betreft leiderschapskwaliteiten.
 
Reactiescore
603
Geen een van de "Leiders" stak erboven uit... Er waren slechte leiders maar echt kwalitatief goede leiders waren er ook weer niet
 
Reactiescore
3.536
Triest figuur ben jij eigenlijk ook hé, wij hebben zogenaamd niks gepresteerd maar jij wilde wel met ons samen in één stam de wereld eindigen.
Lekker hypocriet, echte leiderseigenschappen.

Stop anders met Tribalwars? Misschien een overweging waard na deze blamage op wereld 51.

Mijn stam wou stoppen, mss wou Edict dat ook dus dan kan ik toch gewoon vragen om samen te sluiten?

Over welke blamage gaat het? Ik heb met Humble top gepresteerd deze wereld, van niets naar de eindstrijd dus is geen blamage aan zo voel ik dat toch zeker niet. En ik ben gestopt met tribalwars voor zolang het zal duren ofc. En ja ik ben super hypocriet en een triestfiguur en noem maar op. Nog wat te melden wel opgevoede jongeman?
 

DeletedUser75339

Guest
Jannes je bent niet de slechtste leider anders was Humble nooit zo ver gekomen.
Het is alleen een feit dat je tegenstanders praktisch altijd een rothekel aan je hebben vanwege je onhebbelijke gedrag.

Om jezelf dan maar ineens beste leider te noemen en edict af te kraken is weer typisch voor jou en siert je niet.
Als pjvo zo slecht was , had je dat account maar moeten breken he.

Als edict niets gepresteerd heeft , heeft humble nog minder gepresteerd want zij verloren
en begin nu alsjeblief niet over die 100 dorpjes meer he.

Wees een man erken dat je fair verslagen bent en stop met het klein kind uithangen.
 
Reactiescore
3.536
Beetje zure verliezer, lijkt me. :p

En de beste leider ben je zeker niet, je komt nog niet eens aan de enkels van Yvo wat betreft leiderschapskwaliteiten.

Geen een van de "Leiders" stak erboven uit... Er waren slechte leiders maar echt kwalitatief goede leiders waren er ook weer niet

Ik stond in 99% van alle GA lijstjes als beste leider de hele wereld lang door vriend en vijand, en omdat ik nu de eindstrijd verlies omdat mijn stam elke motivatie kwijt is ben ik de slechtste leider geworden.

Ook Edict nomineerde mij telkens doorloop van de wereld vanaf Humble er was. Niemand op heel de wereld inclusief mijn eigen leden in het begin van Humble gaf ons enige kans op slagen door ons beruchte gaten cluster. 100% op tactiek van de leider hebben wij dat wonder bij wonder overleefd dat is een prestatie dat geen enkele leider op deze wereld heeft kunnen evenaren. Wat heeft Yvo voor bijzonders dan gedaan? Intern vriendelijk gespeeld tegen iedereen wat brandjes geblust ect maar heeft hij ook wat bijzonders gedaan?
 
Bovenaan