Einde Wereld Awards

Deleted User - 40808

Guest
Beste speler van W33: Raging Rabbits, offensief, defensief, vv's, tactiek, inzet. Ik denk de meest complete speler.
Beste stam van W33: [.R!.]
De beste aanvaller van W33:Raging Rabbits, tegenstanders stopten maar als het konijn er aan kwam:bijl:
Unselected, Rushing Sandy, Royboyz en Stoned Monkeys zou ik ook liever niet op bezoek krijgen.
De beste verdediger van W33: Avengion, heeft toch bij veel spelers voor een boel oponthoud gezorgd.
De meest gulle Clear leveraar van W33: Unselected, hoeveel clears had je Lars, 400?
De meest gierige Clear leveraar van W33: Divine:eek:
De meest gulle Def leveraar van W33: Untamable Beast, sowieso waren er veel gulle def leveraars in [.R!.]
De meest gierige Def leveraar van W33: Divine, echt 0 dorpen(toch vind ik je aardig)
Het grootste ego van W33: Fred Flintstone, wat kon die man met iedereen botsen.
Beste leider van W33:Tears of the River, in korte tijd een hele goede indruk achtergelaten. Volop ingezet voor een einde van de wereld zonder vuil spel.
Global Knowledge, heeft er voor gezorgd dat R! tot de sterkste stam is uitgegroeid.
Slechtste leider van W33: Lord Bosse, een aardige speler maar voor leiding geven was hij niet geschikt.
Mooiste speler naam van W33:Kanade Tachibana
Mooiste stam naam van W33:pugna Pro Honore
Dikste wannabe op het W33 AF:Zufff
Dikste wannabe van W33(IG): Lekker orgineel, Zufff
Mooiste profiel foto spelers W33: Rushing Sandy
Mooiste profiel foto stammen W33: Zootje Ongeregeld
Grootste backstab actie van W33: Pact breken R!-DRIVE
Grootste stabber van W33:Fastgonerr, dit is toch een hele vuile overstap geweest.
Mooiste actie van W33: Namechange Killb:D
Slechtste verliezer van W33: Roboro, hoef ik niet meer uit te leggen.
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Lars, Steven, Henry, Geert, Floris, Jeroen, Bram, Jorn, Marco, Willem en nog een boel spelers. Buurman van Zufff lijkt me ook leuk.
Welke speler verdient het meeste respect: Ik hou het alleen bij de tegenstanders. Trust, La vuenda, Bree Henkie, TheLittleBoss voor het distantiëren van de acties van drive.
Sirames, echt een goede vent/leider maar moest alleen aan een dood nijlpaard trekken.
Brokefole, de leukste tegenstander waar ik tegen gespeeld heb via vv, kon toch leuk aanvallen.
 

DeletedUser54299

Guest
Dikste wannabe van W33(IG): Lady Sophie? :)D)

Die naam heb ik al heel lang niet meer gehoort.
Overigens een van de interessantere lijstjes ;)

Mooiste actie van W33: direct een geheim verliezen op NA, 30 treintjes timen om middernacht die dan allemaal geblocked werden, een acc krijgen en 2 weken later erop wegespeeld worden. Eigenlijk heel mijn tijd op NA, daar had ik tenminste actie

Welke speler verdient het meeste respect: iedereen die erin slaagt een geheim te verliezen bij een eigen massa, onnavolgbare actie :cool:

Kunnen we een award toevoegen voor je favoriete vijand? Ik weet wie ik zou kiezen ^^

Hehe, was die actie al bijna weer vergeten... overigens kwamen die 30 treintjes 1-2 weken nadat we je wegspeelden :D
 

DeletedUser

Guest
Beste speler van W33: Zufff
Beste stam van W33: DRIVE
De beste aanvaller van W33: Invision
De beste verdediger van W33: Roboro
De meest gulle Clear leveraar van W33: Rekesh24
De meest gierige Clear leveraar van W33: Rushing Sandy
De meest gulle Def leveraar van W33: Rekesh24
De meest gierige Def leveraar van W33: Untameable Beast
Het grootste ego van W33: Global Knowledge
Beste leider van W33: Roboro
Slechtste leider van W33: Tears of the River
Dikste wannabe: Kanade Tachibana.
Mooiste actie van W33: Het veroveren van de geheimen door DRIVE
Slechtste verliezer van W33: [.R!.]
Grootste backstab actie van W33: Global Knowledge, met al je vieze spionnen.
Grootste stabber van W33: Divine Intervention.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Inspectious. en GENFIGHTER. Topgozers
Welke speler verdient het meeste respect: Zufff, topbijdrage. Hoed af.

