Einde Wereld Awards

DeletedUser

Guest
Ik vind het niet heel erg meevallen... hier een voorbeeldje van hoe goed je jezelf vind
9d93e17ab383b8e466d99e0dc0ad02ef.png

Ik kan me de context zo niet voor de geest halen maar enkel dat stukje duidt niet op iemand die erg vol van zichzelf is. Ik beschrijf daar een bepaalde gebeurtenis zoals ik die first-hand meegemaakt heb en Steven second-hand probeert te beschrijven.

Je voorbeeld klopt dus niet, maar blijf zoeken.
 

DeletedUser

Guest
Bijzonder vol van mezelf geweest? Nou zeg ik het zelf maar ik vind dat behoorlijk meevallen.

Ik hoef nog geen pagina verder te kijken om een post te vinden waarin je maar even wilt benadrukken dat je een zekere macht had die anderen niet hadden.

Zijn toch weinig mensen die de macht hadden dat te kunnen doen ;).

Tevens noem ik je 2x in mijn lijst waarbij je kiest om maar op 1 aspect te reageren. Dan blijft bij mij de vraag waarom je niet op het andere wilt reageren? Misschien omdat voor de andere benoeming er keiharde feiten in je nadeel spreken en iets als ego altijd onderhevig is aan een subjectiviteit waar men zich achter zou kunnen verschuilen? Mijn interpretatie van ego klopt niet met jouw interpretatie van ego en jij vind jouw interpretatie van ego meer kloppen dan het mijne. Misschien is dat ook wel een vorm van ego?
 

DeletedUser

Guest
Ik hoef nog geen pagina verder te kijken om een post te vinden waarin je maar even wilt benadrukken dat je een zekere macht had die anderen niet hadden.



Tevens noem ik je 2x in mijn lijst waarbij je kiest om maar op 1 aspect te reageren. Dan blijft bij mij de vraag waarom je niet op het andere wilt reageren? Misschien omdat voor de andere benoeming er keiharde feiten in je nadeel spreken en iets als ego altijd onderhevig is aan een subjectiviteit waar men zich achter zou kunnen verschuilen? Mijn interpretatie van ego klopt niet met jouw interpretatie van ego en jij vind jouw interpretatie van ego meer kloppen dan het mijne. Misschien is dat ook wel een vorm van ego?

Omdat ik daar in mijn eindevaluatie op terug kom, jullie vallen in herhaling...sore losers.
 

DeletedUser

Guest
Bijzonder vol van mezelf geweest? Nou zeg ik het zelf maar ik vind dat behoorlijk meevallen.

Omdat ik daar in mijn eindevaluatie op terug kom, jullie vallen in herhaling...sore losers.

Wederom...

EDIT: En ach, herhaling... herhaling is in mijn ogen gepermitteerd als er geen zinnige reactie, die wel belooft wordt, komt op hetgeen dat herhaalt wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wederom...

EDIT: En ach, herhaling... herhaling is in mijn ogen gepermitteerd als er geen zinnige reactie, die wel belooft wordt, komt op hetgeen dat herhaalt wordt.

Niet wederom. Ik ben teleurgesteld in jullie geduld en constante gezeur, dat is iets totaal anders dan zelfingenomen zijn.

Ik heb het inderdaad beloofd, maar ik bepaal altijd nog zelf wanneer die eindevaluatie komt. Ik heb gezegd dat ik ga proberen dit af te maken tijdens de vredesperiode maar zelfs als dat niet lukt ga ik niet mijn eigen RL omgooien omdat jullie geen geduld op kunnen brengen. Zo simpel is het en daar moet je maar vrede mee hebben want mooier kan ik het niet maken.


Hij mag punten best herhalen als jij ze volledig nergeert :eek:.

Ik heb al vermeld dat dit in mijn eindevaluatie komt en dat vragen tussendoor over dit onderwerp dus geen zin hebben. Zodoende dus ook dat ik geen reactie er op heb gegeven, niet geheel onverwachts lijkt me?
 
