Einde wereld awards

Reactiescore
94
Deze discussie is al eerder gevoerd.. andere topic, blijft het feit dat je er tussen uit knijpt als een lafaard:rolleyes: Hoop dat je RL anders in elkaar steekt.

Waarom spelen als je geen toekomst hebt en het geen plezier oplevert ? Alsof jij actief was blijven spelen tot je door 4 man wordt aangepakt.
Ik weet niet precies wat jij en Leo hebben met die salty sneertjes over mensen hun leven, maar het haalt zoveel uit.
Je bent zelf de grootste Mogool :p
Wil je ook die discussie weer beginnen?

Als jij vind dat na al die bans en het ge-edel het nog mogelijk was het recht te zetten en Hora de wereld te laten winnen wil ik best die discussie aan gaan hoor :p
 

DeletedUser77130

Guest
Het moet natuurlijk wel gezegd worden dat Error een van de grote factoren is voor de val van Saccha, een ander het grote kwantitatieve voordeel van Yolo tijdens de massa (waren buren met 80 edels) en het goed opgezet zijn.

Uiteindelijk lag de uitvoering bij Yolo en was het resultaat mooi, daar kan ik vrij rechtoe rechtaan over zijn. Maar wat ik wel wil meegeven: Zonder dat de verdedigingstroepen aan de grenzen van error werden gezet (GWIB? was o.a. buffer voor .Void), was het voor Yolo een flinke partij lastiger geweest resultaat te boeken. Dat neemt niet weg dat de massa een prima resultaat opleverde. Officieel moesten .Void en TazoQ bijspringen voor Saccha. TazoQ kreeg druk van INSA, .Void moest zorgen dat de bufferzone gered werd t.o.v. Error. Op een gegeven moment klapte dat.

Ik hoop niet als een 'zure ex Yolo'er' nu over te komen, maar ik denk dat wij allemaal wel weten dat de verhouding stuuuukken hoger lag dan 1.10 of 1.20 als je bekijkt hoe groot al die mb stammen waren het feit dat MILF & OW samen al miljoenen groter waren dan Yolo & Hora & MB's samen. Onzin argument ;)

MB stammen waren included in de berekening. Hora had daarnaast nog een account met 300+ edels in Season en nog eens circa 1000+ edels als back up staan.

Oh, ik weet meer van wat er gebeurd is dan Jona, die speelde er niet altijd.
1000 dorpen rippen? SH had er maar 300. Dat SB een dick was tegen zijn mb en dat hij ons veel toffer vond is geen dorpen rippen. Nuru die al jaren geleden duidelijk naar Yolo zou komen is ook geen rippen. Je mag altijd van kant wisselen als de vorige alliantie niet beviel (Devo). Of wou je nu ook weer beginnen over die fout ingelogde spelers in het oosten?

347 om precies te zijn. Daarnaast stonden er 96 edelclears klaar voor een goed uitgelijnde massa inclusief meerdere blitzen. Dat we uiteindelijk van dat aantal dorpen er maar een stuk of 40 mochten edelen was imo onredelijk. Ook omdat er bij die 40 dorpen maar door één speler gejumpt mocht worden. Dan creëer je én amper front én verschuift de wereld met ((347 + 96)-40)*2 = 866 dorpen richting Yolo aan bereik, los van een front en een achtertuin van TuG, Saté en Frigging die door een backstab gefinanciert werden bij de inrichting, waardoor de echte schade veel groter was.
(Als je het conservatief wilt inschatten circa 433, maar je snapt de achterliggende berekening?)

Nouja kijk, ik wil best bijdragen aan de credits die jullie ongetwijfeld wel ergens krijgen voor jullie spel en wereldwinst op w45.
Maar wanneer ik op het forum maanden na de definitieve eindslag, de banwave, hier lees dat MILF zich profileert alsof het een wereldjob heeft voltooid, de wereld op faire wijze (en ja ik weet wij waren niet heilig) heeft gewonnen en elke speler heeft weggespeeld terwijl ze actief waren dan denk ik er niet lang over na om een reactie te posten. Milf heeft het beste uit de fusie gehaald, dat moet gezegd worden. Milf heeft pech gehad met keuzes die Yolo maakte, en ook keuzes die voor Yolo gemaakt werden waar ook niet iedereen achter stond.

