Einde wereld awards

Reactiescore
2.507
Beste Lezers,

Allereerst wil ik MILF feliciteren met hun (terechte?) overwinning. Want het moet wel heer raar lopen als ze deze percentage niet vasthouden.

Van de week heb ik Leo aangesproken en voorgesteld dit topic te maken. Samen zijn we eruit gekomen dat dit misschien wel een leuk idee kon zijn, maar beide gaan wij niet weer oude koeien uit de sloot halen, want ik spreek voor iedereen denk ik. Dat we hier geen zin in hebben. Graag dit lijstje dus met respect invullen.

De meeste mensen kennen deze traditie al. Voor de spelers die dit nog kennen zal ik de bedoeling nog eens kort uitleggen:
De awards waar je mensen in het zonnetje kan zetten die allround veel hebben gepresteerd. Of om mensen keihard de grond in te stampen vanwege wanprestaties. Ik hoop op veel lijstjes met de nodige argumentatie.

Hieronder het lijstje:

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Beste Gestopte Speler
Beste Stamspeler:
Wie was de grootste ego van W45?:
Gezelligste speler:
Beste Stam:
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
De meest Faire Speler:
De meest unfaire speler:
De Beste / leukste actie:
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Met wie had je zeker W45 willen afsluiten:
De beste aanvaller:
De slechtste aanvaller:
De beste verdediger:
De slechtste verdedigerr:
De beste vv'er:
De grootste noob / faler:
Grootste Faalstam:
Dé verrassing van W45 (Speler/actie):
De beste leider:
De slechtste leider:
Wie heeft op W45 jouw respect nu echt verdiend:
Wie was volgens jou de beste forumposter van W45?:

Wie was volgens jou de slechtste poster van W45?:
Welke spelers hebben op W45 het beste in jou naar boven kunnen halen?
De grootste spammer:
Wat heb ik zelf voor W45 betekent:

Ik ga proberen deze week mijn lijstje te maken, wie zal de spit aftrappen?
 

DeletedUser72524

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Heb het eerlijk gezegd niet meer gevolgd, maar ik zal deze prijs geven aan .The Void, maakte altijd een stabiele indruk en zie dat ze tot op heden nog steeds stabiel hebben gepresteerd.

Beste Gestopte Speler:
Wally by far! TW-kwaliteit is ongekend, denk dat er geen speler meer is die überhaupt bij hem in de buurt komt.

Beste Stamspeler:

Speeder vanwege zijn inzet voor de stam, verder waren de erebros ook enorm betrokken (voornamelijk Fabian).

Wie was de grootste ego van W45?:
1 of andere vent die zich voordeed als een chick:p. Verder nog Vestri di Sumus, die gasten noemden zichzelf Goden. Baah wat een arrogantie.

Gezelligste speler:

Team Roths was wel gezellig, dus:
Wally, Ally, Gally, Inge, Jente, Tim, Kenneth, William, Joris, Dion, Ingrid en Thomas.

Beste Stam:

Team Roths by far. Alleen maar omdat Wally er speelde.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:

Eigenlijk niemand, wil geen TW meer spelen. Maar wellicht een potje fifa of een nachtje goed drinken met Wally, Ally en Gally. Daarnaast ook natuurlijk met Inge, Jente en Tim.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:

Wally, Ally en Gally!

De meest Faire Speler:

Daar nomineer ik mezelf voor #arrogantie

De meest unfaire speler:

Hier nomineer ik niemand voor, bizar dat men verwacht dat je in een oorlogspel fair play moet hanteren. Enige reden waarom je aan fair play zou moeten doen als speltactiek (imagobuilding).

De Beste / leukste actie:

Het moment dat er contact kwam tussen team POP en team Vestri.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:

Massa delete wat nergens op sloeg!

Met wie had je zeker W45 willen afsluiten:

Wally, Ally en Gally, maar goed zij verlaten mij altijd op ten duur:(

De beste aanvaller:
Ik vond Emile wel een prettige aanvaller, probeerde door middel van een creatieve manier door te breken.

De slechtste aanvaller:
Al die OW kneusjes onder ons, was eerst een andere stam, maar konden voor geen meter tw'en. Zie wel gastjes die nu hebben gewonnen, dus top.

De beste verdediger:

10 ms snipe Wally wint hier by far! Niet echt verdedigd @w45 dus misschien is dit niet eerlijk. Heb niet echt goede verdedigers gezien tbh.

De slechtste verdediger:
I dunno, allemaal vergeten.

De grootste noob / faler:

Grootste Faalstam:

Seasons, tjaa mensen met een kut instelling.

Dé verrassing van W45 (Speler/actie):

Yournext gappies voor mij, oogde als complete noobs. Maar door hun inzet konden ze hun noobheid opvangen, omdat ze zorgde dat wanneer ze slipte meteen omhoog kwamen (om uiteindelijk nog een keer te slippen).