Reactiescore
30
Ach ik zou het gewoon laten varen. Het enige waar ik nog op hoop is dat hij toegeeft dat hij de wereldwinst op een smerige manier heeft binnengehaald. Gewoon een ''Ja, wij hebben alle morele waarden opzij geschoven om deze wereld uit het vuur te slepen en te beëindigen. Wij zijn er van bewust dat we het op een oneervolle manier hebben afgesloten tegen willens en wetens in''. Meer interesseert me eigenlijk niet. Dan kom je er voor uit en geef je toe wat iedereen in principe al weet. Gewoon wat karakter tonen. Als je het ontkent of je er probeert tegen te verdedigen ben je een prutser, als je het toegeeft ben je tenminste nog een kerel.
 

DeletedUser54299

Guest
Kan iemand zijn quote nog vinden waarin staat: "Ik heb gewoon gelijk"?


Eerste zin van zijn quote in mijn screenshot. Hier is de echte quote overigens.

Punt is, daar bestaat geen ''eigen waarheid''. Er is maar één waarheid en dat is zoals ik die vertel. Steven denkt dat het anders is gebeurd en baseert dit op zijn interpretatie van hoe ik zou hebben gedacht. Ik weet echter hoe ik dacht en kan dus met zekerheid vertellen hoe het gegaan is.

Degenen die lezen wat ik en Steven postten kunnen echter wel een verschillende interpretatie hebben zoals jij in jouw verhaaltje beschreef :).

Edit: @Roboro, je zegt in deze quote dat alleen wat jij zegt waar kan zijn. (ik zie opeens een gelijkenis met de meeste 10 jarigen die een discussie aangaan op het internet, maar das niet relevant) Dat vind ik best wel egoistisch.

nu ik toch de echte quote heb kan je je ook meteen beter inlichten op de context.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Eerste zin van zijn quote in mijn screenshot. Hier is de echte quote overigens.



Edit: @Roboro, je zegt in deze quote dat alleen wat jij zegt waar kan zijn. (ik zie opeens een gelijkenis met de meeste 10 jarigen die een discussie aangaan op het internet, maar das niet relevant) Dat vind ik best wel egoistisch.

nu ik toch de echte quote heb kan je je ook meteen beter inlichten op de context.


- Ik ga niet helemaal de context teruglezen om jou daarmee een plezier te doen. Dat vind ik het niet waard. Als jij zo graag wilt bewijzen dat ik een zelfingenomen [vul zelf in] ben dan mag jij daar moeite in stoppen.
- Ik zeg in die quote dat alleen wat ik zeg waar kan zijn zo te zien omdat ik een situatie beschrijf die ik zelf first hand heb meegemaakt. Dit probeerde ik jou in mijn vorige reactie op dat uit de context getrokken bericht op het AF ook al duidelijk te maken.
- Wat is er egoïstisch aan het zeggen dat alleen ik gelijk kan hebben? Ten eerste kan dat daadwerkelijk zo zijn afhankelijk van de context waardoor het niks minder is dan een feit. Ten tweede zou het zelfs al zou ik ongelijk hebben nog steeds niet egoïstisch noch zelfingenomen zijn. Je kan het hooguit een bluf noemen, daar ken ik de context niet goed genoeg voor. Maar hey, wat heeft een bluf nu weer te maken met zelfingenomen zijn? Zo ver gaan we hopelijk niet afwijken want daar ga ik mijn tijd niet meer in stoppen kerel...

Begrijp je een beetje nu waarom het dus nergens op slaat? Zo wel, dan daag ik je graag uit om mijn standpunten te ontkrachten. Zo nee dan mag je toegeven of een ander voorbeeld zoeken.

Ik zal je alvast helpen met zoeken. Op deze manier vind je in al die lappen tekst die ik geschreven heb vast wel een post waarin ik eens uit de slof ben geschoten. Want hey, niet iedereen is perfect hè. Zelfs ik niet. (Die laatste twee zinnen zijn een goed voorbeeld van zelfingenomenheid!)
Wil je een goed voorbeeld van zelfingenomenheid? Dat zal ik je geven: Steven stuurde mij een mededeling waarin hij dreigde dat er voor mij en DRIVE consequenties zouden volgen als ik contact had met zijn leden over een overstap. Hij voelde zich op dat moment behoorlijk verheven en dat hield hij niet goed verborgen in de toon van zijn bericht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Goed als de heren een ander toppic kiezen om kansloze redevoeringen te houden dan zal ik ook nog een uitgebreide lijst plaatsen hier, maar ik ga geen moeite doen om dan me post te zien verdwijnen tussen dingen die ik niet eens lees
 

DeletedUser

Guest
Niet wederom. Ik ben teleurgesteld in jullie geduld en constante gezeur, dat is iets totaal anders dan zelfingenomen zijn.