Na de val van Devo was de CORE praktisch doodverklaard. Van Devo zouden alleen TazoQ, .The Void en Remko overblijven. De rest zou op grijs gaan of stond al meerdere dagen op delete. Toen zijn we de onderhandelingen gestart met de leiding van Devo om er toch nog wat van te maken, gezien zowel Hora, Error als O.w. hem al voelden hangen: Een wereld waar de activiteit vele malen lager ging worden, omdat spelers 1,5 continten over moesten komende door barbarendorpen te edelen. Uiteindelijk zijn de onderhandelingen echt pittig geweest en hadden op drie momenten kunnen klappen, maar was het eindresultaat (zo min mogelijk maar wel kwalitatief goede/excellente accounts, een bespeelbaar veld, goed tegenwicht tegen de tandem van Yolo en Hora, maar wel met accounts die op vallen stonden) bereikt.

Dat we daarvoor of daarna niet meer hebben hoeven knokken voor onze dorpen is resoluut onjuist. We hebben constant voor ons gebied moeten knokken:
- Voordat Devo en DevoMB vielen;
- Met de jumps via WiC en Saccha;
- Nadat Nuru en Kawaii overgestapt waren;
- Bij Yolo en Hora aan de fronten van Donn, aZemmel (stacken kon die dan weer wel);
- Zelfs BO en TLV gingen nog even moeilijk doen.

Ik kan snappen dat je ons over de rand vind, maar als je jezelf profileert alsof er een briljant staaltje skills is vertoond van begin tot eind dan gaan wij naar het andere uiterste: alle argumenten die dat standpunt tegengaan. En er kan niet gezegd worden dat wij geen punt hebben met onze uitspraken.

We hebben geen schone handen gehouden uiteraard. Maar je kent het kantelmoment. We hebben vanaf een bepaald moment gezegd intern en extern gecommuniceert: We zijn het zat, er heeft nu te veel voorgevallen, als er nu nog iets gebeurd dan gaan wij niet weer de rekening betalen. Net gaf ik het voorbeeld van die grote verschuiving bij Shithappens. Bij Hora pakten we een vergelijkbaar aantal dorpen terug (400 in 5 dagen tijd) en was het 'not done'. Maar als ik zie wat er allemaal voorgevallen was, dan was dit het enige punt/moment dat we de balans konden herstellen naar de uitgangspositie. Onze fronten waren praktisch vrij lelijk geworden toen we 35 velden bij Nuru en Kawaii en nog eens 5 linies diep bij Shithappens moesten inleveren. Hora raakten 1,5e linie (en een paar losse flodders die idd nergens op sloegen en we hebben daardoor hebben teruggefloten) kwijt.

Nogmaals: Ik had liever echt 1:1 willen knokken voor die dorpen, maar je kunt niet eenzijdig de rekening blijven betalen, dan gaat een stam er aan onderdoor. We hadden al een stuk of 4 keer (met twee dualen = 6) keer de rekening betaald voordat dit voorviel. Met één aktie trokken we het recht en sindsdien zijn we in één lijn naar de overwinningsvoorwaarden gegroeid.

Deze opmerking ook. Je zeurt om het niveau van de zogenaamde zure ex Yolo spelers. Vervolgens pak je elk mogelijk moment en elke post om Melvin een kleine sneer te geven.

Ik krijg ongevraagd ook iedere keer een sneer van hem. Daarom jaagt hij zichzelf in het harnas en deel ik wat speldenprikjes uit.

Ik maak overigens wel een lijstje ergens morgen :)
Hoop dat iemand me ffkes reminder stuurt op Skype voor als ik het ben vergeten richting de avond.

Top! Ik kijk er naar uit. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Ik snap niet dat dit topic niet een half jaar eerder is op komen dagen, toen was deze hele wereld al naar de maan gevlogen.
 
Reactiescore
94
MB stammen waren included in de berekening. Hora had daarnaast nog een account met 300+ edels in Season en nog eens circa 1000+ edels als back up staan.

Durf het niet zeker te zeggen dat mijn geheugen nooit faalt, maar de alliantie van MILF was volgens mij ook na de overstap van Nuru&Watashi meer dan 1.25x zo groot als die van Hora&Yolo. Een verhouding van 55 a 60 tegen 77 miljoen meen ik mij te herinneren.

347 om precies te zijn. Daarnaast stonden er 96 edelclears klaar voor een goed uitgelijnde massa inclusief meerdere blitzen. Dat we uiteindelijk van dat aantal dorpen er maar een stuk of 40 mochten edelen was imo onredelijk. Ook omdat er bij die 40 dorpen maar door één speler gejumpt mocht worden. Dan creëer je én amper front én verschuift de wereld met ((347 + 96)-40)*2 = 866 dorpen richting Yolo aan bereik, los van een front en een achtertuin van TuG, Saté en Frigging die door een backstab gefinanciert werden bij de inrichting, waardoor de echte schade veel groter was.
(Als je het conservatief wilt inschatten circa 433, maar je snapt de achterliggende berekening?)