De beste leider:
Ik nomineer hier Aldo voor, maar dit wel bij gebrek aan beter. Aldo was vooral goed ten tijden dat het goed ging, toen de stam een motivator nodig had vertrok Aldo met de noorderzon.

De slechtste leider:
Leiding van stam onder ons wat fuseerde met OW. Gast dacht dat hij een regime in Azië runde. Verder konden ze niet echt afspraken nakomen, terwijl ze wel de intentie hadden.

Wie heeft op W45 jouw respect nu echt verdiend:
Kenneth, had niet verwacht dat hij nog redelijk kon presteren.

Wie was volgens jou de beste forumposter van W45?:
Nikkita, ondanks zijn vele emotie. Verder vond ik Lord Ghost Whisperer ook een goede P&P'er vanwege zijn uitlokkende posts.

Wie was volgens jou de slechtste poster van W45?
Ken hun namen niet, maar waren meestal onbekende spelers die zich sporadisch wilde bemoeien met discussies.

Welke spelers hebben op W45 het beste in jou naar boven kunnen halen?
Team Roths

De grootste spammer:

Amber Heard

Wat heb ik zelf voor W45 betekent:

Helemaal niks, misschien wat AF-vermaak!
 

DeletedUser76365

Guest
Wauw er is nog leven in de brouwerij :eek:

Een leuk initiatief om de wereld af te sluiten.

Mooi lijstje daarbij!
 

DeletedUser19709

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Heb het eerlijk gezegd niet meer gevolgd, maar ik zal deze prijs geven aan .The Void, maakte altijd een stabiele indruk en zie dat ze tot op heden nog steeds stabiel hebben gepresteerd.
hanksss :D
Solo FTW


Jerome
 

DeletedUser49913

Guest
Ik ga het niet helemaal in dit lijstje zetten, dat zijn me wat teveel vragen om zo ff snel in te vullen.
Ik vind zelf bij de beste (huidige) spelers Jerome (Void), Leo (Dickies) horen. Draaien veel vv, behulpzaam in aanvallen, deffen, vv'en. Niet te lui om het eind van de wereld als inactief af te sluiten.
Ben in het begin niet zo met andere stammen bezig geweest, dus ik zal er vast wel veel missen.

-DR- was altijd een gezellig stammetje :D. Daarna fusie met ERROR een leuke wereldwending.
MILF is denk ik over het algemeen de beste stam. Fusie uit ERROR, OW en Devo. Daarnaast leek Hora mij ook altijd een erg stabiele stam.

Met wie had je zeker W45 willen afsluiten:
Heel -DR-, ERROR (Crea, nootjes:D en Dickies), Void. Ondanks ik toch wel een klein beetje tegen zijn join was vanwege zijn ligging toendertijd o_O. En iedereen die nu verder nog beetje actief is (RP, TUG, Hunterzz (ofzoiets)) :)