Ik heb het inderdaad beloofd, maar ik bepaal altijd nog zelf wanneer die eindevaluatie komt. Ik heb gezegd dat ik ga proberen dit af te maken tijdens de vredesperiode maar zelfs als dat niet lukt ga ik niet mijn eigen RL omgooien omdat jullie geen geduld op kunnen brengen. Zo simpel is het en daar moet je maar vrede mee hebben want mooier kan ik het niet maken.

Welzeker wederom. Je bent altijd al teleurgesteld geweest en hebt onze meningen altijd al afgedaan als gezeur. Puur omdat je jezelf beter vind dan de rest. Heb je immers ook niet altijd beweert dat DRIVE het als enige verdiende te winnen? Heb je ooit er wel eens bij stil gestaan dat je zelf wel eens aan de verkeerde kant kon staan? Je hebt jezelf altijd beter geacht, je hebt jezelf altijd gelijk gegeven, er is werkelijk niet 1 post te vinden waarin je toegeeft dat je ongelijk had en dat je tegenstander het bij het rechte eind had, maakt niet uit hoe hard de argumenten tegen je waren. Kon je de argumenten niet van tafel geven dan verbuigde je ze wel, kon je ze niet verbuigen dan negeerde je ze wel, kon je ze niet negeren dan lulde je er wel omheen. Maakt niet uit wat voor onderwerp. Dat is nog net niet de exacte definitie van zelfingenomenheid mijn vrind.

Verders heb je zelf aangegeven dat de actie omtrent het eindigen van w33 met voorbedachten rade hebt uitgevoerd. Lijkt mij meer dan genoeg om ook je eindevaluatie te maken, niet? Anders heb je de zaken ook niet zo bijster goed gepland. En natuurlijk bepaal je zelf wanneer de eindevaluatie komt, maar als je aangeeft dat er een eindevaluatie komt moet je ook niet in de boom springen als je er aan herinnert wordt.

Maar eerlijk is eerlijk, ik denk dat je nog geen antwoord hebt op mijn vragen en opmerkingen en dat dat de ware reden is waarom je je verschuilt achter de eindevaluatie en waarom de eindevaluatie er nog niet is. Je hebt immers ook tijd om tussendoor op deze fora op andere zaken te reageren als bijvoorbeeld je zelfingenomenheid? Waarom dan niet reageren op de andere items vraag ik me dan af. Omdat je er misschien geen antwoord op hebt? Want zeg nou zelf, je hebt nog nooit over de loop van w33 een directe aanval op je ontlopen, op elke post wat ook maar in de buurt kwam van DRIVE had je een woordje klaar. En hoe handig zou het nou zijn als je op mijn vraag kon antwoordden, dan had je ook meteen weer een stukje voor je eindevaluatie klaar, 2 vliegen in 1 klap joh... Maar nee, je hebt nog geen antwoord paraat staan, omdat deze stab iets is wat je in je eigen wereldje zelfs niet weet recht te praten. Net zoals de wijzende vinger van tim010 naar je omtrent een account waar je de def hebt weggestuurd. Zelfde verhaal, daar hoor ik je ook met geen woord over reppen. Dat geval is misschien nog wel extremer omdat je je daarbij niet eens verschuilt achter een eindevaluatie.

- Ik ga niet helemaal de context teruglezen om jou daarmee een plezier te doen. Dat vind ik het niet waard. Als jij zo graag wilt bewijzen dat ik een zelfingenomen [vul zelf in] ben dan mag jij daar moeite in stoppen.

Ontduiking van bewijslast. Je bent prat op het reageren, maar als het terzake komt met bewijslast laat je het ineens afweten.

- Wat is er egoïstisch aan het zeggen dat alleen ik gelijk kan hebben? Ten eerste kan dat daadwerkelijk zo zijn afhankelijk van de context waardoor het niks minder is dan een feit. Ten tweede zou het zelfs al zou ik ongelijk hebben nog steeds niet egoïstisch noch zelfingenomen zijn. Je kan het hooguit een bluf noemen, daar ken ik de context niet goed genoeg voor. Maar hey, wat heeft een bluf nu weer te maken met zelfingenomen zijn? Zo ver gaan we hopelijk niet afwijken want daar ga ik mijn tijd niet meer in stoppen kerel...