Waarom zouden we de vrije edels mee rekenen? Denk dat je dan wel kan zeggen dat Hora waanzinnig veel dorpen meer is verloren als je die logica aanhoudt. Of reken je ze mee omdat je zeker was dat die dorpen zouden gaan veroveren?
SH was prioriteit #1 bij Yolo op dat moment. Elke buur stond klaar voor een massa en deze was al gepland.

Van die 347 dorpen zijn er uiteindelijk 280 geedelt. Daarvan zijn er 88 aan MILF en 30 aan OW verloren = 118 ;)
Dat vele achtertuinen ineens open lagen is niet te ontkennen, maar jouw berekening volg ik daarom niet compleet.

Dat we daarvoor of daarna niet meer hebben hoeven knokken voor onze dorpen is resoluut onjuist. We hebben constant voor ons gebied moeten knokken:
- Voordat Devo en DevoMB vielen;
- Met de jumps via WiC en Saccha;
- Nadat Nuru en Kawaii overgestapt waren;
- Bij Yolo en Hora aan de fronten van Donn, aZemmel (stacken kon die dan weer wel);
- Zelfs BO en TLV gingen nog even moeilijk doen.

Zo hard was het knokken niet met de jumps, vrijwel geen weerstand en een hoop interns deden het werk wel.
Wat BO en TLV probeerden maakt natuurlijk niemand iets uit :p

We hebben geen schone handen gehouden uiteraard. Maar je kent het kantelmoment. We hebben vanaf een bepaald moment gezegd intern en extern gecommuniceert: We zijn het zat, er heeft nu te veel voorgevallen, als er nu nog iets gebeurd dan gaan wij niet weer de rekening betalen. Net gaf ik het voorbeeld van die grote verschuiving bij Shithappens. Bij Hora pakten we een vergelijkbaar aantal dorpen terug (400 in 5 dagen tijd) en was het 'not done'. Maar als ik zie wat er allemaal voorgevallen was, dan was dit het enige punt/moment dat we de balans konden herstellen naar de uitgangspositie. Onze fronten waren praktisch vrij lelijk geworden toen we 35 velden bij Nuru en Kawaii en nog eens 5 linies diep bij Shithappens moesten inleveren. Hora raakten 1,5e linie (en een paar losse flodders die idd nergens op sloegen en we hebben daardoor hebben teruggefloten) kwijt.

1,5e linie ofwel halve accounts?
 
Reactiescore
94
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): I'd say Void & Saté. Beide hadden erg sterke spelers, kwamen door veel vijanden heen en staan niets voor niets beide bovenaan.
Beste Gestopte Speler: Erebos en mijn eigen accountje :D
Off/def ratings als wij hadden had de wereld wel even op zijn kop gezet mochten we niet een ban krijgen.
Beste Stamspeler: CragHack, Daniël droeg een hoop bij aan Yolo en deed via vv en zijn eigen account enorm veel om de groep samen te houden. Een aantal accounts binnen Hora deden ook een hoop voor de stam, maar omdat ik zowel Hora als alle vijandelijke stammen niet echt ken blijft mijn antwoord enkel binnen Yolo.
Wie was de grootste ego van W45?: Melvin (loveyou), vond Axel altijd wel irritant, team Cheshire/Erebos had er een handje van, mijn eigen cospelers, Saccha. Zou geen meest egoïstische kunnen aanwijzen.
Gezelligste speler: Melvin!
Beste Stam: Ik denk dat Hora de sterkste stam was op het moment van de eindslag. Sterke phalanxen en weinig tot geen zwakke plekken.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: David (LeavingBehind), Daniel (Crag), Kayo (Ereboost), Akash (Donn) en lowkey ook wel een aantal MILF'ers, vooral ex Devo spelers.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Willem & Alex
De meest Faire Speler: Jonathan & SH
De meest unfaire speler: Boykes en die maat van hem.
De Beste / leukste actie: Neerhalen van Saccha, Yolo oprichten
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: De alliantie OW-Error-Devo
Met wie had je zeker W45 willen afsluiten: Yolo!
De beste aanvaller: -Donnn40 & CH. Hadden beide leuke strijd tegen onze toenmalige vijanden.
-Void. Kwam al snel door onze linies heen.
De slechtste aanvaller: Saccha in de tijd van onze defwall Teun-Minator.
De beste verdediger: Enkele accounts van Hora, met onder andere Your-Next etc.
De slechtste verdediger: Tja, wie was er echt denderend slecht.. Veel spelers die Aldo aanviel vielen rap omlaag. En niks af-doenend aan Aldo's offensieve kwaliteiten had er toch wel wat meer weerstand mogen komen.
De beste vv'er: Daniel :) en Fabian draaide natuurlijk ook graag vv'tjes
De grootste noob / faler: Om niet erg eentonig over SB te beginnen noem ik dan denk ik spelers die in de start erg hard groeien en bij de eerste mass neergaan. Spelers als Orcfighter ofzo denk ik mij te herinneren.
Grootste Faalstam: Pfoe,
Dé verrassing van W45 (Speler/actie): Niemand heeft mij dusdanig verbaast.
De beste leider: Aldo zeg ik naar eigen ervaringen, Leo naar verhalen en wat hij hier zegt.
De slechtste leider: SH tijdens de Nah tijd.
Wie heeft op W45 jouw respect nu echt verdiend: Bijna iedereen
Wie was volgens jou de beste forumposter van W45?: David kwam verreweg het sterkst.
Wie was volgens jou de slechtste poster van W45?: David van Azami
Welke spelers hebben op W45 het beste in jou naar boven kunnen halen? Mijn medespelers: Sietse, Jonathan, Willem, Alex, Melvin. Heel Yolo & Hora.
De grootste spammer: Melvin als hij weer een briljante ingeving had en je kon niet binnen 10sec reageren.
Wat heb ik zelf voor W45 betekent: Een hoop barbaren.
 

