Einde Wereld Awards

DeletedUser52513

Guest
Helaas, de wereld heeft nog maar een uur te gaan. Het is nu tijd voor de Einde van de Wereld Awards!
Wie vind jij de beste speler, verdediger en aanvaller? Welke Leider deed het beter? Dat zijn de vragen die we hier gaan beantwoorden! :D

Beste speler van W33:
Beste stam van W33:
De beste aanvaller van W33:
De beste verdediger van W33:
De meest gulle Clear leveraar van W33:
De meest gierige Clear leveraar van W33:
De meest gulle Def leveraar van W33:
De meest gierige Def leveraar van W33:
Het grootste ego van W33:
Beste leider van W33:
Slechtste leider van W33:
Mooiste speler naam van W33:
Mooiste stam naam van W33:
Dikste wannabe op het W33 AF:
Dikste wannabe van W33(IG):
Mooiste profiel foto spelers W33:
Mooiste profiel foto stammen W33:
Grootste backstab actie van W33:
Grootste stabber van W33:
Mooiste actie van W33:
Slechtste verliezer van W33:
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Welke speler verdient het meeste respect:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15999

Guest
Beste stam van W33: R!
De beste aanvaller van W33: Raging Rabbits
De beste verdediger van W33: Jakala
De meest gulle Clear leveraar van W33: Unselected, zonder twijfel.
Het grootste ego van W33: ZUFFF
Beste leider van W33: Global Knowlegde
Slechtste leider van W33: ROBORO
Mooiste speler naam van W33: kanada
Dikste wannabe op het W33 AF: ZUFFF
Dikste wannabe van W33(IG): ZUFFF
Grootste backstab actie van W33: Geheimen
Grootste stabber van W33: ROBORO, wat een faggot
Mooiste actie van W33: meerdere geslaagde massa's tegen Drive
Slechtste verliezer van W33: ROBORO
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Roboro, dan doen we het opnieuw
Welke speler verdient het meeste respect: stam TRUST
 

DeletedUser52513

Guest
Ik zal hem dan ook maar gaan invullen :p

Beste speler van W33: Raging Rabits, prachtig massa's georganiseerd die meestal ook succes opleverde. Hij heeft samen met zijn buurman Fexeris en .Conquistador de meeste DRIVE spelers verwijderd van deze wereld :)

Beste stam van W33: Ik ga hier toch [.R!.] neer zetten, hoewel DRIVE ook veel goeie dingen gedaan heeft ben ik van mening dat [.R!.] de betere van de 2 stammen is. [.R!.] heeft zich uit moeilijke situatie's weten te werken door vooral goed samen te werken.

De beste aanvaller van W33: Rushing Sandy, ik hoor toch altijd leuke verhalen van Henry over maanden lang edelclears op de vijand gooien die hem zo veel ODA opleverde :p

De beste verdediger van W33: Embax en restless54, hadden beide 360 graden front en hebben het allebij enorm lang vol gehouden. Embax is dan uiteindelijk wel gevallen maar had wel een extra cluster waardoor hij er nog steeds is ;)

Balin heeft het ook super lang vol gehouden tegen Brokfole en Zswader, maar dat komt meer door VVers want de spelers waren bijna altijd pleite (totdat de huidige speler kwam)

En Fr33 D3f3at niet vergeten, Ruben , Ruud en ik stonden verbaast te kijken hoe goed je was geworden :eek:


De meest gulle Clear leveraar van W33: Harrie van Harriuana (vroeger GeleGroteM), elke keer als ik een massa organiseerde kon ik op zijn volle support rekenen. Wat ben ik blij dat ik hem als buurman had!

De meest gierige Clear leveraar van W33: De nieuwe speler van Harriuana, hij zat er maar een maandje op. maar toen ik een massa op NOT plande was hij bereid om wel 50 clears te geven.

De meest gulle Def leveraar van W33: zijn er te veel om te noemen :x

De meest gierige Def leveraar van W33: Blue Johnny Walker, ik heb me eige front met 3 def per dorp gestackt staan as we speak, terwijl ik nooit aangevallen werdt :eek:

Het grootste ego van W33: Zufff, trots is die dat die op deze manier gewonnen heeft :eek:

Beste leider van W33: Geert van Tears Of The River, hij is enorm charismatisch en kan zijn plannen mooi vertellen. Enorm jammer dat hij het einde niet als leider mee maakt!