De grootste spammer:
Leo (skypespammer) en Viv (halve forum ondergespamd).
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Naevius, ongetwijfeld.
Beste Gestopte Speler : Fabian van Cheshire, deze man laat op W49 wederom zien echt beast te zijn en enorm goed de kar te kunnen trekken. Een aanwinst voor iedere stam en hij stak er op W45 met kop en schouders bovenuit. Ook zijn co Emile is zeker het vernoemen waard, deze twee jongens zouden iedereen easy van de kaart vegen (behalve mij dan).
Beste Stamspeler: Daniël van CragHack, hier hoort iemand uit mijn eigen stam en Daniël stond altijd klaar om je met VV of op welke andere manier dan ook te ondersteunen. Echte topper die ik gelukkig op W49 op m’n account heb <3.
Wie was de grootste ego van W45?: Rebecca, no doubts.
Gezelligste speler: Thomas van Mirage/aZemmel was echt een topgozer met wie je altijd kon lachen, vooral zijn quote profielen zijn echt geweldig.
Beste Stam: Hora, al vond ik YOLO een periode een heel stuk sterker. Achteraf bleken de jumpclusters van ERROR ook erg sterk, al vind ik dat van minder skills getuigen. Effectief was het echter wel zo blijkt maar weer.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Daniël, Fabian, Aldo, Thomas, Kayo, Emile, Douwe, David, Dennis (RS), Inge, Nick, Pieter, Gard. Moet ik nog doorgaan?
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Leo, Axel of elke andere ERROR/MILF jumpnoob. Uitzonderingen daargelaten.
De meest Faire Speler: Inge, deze vrouw kan niet eens vies spelen al zou ze het willen.
De meest unfaire speler: Leo of ik? Alles voor de winst en we hebben beiden wel een recruit2winnetje gedaan.
De Beste / leukste actie: Achteraf gezien is de enige actie die me bij gebleven is en waarom ik nogsteeds kan lachen de massa op Saccha geweest. Wat is die man ontiegelijk hard door het ijs gezakt lol.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Het recruiten van geheel Devo door O.W en ERROR onder het mom “we moeten de wereld redden”.
Met wie had je zeker W45 willen afsluiten: Zie met wie ik een volgende wereld zou willen afsluiten.
De beste aanvaller: Donn40 kon heerlijk aanvallen.
De slechtste aanvaller: Het oude ShitHappens team (Thijs dus niet) kon er echt helemaal niets van.
De beste verdediger: Ik vond dat Aldo wel heerlijk kon deffen.
De slechtste verdedigerr: Joren, Sean en Olaf van Saccha.
De beste vv'er: Aldo of Fabian, beide vv-koningen
De grootste noob / faler: Saccha of Axel?
Grootste Faalstam: O.W, lol.
Dé verrassing van W45 (Speler/actie): Pieter (CragHack) heeft mij ontiegelijk verrast, de tering die man is echt een beast
De beste leider: Aldo, by far en geen uitleg nodig.
De slechtste leider: Axel, nooit meer doen jongen niet jouw ding haha.
Wie heeft op W45 jouw respect nu echt verdiend: Meer dan genoeg mensen, hoef ik niet te vernoemen want ze weten het.
Wie was volgens jou de beste forumposter van W45?: Leaving Behind (David), tevens ook een Co op W49 <3.
Wie was volgens jou de slechtste poster van W45?: Promo Ranger, op de man en zonder inhoud. Zo kennen we hem natuurlijk ook.
Welke spelers hebben op W45 het beste in jou naar boven kunnen halen? Thomas, Davy en Daniël verdienen hier alle credits.
De grootste spammer: Ik was ALTIJD aan het spammen in de Yolo chat.
Wat heb ik zelf voor W45 betekent: Waarschijnlijk de wereld heel wat enerverender gemaakt en ik ben er tevens nogsteeds van overtuigd dat aZemmel het mooiste en beste account is wat W45 ooit gehad heeft qua front/safe verhoudingen.
 

DeletedUser76667

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Hmm, Void of Boerenkool en natuurlijk vind ik mijzelf de bom!
Beste Gestopte Speler: Marco van .Reality. Ohja en natuurlijk Melvin van aZemmel, haha just kidding.
Beste Stamspeler: Leo.
Wie was de grootste ego van W45?: Pff de boys van Yolo, zo'n beetje allemaal daar.
Gezelligste speler: HappyGanjaman, altijd nachten en slap ouwehoeren.
Beste Stam: Error, nu MILF.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Axel, Jerome, Leo, Tom, Kervin, Wessel en Ramon voor het spammen.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Melvin.
De meest Faire Speler: Boykes.
De meest unfaire speler: Thijs of Melvin.
De Beste / leukste actie: 400 dorpen pakken in een week van Hora. Karma bitch.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: pff alle acties van Rebecca.
Met wie had je zeker W45 willen afsluiten: Michael van DAH.
De beste aanvaller: Beste weet ik niet.. Maar Jerome met zijn 900 kata's in een clear XD (als je in MILF zat had je echt gelachen)
De slechtste aanvaller: Iedereen die niets stuurt tijdens een massa :mad:
De beste verdediger:
hmm, Fabian is een van de betere.
De slechtste verdedigerr:
De beste vv'er:
Jerome, Leo of Fabian.
De grootste noob / faler: Pff kom ik weer op Melvin uit.
Grootste Faalstam: Roths XD
Dé verrassing van W45 (Speler/actie): Rebecca, niemand wist dit van te voren ^^
De beste leider: HappyGanjaMan.
De slechtste leider: Dunno, die noob van Error ofso :p
Wie heeft op W45 jouw respect nu echt verdiend:
Leo, die nachtenlang wakker blijft om te deffen en volgens mij zonder speed! ^^
Wie was volgens jou de beste forumposter van W45?: Promo Ranger, iedereen haat op hem.
Wie was volgens jou de slechtste poster van W45?: The Dicktator XD
Welke spelers hebben op W45 het beste in jou naar boven kunnen halen? Mijn vijanden.
De grootste spammer: Ramon (limited)
Wat heb ik zelf voor W45 betekent: Wereldwinst Bitch!
 

DeletedUser77130

Guest
Als stamoprichter van MILF, maar tegelijkertijd speler van dit spel heb ik genoten, maar ook mogen lijden en ervaren wat een stam vraagt en oplevert.

Hieronder mijn lijstje voor het einde wereld awards:

Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Op basis van de getoonde aanvals- en verdedigingsskills zijn .The Void (de eerste die naar Yolo moest jumpen) TeamNuts (tegen de clears van .The Void) en The Dicktator met afstand het hardst getest aanvallend en verdedigend.