Ik had wel wat lievers van jou verwacht Doug :(
 

DeletedUser

Guest
Beste speler van W33: Zufff
Beste stam van W33: DRIVE
De beste aanvaller van W33: Invision
De beste verdediger van W33: Roboro
De meest gulle Clear leveraar van W33: Rekesh24
De meest gierige Clear leveraar van W33: Rushing Sandy
De meest gulle Def leveraar van W33: Rekesh24
De meest gierige Def leveraar van W33: Untameable Beast
Het grootste ego van W33: Global Knowledge
Beste leider van W33: Roboro
Slechtste leider van W33: Tears of the River
Dikste wannabe: Kanade Tachibana.
Mooiste actie van W33: Het veroveren van de geheimen door DRIVE
Slechtste verliezer van W33: [.R!.]
Grootste backstab actie van W33: Global Knowledge, met al je vieze spionnen.
Grootste stabber van W33: Divine Intervention.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Inspectious. en GENFIGHTER. Topgozers
Welke speler verdient het meeste respect: Zufff, topbijdrage. Hoed af.

<3
 

DeletedUser

Guest
Al een geluk dat de lijst zo waarheidsgetrouw is en vooral niet het tegenovergestelde is van wat ik echt denk :p



Dito. <3

Ik las alleen het mijne toen ik poste bekeek ik het nogmaals en toen zag ik het sarcasme van ver stralen ^^
 

DeletedUser71618

Guest
Thanks aan degenen die Krondor nog op het lijstje zetten :)
Altijd leuk om te horen namelijk.
 

DeletedUser65733

Guest
Beste speler van W33: Untamable Beast, Raging Rabbits
Beste stam van W33: R!
De beste aanvaller van W33: De eerste spelers van Krondor. Met hun samen mooie succes geboekt!
De beste verdediger van W33: R!, Untamable Beast Global Knowledge. Met VV hebben ze een hoop dorpen weten te behouden!.
Drive, Restless54. Stond mooi gestackt en met zijn mobiele deff een hoop tegengehouden! Account was regelmatig online en was zeker een mooie/waardige tegenstander! Helaas is de strijd onbeslist gebleven ;)
De meest gulle Clear leveraar van W33: Unslected.. wij vragen hij levert..
De meest gierige Clear leveraar van W33: Helaas een aantal binnen de stam GGM en zo nog een aantal
De meest gulle Def leveraar van W33: Merendeel van de stam! Ook hier zaten helaas stam genoten bij die weinig tot niets leverder
De meest gierige Def leveraar van W33: Reeds beantwoord
Het grootste ego van W33: Zuff en mad maxie.. deze 2 zijn als een mug in je slaap kamer.. Gewoon vervelend.. Had ze graag als buur account gehad ^^
Jordyreith.. Veel praatjes maar daar is het dan ook bij gebleven.. Als hij online had geweest tijdens zijn massa was hij namelijk niks verloren.. clears liepen 2 a 3 dagen dus tja.. Zegt genoeg lijkt me.
Beste leider van W33: Onze 3 luik! Raging, Global en Geert :)
Slechtste leider van W33: Mag zich niet eens een leider noemen.. eerder een Dictator.. Roboro. Heb niks goeds over voor dit account/speler.
Mooiste speler naam van W33:
Tears of the river
Mooiste stam naam van W33: Geen
Dikste wannabe op het W33 AF: Zuff en Mad maxie
Dikste wannabe van W33(IG): Jordyreith
Mooiste profiel foto spelers W33: ….
Mooiste profiel foto stammen W33: …..
Grootste backstab actie van W33: Zijn er een paar.. Dat gezeik met dat PP geven als je je account op delete zet… Invision ( grote jongen ) joind R en weekje later naar Drive..

En onze grootste vriend Roboro.. Als hij al ze afspraken niet nakomt gaat ie het nog zwaar krijgen in ze leven.

Hoop zo voor TW en tw spelers dat hij hier nooit meer komt te spelen.
Kan niks anders zeggen dan zielig….

Grootste stabber van W33: Komtie weer…… ROBORO wat een verassing…
Mooiste actie van W33: Weg knallen van Downforce.. De fameuze PM van Stoned Monkeys
Slechtste verliezer van W33: Iedereen is een verliezer behalve roboro en ze kornuiten..