Slechtste leider van W33: geen idee, niet mee gemaakt op deze wereld ;)

Mooiste speler naam van W33: Harriuana, puur en alleen omdat het acc naam zo goed paste bij de speler (en niet omdat die Harrie heette :p)

Mooiste stam naam van W33: ik wordt eerlijk gezegd beetje gek van al die namen met [. !.] erin :p :Embarrassment:

Dikste wannabe op het W33 AF: Zufff, wie twijfelt moet zijn posts maar eens lezen

Dikste wannabe van W33(IG): Mytho, niemand kent hem waarschijnlijk maar hij ging altijd dreigen dat hij een massa op me zou regelen. En rara wie bestaat er ondertussen niet meer :D

Mooiste profiel foto spelers W33: Global Knowledge :D

Mooiste profiel foto stammen W33: The Resistance, omdat ik het een leuke parody vond van die van DRIVE

Grootste backstab actie van W33: tja, er is maar een actie die zo groot is dat het iedereen van W33 raakt. En dat is dezelfde actie waarom we deze awards schrijven :(

Grootste stabber van W33: Biggi123, hoewel het niet echt een stab was vind ik het nog steeds niet kunnen hoe hard hij ons liet stikken :mad:

Mooiste actie van W33: hoewel het niet geheel een eerlijke actie was, vond ik het wel enorm grappig om 300+ edels te sturen vanaf Fr33 D3f3at naar Marwo :p

Slechtste verliezer van W33: Roboro, "oh nee, we zijn aan het verliezen, f*ck de afspraken laten we de wereld maar beindigen zodat we iig gewonnen hebben!"

Met wie wil je een volgende wereld draaien: Rushing Sandy, via hem kwam ik hier :D

Welke speler verdient het meeste respect: Global Knowledge, die tot het allerlaatste moment vol hield :cool:

Tijdens het schrijven is de wereld afgelopen, proficiat aan de TRUST End en ZO leden die gelukkig moraliteit kennen ;)
 

DeletedUser54299

Guest
Beste speler van W33:Moeilijk, mij eerste neiging gaat naar Krondor, maar die waren vooral in het begin goed bezig. SM ligt ook ergens daarboven, maar ik ga hier voor Raging Rabbits!
Beste stam van W33: [.R!.], no doubt.
De beste aanvaller van W33: Moeilijk... er zijn een aantal goeie, maar ik ga toch weer voor RR.
De beste verdediger van W33: Ik zou echt niet weten wat ik hier moet antwoorden.
De meest gulle Clear leveraar van W33: In mijn ervaring Helyum... En waarchijnlijk Joarc van de vijandige kant(Hihi, ik blokte altijd al zijn clears als eerste bij elke massa op mij :p)
De meest gierige Clear leveraar van W33: Weer zo'n moeilijke. Killb wou niet vaak zijn clears uitlenen, maar als hij het deed waren het er niet weinig.
De meest gulle Def leveraar van W33: Helyum ("Remco, ik krijg weer eens 400 aanvallen..." "Momentje, dan zet ik even mijn account voor je leeg ") <3
De meest gierige Def leveraar van W33: Misschien niet de meest gierige, maar killb wou altijd wanneer hij deff stuurde het in overkill-hoeveelheden sturen om zo min mogelijk te verliezen. Maargoed, hij heeft menig dorpje van mij ermee gered :)
Het grootste ego van W33: Timmetje010
Beste leider van W33: GK heeft zich in mijn ogen bezezen als een uitstekende leider, en ook van TOTR ben ik onder de indruk.
Slechtste leider van W33: Roboro, die ouwe rakker weet echt iedereen te stabben.
Mooiste speler naam van W33: Elan Modrin Tedronai
Mooiste stam naam van W33:-
Dikste wannabe op het W33 AF: Zuff (vooral recentelijk)
Dikste wannabe van W33(IG):Unselected (Ik moest 'm toch ergens selecteren)
Mooiste profiel foto spelers W33:-
Mooiste profiel foto stammen W33:Die oude van free
Grootste backstab actie van W33: Lijkt me duidelijk
Grootste stabber van W33:Roboro en zijn gevolg
Mooiste actie van W33: Er zijn veel mooie acties geweest... Wie wil mijn geheugen even opfrissen?
Slechtste verliezer van W33:Roboro.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: teveel mensen om op te noemen
Welke speler verdient het meeste respect: De spelers die Drive geleaved zijn na de stab.