Beste Gestopte Speler:
+ Aldo (Een echte leider van onze opponente stam);
+ Fabian (klasbakkie!);
+ Marco (gaat door waar anderen stoppen, stopte toen de rust weer terug teruggekeerd was).

Beste Stamspeler:
+ LGW/Leo: Zoals hierboven beschreven tot diep in de nacht edelen, coördineren, parallel deffen via vv's en eigen accounts ook nog eens de accounts goed zetten die vol onder aanval zitten, de sfeer een patch geven, maar dat had ik niet zo goed kunnen doen zonder hulp Youri echt een klasbak.
+ Jerome/Axel/Matthijs: Als er ook maar één clear thuis staat werd die al weer uitgestuurd. Jerome heeft in de laatste fase toen we van 68,5 naar 70% gingen met mij een aantal vv's opgepakt. We hebben binnen 3,5e week tijd 678 dorpen ge-edelt met zijn tweeën en in samenwerking met de harde kern van MILF de overwinning veiliggesteld.

Wie was de grootste ego van W45?:
- Melvin (kon ons niet aan toen Youri met zij goed hand in het gips zat en ik afk was, maar deed wel groot op ingame en op het AF, ook toen hij weggeveegd werd 2:2 tegen TeamNuts en The Dicktator).

Gezelligste speler:
+ Ramon (Quintkiller/Limited): altijd in voor een praatje of wat spam. :)

Beste Stam:
MILF, lijkt me duidelijk. Toen Youri en ik in Error kwamen was Devo 4x zo groot en had een 5x zo groot aantal dorpen. Youri, P, C, Michael, Wessel en ik gingen sleutelen en kregen de boel aan de praat, waarna we vrijwel niet meer zijn stilgevallen. We hebben de wereld aardig verbouwd en een aantal grote diplomatieke slagen in en rond het veld gewonnen.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
Intern:
+ Jerome, Axel, Matthijs, Marco, Youri, P, Jeremy, Chris, Michael, Wessel, Robin, Viv, Team THGM (E, H, D), Boykes, Sander, Vio en Douwe (van LT), Dennis (RS/TuG), Tom, Kervin, Brent, Jeroen en Joris (Rage Parrot), Vincent (Hunterzzz), Ramon, Rik en Thomas (Team ik ben beperkt) en Thomas (Stokje), Marco.

Extern:
+ Fabian, Douwe (friggin), Emile, Aldo (keer proberen? :p), Inge, Devin.

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
- Melvin. Kom op jongen. Jouw ingameprestaties waren al ver beneden peil. Diplomatiek zwak en ook nog het password opvragen van een vooraanstaand account in MILF om een backstabactie uit te voeren is gewoon zwaar, maar dan ook zwaar beneden peil. Dan kun je mij of wie dan ook een egoïst noemen, je bent dan gewoon een dom kalf;
- Remkoo1: kataclears bouwen en benutten, wanneer jouw account op omvallen staat gooi je de sloop AM aan, waardoor dorpen binnen 96 uur van 10k naar 6,5k gingen.

[26-10-2016 15:59:23] Melvin|aZemmel W45: Ik zal je eerlijk zeggen
[26-10-2016 15:59:26] Melvin|aZemmel W45: Ik logde op 45
[26-10-2016 15:59:27] Melvin|aZemmel W45: Op Naevius
[26-10-2016 15:59:29] Melvin|aZemmel W45: Om axel te kicken
[26-10-2016 15:59:31] Melvin|aZemmel W45: Maar ik wist niet
[26-10-2016 15:59:36] Melvin|aZemmel W45: dat je dominantie eraan ging
[26-10-2016 15:59:45] Melvin|aZemmel W45: Als je narekent scheelde het ook echt niets ofzo
[26-10-2016 15:59:50] Melvin|aZemmel W45: Dus ik ging het echt niet uitrekenen
[26-10-2016 16:00:00] Melvin|aZemmel W45: Dacht ff grapje
[26-10-2016 16:00:03] Melvin|aZemmel W45: Verander profiel
[26-10-2016 16:00:06] Melvin|aZemmel W45: Kick Axel
[26-10-2016 16:00:09] Melvin|aZemmel W45: en ga 50 spelen
[26-10-2016 16:00:15] Leo | Ghost Whisperer: Nee, voor iemand die een calculatieve studie doet valt het ook echt niet op dat we precies 70% kwijt raken.