Het feit dat je serieus vraagt wat er egoïstisch kan zijn aan het zeggen dat alleen jij gelijk kan hebben... Een vrije vertaling van egoisme is dat je enkel aan jezelf denkt. Het denkbeeld dat jij enkel gelijk kan hebben betekend dat niemand anders gelijk kan hebben, dat je dat zelfs niet overweegt. Kortom dat je niet eens naar anderen kijkt, aan ze denkt of ze overweegt. Lijkt mij een tikkeltje egoistisch. Bluf kan genoeg te maken hebben met zelfingenomenheid, maar dat is een zijspoor.

Begrijp je een beetje nu waarom het dus nergens op slaat? Zo wel, dan daag ik je graag uit om mijn standpunten te ontkrachten. Zo nee dan mag je toegeven of een ander voorbeeld zoeken.

Iemand uitdagen om een standpunt te ontkrachten terwijl je 2 quotes nog geleden weigert om je eigen standpunt te maken omdat je het de moeite niet waard. Snap jij het?

Ik zal je alvast helpen met zoeken. Op deze manier vind je in al die lappen tekst die ik geschreven heb vast wel een post waarin ik eens uit de slof ben geschoten. Want hey, niet iedereen is perfect hè. Zelfs ik niet. (Die laatste twee zinnen zijn een goed voorbeeld van zelfingenomenheid!)
Wil je een goed voorbeeld van zelfingenomenheid? Dat zal ik je geven: Steven stuurde mij een mededeling waarin hij dreigde dat er voor mij en DRIVE consequenties zouden volgen als ik contact had met zijn leden over een overstap. Hij voelde zich op dat moment behoorlijk verheven en dat hield hij niet goed verborgen in de toon van zijn bericht

Die 2 zinnen zijn inderdaad een heel goed voorbeeld van zelfingenomenheid. Het feit dat je zegt dat je in al je posts vast wel eens bent uitgeschoten getuigd ervan dat je van jezelf vind dat je relatief weinig fouten maakt in al je posts. Als je dat lijntje doortrekt kom je uit bij... juistem, zelfingenomenheid. Daarnaast is niet iedereen perfect, zelfs jij niet, met nadruk op het woordje zelfs, waarmee geïmpliceerd wordt dat als iemand in de buurt komt van perfect zijn dat jij het zou moeten zijn. Wederom... zelfingenomenheid. Als je zo graag goede anti-voorbeelden van zelfingenomenheid wilt geven zorg dan a. dat het er minder dik bovenop ligt en b. dat ze ook qua gebruikte taal neutraal zijn. Anders kan je sarcasme nog wel eens terugvuren.

Ook je laatste voorbeeldje nog. Dat zou ten eerste geen zelfingenomenheid zijn maar arrogantie. 2 verschillende dingen. Ten tweede grijp je een beetje naast de bedoeling van dat bericht, er spreekt geen arrogantie of zelfingenomenheid uit maar een gebondenheid en loyaliteit aan zijn stam en leden. Iets wat ik jou nooit heb zien doen, het enige wat jij deed na het overstappen van je leden was een pm sturen met dat ze de regels overtreden hadden en zonder jouw permissie uit DRIVE gestapt waren. Je voelde je kennelijk ook behoorlijk verheven, enkel op een andere manier dan waar je Steven van beschuldigd. Om nog maar niet te spreken over andere karaktereigenschappen die je aan die pm kan verbinden.

Goed als de heren een ander toppic kiezen om kansloze redevoeringen te houden dan zal ik ook nog een uitgebreide lijst plaatsen hier, maar ik ga geen moeite doen om dan me post te zien verdwijnen tussen dingen die ik niet eens lees

Sorry liefje :(
 

DeletedUser54299

Guest
+1 Henry, daar heb je mij weer wat tijd mee bespaard :)

Anyways, back to topic.