Edit: Ik noem hier nu bijna geen Drive spelers, maar dat wil zeker niet betekenen dat veel van hun niet goed gevochten hebben

En Fr33 D3f3at niet vergeten, Ruben , Ruud en ik stonden verbaast te kijken hoe goed je was geworden :eek:[/I]

Aww, dankje :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
111
Beste stam van W33: [.R!], voornamelijk op diplomatiek vlak :)
De beste verdediger van W33: Joeri,
De meest gulle Clear leveraar van W33: Tjala
De meest gulle Def leveraar van W33: Thyske en TLOU (al werd dat later minder)
Beste leider van W33: Paul, SIRRAMES :cool:
Slechtste leider van W33: Lord PSV
Mooiste speler naam van W33: Tears Of The River
Mooiste stam naam van W33: DRIVE
Dikste wannabe van W33(AF): Unselected
Dikste wannabe van W33(IG): HardcoreAngel
Mooiste profiel foto spelers W33: Ik vond die van Embax echt baas
Mooiste profiel foto stammen W33: -
Grootste backstab actie van W33: De overstap van Free naar de kant van DRIVE, al moest dit gebeuren om de wereldbalans terug te krijgen.
Mooiste actie van W33: Het moment dat de teller na 2 weken weer op 0 staat :)
Slechtste verliezer van W33: Toch stiekem al die R gasten die roepen dat ze de besten zijn.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Ik denk dat die mensen dat zelf wel weten ;)
Welke speler verdient het meeste respect: Joeri en Thijs zonder twijfel, verder alle gezellige mensen op de skype chat :)
 

DeletedUser50156

Guest
Beste speler van W33:
Steekt naar mijn weten geen boven uit.
Beste stam van W33:
[.R!.], gezien vanuit een organisatorisch en eerlijkheids halve standpunt.
De beste aanvaller van W33:
Steekt naar mijn weten geen boven uit.
De beste verdediger van W33:
ixfuryanix, avengion en ltjakala - alhoewel dit ook meer te maken heeft met de hoeveelheid nachtwerk die ze in het spel gooiden.
De meest gulle Clear leveraar van W33:
Ikzelf :cool: Nee, geen idee heb zelf geen massa's gepland.
De meest gierige Clear leveraar van W33:
Nee, geen idee heb zelf geen massa's gepland.
De meest gulle Def leveraar van W33:
SIRRAMSES & StonedDutch.
De meest gierige Def leveraar van W33:
-
Het grootste ego van W33(AF):
Laatste paar weken: Zufff - daarvoor was hij rustiger.
Het grootste ego van W33(IG):
GuardianOfAll
Beste leider van W33:
SIRRAMSES, offerde zich letterlijk op voor de stam totdat het niet meer ging.
Slechtste leider van W33:
Roboro, de eigen waarden en normen van zijn stam negeren. Ik zou toch graag nog eens de pre-made post van DRIVE zien.
Mooiste speler naam van W33:
Harriuana.
Mooiste stam naam van W33:
Trust, puur uit moreel perspectief.
Dikste wannabe op het W33 AF:
Nogmaals Zufff.
Dikste wannabe van W33(IG):
Ook Zufff en nog 1 maar die naam weet ik niet meer - Dat impact.
Mooiste profiel foto spelers W33:
1 van Billenlikker
Mooiste profiel foto stammen W33:
-Free-
Grootste backstab actie van W33:
Niet zozeer het winnen dmv geheimen. Maar de afspraak verbreken dit niet te doen.
Grootste stabber van W33:
Alle fantastische mensen die bovenstaande actie hebben mogelijk gemaakt.
Mooiste actie van W33:
Alle beschuldingen en onterechte feiten die Roboro verspreide.
Slechtste verliezer van W33:
Roboro
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Veel mensen van verschillende stammen.
Welke speler verdient het meeste respect:
Tim010, door als eerste Drive te verlaten.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler van W33: Raging Rabbits

Beste stam van W33: [.R!.]

De beste aanvaller van W33: Henry, Rushing Sandy, de basherd

De beste verdediger van W33: Embax vanwege zijn lange weerstand tegen [.R!.]

De meest gulle Clear leveraar van W33: Henry, Rushing Sandy, altijd bashen :p

De meest gierige Clear leveraar van W33: Nieuwe bespeler van Bliow, had ''nooit'' clears

De meest gulle Def leveraar van W33: Te veel mensen om op te noemen.

