Einde wereld awards

DeletedUser77130

Guest
Wat maakt het mij uit waar die deffence troepen stonden?
Ja tuurlijk jullie hebben winst gemaakt op Devo, maar jullie hadden dan front met zo goed als alleen maar enorm slecht presterende accounts. Dat jullie er als stam volle focus op hadden geeft een strijd die prima te winnen is. Niet doen alsof je solo heel de wereld hebt weggespeeld met dat tijdperk.

Omdat meneer probeert credits te cashen terwijl dondersgoed weet dat error ervoor gezorgd heeft dat de massa van Yolo mede zo'n succes werd en hij dat weigert toe te geven, omdat anders zijn ego gekrenkt word. En dat is precies de reden waarom hij geen grote leider/speler is.

Devo had teveel druk opzich, die waren sowieso wel gaan vallen. Aandacht op Yolo, Hora of Error richten gaf een andere zijde altijd een groot voordeel. Tja, de twee teams die jullie samenstelden waren enkel wel ook een 1,5:1 verhouding tot de gehele vijand.

Was error gevallen op 24 februari of 24 maart dan had de wereld er heel anders uitgezien. Hora en O.w. gingen redelijk gelijk op. Devo en Yolo begonnen wat dorpen uit te wisselen en Hora Devo was ook best wel spannend, al was het in den beginnen Hora vs Freaker Play. De verhouding was trouwens 1,2 op 1.0, maar er waren nog een paar accounts onder druk, waardoor ik eerder uitga van een 1:05-1:10 op 1.0.

Nee inderdaad, het is veel leuker om het hele noorden grijs te laten gaan!

Vraag Jona maar wat er gebeurd is. Zonder die geintjes hadden we ingame kunnen TW-en. 10% Is geen deal. 1.000 dorpen rippen die niet bij Yolo horen is geen deal. Klaar, punt, afgelopen. DONE.

We hadden dan ook nog niet zolang front voor jullie besloten voor de easy win te gaan.
Hoeveel vv's mensen bij jullie draaiden is ook een bullshit argument, talloze teams binnen onze alliantie deden hetzelfde. En met die mad gestackte jumpclusters was deffen bij jullie ook al niet al te moeilijk.
Melvin droeg goed mee om een sterke phalanx neer te zetten en bij moment van opgeven hadden we een prima uitgangspositie om de strijd met MILF aan te gaan.

Die jumps waren niet eenvoudig, we moesten eerst edelen, dan in zijn achteruit en vervolgens in zijn vooruit, terwijl Yolo circa 500 dorpen terrein op C53 er gratis bijkreeg. Probeer dan maar eens succesvol te jumpen over 3 continenten heen. Daarnaast waren onze looptijden onze Achilleshiel, maar onze kwantitatieve en kwalitatieve overmacht ons voordeel.

Houd nou eens op met doen alsof Error een wereldprestatie heeft neergezet zeg. Jullie hebben je sterk gemaakt en wat gebied genomen, maar ga nou niet doen alsof dat zo pro was dat de hele wereld eigenlijk onderdeed voor Error.

Op het moment dat er wordt gezegd: Hey gasten, wij hebben best aardig gespeeld, maar kwamen tekort. Jullie hebben verdient gewonnen, ik ga een leuk spelletje op een andere wereld spelen. (Of iets in die trand....) dan ben ik gauw klaar hier. Maar keer op keer komen er van die zuurbuurtjes die weer wat te zeuren hebben en hoe geweldig ze wel niet zijn (Bla bla bla) terwijl ze ingame of outgame zijn overklast. Tja, dan ga ik het niet aankijken hoe de stam waar we hard aan gebouwd hebben en tijd ingestoken hebben om van een dwerg naar een topstam en topteam te bouwen wordt afgeschildert als een stelletje aapjes die net weten hoe ze een edel moeten versturen. Snap je? Dat is respect voor mijn stam en respect voor de strijd die we hebben gevoerd.

Hora en Devo hadden betere leiders, effectieve uitvoering was nog bepaald niet te zeggen bij iedereen, en de organisatie was ook zeker bij Yolo aanwezig.