---

[26-10-2016 16:03:57] Melvin|aZemmel W45: Sorry van je 70%
[26-10-2016 16:04:01] Melvin|aZemmel W45: Dat was niet met opzet
[26-10-2016 16:04:09] Melvin|aZemmel W45: Vind het erg vervelend voor je
[26-10-2016 16:04:14] Melvin|aZemmel W45: maar ik moest er wel om lachen

---

[26-10-2016 16:09:54] Leo | Ghost Whisperer: Donn, Nuru, Kawaii werden hard weggespeeld. Toen ook jij dorpen begon te verliezen aan Nuts, Parrot, Limited en Dickie ging je (Run). No problem, konden wij weer doorschuiven. :D
[26-10-2016 16:10:14] Melvin|aZemmel W45: Ik ben gequit

---

[26-10-2016 16:22:34] Leo | Ghost Whisperer: Speed is snel kunnen denken onder enorme druk.
[26-10-2016 16:23:03] Leo | Ghost Whisperer: Dat is iets anders dan oeverloos 1c rammen of edelclears spammen. (Cwl)
[26-10-2016 16:23:13] Melvin|aZemmel W45: ik weet wat speeden is
[26-10-2016 16:23:19] Melvin|aZemmel W45: En ik ben totaal geen 1C rammer
[26-10-2016 16:23:26] Melvin|aZemmel W45: Ik beheers een skills die weinig mensen hebben
[26-10-2016 16:23:34] Melvin|aZemmel W45: En dat is Randomness
[26-10-2016 16:23:38] Melvin|aZemmel W45: Zoek dat maar is op
[26-10-2016 16:23:42] Leo | Ghost Whisperer: Neuh.
[26-10-2016 16:23:46] Melvin|aZemmel W45: Daar liggen de kwaliteiten van een speler
[26-10-2016 16:23:50] Leo | Ghost Whisperer: Randomness is een ander woord voor domheid.

De meest Faire Speler:
+ Boykes en één speler van Azami: Stonden op toen ze konden kiezen tussen eer, weldenken en normen en waarden.

De meest unfaire speler:
- Jonathan van Mirage. Denkt zijn diplomatieke positie te kunnen handhaven wanneer die alleen maar wil profiteren. Sorry, aint gonna happen.
- Craghack: Profiteerde van Shithappens.., vraagt daarna een uitnodiging voor MILF. Sorry, aint gonna happen.

De Beste actie:
Beste actie top 3:
+ De heropstanding van Error gedurende 24, 25 en 26 februari, toen Devo voor het eerst hinder ondervond van Error;
+ Toen Devo viel hadden we de keuze: Het midden van de wereld op grijs te laten gaan en W45 een oer-, maar dan ook oersaaie wereld te maken of er nog wat van te maken. In nauw overleg met O.w. zijn toen 7/15 accounts naar O.w. gegaan en hebben we, op Remkoo1 na gezorgd voor een nette oplossing. (Remkoo gooide zijn dorpen kapot en kon verdere medewerking vergeten);
+ Marco en de spelers van Priest Of Purgery: Die er voor zorgden dat de wereld toch door kon gaan toen 3/4 van O.w. er mee wilde stoppen. Chapeau voor jullie wilskracht en doorzettingsvermogen!

Leukste actie:
+ 1 April, middernacht. Toen we op de stammenranglijst konden kijken naar O.w., O2W, O3W, O4W en O5W, beter bekend als: O.w, Devo, Hora, Error en Yolo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Toen de aanslag in België op 22-03-2016 te Zeventum werd opgeëist door IS en TW vanuit het niets met een no fly timeframe kwam van 24uur. Dat was precies de tijd dat er op The Dicktator en TeamNuts circa 1500 clears zouden landen, maar ook Error wilde aanvallen. Gezien Error korter bij lag hebben we de dag erna pas de aanval omgeleid en zijn we weer in de strijd losgebarsten. Het feit dat we ineens 1.500 clears gecancelled zagen worden en zelf onze munitie op scherp hadden zorgde ervoor dat we snel onze munitie konden gaan benutten, toen het no fly timeframe verdween.

Met wie had je zeker W45 willen afsluiten:
+ Chris en Michael (destroy all humans). Eénmalig kort inloggen zonder ook maar één functie of aktie uit te voeren kosten de week van hun vertrek de accounts van Olacy, Destroy All Humans en TokKipTok 30% van hun dorpen. Dit type maatregelen kost TW spelers van bovengemiddelde kwaliteit en geeft onnodig spelinvloed. We kunnen de tijd niet meer terugdraaien, helaas.

De beste aanvaller:
Jerome van .The Void: Geef die kerel een clear en hij verstuurd hem, zijn rank #1 ODA is dan ook meer dan verdient. :D

De slechtste aanvaller:
De speler die ik begin december 2015 backtimede op amper 100MS, toen ik nog op LGW speelde. ^^

De beste verdediger:
+ Leo/Youri ism Jeremy en P.: Stuk voor stuk klasbakken;
+ Teamnuts: Wessel en Robin hebben tegen Devo toch stevig moeten deffen;
+ Jonas: Je kunt gewoon niet om Freaker Play heen als het om W45 gaat. Wekenlang gedeft voor zijn stam en medespelers.