De meest gierige Def leveraar van W33: -

Het grootste ego van W33: Roboro of Zuff, ik twijfel nog.

Beste leider van W33: Geert, Tears of the River, hoewel ik Geert maar een korte tijd als leider mee heb mogen maken heeft hij een geweldige indruk achter gelaten.

Slechtste leider van W33: Persoonlijk geen slechte leiders mee gemaakt, uitgaand van gehoorde verhalen ga ik voor onze dictator met grootheidswaanzin aka Roboro

Mooiste speler naam van W33: Billenlikker

Mooiste stam naam van W33: Freedom

Dikste wannabe op het W33 AF: Zuff

Dikste wannabe van W33(IG): Zuff, again

Mooiste profiel foto spelers W33: Global Knowledge

Mooiste profiel foto stammen W33: Freedom

Grootste backstab actie van W33: Roboro

Grootste stabber van W33: Roboro

Mooiste actie van W33: Invision die op de laatste dag zijn eerste plek kwijt raakt.

Slechtste verliezer van W33: Roboro, iets met geheimen en afspraken, weet niet meer precies hoe het ook al weer zat.

Met wie wil je een volgende wereld draaien: De spamgroep of wel: de leden van onze gezellig stamchat van [.R!.]

Welke speler verdient het meeste respect: Dit is niet één speler maar een hele stam, TRUST, door aan te tonen dat er toch nog mensen zijn met eer gevoel








En zelfs toen zagen ze het al aankomen xD

2 juni 2013, 16:31 #17
bik en rode trap
Dit is toch veels te serieus allemaal als je het spel zo serieus neemt is het gedoemd te mislukke
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72274

Guest
Mooiste actie van W33: Invision die op de laatste dag zijn eerste plek kwijt raakt.

Baas
 

DeletedUser72933

Guest
Beste speler van W33: Vele
Beste stam van W33: R!
De beste aanvaller van W33: Stoned Monkeys
De beste verdediger van W33: ltjakala of GK
De meest gulle Clear leveraar van W33: Unselected?
De meest gierige Clear leveraar van W33: Ik zelf :eek:(later dan)
De meest gulle Def leveraar van W33: Meerdere uit Noord-Oosten tegen VTX/NOT/Pugna aan uit R!
De meest gierige Def leveraar van W33: Ik zelf :eek:(later dan)
Het grootste ego van W33: Unselected ;)
Beste leider van W33: Tears Of The River
Slechtste leider van W33: Roboro
Mooiste speler naam van W33: Harriuana
Mooiste stam naam van W33: Pugna Pro Honore
Dikste wannabe op het W33 AF: Roboro
Dikste wannabe van W33(IG): Zufff
Mooiste profiel foto spelers W33: -
Mooiste profiel foto stammen W33: R!
Grootste backstab actie van W33: Drive geheimen.
Grootste stabber van W33: Roboro et all.
Mooiste actie van W33: Velen het laten vallen van NOT door R!, Embax uit c56, vele massa's en nog veel meer.
Slechtste verliezer van W33: Drive
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Grootste gedeelte R!
Welke speler verdient het meeste respect: Leavers uit DRIVE
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Natuurlijk ook respect naar de mensen van R! dat ze zich wel aan de afspraak hielden.
 

DeletedUser65978

Guest
Beste speler van W33: Team Heis Sport, Raging Rabbits, Stoned Monkeys, Global knowledge
Beste stam van W33: The Resistance
De beste aanvaller van W33: Rushing Sandy, Unselected
De beste verdediger van W33: Imperial King, Roybozz
De meest gulle Clear leveraar van W33: Unselected
De meest gierige Clear leveraar van W33: /
De meest gulle Def leveraar van W33: Divine Intervention
De meest gierige Def leveraar van W33: LoveMyKing, Zogiejo
Het grootste ego van W33: LoveMyKing
Beste leider van W33: Steven
Slechtste leider van W33: Huidige Roboro, waar is de Robin van zoveel maanden geleden?
Mooiste speler naam van W33: Elan Modrin Tedronai
Mooiste stam naam van W33: Pugna Pro Honore
Dikste wannabe op het W33 AF: geen uitspraak
Dikste wannabe van W33(IG): Cowand
Mooiste profiel foto spelers W33: Embax (zeker de versie met omringende R spelers)
Mooiste profiel foto stammen W33: Pugna
Grootste backstab actie van W33: Drive ---- geheimen
Grootste stabber van W33: Hebben allemaal den ik wat een aandeel in stabbing
Mooiste actie van W33: Actie op EMbax
Slechtste verliezer van W33: Degenen die stabactie geheimen verdedigen, neem aub eindelijk eens verantwoordelijkheid
Met wie wil je een volgende wereld draaien: The resistance + Tim
Welke speler verdient het meeste respect: Al degenen die zich in gezet hebben voor de doelstellingen van R (O³, VH, W)
 