Hora kende ik intern niet goed genoeg, maar was zeker goed uitgelijnt. Devo had haar diplomatieke positie extern tekortgedaan en dat heeft Devo uiteindelijk de kop gekost. Toen O.w. en Error aanboden dat een select groepje spelers van Devo wel door kon spelen, maar geen leidingsfuncties kregen was dat probleem ook uit de lucht.

Je kan Melvin best blijven aanvallen, maar hij is in zijn actief zijn nog niet weggespeeld door jullie. En de verantwoordelijkheid van die afwezigheid van hem ligt maar bij één zijde van de wereld ;)

Bij hem ja.

--------

Ik ben allang klaar met die zinloze discussie en zou graag wat meer lijstjes zien op basis van meer objectiviteit. Of willen jullie echt zo zuur blijven posten? Wat win je er mee? Wat valt ermee te bereiken? We weten allemaal wat er gebeurd is ingame en ik kan je in geuren en kleuren uitleggen wat, hoe, waar, wanneer, etc. er gebeurd is, maar dit begint redelijk zielig te worden vanaf de Ex-Yoloërs, hoor.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga even reageren, ik heb zeker wel genoten op deze wereld :)
Leuke spelers die ik toch in Yolo heb mogen kennen, dus ik wens iedereen het beste toe in eventuele andere werelden.


MILF, gefeliciteerd met deze wereldoverwinning het is niet altijd zo fair gelopen aan beide zijden. Maar MILF heeft aan het langste eind getrokken, dus dan toch maar de felicitatie naar jullie kant toe :)
Ik kom denk nog wel met een lijstje, maar daar ga ik wel een keer uitgebreid de moeite nemen om deze eens te gaan maken:)
 
Reactiescore
3.457
>> Andere wereld. Daarnaast zit je met vijf man op één account. Mag wel wat uit komen, toch?<<

Uhm Mel en ik hebben lange tijd met ze tweeën gespeeld,beetje zielige rea van je dit :p

We weten allemaal dat je je best doet om Melvin zwart weg te zetten ,kom dan wel met waarheden en geen losse flodders waar jij je eigen visie aan vast wilt plakken
 

DeletedUser76667

Guest
>> Andere wereld. Daarnaast zit je met vijf man op één account. Mag wel wat uit komen, toch?<<

Uhm Mel en ik hebben lange tijd met ze tweeën gespeeld,beetje zielige rea van je dit :p

We weten allemaal dat je je best doet om Melvin zwart weg te zetten ,kom dan wel met waarheden en geen losse flodders waar jij je eigen visie aan vast wilt plakken

De rest is niet waar...:rolleyes:
 

DeletedUser76667

Guest
Check de stats :p
Wauw, je hebt een inactieve speler weggespeeld omdat zijn toekomst op wereldwinst al gevlogen was. Congratz! Snel bouw je dorpen nog wat meer uit!

Hij was nog niet inactief.. Pas toen die moest deffen..:p Opeens geen motivatie meer.. hmm flight of fight :rolleyes:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Hij was nog niet inactief.. Pas toen die moest deffen..:p Opeens geen motivatie meer.. hmm flight of fight :rolleyes:

Het leuke is nog dat ik één maal gelogd ben nadat ik gestopt ben en LETTERLIJK ALLES had gedeffed en alles had gerecapped rofl. Zo slecht vielen jullie aan (vooral die TeamNuts noobies), typerend voor MILF. Ik speel niet op een wereld waar geen eer meer te behalen is en daarom ben ik weggegaan. Net zoals de rest van jullie vijanden trouwens ;).
 

DeletedUser77130

Guest
Het leuke is nog dat ik één maal gelogd ben nadat ik gestopt ben en LETTERLIJK ALLES had gedeffed en alles had gerecapped rofl. Zo slecht vielen jullie aan (vooral die TeamNuts noobies), typerend voor MILF. Ik speel niet op een wereld waar geen eer meer te behalen is en daarom ben ik weggegaan. Net zoals de rest van jullie vijanden trouwens ;).

