Einde Wereld Awards

DeletedUser

Guest
Hey mensen,
De wereld is gedaan zie ik. Ik wil hier toch even reageren (Brokfole speaking)

Beste speler van W33: Joeri (Ixfuryanix)
Beste stam van W33: Voor mij was dit Pugna (toen het nog goed liep :D)
De beste aanvaller van W33: Geen ervaring mee gehad dus kan ik niet zeggen
De beste verdediger van W33: Joeri (Ixfuryanix)
De meest gulle Clear leveraar van W33: Royboyz, vooral ook al de moeite die hij hier in stak.
De meest gierige Clear leveraar van W33: Voor mij een heel deel spelers van C66 (vooral het zuiden hiervan). Iedere actie die ik op poten zette leverde amper clears op dit continent. Ikzelf had ongeveer een derde van het totaal aantal clears, zucht...
De meest gulle Def leveraar van W33: Een heel deel mensen
De meest gierige Def leveraar van W33: Een heel deel mensen
Het grootste ego van W33: Er zaten er wel wat op deze wereld, hier kon ik niet goed tegen. :(
Beste leider van W33: Voor mij Tears of the river. Van begin tot eind respect voor.
Slechtste leider van W33: Caleb --> deze jongen snapte ik echt niet regelmatig... Toch ben ik deze stam gejoind omdat ik toen nog een haat had tegen R!. Ik joinde Unique om ervoor te zorgen dat hun oorlog met VTX stopte zodat iedereen aan dezelfde kant stond tegen R! (met succes) al was Unique echt geen goede stam, kijk maar naar C66 waar R! nooit tegenstand heeft mogen verwachten terwijl daar puur safezone lag voor Unique eigenlijk. Zeer zwak gespeeld daar.
Mooiste speler naam van W33: Dopplereffect vond ik wel een leuke (ooit ergens tegengekomen)
Mooiste stam naam van W33: Pugna, deze stamnaam doet mij terugdenken aan zeer leuke tijden.
Dikste wannabe op het W33 AF: AF haat ik, vandaar nooit gevolgd. :D
Dikste wannabe van W33(IG): Heel wat mensen. Ik heb heel lang vooral diplomatisch alles proberen te regelen zodat iedereen altijd aan dezelde kant stond tegen de R! alliantie. Ik probeerde in functie van onze alliantie te fungeren, helaas waren een heel deel mensen mij aan het tegenwerken terwijl ik het voor ons algemeen goed deed. :(
Mooiste profiel foto spelers W33: (ego? :d) die voor mij gemaakt was: ik vroeg naar een vette foto dus vond het wel grappig wat ik te zien kreeg. Weet niet meer wie hem gemaakt heeft.
Mooiste profiel foto stammen W33: Geen mening
Grootste backstab actie van W33: Te veel keuze, voor mij ook de reden waarom ik op delete ben gegaan. Ik voelde mij nergens meer thuis omdat ik steeds vaker merkte dat vijanden meer vrienden waren en vrienden meer vijanden.
Grootste stabber van W33: Sorry maar Zswader/Balin (weet de eigenlijke naam niet meer). Waarom? Toen Zswader een massa van R! binnenkreeg boden ik en nog 4 andere mensen binnen Unique aan om veel OS te bieden. Ze zij dat ze het wel aankon en gaf geen dorpen door, met als gevolg dat het volledige account dood was door 1 massa.. Dan gaat Zswader naar account van de vijand (balin), op zich niets aan en vond haar wel een leuke speler dus had er geen probleem mee. Plots stond haar volledige front (en dat was wel redelijk wat) permanent gestackt met stam deff.. Helaas, hier laat ze wel stamdeff toe, dat vond ik pijnlijk.
Mooiste actie van W33: Voor mij was dit toen de wereld nog jong was, toen waren er nog mooie acties. Na een tijd was dit gewoon een diplomatische stammenoorlog. Mensen nemen dorpen af van spelers die later gaan backstabben en vriend worden. Eigenlijk heeft niemand iets nuttig gedaan en is alles diplomatisch beslist door backstabs enzo (zwaar overdreven ik weet het, maar hier komt het op neer).
Slechtste verliezer van W33: Heb het einde helaas niet meegemaakt, heb ik nu wel spijt van. Ik merk van velen dat hier nog maar eens gebackstabt is op het einde, kan iemand mij uitleg geven wat er gebeurt is op het einde waardoor DRIVE heeft gewonnen?
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Heel veel mensen, voornamelijk uit ex-Pugna, en ex-Not en ook een deel van R!
Welke speler verdient het meeste respect: Een heel deel mensen, bijna alle mensen van ex-Pugna en van ex-Unique die nu nog overblijven (enkelen nog maar).
Vijandelijk: mijn respect is naar het einde toe fel gegroeid voor jullie.
Respect van begin tot einde had ik voor: Tears of the river en Royboyz (wat een leuke en nuchtere kerel).
Voor de rest heel veel leuke praatjes gehad met BJW, originele speler van GGM, nog enkelen die ik nu vergeet.
Hoewel ik hekelde dat balin permanent vol met stamdef stond en permanent onder VV waardoor ik het er vrij moeilijk tegen had (voor mij blijft het 99 dorpen verovert op R! en maar 14 dorpen verloren): de meeste VV'ers die op balin gezeten heeft. Imperial king regelmatig teruggezien, ook hier royboyz (deed veel voor zijn stam),... Deze mensen vond ik heel plezant om tegen te spelen.


