Einde Wereld Awards

DeletedUser

Guest
Die 2 zinnen zijn inderdaad een heel goed voorbeeld van zelfingenomenheid. Het feit dat je zegt dat je in al je posts vast wel eens bent uitgeschoten getuigd ervan dat je van jezelf vind dat je relatief weinig fouten maakt in al je posts. Als je dat lijntje doortrekt kom je uit bij... juistem, zelfingenomenheid. Daarnaast is niet iedereen perfect, zelfs jij niet, met nadruk op het woordje zelfs, waarmee geïmpliceerd wordt dat als iemand in de buurt komt van perfect zijn dat jij het zou moeten zijn. Wederom... zelfingenomenheid. Als je zo graag goede anti-voorbeelden van zelfingenomenheid wilt geven zorg dan a. dat het er minder dik bovenop ligt en b. dat ze ook qua gebruikte taal neutraal zijn. Anders kan je sarcasme nog wel eens terugvuren.

''Want hey, niet iedereen is perfect hè. Zelfs ik niet.'' Dat zijn twee zinnen die ik er met opzet in heb geplaatst om aan te geven want zelfingenomen/arrogant zou zijn maar hoe ik naar mijn mening niet reageer.

Jij trekt het lijntje wel heel erg ver door. Ik bedoelde het natuurlijk niet in de trend waarin jij het nu probeert te verwoorden. Ik bedoelde meer dat ik heel veel heb geschreven op het AF en dat de kans dus groot is dat er wel eens iets tussen zit wat zelfingenomen kan over komen.



Ook je laatste voorbeeldje nog. Dat zou ten eerste geen zelfingenomenheid zijn maar arrogantie. 2 verschillende dingen. Ten tweede grijp je een beetje naast de bedoeling van dat bericht, er spreekt geen arrogantie of zelfingenomenheid uit maar een gebondenheid en loyaliteit aan zijn stam en leden. Iets wat ik jou nooit heb zien doen, het enige wat jij deed na het overstappen van je leden was een pm sturen met dat ze de regels overtreden hadden en zonder jouw permissie uit DRIVE gestapt waren. Je voelde je kennelijk ook behoorlijk verheven, enkel op een andere manier dan waar je Steven van beschuldigd. Om nog maar niet te spreken over andere karaktereigenschappen die je aan die pm kan verbinden.

Deze bron en deze bron en zelfs Google geeft onderaan de pagina als gerelateerde zoekopdracht van ''zelfingenomen synoniem'' de trefwoorden ''arrogant synoniem''. Zoals ik al zei begrijp je het woord niet echt goed want je kan ze veelal, en ook in deze context, voor elkaar vervangen.

Ik snap dat dat de bedoeling was maar het is gevoelsmatig geschreven op een zelfingenomen manier. Simpel, toch?

Jij doelt daar op GH/Baksteen/Dylan038 geval destijds? Ik heb met GH een gesprek hierover gehad en mijn menselijke eigenschappen als het beschaamde vertrouwen en teleurstelling naar hem geuit. Een verrader is een verrader. De regels waren er niet voor niets. De regels waren er zodat mensen eerst met mij zouden spreken als iets ze niet aan zou staan, zodat we er samen verandering in zouden kunnen brengen om hun verblijf aangenamer te maken voor henzelf. Zo heb ik altijd gehandeld en dat is eigenlijk met vrijwel iedereen (op kessen en bovenstaande in DRIVE goed gegaan.

Dat je mij hier beschuldigd dat ik geen gebondenheid of loyaliteit heb voor de stam die ik zelf heb opgericht is gewoon lachwekkend. Daar hoef ik niet verder op in te gaan neem ik aan?




Gadver, slijmbal.






Dat was wel even genoeg, zulke lange posts maak ik niet meer tot mijn eindevaluatie. Voor je gaat reageren lees het dan even drie keer door ofzo dan hoef ik niet alles weer te herhalen want ik word er een beetje simpel van.
 
Reactiescore
7.931
'
Dat was wel even genoeg, zulke lange posts maak ik niet meer tot mijn eindevaluatie. Voor je gaat reageren lees het dan even drie keer door ofzo dan hoef ik niet alles weer te herhalen want ik word er een beetje simpel van.

Wij ook van jou, wanneer ga je nou es weg? Niemand mag je.
 

DeletedUser

Guest
Arme robin. Verdeeld over 2 van zijn forum accounts heeft hij 6.000 berichten geplaatst in 6 jaar.
Met wat als resultaat? Hij wordt steeds maar weer afgeschilderd als een leugenachtige, onbetrouwbare, vieze en laffe slang die zelfs zijn eigen stamgenoten neerhaalt als hij er daar beter uit komt.

Njah dit is wel mijn persoonlijke mening en hier ma zonder mijn toestemming natuurlijk niet dingen worden geciteerd zodat men ze uit context kan halen etc etc etc.
 

DeletedUser

Guest
Jullie zinken wel heel diep met reacties van zo'n laag niveau.
 

DeletedUser

Guest
Lager dan jouw acties zullen we niet kunnen zinken, dat scheelt weer.

Edit: Kan iemand effe het AF acc Raizor, achter Roboro in de wall of shame zetten? Bvd

Als je mensen gaat uitschelden, belachelijk maken en blacklisten omdat je hebt verloren in een online spelletje dan ben je voor mijn begrippen een behoorlijk sneu figuur.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nogal mondige stamgenoten!
Kan niet, Bel. is een dictatuur, dus terug je hok in! :)
 

DeletedUser65921

Guest
Kan ik eigenlijk nog Bel joinen nu of gaat dat niet meer met wereldeinde?
 
Reactiescore
24
Als je mensen gaat uitschelden, belachelijk maken en blacklisten omdat je hebt verloren in een online spelletje dan ben je voor mijn begrippen een behoorlijk sneu figuur.

Gelukkig zijn jou begrippen niet de standaard hier op de tribalwars community.

Als je mensen backstabt in een online spelletje om een virtuele overwinning en of punten te krijgen dan ben je pas echt een sneu figuur naar mijn begrippen.
En ik doe zomaar een gokje, ik denk dat die wat meer overeenkomen met wat de normale mens hier stelt als norm/begrip.
 
Bovenaan