En robin, als je je wil verschuilen achter je "Eindevaluatie", dan moet die eerst maar komen. Een niet bestaande post is namelijk niet iets dat je lang als verdediging kan aanhouden. Overigens ga je je reputatie niet terugwinnen met 1 propagandapost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Welzeker wederom. Je bent altijd al teleurgesteld geweest en hebt onze meningen altijd al afgedaan als gezeur. Puur omdat je jezelf beter vind dan de rest. Heb je immers ook niet altijd beweert dat DRIVE het als enige verdiende te winnen? Heb je ooit er wel eens bij stil gestaan dat je zelf wel eens aan de verkeerde kant kon staan? Je hebt jezelf altijd beter geacht, je hebt jezelf altijd gelijk gegeven, er is werkelijk niet 1 post te vinden waarin je toegeeft dat je ongelijk had en dat je tegenstander het bij het rechte eind had, maakt niet uit hoe hard de argumenten tegen je waren. Kon je de argumenten niet van tafel geven dan verbuigde je ze wel, kon je ze niet verbuigen dan negeerde je ze wel, kon je ze niet negeren dan lulde je er wel omheen. Maakt niet uit wat voor onderwerp. Dat is nog net niet de exacte definitie van zelfingenomenheid mijn vrind.

Perfecte samenvatting van wat iedereen weet, behalve hijzelf. Enfin, hij vindt dat kunst.
 

DeletedUser

Guest
En robin, als je je wil verschuilen achter je "Eindevaluatie", dan moet die eerst maar komen. Een niet bestaande post is namelijk niet iets dat je lang als verdediging kan aanhouden.

Dat zul je eens zien :p

Anyway, lijstjes :D
 

DeletedUser71531

Guest
Mijn lijstje:

Beste speler van W33: oude team van Krondor, raging rabbits
Beste stam van W33: [.R!.]
De beste aanvaller van W33: Krondor (oude team)
De beste verdediger van W33: global knowledge, avengion
De meest gulle Clear leveraar van W33: unselected
De meest gierige Clear leveraar van W33: lolbroek (oude speler)
De meest gulle Def leveraar van W33: untamable beast, PlayOrFail
De meest gierige Def leveraar van W33: /
Het grootste ego van W33: Lars (unselected) :*
Beste leider van W33: steven (Global Knowledge)
Slechtste leider van W33:Robin (Roboro) , je eigen stamleden aanzetten tot zulke respectloze acties.
Mooiste speler naam van W33: Rushing Sandy
Mooiste stam naam van W33: /
Dikste wannabe op het W33 AF: zuff
Dikste wannabe van W33(IG): roboro
Mooiste profiel foto spelers W33: rushing Sandy
Mooiste profiel foto stammen W33: [.R!.]
Grootste backstab actie van W33: einde wereld
Grootste stabber van W33: roboro
Mooiste actie van W33:elke stammassa van R! die altijd redelijk slaagde
Slechtste verliezer van W33: [.R!.] (begrijpelijk met zo een stabactie, hoewel wij niet de verliezers zijn)
Met wie wil je een volgende wereld draaien: team raging rabbits, Matthijs (Imperial king) marco(heis sport), Lars (unselected), untamable beast
Welke speler verdient het meeste respect: steven (global knowledge), stoned monkeys, robin(roboro) dat je met zo een kut karakter verder kan leven.
 

DeletedUser15999

Guest
Beste speler van W33:
Imperial King: vanwege je persoonlijkheid, vriendelijkheid en de moeite die je voor de stam had.
Tears of the River: En ik bedoel hier duidelijk Geert | Degree. Zonder jou had ik me geen raad geweten. In RLF en op TW vaak een baken geweest in mijn leven.
Hand of Aces: zo'n klein pakketje met zoveel skills inside. Best friends en goeie gozers
Heis Sport: stil maar altijd iets om op te rekenen.

Beste stam van W33:
[.R!.], de overwinning volgens Innogames niet behaald maar gasten wat hebben wij soms de wereld op zijn kop gezet. Flink wat tegenstanders van de kaart geveegd en als stam nooit omgevallen. We hadden het in het begin tegen Pugna lastig door Tears, Embax en Ltjakala maar we hebben ons geweldig hersteld in die hoek. + de rest stelde niks voor.

De beste aanvaller van W33:
Hierbij denk ik vooral aan plannen, uitvoeren en tactisch aanvallend denken.
Zonder al te arrogant te zijn: Unselected 100%

De beste verdediger van W33:
Dewereld. Geweldig gedaan daar in die hoek!! Je vreet me Deff op maar het was je allemaal gegund.