Goed man. Ben trots op je. ;)

#Kuch

Overigens doe ik niet aan vijanden, maar aan tegenstanders. Maar dat snapt een simpele ziel zoals jij niet. :oops:
 

DeletedUser77940

Guest
Het leuke is nog dat ik één maal gelogd ben nadat ik gestopt ben en LETTERLIJK ALLES had gedeffed en alles had gerecapped rofl. Zo slecht vielen jullie aan (vooral die TeamNuts noobies), typerend voor MILF. Ik speel niet op een wereld waar geen eer meer te behalen is en daarom ben ik weggegaan. Net zoals de rest van jullie vijanden trouwens ;).

Je moet de waarheid nu niet verdraaien hè...

Het leuke is nog dat je wel meerdere malen hebt gelogd. Je recapte inderdaad alle dorpen die ik pakte, had er geen def achter gegooid, ik dacht dat je toch inactief was. Een dag erna probeerde je weer alles (zo'n 10 dorpen ofzo?) te recappen, toen rekende ik wel op recaps en stonden ineens al mijn gepakte dorpen vol def. En wij ondertussen natuurlijk lekker dorpen pakken want ik weet niet wat jij deffen noemt maar je hebt zo'n 3/4 treintjes gesniped van de 30 in 2 dagen? Daarna ben je maar snel geleaved :)

Als je zelfs de edels van 'die TeamNuts noobies' niet kan stoppen, wat ben jij dan voor noob? o_O
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Leo, stop gewoon met doen of je wereldwinst wat waard is ;). Het enige vlak waarop je sterker was, was het kwantitatieve vlak. Daar heb je idd goed je slag geslagen door geheel Devo binnen te hengelen.

Als je nu trouwens ook nog begint te doen of je jump zo geweldig was begin ik toch wel echt in mn broek te pissen van het lachen. JE INTERNDEN HALF TAZOQ, HOE KAN DAT MOEILIJK ZIJN?

En Nuts boys, ik had inderdaad paar keer gelogged om jullie wat te irriteren. Echter had ik zelf de motivatie niet om te wachten tot ik de snipes kon sturen, al mijn buren waren ermee gekapt remember ;).

MILF heeft deze wereld gewonnen, maar eigenlijk hebben ze geen stam verslagen. Gefeliciteerd ;).
 

DeletedUser69389

Guest
Leo, stop gewoon met doen of je wereldwinst wat waard is ;). Het enige vlak waarop je sterker was, was het kwantitatieve vlak. Daar heb je idd goed je slag geslagen door geheel Devo binnen te hengelen.

Als je nu trouwens ook nog begint te doen of je jump zo geweldig was begin ik toch wel echt in mn broek te pissen van het lachen. JE INTERNDEN HALF TAZOQ, HOE KAN DAT MOEILIJK ZIJN?

En Nuts boys, ik had inderdaad paar keer gelogged om jullie wat te irriteren. Echter had ik zelf de motivatie niet om te wachten tot ik de snipes kon sturen, al mijn buren waren ermee gekapt remember ;).

MILF heeft deze wereld gewonnen, maar eigenlijk hebben ze geen stam verslagen. Gefeliciteerd ;).

Gaat ook moeilijk als er een behoorlijk aantal spelers besluiten als bange hazen op del te gaan na wat tegenslag.
 

DeletedUser76667

Guest
Leo, stop gewoon met doen of je wereldwinst wat waard is ;). Het enige vlak waarop je sterker was, was het kwantitatieve vlak. Daar heb je idd goed je slag geslagen door geheel Devo binnen te hengelen.

Als je nu trouwens ook nog begint te doen of je jump zo geweldig was begin ik toch wel echt in mn broek te pissen van het lachen. JE INTERNDEN HALF TAZOQ, HOE KAN DAT MOEILIJK ZIJN?

En Nuts boys, ik had inderdaad paar keer gelogged om jullie wat te irriteren. Echter had ik zelf de motivatie niet om te wachten tot ik de snipes kon sturen, al mijn buren waren ermee gekapt remember ;).

MILF heeft deze wereld gewonnen, maar eigenlijk hebben ze geen stam verslagen. Gefeliciteerd ;).