De slechtste verdediger:
- Saccha: Diepe deftroepen stonden zuid toen ik vv deed, terwijl noord vrijwel he-le-maal naar de klote was omdat die een weekendje pleite was. Dan zorg je voor een 24/7 bezetting dmv co's of een weekendvv;
- Een aantal bij voormalig DevoMB en Devo die er soms meerdere duizenden pp's per massa doorheen jaagden om een dorp te behouden. Het is slim, het is een taktiek, maar op den duur verlies je de strijd op die manier.

De beste vv'er:
+ Aldo: Pakte vv's aan wanneer nodig was en deed er ook effectief iets mee waardoor het account en de zone verbeterde;
+ Leo icm Youri: Danooontje, Freaker Play, Saccha, TeaMnuts, OldCaptain, Crea, Destroy All Humans, Lonely Traveller, etc.. Zo ongeveer overal wel een keer moeten deffen. :p
+ Jerome: Heeft tot op het laatst actief vv's aangenomen en een mooie record neergezet (678 dorpen binnen 3,5e week). Klassbakkie, hoor. :)

De grootste noob / faler:
- Rhyperior: Edelde graag door ten koste van verschillende diplomatieke grenzen, maar vond uiteindelijk zijn Waterloo;
- Melvin: Roept dat hij goed kan deffen en offen en desnoods 16 uur per dag in zijn account steekt, maar runt van zijn account wanneer die meerdere massa's moet deffen, probeerd accounts te laten crashen, illegaal inloggen, diplomatiek geen hardgekookt ei maar iemand die zijn eigen ruiten ingegooid heeft op W45. Hij kan veel beter, maar haalt het er niet uit. Jammer, hoor.

Grootste Faalstam:
Season: Geen harde kern meer toen twee accounts verdwenen, terwijl ze een gigantisch stuk van de kaart hadden. Daar zat meer in dan er uitgehaald/gespeeld is.

Dé verrassing van W45 (Speler/actie):
Toen Youri zei: Weet je, de verdedigingstroepen van Puntzak staan bij Yolo, als we O.w. daar laten aanvallen heeft die een probleem, 48 uur later was Puntzak een stukje front kwijt. ^_^

De beste leider:
Hier kan eigenlijk alleen het team wat speelt op The Dicktator staan. We hebben voor onze leden klaargestaan in aanvallend en verdedigend opzicht em coördinatief op operationeel, tactisch en strategisch niveau en een lijn getrokken van wat maatschappelijk reëel is en irreëel om te blijven billijken.

De slechtste leider:
Devo heeft diplomatiek toch een gaatje laten vallen, waardoor alle stammen zich tegen Devo gingen keren op een bepaald moment. Wie daar verantwoordelijk voor is geweest laat ik in het midden, maar het heeft wel een cruciale rol gespeeld in het verloop van W45.

Wie heeft op W45 jouw respect nu echt verdiend:
Scroll naar: "Met wie zou jij in de stam willen zitten?"

Intern:
+ Jerome, Axel, Matthijs, Marco, Youri, P, Jeremy, Chris, Michael, Wessel, Robin, Viv, Team THGM (E, H, D), Boykes, Sander, Vio en Douwe (van LT), Dennis (RS/TuG), Tom, Kervin, Brent, Jeroen en Joris (Rage Parrot), Vincent (Hunterzzz), Ramon, Rik en Thomas (Team ik ben beperkt) en Thomas (Stokje), Marco.

Extern:
+ Fabian, Douwe (friggin), Emile, Aldo (keer proberen? :p), Inge, Devin.

Wie was volgens jou de beste forumposter van W45?:
+ Aldo: Schreef in zijn eigen stijl en kwam vaak goed to the point;
+ Axel: Maakte vrijwel iedereen gek met zijn P&P. Dan doe je het gewoon goed;
+ Leo: P&P was gewoon ijzersterk toen het moest. :)

Wie was volgens jou de slechtste poster van W45?:
No clue.

Welke spelers hebben op W45 het beste in jou naar boven kunnen halen?
Mijn medespelers op het account The Dicktator (Youri, Jeremy en P), TheHappyGanjaMan (EHD), Viv (Friggininsanity), Vio (Lonely Traveller).