De meest gulle Clear leveraar van W33:
Iemand die met ELKE massa de afgelopen tijd 100% Off en 100% van al zijn dorpen (qua fakes) inzette voor de massa? Unselected (Ik) wij for sure!!

De meest gierige Clear leveraar van W33:
Lolbroek069 (Nick) Damn gast jij geeft gierige Nederlander een hele nieuwe betekenis.....

De meest gulle Def leveraar van W33:
Hier niet echt bijzonder veel kennis van maar ik nomineer 2 gasten die toch wel veel deff hadden.
Ltjakala en Untamable Beast (GeneralB)

De meest gierige Def leveraar van W33:
Divine Intervention. Dude aan jou heb je ook werkelijk helemaal niks :cool:

Het grootste ego van W33:
Ego kan positief en negatief zijn. Laten we vooral eff negatief denken.
S-Freak. Sorry Zuff dacht eerst aan jou maar je bent helaas de moeite niet echt waard......

Beste leider van W33:
Global Knowledge, ondanks onze haat / liefde relatie ben je een top gozer!
Tears of the River, tjah psychologen blijven gewoon kut om mee te discussieren....

Slechtste leider van W33:
Teveron | Roboro. Ben er nog niet helemaal over uit.

Mooiste speler naam van W33:
Ay caramba zeg... wat een lastige keuze hier ;)

Mooiste stam naam van W33:
Trust. Waar jullie voor staan is iets unieks tegenwoordig.

Dikste wannabe op het W33 AF:
Nilpheria. Moet je toch ergens noemen :p

Dikste wannabe van W33(IG):
S-Freak :eek:

Mooiste profiel foto spelers W33:
Hand of Aces, past het beste bij de naam.

Mooiste profiel foto stammen W33:
Zooitje Ongeregeld. Zelfs ik wordt moe van die van [.R!.]

Grootste backstab actie van W33:
Hi Drive :D geen uitleg nodig.

Grootste stabber van W33:
Roboro, het is 1 ding dat je je vijanden iets aannaait maar ook nog eens je eigen stamgenoten? Gast wat ben jij zwak.

Mooiste actie van W33:
De ommekeer in de hoek van MLC. Eerst veel moeite gehad om die hoek staande te houden tegen jodele/Drive en na verloop van tijd gewoon keihard die hoek p0wnen.

Slechtste verliezer van W33:
[.R!.], hoe kunnen wij als stam dit uberhaupt onder ogen komen en accepteren? Vertrouwen gelegd in een goed uitgewerkte afspraak en de tegenstander terwijl wij de wereld al weken eerder hadden kunnen eindigen.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Squad East what is your profession!!!!
[video=youtube;E1R5MWHX14U]https://www.youtube.com/watch?v=E1R5MWHX14U[/video]

Welke speler verdient het meeste respect:
Raging rabbits, Ebola vechter. Tears of the River, "Angry birds". Untamable beast, je hebt een onmogelijke buurman. Heis sport, zo stil maar zo goed. Ay Caramba, een goeie vriend. Hand of Aces, Brian en Jeroen jullie blijven speciaal voor mij. Rushing Sandy, Hate and love ODA had voor mij moeten zijn! josvl999, ik hou ook van jou fanboy.

Ik vergeet teveel mensen te noemen. Spelers, teamgenoten en vrienden van [.R!.] bedankt voor de mooie tijd!!

Onze haat-liefde relatie is altijd al jaren speciaal geweest haha :D
 

DeletedUser

Guest
Welzeker wederom. Je bent altijd al teleurgesteld geweest en hebt onze meningen altijd al afgedaan als gezeur. Puur omdat je jezelf beter vind dan de rest. Heb je immers ook niet altijd beweert dat DRIVE het als enige verdiende te winnen? Heb je ooit er wel eens bij stil gestaan dat je zelf wel eens aan de verkeerde kant kon staan? Je hebt jezelf altijd beter geacht, je hebt jezelf altijd gelijk gegeven, er is werkelijk niet 1 post te vinden waarin je toegeeft dat je ongelijk had en dat je tegenstander het bij het rechte eind had, maakt niet uit hoe hard de argumenten tegen je waren. Kon je de argumenten niet van tafel geven dan verbuigde je ze wel, kon je ze niet verbuigen dan negeerde je ze wel, kon je ze niet negeren dan lulde je er wel omheen. Maakt niet uit wat voor onderwerp. Dat is nog net niet de exacte definitie van zelfingenomenheid mijn vrind.