Ik moet je wat nageven Melly.. Als ik ooit nog in een situatie kom waarbij ik allemaal slechte excuses nodig heb.:rolleyes: You're the man for the job!

Het leuke is nog dat ik één maal gelogd ben nadat ik gestopt ben en LETTERLIJK ALLES had gedeffed en alles had gerecapped rofl. Zo slecht vielen jullie aan (vooral die TeamNuts noobies), typerend voor MILF. Ik speel niet op een wereld waar geen eer meer te behalen is en daarom ben ik weggegaan. Net zoals de rest van jullie vijanden trouwens ;).

hahaahaha:D:D Je weet zelf dat het niet zo is.. probeer niet anderen van jou fouten te overtuigen. Het rekruteren van Kawaii en Nuru was er puur omdat jij weer een chicken shit bent. Je liep altijd te janken over de phalanx die gemaakt werd:D

Maar iets anders; waarom jezelf druk maken over 45? Waar je al een maand of 4 geleden bent geownd.. Move on!:rolleyes:

Melvin kan niks zonder David en Inge
.
Heel hard huilen dat het allemaal oneerlijk is.. :D
 

DeletedUser77940

Guest
En Nuts boys, ik had inderdaad paar keer gelogged om jullie wat te irriteren. Echter had ik zelf de motivatie niet om te wachten tot ik de snipes kon sturen, al mijn buren waren ermee gekapt remember ;).

Aka je hebt niet 'LETTERLIJK ALLES gedeffed en recapped', je bent gewoon weggegaan na een paar dorpjes te hebben gerecapped (waar je nu al een tijdje mee loopt te pronken). Bedankt voor het ontkrachten van je eigen post.
 

DeletedUser77130

Guest
Leo, stop gewoon met doen of je wereldwinst wat waard is ;). Het enige vlak waarop je sterker was, was het kwantitatieve vlak. Daar heb je idd goed je slag geslagen door geheel Devo binnen te hengelen.

Heel Devo? Er waren op het dieptepunt nog maar 9 accounts actief, waarvan we er 7 hebben meegenomen, 1 van de 7 ons gebackstabbed heeft en een ander al ruim van tevoren bekend was dat die het tegen Hora niet ging redden (Freaker Play). De rest hebben we verdedigd (Saccha), gezorgd dat die op nieuwe accounts kwamen (Wic, Guesswho) of waren gewoon niet meer welkom (Dei Meidici, Remkoo, Orasu). Nuru kon ook nog van account switchen, maar ging liever hengelen bij Yolo met zijn bagage vol intel vlak voordat een al lopende massa aan zou komen. Tja, als je dat flikt dan pleuren we een paar kata's er op, want het is puur spelbederf. Is ook tevens de enige speler op wie we legitiem een kata-afspraak hebben verzegeld vanaf het begin dat Nuru uit O2W stapte.

Als je nu trouwens ook nog begint te doen of je jump zo geweldig was begin ik toch wel echt in mn broek te pissen van het lachen. JE INTERNDEN HALF TAZOQ, HOE KAN DAT MOEILIJK ZIJN?

TazoQ ging voor 50% op grijs, voor 13% naar Nuts, voor nog eens 13% naar Dickie en die andere 13% was voor Naevius. Dus nee. Een dorpje of 26 hebben we overge-edelt idd, de rest hebben we via vv zelf uitgebouwd of veroverd op ~SF~, terwijl wij zelf opstormen naar het noorden.

En Nuts boys, ik had inderdaad paar keer gelogged om jullie wat te irriteren. Echter had ik zelf de motivatie niet om te wachten tot ik de snipes kon sturen, al mijn buren waren ermee gekapt remember ;).

Nee, jouw motivatie ingame zou eigenlijk net zo moeten zijn als die postdrift die je hier op het W45 AF hebt. Als je dan ook nog eens jouw inzicht toont zijn we een heel stuk verder. Helaas geen van allen gezien en moest je sleezy doen.

MILF heeft deze wereld gewonnen, maar eigenlijk hebben ze geen stam verslagen. Gefeliciteerd ;).