Voor mij nog even de hatelijkste actie van W33: Bij de val van Pugna werd er gezocht naar een spion, R! stuurt een nietszeggende conversatie door tussen mij en een speler van R! en zegt dat ik spion was terwijl dit nooit was. Dit werd geloofd door bijna iedereen van Pugna terwijl ik NOOIT als spion heb gefungeerd. Dit vond ik een vreselijke actie van R! en dit zorgde voor mijn initiële haat tegen hun. Sorry GK, maar jij hebt hiervoor gezorgd en daarom heb ik absoluut geen respect voor jouw. Weten dat ik nooit voor jullie gespioneerd hebt en toch zo aangeven om ruzie te stoken.
Nu w33 gedaan is: wie was nu eigenlijk de spion binnen Pugna?

Vaarwel allemaal, voor mij een leuke wereld op het begin, maar daarna werd het steeds hatelijker en hatelijker. De vele deletes in mijn omgeving illustreert dat deze wereld niet de fairste wereld van het tw bestaan is, haha :D
Reactie op mijn bericht met uitleg mag altijd, ik denk dat ik hier af en toe eens kom terugkijken. :)
 
Reactiescore
111
Ze claimen dat er geen spion was binnen Pugna dus dat antwoord ga je ook krijgen ;) Of dit klopt weet ik niet ;)
 
Reactiescore
7.918
Voor mij nog even de hatelijkste actie van W33: Bij de val van Pugna werd er gezocht naar een spion, R! stuurt een nietszeggende conversatie door tussen mij en een speler van R! en zegt dat ik spion was terwijl dit nooit was. Dit werd geloofd door bijna iedereen van Pugna terwijl ik NOOIT als spion heb gefungeerd. Dit vond ik een vreselijke actie van R! en dit zorgde voor mijn initiële haat tegen hun. Sorry GK, maar jij hebt hiervoor gezorgd en daarom heb ik absoluut geen respect voor jouw. Weten dat ik nooit voor jullie gespioneerd hebt en toch zo aangeven om ruzie te stoken.
Nu w33 gedaan is: wie was nu eigenlijk de spion binnen Pugna?

Heel simpel, Doug (Stoned Monkeys) stuurde een satirische pm de wereld in (naar elk account) waarin als grap werd gezegd dat we graag info wouden in ruil voor PP. Iedereen kan zich die pm nog wel herinneren en er is op het AF hier ook veel gedoe over geweest, waaronder door jou.

Punt is dat jijal te graag info aanbood tegen pp, nadat we je afwezen, met de woorden dat we het niet meenden, kregen we zelfs nog pm van jou wanneer je het verwachten kon. Deze PM is doorgestuurd naar Pugna.
Er is binnen Pugna nooit een spion geweest, aan spionage deden/doen we niet, maar jullie kregen het idee erdoor, en door deze ontwikkelingen +de andere interne strubbelingen binnen Pugna is deze gevallen. Dit heb ik je in PM ook al meerdere malen uitgelegd maar zoals toen zal je me ook nu niet gaan geloven
 

DeletedUser

Guest
Heel simpel, Doug (Stoned Monkeys) stuurde een satirische pm de wereld in (naar elk account) waarin als grap werd gezegd dat we graag info wouden in ruil voor PP. Iedereen kan zich die pm nog wel herinneren en er is op het AF hier ook veel gedoe over geweest, waaronder door jou.

Punt is dat jijal te graag info aanbood tegen pp, nadat we je afwezen, met de woorden dat we het niet meenden, kregen we zelfs nog pm van jou wanneer je het verwachten kon. Deze PM is doorgestuurd naar Pugna.
Er is binnen Pugna nooit een spion geweest, aan spionage deden/doen we niet, maar jullie kregen het idee erdoor, en door deze ontwikkelingen +de andere interne strubbelingen binnen Pugna is deze gevallen. Dit heb ik je in PM ook al meerdere malen uitgelegd maar zoals toen zal je me ook nu niet gaan geloven

Bedankt voor je antwoord :)

Ook hier zal ik nog maar eens vermelden dat Pugna op de hoogte was hiervan. Ik had op het forum gegooid (en besproken met TOTR of ik dit mocht doen) om het spelletje mee te spelen. Ik ging doen alsof ik spionnetje wou zijn zodat ik beetje zou kunnen integreren om op die manier de spion er uit te halen.
Mijn intentie was nooit om spion te zijn maar om de spion er uit te halen.

Ik geloof je wel hoor, maar ik vind het gewoon vreemd dat TOTR in een later stadium van het spel meerdere kern tegen mij zei dat er wel spelers waren die info met R! uitwisselenden (hij noemde Cowand en nog 1 of 2 spelers dacht ik). Ook wist TOTR 100% zeker dat ik nooit spion was af zou zijn.
 
Reactiescore
239
atpthrd.gif


Eigen risico
penis-fireworks.gif
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Duurt lang.
 
Bovenaan