- Ik heb jullie meningen zeker niet altijd af gedaan als gezeur. Natuurlijk, dit forum is er om te discussiëren en ik sta achter mijn mening tenzij je me echt weet te overtuigen, als ik jullie mening deelde ben ik niet te bekrompen om dit ook te melden. Vaak is het discussiepunt een subjectief gegeven en vaak botsen onze meningen nou eenmaal. Zegt alweer niks over zelfingenomenheid.
- Het is niet zo dat één van jullie nu zo vaak heeft toegegeven aan mijn (en DRIVE) hun visie op bepaalde onderwerpen. Typisch gevalletje: De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
- Jullie waren altijd bij de kleinste misstap (zelfs al was dat soms geen misstap) er direct bij om commentaar te kunnen leveren. Vaak ook wanneer het onderwerp jullie eigenlijk niet eens wat aan ging. Als ik dat interpreteer als gezeur op een gegeven moment moet je ook niet raar op kijken.
- Misschien moet je de exacte definitie van zelfingenomenheid even opzoeken want dat heeft totaal niets te maken met de manier waarop iemand discussieert. Het slaat gewoon weer nergens op wat je hier neer zet.



Verders heb je zelf aangegeven dat de actie omtrent het eindigen van w33 met voorbedachten rade hebt uitgevoerd. Lijkt mij meer dan genoeg om ook je eindevaluatie te maken, niet? Anders heb je de zaken ook niet zo bijster goed gepland. En natuurlijk bepaal je zelf wanneer de eindevaluatie komt, maar als je aangeeft dat er een eindevaluatie komt moet je ook niet in de boom springen als je er aan herinnert wordt.

Met voorbedachten raden is een begrip uit strafrecht en ik heb geen strafbaar feit gepleegd. Maar ja, ik heb er inderdaad goed over nagedacht voordat ik de knoop doorhakte, als dat is wat je wilde zeggen. Ik snap niet echt het verband daarmee met mijn belofte naar jullie toe dat ik nog een eindevaluatie zou schrijven. Daar is door jouw stamgenoten toen nog eens op gereageerd met een ''niemand wil het toch lezen'', ook GK zei dat. Ik ben blij dat jij hen het tegendeel bewijst maar mijn gevoel van verplichting om dit zo snel mogelijk te schrijven is behoorlijk gekoesterd. Bedank hen daar maar voor. Welk recht denk jij overigens te hebben om mij te dwingen dat ik aan mijn eindevaluatie moet werken? Hoe hoog heb jij het eigenlijk wel niet in je bolletje zitten Nilpheria? Een synoniem van zelfingenomen is ''schoolmeesterachtig'' volgens deze bron. Als je zo eens terug kijkt, kom je dan niet heel erg ''schoolmeesterachtig'' over? Ik word niet herinnerd aan die eindevaluatie, ik word herinnerd aan het beëindigen van de wereld. Ik moet jullie herinneren aan die eindevaluatie. Het continu blijven vragen ernaar versnelt het proces niets. Dat is meermaals gezegd en ik zeg het je nu nog eens in de hoop dat het dan wel duidelijk is.



Maar eerlijk is eerlijk, ik denk dat je nog geen antwoord hebt op mijn vragen en opmerkingen en dat dat de ware reden is waarom je je verschuilt achter de eindevaluatie en waarom de eindevaluatie er nog niet is. Je hebt immers ook tijd om tussendoor op deze fora op andere zaken te reageren als bijvoorbeeld je zelfingenomenheid? Waarom dan niet reageren op de andere items vraag ik me dan af. Omdat je er misschien geen antwoord op hebt? Want zeg nou zelf, je hebt nog nooit over de loop van w33 een directe aanval op je ontlopen, op elke post wat ook maar in de buurt kwam van DRIVE had je een woordje klaar. En hoe handig zou het nou zijn als je op mijn vraag kon antwoordden, dan had je ook meteen weer een stukje voor je eindevaluatie klaar, 2 vliegen in 1 klap joh... Maar nee, je hebt nog geen antwoord paraat staan, omdat deze stab iets is wat je in je eigen wereldje zelfs niet weet recht te praten. Net zoals de wijzende vinger van tim010 naar je omtrent een account waar je de def hebt weggestuurd. Zelfde verhaal, daar hoor ik je ook met geen woord over reppen. Dat geval is misschien nog wel extremer omdat je je daarbij niet eens verschuilt achter een eindevaluatie.