Verslagen stammen: DevoMB, Devo, Season, Yolo, Hora, Bo, Rofl, =ZN=, TLV, ~SF~ en nu nog T.b en we zijn er doorheen idd. Goed gezien. :cool:
 
Reactiescore
3.457
Heel Devo? Er waren op het dieptepunt nog maar 9 accounts actief, waarvan we er 7 hebben meegenomen, 1 van de 7 ons gebackstabbed heeft en een ander al ruim van tevoren bekend was dat die het tegen Hora niet ging redden (Freaker Play). De rest hebben we verdedigd (Saccha), gezorgd dat die op nieuwe accounts kwamen (Wic, Guesswho) of waren gewoon niet meer welkom (Dei Meidici, Remkoo, Orasu). Nuru kon ook nog van account switchen, maar ging liever hengelen bij Yolo met zijn bagage vol intel vlak voordat een al lopende massa aan zou komen. Tja, als je dat flikt dan pleuren we een paar kata's er op, want het is puur spelbederf. Is ook tevens de enige speler op wie we legitiem een kata-afspraak hebben verzegeld vanaf het begin dat Nuru uit O2W stapte.



TazoQ ging voor 50% op grijs, voor 13% naar Nuts, voor nog eens 13% naar Dickie en die andere 13% was voor Naevius. Dus nee. Een dorpje of 26 hebben we overge-edelt idd, de rest hebben we via vv zelf uitgebouwd of veroverd op ~SF~, terwijl wij zelf opstormen naar het noorden.



Nee, jouw motivatie ingame zou eigenlijk net zo moeten zijn als die postdrift die je hier op het W45 AF hebt. Als je dan ook nog eens jouw inzicht toont zijn we een heel stuk verder. Helaas geen van allen gezien en moest je sleezy doen.



Verslagen stammen: DevoMB, Devo, Season, Yolo, Hora, Bo, Rofl, =ZN=, TLV, ~SF~ en nu nog T.b en we zijn er doorheen idd. Goed gezien. :cool:


Season? Door de leave van een aantal spelers lag de stam al op zijn gat:)
 
Reactiescore
94
Omdat meneer probeert credits te cashen terwijl dondersgoed weet dat error ervoor gezorgd heeft dat de massa van Yolo mede zo'n succes werd en hij dat weigert toe te geven, omdat anders zijn ego gekrenkt word. En dat is precies de reden waarom hij geen grote leider/speler is.
Het moet natuurlijk wel gezegd worden dat Error een van de grote factoren is voor de val van Saccha, een ander het grote kwantitatieve voordeel van Yolo tijdens de massa (waren buren met 80 edels) en het goed opgezet zijn.

De verhouding was trouwens 1,2 op 1.0, maar er waren nog een paar accounts onder druk, waardoor ik eerder uitga van een 1:05-1:10 op 1.0.
Ik hoop niet als een 'zure ex Yolo'er' nu over te komen, maar ik denk dat wij allemaal wel weten dat de verhouding stuuuukken hoger lag dan 1.10 of 1.20 als je bekijkt hoe groot al die mb stammen waren het feit dat MILF & OW samen al miljoenen groter waren dan Yolo & Hora & MB's samen. Onzin argument ;)

Vraag Jona maar wat er gebeurd is. Zonder die geintjes hadden we ingame kunnen TW-en. 10% Is geen deal. 1.000 dorpen rippen die niet bij Yolo horen is geen deal. Klaar, punt, afgelopen. DONE.
Oh, ik weet meer van wat er gebeurd is dan Jona, die speelde er niet altijd.
1000 dorpen rippen? SH had er maar 300. Dat SB een dick was tegen zijn mb en dat hij ons veel toffer vond is geen dorpen rippen. Nuru die al jaren geleden duidelijk naar Yolo zou komen is ook geen rippen. Je mag altijd van kant wisselen als de vorige alliantie niet beviel (Devo). Of wou je nu ook weer beginnen over die fout ingelogde spelers in het oosten?