DeletedUser74358

Guest
Beste speler van W33: Raging Rabbits. Qua ODA maar ook qua diplomatiek en tactisch inzicht. Geweldig team Jaap & Floris
Beste stam van W33: Logisch, [.R!]
De beste aanvaller van W33: Rushing Sandy
De beste verdediger van W33: Ltjalaka, jammer dat je stopte ;)
De meest gulle Clear leveraar van W33: Unselected, ongetwijfeld
De meest gierige Clear leveraar van W33: OUDE bespeler Lolbroek069(Nick)
De meest gulle Def leveraar van W33: Genoeg, vooral Squad East.
De meest gierige Def leveraar van W33: Roboro?
Het grootste ego van W33: Roboro
Beste leider van W33: TOTR/GK. Beide hebben verschillende kwaliteiten.
Slechtste leider van W33: Roboro
Mooiste speler naam van W33: Kanade Tachibana
Mooiste stam naam van W33: The Resistance
Dikste wannabe op het W33 AF: ZUFF
Dikste wannabe van W33(IG): ZUFF
Mooiste profiel foto spelers W33: Global Knowledge
Mooiste profiel foto stammen W33: [.W]
Grootste backstab actie van W33: Geheimen, Gefeliciteerd Roboro, de overwinning waar je blijkbaar zo op geilde is binnen. Maar is hij wel verdiend? Weet iedereen wie de terechte winnaar is? Nogsteeds niet je doel behaald..
Grootste stabber van W33: Degene die allemaal met het kut excuus kwamen van: we staan er niet achter, maar DRIVE leaven deden ze niet
Mooiste actie van W33: Paar mooie Massa's gezien
Slechtste verliezer van W33: de Stabbers
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Roboro, zonder geheimen, drogen we je af. Ixfuryanix, helaas weinig gespeeld tegen je, maar zou wel een revanche willen
Welke speler verdient het meeste respect: Spelers uit TRUST, voor hun leave. Top gasten, jullie hebben tenminste waardigheid voor de wereld gehad! Tevens ook Unselected. Lars is niet al te makkelijk qua persoonlijkheid, heeft zeker ook commentaar gevangen, maar heeft altijd 1000% voor de stam gegeven. Lars, jou had ik de overwinning het meest gegund!

Jeroen
 

DeletedUser

Guest
Beste speler van W33: Krondor
Beste stam van W33: Ik wil hier TRUST neerzetten omdat ik hun respecteer
De beste aanvaller van W33:
De beste verdediger van W33: Ik heb met altijd verbaasd dat restless54 zolang bleef staan, kudo's ;)
De meest gulle Clear leveraar van W33: -
De meest gierige Clear leveraar van W33: -
De meest gulle Def leveraar van W33: -
De meest gierige Def leveraar van W33: -
Het grootste ego van W33: Unselected
Beste leider van W33: Geertje (tears of the river)
Slechtste leider van W33: Leider FREE, weet niet wie het waren.
Mooiste speler naam van W33: Harriuana
Mooiste stam naam van W33: Revision of the Past
Dikste wannabe op het W33 AF: Unselected en zuff
Dikste wannabe van W33(IG): Unselected
Mooiste profiel foto spelers W33: Rushing Sandy
Mooiste profiel foto stammen W33: De oude van R!
Grootste backstab actie van W33: -
Grootste stabber van W33: -
Mooiste actie van W33: Kan niet echt 1 actie zeggen
Slechtste verliezer van W33: -
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Zie ik dan wel :)
Welke speler verdient het meeste respect: Op 1 de oude spelers van Krondor. Daarna alle eerlijke spelers
 

DeletedUser

Guest
Beste speler van W33:
Imperial King: vanwege je persoonlijkheid, vriendelijkheid en de moeite die je voor de stam had.
Tears of the River: En ik bedoel hier duidelijk Geert | Degree. Zonder jou had ik me geen raad geweten. In RLF en op TW vaak een baken geweest in mijn leven.
Hand of Aces: zo'n klein pakketje met zoveel skills inside. Best friends en goeie gozers
Heis Sport: stil maar altijd iets om op te rekenen.