Ontduiking van bewijslast. Je bent prat op het reageren, maar als het terzake komt met bewijslast laat je het ineens afweten.

Jij denkt dat inderdaad. Klopt niks van verder namelijk want ik verschuil me niet achter mijn eindevaluatie omdat ik mezelf niet goed wil praten in relatie met jullie interpretatie van het einde van wereld 33. Ik wil een leuk verhaal schrijven over de loop van wereld 33 en aan het einde daarvan beschrijf ik hoe het afgesloten werd en wat mijn beredenering daar achter was. Dat wil ik netjes uitdiepen en dat type ik niet even snel zoals ik dit in een kwartiertje kan typen. Eventueel commentaar daarop wil ik graag beantwoorden maar vragen over waarom ik de beslissing maakte worden dan beantwoord.

Ik doe de eindevaluatie voor mijn plezier, als vrije tijd, niet omdat het een verplichting is. Dat is het namelijk niet. Ik ben niemand hier van jullie iets verplicht. Ik reageer niet op elke item, ik heb zeer lange tijd zelfs het AF alleen maar gelezen en besloten niet te reageren omdat ik simpelweg de tijd er niet in wil stoppen om met een meute Milpheria's te discussiëren. Ik reageer op een enkeling dingen zoals deze omdat je me zo enorm aan het uitdagen bent voor een reactie, anders had ik hier ook niet op gereageerd.

Oh, en dat wijzende vingertje heb ik Tim toen op Skype over aangesproken omdat ik daar inderdaad niet over wilde gaan discussiëren hier. Ik heb geen def op een account weggestuurd.



Het feit dat je serieus vraagt wat er egoïstisch kan zijn aan het zeggen dat alleen jij gelijk kan hebben... Een vrije vertaling van egoisme is dat je enkel aan jezelf denkt. Het denkbeeld dat jij enkel gelijk kan hebben betekend dat niemand anders gelijk kan hebben, dat je dat zelfs niet overweegt. Kortom dat je niet eens naar anderen kijkt, aan ze denkt of ze overweegt. Lijkt mij een tikkeltje egoistisch. Bluf kan genoeg te maken hebben met zelfingenomenheid, maar dat is een zijspoor.

Jij bedoelt denk ik egocentrisch en niet egoïstisch. Egoïstisch is namelijk denken aan je eigen bevrediging en egocentrisch zou betekenen dat ik zou denken dat de wereld enkel om mij draait.

Ik heb het al duidelijk genoeg uitgelegd maar ik zal het nog eens doen in jip en janneke taal, speciaal voor jou:
Jij loopt in het park en ziet een paddestoel zo groot als je hand. Jij gaat naar je vriendje Steven toe en vertelt hem: ''Steven, ik zag een paddestoel zo groot als mijn hand''. Steven zegt: ''Nee, jij zag geen paddestoel zo groot als jouw hand! Die bestaan niet, je hebt ongelijk!''. Jij zegt: ''Maar dat zag ik wel! Ik heb wel gelijk! Ik weet wat ik zie!''.

Et voila, volgens jouw beredenering is bovenstaande karakter Nilpheria een egocentrisch mannetje omdat Steven niet geloofde wat feitelijk gebeurd is en Nilpheria zei dat hij gewoon gelijk had. Als je de eerste zin verandert in ''Jij loopt in het park en ziet een paddestoel zo groot als je pink'' dan verandert het verhaaltje in een bluf. Dat heeft nog steeds niets met egocentrisme te maken.



Iemand uitdagen om een standpunt te ontkrachten terwijl je 2 quotes nog geleden weigert om je eigen standpunt te maken omdat je het de moeite niet waard. Snap jij het?

Ja simpelweg omdat hij graag die discussie wil komen voeren en ik daar eigenlijk helemaal geen trek in heb. Als hij graag die discussie wil voeren dan mag hij ook degene zijn die er moeite voor doet. Als hij zegt ''dit heeft Roboro gezegd'' en hij levert dat bewijs niet, dan is het niet aan mij om dat niet geleverde bewijs toch te ontkrachten.
 
Bovenaan