De grootste spammer:
No clue. Ik haak snel af bij spam, daarom onthoud ik spammers slecht. :p

Wat heb ik zelf voor W45 betekent:
Door mijn inzet en invloed is W45 een prettigere en actievere wereld geweest en hebben spelers zichzelf kunnen ontdekken en het beste in zichzelf naar boven kunnen halen. Al gebeurde er op de achtergrond diplomatiek een hoop.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
- Melvin. Kom op jongen. Jouw ingameprestaties waren al ver beneden peil. Diplomatiek zwak en ook nog het password opvragen van een vooraanstaand account in MILF om een backstabactie uit te voeren is gewoon zwaar, maar dan ook zwaar beneden peil. Dan kun je mij of wie dan ook een egoïst noemen, je bent dan gewoon een dom kalf;
- Remkoo1: kataclears bouwen en benutten, wanneer jouw account op omvallen staat gooi je de sloop AM aan, waardoor dorpen binnen 96 uur van 10k naar 6,5k gingen.

[26-10-2016 15:59:23] Melvin|aZemmel W45: Ik zal je eerlijk zeggen
[26-10-2016 15:59:26] Melvin|aZemmel W45: Ik logde op 45
[26-10-2016 15:59:27] Melvin|aZemmel W45: Op Naevius
[26-10-2016 15:59:29] Melvin|aZemmel W45: Om axel te kicken
[26-10-2016 15:59:31] Melvin|aZemmel W45: Maar ik wist niet
[26-10-2016 15:59:36] Melvin|aZemmel W45: dat je dominantie eraan ging
[26-10-2016 15:59:45] Melvin|aZemmel W45: Als je narekent scheelde het ook echt niets ofzo
[26-10-2016 15:59:50] Melvin|aZemmel W45: Dus ik ging het echt niet uitrekenen
[26-10-2016 16:00:00] Melvin|aZemmel W45: Dacht ff grapje
[26-10-2016 16:00:03] Melvin|aZemmel W45: Verander profiel
[26-10-2016 16:00:06] Melvin|aZemmel W45: Kick Axel
[26-10-2016 16:00:09] Melvin|aZemmel W45: en ga 50 spelen
[26-10-2016 16:00:15] Leo | Ghost Whisperer: Nee, voor iemand die een calculatieve studie doet valt het ook echt niet op dat we precies 70% kwijt raken.

---

[26-10-2016 16:03:57] Melvin|aZemmel W45: Sorry van je 70%
[26-10-2016 16:04:01] Melvin|aZemmel W45: Dat was niet met opzet
[26-10-2016 16:04:09] Melvin|aZemmel W45: Vind het erg vervelend voor je
[26-10-2016 16:04:14] Melvin|aZemmel W45: maar ik moest er wel om lachen

---

[26-10-2016 16:09:54] Leo | Ghost Whisperer: Donn, Nuru, Kawaii werden hard weggespeeld. Toen ook jij dorpen begon te verliezen aan Nuts, Parrot, Limited en Dickie ging je (Run). No problem, konden wij weer doorschuiven. :D
[26-10-2016 16:10:14] Melvin|aZemmel W45: Ik ben gequit

---

[26-10-2016 16:22:34] Leo | Ghost Whisperer: Speed is snel kunnen denken onder enorme druk.
[26-10-2016 16:23:03] Leo | Ghost Whisperer: Dat is iets anders dan oeverloos 1c rammen of edelclears spammen. (Cwl)
[26-10-2016 16:23:13] Melvin|aZemmel W45: ik weet wat speeden is
[26-10-2016 16:23:19] Melvin|aZemmel W45: En ik ben totaal geen 1C rammer
[26-10-2016 16:23:26] Melvin|aZemmel W45: Ik beheers een skills die weinig mensen hebben
[26-10-2016 16:23:34] Melvin|aZemmel W45: En dat is Randomness
[26-10-2016 16:23:38] Melvin|aZemmel W45: Zoek dat maar is op
[26-10-2016 16:23:42] Leo | Ghost Whisperer: Neuh.
[26-10-2016 16:23:46] Melvin|aZemmel W45: Daar liggen de kwaliteiten van een speler
[26-10-2016 16:23:50] Leo | Ghost Whisperer: Randomness is een ander woord voor domheid.

Ik hoef hier eigenlijk niet eens op in te gaan, want het zegt al genoeg dat je als ERROR geheel Devo moest recruiten om enigszins kans te maken tegen YOLO en Hora en dan al gaat huilen als wij er ééntje recruiteren rofl. Dag geloofwaardigheid.
 