Op het moment dat er wordt gezegd: Hey gasten, wij hebben best aardig gespeeld, maar kwamen tekort. Jullie hebben verdient gewonnen, ik ga een leuk spelletje op een andere wereld spelen. (Of iets in die trand....) dan ben ik gauw klaar hier. Maar keer op keer komen er van die zuurbuurtjes die weer wat te zeuren hebben en hoe geweldig ze wel niet zijn (Bla bla bla) terwijl ze ingame of outgame zijn overklast. Tja, dan ga ik het niet aankijken hoe de stam waar we hard aan gebouwd hebben en tijd ingestoken hebben om van een dwerg naar een topstam en topteam te bouwen wordt afgeschildert als een stelletje aapjes die net weten hoe ze een edel moeten versturen. Snap je? Dat is respect voor mijn stam en respect voor de strijd die we hebben gevoerd.
Nouja kijk, ik wil best bijdragen aan de credits die jullie ongetwijfeld wel ergens krijgen voor jullie spel en wereldwinst op w45.
Maar wanneer ik op het forum maanden na de definitieve eindslag, de banwave, hier lees dat MILF zich profileert alsof het een wereldjob heeft voltooid, de wereld op faire wijze (en ja ik weet wij waren niet heilig) heeft gewonnen en elke speler heeft weggespeeld terwijl ze actief waren dan denk ik er niet lang over na om een reactie te posten. Milf heeft het beste uit de fusie gehaald, dat moet gezegd worden. Milf heeft pech gehad met keuzes die Yolo maakte, en ook keuzes die voor Yolo gemaakt werden waar ook niet iedereen achter stond.

Ik kan snappen dat je ons over de rand vind, maar als je jezelf profileert alsof er een briljant staaltje skills is vertoond van begin tot eind dan gaan wij naar het andere uiterste: alle argumenten die dat standpunt tegengaan. En er kan niet gezegd worden dat wij geen punt hebben met onze uitspraken.


Hij was nog niet inactief.. Pas toen die moest deffen..:p Opeens geen motivatie meer.. hmm flight of fight :rolleyes:

Sukkel ;)
Ik zat met hem op het account, wie zou er beter weten hoe actief hij en wij waren?
Goed man. Ben trots op je. ;)
#Kuch
Overigens doe ik niet aan vijanden, maar aan tegenstanders. Maar dat snapt een simpele ziel zoals jij niet. :oops:

Deze opmerking ook. Je zeurt om het niveau van de zogenaamde zure ex Yolo spelers. Vervolgens pak je elk mogelijk moment en elke post om Melvin een kleine sneer te geven.

Gaat ook moeilijk als er een behoorlijk aantal spelers besluiten als bange hazen op del te gaan na wat tegenslag.

Mogool, half Hora kreeg een 100% ban en na 3 dagen waren er CF's op een dusdanige afstand achter het front dat er geen houden meer aan was.

____________

Ik maak overigens wel een lijstje ergens morgen :)
Hoop dat iemand me ffkes reminder stuurt op Skype voor als ik het ben vergeten richting de avond.
 

DeletedUser76667

Guest
Sukkel ;)
Ik zat met hem op het account, wie zou er beter weten hoe actief hij en wij waren?
Deze discussie is al eerder gevoerd.. andere topic, blijft het feit dat je er tussen uit knijpt als een lafaard:rolleyes: Hoop dat je RL anders in elkaar steekt.

Deze opmerking ook. Je zeurt om het niveau van de zogenaamde zure ex Yolo spelers. Vervolgens pak je elk mogelijk moment en elke post om Melvin een kleine sneer te geven.
Leo is niet de enige, Melly vraagt er ook om.:D

Mogool, half Hora kreeg een 100% ban en na 3 dagen waren er CF's op een dusdanige afstand achter het front dat er geen houden meer aan was.
Je bent zelf de grootste Mogool :p
Wil je ook die discussie weer beginnen?

Ik maak overigens wel een lijstje ergens morgen :)
Hoop dat iemand me ffkes reminder stuurt op Skype voor als ik het ben vergeten richting de avond.

Succes en verras ons.
 
Bovenaan