Beste stam van W33:
[.R!.], de overwinning volgens Innogames niet behaald maar gasten wat hebben wij soms de wereld op zijn kop gezet. Flink wat tegenstanders van de kaart geveegd en als stam nooit omgevallen. We hadden het in het begin tegen Pugna lastig door Tears, Embax en Ltjakala maar we hebben ons geweldig hersteld in die hoek. + de rest stelde niks voor.

De beste aanvaller van W33:
Hierbij denk ik vooral aan plannen, uitvoeren en tactisch aanvallend denken.
Zonder al te arrogant te zijn: Unselected 100%

De beste verdediger van W33:
Dewereld. Geweldig gedaan daar in die hoek!! Je vreet me Deff op maar het was je allemaal gegund.

De meest gulle Clear leveraar van W33:
Iemand die met ELKE massa de afgelopen tijd 100% Off en 100% van al zijn dorpen (qua fakes) inzette voor de massa? Unselected (Ik) wij for sure!!

De meest gierige Clear leveraar van W33:
Lolbroek069 (Nick) Damn gast jij geeft gierige Nederlander een hele nieuwe betekenis.....

De meest gulle Def leveraar van W33:
Hier niet echt bijzonder veel kennis van maar ik nomineer 2 gasten die toch wel veel deff hadden.
Ltjakala en Untamable Beast (GeneralB)

De meest gierige Def leveraar van W33:
Divine Intervention. Dude aan jou heb je ook werkelijk helemaal niks :cool:

Het grootste ego van W33:
Ego kan positief en negatief zijn. Laten we vooral eff negatief denken.
S-Freak. Sorry Zuff dacht eerst aan jou maar je bent helaas de moeite niet echt waard......

Beste leider van W33:
Global Knowledge, ondanks onze haat / liefde relatie ben je een top gozer!
Tears of the River, tjah psychologen blijven gewoon kut om mee te discussieren....

Slechtste leider van W33:
Teveron | Roboro. Ben er nog niet helemaal over uit.

Mooiste speler naam van W33:
Ay caramba zeg... wat een lastige keuze hier ;)

Mooiste stam naam van W33:
Trust. Waar jullie voor staan is iets unieks tegenwoordig.

Dikste wannabe op het W33 AF:
Nilpheria. Moet je toch ergens noemen :p

Dikste wannabe van W33(IG):
S-Freak :eek:

Mooiste profiel foto spelers W33:
Hand of Aces, past het beste bij de naam.

Mooiste profiel foto stammen W33:
Zooitje Ongeregeld. Zelfs ik wordt moe van die van [.R!.]

Grootste backstab actie van W33:
Hi Drive :D geen uitleg nodig.

Grootste stabber van W33:
Roboro, het is 1 ding dat je je vijanden iets aannaait maar ook nog eens je eigen stamgenoten? Gast wat ben jij zwak.

Mooiste actie van W33:
De ommekeer in de hoek van MLC. Eerst veel moeite gehad om die hoek staande te houden tegen jodele/Drive en na verloop van tijd gewoon keihard die hoek p0wnen.

Slechtste verliezer van W33:
[.R!.], hoe kunnen wij als stam dit uberhaupt onder ogen komen en accepteren? Vertrouwen gelegd in een goed uitgewerkte afspraak en de tegenstander terwijl wij de wereld al weken eerder hadden kunnen eindigen.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Squad East what is your profession!!!!
[video=youtube;E1R5MWHX14U]https://www.youtube.com/watch?v=E1R5MWHX14U[/video]

Welke speler verdient het meeste respect:
Raging rabbits, Ebola vechter. Tears of the River, "Angry birds". Untamable beast, je hebt een onmogelijke buurman. Heis sport, zo stil maar zo goed. Ay Caramba, een goeie vriend. Hand of Aces, Brian en Jeroen jullie blijven speciaal voor mij. Rushing Sandy, Hate and love ODA had voor mij moeten zijn! josvl999, ik hou ook van jou fanboy.

Ik vergeet teveel mensen te noemen. Spelers, teamgenoten en vrienden van [.R!.] bedankt voor de mooie tijd!!
 
Bovenaan