DeletedUser75778

Guest
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Daniël, Fabian, Aldo, Thomas, Kayo, Emile, Douwe, David, Dennis (RS), Inge, Nick, Pieter, Gard. Moet ik nog doorgaan?

Zullen we anders op w49 bij elkaar?!

Wie was volgens jou de beste forumposter van W45?: Leaving Behind (David), tevens ook een Co op W49 <3.

Thanks, ik ben mijn eigen posts hier al lang weer vergeten, but thanks

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: David (LeavingBehind), Daniel (Crag), Kayo (Ereboost), Akash (Donn) en lowkey ook wel een aantal MILF'ers, vooral ex Devo spelers.

Ik sta zelfs als eerste. Heel geil van je.

Wie was volgens jou de beste forumposter van W45?: David kwam verreweg het sterkst.

Elke Goliath moest er aan geloven!
 

DeletedUser7072

Guest
428551_387082048019946_819904538_n.jpg
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wie was de grootste ego van W45?: Melvin (loveyou), vond Axel altijd wel irritant, team Cheshire/Erebos had er een handje van, mijn eigen cospelers, Saccha. Zou geen meest egoïstische kunnen aanwijzen.
Gezelligste speler: Melvin!
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: David (LeavingBehind), Daniel (Crag), Kayo (Ereboost), Akash (Donn) en lowkey ook wel een aantal MILF'ers, vooral ex Devo spelers.
Welke spelers hebben op W45 het beste in jou naar boven kunnen halen? Mijn medespelers: Sietse, Jonathan, Willem, Alex, Melvin. Heel Yolo & Hora.
De grootste spammer: Melvin als hij weer een briljante ingeving had en je kon niet binnen 10sec reageren.

Thanks bae <3.
Maar je wil volgende werelden niet meer met mij spelen, kan geregeld worden hoor noob xx.
Ik mis mijn briljante ingevingen en gespam :(.
 
Reactiescore
12
Met wie had je zeker W45 willen afsluiten: Michael van DAH.
De slechtste leider: Dunno, die noob van Error ofso :p
<3

Wie heeft op W45 jouw respect nu echt verdiend:
Scroll naar: "Met wie zou jij in de stam willen zitten?"

Intern:
+ Jerome, Axel, Matthijs, Marco, Youri, P, Jeremy, Chris, Michael, Wessel, Robin, Viv, Team THGM (E, H, D), Boykes, Sander, Vio en Douwe (van LT), Dennis (RS/TuG), Tom, Kervin, Brent, Jeroen en Joris (Rage Parrot), Vincent (Hunterzzz), Ramon, Rik en Thomas (Team ik ben beperkt) en Thomas (Stokje), Marco.

Extern:
+ Fabian, Douwe (friggin), Emile, Aldo (keer proberen? :p), Inge, Devin.

<3

Beste Stam: MILF, wat een beesten zijn dat
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Heel het oude ERROR sowieso en deze pro's: Robin (beste co die je je kan wensen) Michael (DaH), Leo en Youri (Dickies), Tijltje (Creabea), Thomas en Ramon <3 (Beperkten), Jerome (The Voice), Kervin en Dennis (Naevius) en Viv (Friggin)
Met wie had je zeker W45 willen afsluiten: Alle spelers van het originele ERROR met in het speciaal Robin, Ruben en Michael

<3
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Gefeliciteerd met jullie wereldwinst.
 

DeletedUser76545

Guest
Wanneer jij er bij bent kent de wereld alleen maar verliezers.
 
Bovenaan