DeletedUser5114

Guest
Tjaa een zot zoals Leo serieus nemen dan ga je al de fout in, die kerel gelooft nog echt dat ie het hier echt goed heeft gedaan terwijl iedereen weet dat ie geen flikker heeft bijgedragen aan deze wereld behalve dat ie zijn leden trieste streken heeft laten uitlaten.
Maar Leo ik hoorde dat je overwoog om op 49 te komen spelen, doe dat en kom gezellig langs me liggen kijken als je zo geweldig bent als je beweerd te zijn :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Tjaa een zot zoals Leo serieus nemen dan ga je al de fout in, die kerel gelooft nog echt dat ie het hier echt goed heeft gedaan terwijl iedereen weet dat ie geen flikker heeft bijgedragen aan deze wereld behalve dat ie zijn leden trieste streken heeft laten uitlaten.
Maar Leo ik hoorde dat je overwoog om op 49 te komen spelen, doe dat en kom gezellig langs me liggen kijken als je zo geweldig bent als je beweerd te zijn :)

Mooi lijstje man! :oops:


Laat mijn leden maar zeggen wat ze allemaal door mij hebben moeten flikken dan. Volgens mij krijg je dan een compleet ander verhaal te horen dan het hierboven geschetste waanbeeld. o_O
 

DeletedUser5114

Guest
Net alsof ik milf leden serieus neem.
Je bent een grap Leo, zoals ik al zei pak een account langs me en bewijs me ongelijk :)
 

DeletedUser77130

Guest
Net alsof ik milf leden serieus neem.

Beschrijf een MILFje eens dan. :oops:

Je bent een grap Leo, zoals ik al zei pak een account langs me een bewijs me ongelijk :)

Ik heb een week geleden meedegedeelt dat ik zowel niet op W48, W49, W50 als W51 ga spelen op accounts (per wereld kreeg ik er tenminste 1 aangeboden [1]), maar ik ga een derde account er niet bij kunnen of willen draaien. Maar 1:1 ben je vrij kansloos ja als ik mij echt zou moeten inzetten. Melvin en jij lopen te kwijlen om mij naar W49 te krijgen, maar ik heb er op dit moment geen trek in en wil er ook geen tijd voor vrijmaken.

Backgroundinfo:
Het verschil is alleen dat jij pas later aan kwam kakken en nooit een fatsoenlijke massa op jouw dak hebt gehad. Devo richtte haar peilen eerst op Error, terwijl het bij Memo/Hora te halen viel. MILF is op geen enkel moment echt met een fatsoenlijk front tegen jou aan komen liggen. Dat betekent niet dat er aan de zuidkant van de wereld niet geknokt is, maar daar heb jij niks van gemerkt als speler.

[1] Dat zegt ook al iets, maar dat komt ook mede omdat ik gigantisch loyaal ben naar mijn medespelers en zelfs tegenstanders die zich normaal gedragen met respect behandel.
 

DeletedUser75812

Guest
Er was nooit wat te halen bij het westen van Hora, enkel die keer in het midden. Sinds dat pas een stuk later aan de orde was kun je hier al van zeggen dat je onzin lult.

Jij gelooft nog steeds in je eigen sprookjes.

Mijn vraag is, durf je deze WIN, op je CV te zetten?:rolleyes:
 

DeletedUser77130

Guest
Er was nooit wat te halen bij het westen van Hora, enkel die keer in het midden. Sinds dat pas een stuk later aan de orde was kun je hier al van zeggen dat je onzin lult.

Jij gelooft nog steeds in je eigen sprookjes.

Mijn vraag is, durf je deze WIN, op je CV te zetten?:rolleyes:

Voor iemand die niet eens zijn accountnaam in zijn handtekening durft te zetten praat je een hoop onzin. :eek:

Tuurlijk wordt het een overwinning en dat er heel veel ego's gekrenkt zijn zal mij een worst wezen. Degenen die wel de eindstreep halen hebben het dik en dik verdient. Al hadden we er liever imidgame wat harder voor willen knokken ingame i.p.v. outgame. Veel TW-spelers denken dat het ingame moet gebeuren, maar op strategisch niveau is deze wereld beslist icm de tactische en operationele uitvoering ingame. Is dat mainstream? Nee. Is dat tegenvallend? Ligt er aan welk perspectief je pakt. Is er niet geknokt? Zeker wel, maar wel door diegenen die bleven knokken. Alleen soms gebeuren er dingen ingame die op strategisch niveau ook nog even doorwegen en dat is hier ook gebeurd.

Toen spelers op delete gingen hebben ze daar met het volle verstand voor gekozen, net als:
- Het versturen van kata's gedurende een kata-akkoord (Hora);
- Het niet naleven van NAP-agreements (Hora, O.w.);
- Illegaal inloggen op accounts (Yolo);
- Farmbotten (Season).

Let wel: Bovenstaande dingen komen niet van de hand van Error of MILF, maar zijn ook gebeurd. Moeten we dan zeggen dat de wereld schoon was en we tribalhugs hadden moeten gaan spelen? Als je ziet waar de spelers van MILF en de stam an sich doorheen heeft moeten waden zouden er toch een aantal spelers die zichzelf een schoon blazoen geven even achter de oren moeten krabben.

Doe jezelf een plezier en kom met een lijstje en anders STFU met al die onzin, haat, nijd etc. waardoor de spelers die het meest nijdig zijn het voor zichzelf hebben verkut onderweg toen Jona bvb losging.
 
Bovenaan