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Een aantal leden van me stam.. Verder Restless, Tim010
Welke speler verdient het meeste respect: Global Knowledge, Raging Rabbits en Geert!
Zonder deze 3 luik waren nooit zover gekomen!
 

DeletedUser

Guest
Beste speler van W33: Ik wil hier eigenlijk veel spelers noemen. Er zijn spelers geweest zoals Tim010, LaVuenda, Inspectious, FoL?, MM, Roprop, en Glenn (oud marwolaeth) die heel veel voor DRIVE hebben betekend op organisatieniveau. Zij hebben een grote bijdrage geleverd aan de koers van DRIVE en de eer is volledig aan mij dat ik samen met hen de stam heb kunnen leiden. We hebben ook goed kunnen lachen achter de schermen, serieuze maar ook zeker minder serieuze aangename gesprekken gehad vaak tot middernacht of later. Als ik puur moet kijken naar de gameplay en niet naar de politiek/organisatie dan vernoem ik hier Mad Maxie en Restless54 wegens hun ontzettende uithoudingsvermogen tijdens vijandelijke massa's. Er zijn ook spelers zoals Repelsteeltje, DoDNL, OTB etc waar je gewoon van op aan kunt gezien zij zo lang in DRIVE al meedraaien. Ongetwijfeld zaten dit soort mensen ook in [.R!.].
Beste stam van W33: Ik zet hier DRIVE neer en ik vind dat dit terecht is. Dit door 1 simpele reden: Wij hebben meer gepresteerd met minder man.
De beste aanvaller van W33: Tim010 is een offensief genie. Hij had mooie plannen op papier gezet die een genot waren om te lezen en een nog groter genot om te zien worden uitgevoerd.
De beste verdediger van W33: Bovenstaande Restless en MM dus maar ook OTB heeft zich goed sterk gehouden.
De meest gulle Clear leveraar van W33: Rushing Sandy staat eerste in ODA en zal dus ook de meeste clears hebben verstuurd zo vermoed ik.
De meest gierige Clear leveraar van W33: Dat was Kessen die destijds bij een massa iets van 10-20 (tim weet wel hoeveel) dorpjes aanbood terwijl hij een enorm account had.
De meest gulle Def leveraar van W33: Meerdere DRIVE'ers hadden veel def uit staan. Ik stond zelf altijd 50% of meer leeg wat betreft deftroepen maar er waren er ongetwijfeld meer die dat ook hadden. Ligt ook puur aan je situatie. Ik vind dit maar een rare trofee...
De meest gierige Def leveraar van W33: -
Het grootste ego van W33: Ik vind Global Knowledge een behoorlijk ego hebben omdat hij zichzelf altijd behoorlijk machtig voor wilde doen. Zo bleek mij uit zijn dreigmails en houding.
Beste leider van W33: Gezien ik zelf leider was ga ik daar niet over oordelen maar neem ik hier gebruik van om bewondering te uiten voor verschillende leiders op deze wereld. Ik uit bewondering voor de manier waarop Paul (SIRRAMSES) zijn stam overeind heeft gehouden tot deze niet eens meer bestond. Hij deed dit erg goed. Ik vind ook dat GK lang aan het hoofd van [.R!.] heeft gestaan, daar heb ik respect voor. Ondanks dat dit hem in zijn houding aan charme kostte weet ik dat dit geen makkelijke en kleine taak is geweest. Ik ben blij met mijn eigen (oud-)medeleiders Theun en voorheen ook Dave (Inspectious, vanaf premade t/m nu), Maks (LV), Rob (Roprop), Sam (FoL?), Glenn (marwolaeth) en Sander (MM).
Slechtste leider van W33: -
Mooiste speler naam van W33: Marwolaeth
Mooiste stam naam van W33: Ik heb het zelf gekozen, het valt bij mij in de smaak, dus zodoende ook DRIVE.
Dikste wannabe op het W33 AF: Lady Sophie wilde heel graag ... lady zijn?
Dikste wannabe van W33(IG): ^ die heeft ons goed tuk gehad.
Mooiste profiel foto spelers W33: Invision
Mooiste profiel foto stammen W33: DRIVE / Retro
Grootste backstab actie van W33: Het moment waar -Free- DRIVE aan het lijntje hield om zogenaamd BG te worden waarna ze ons de oorlog verklaarden en bij [.R!.] aansloten.
Grootste stabber van W33: Rick van Marwolaeth die zijn (voornamelijk door DRIVE gekregen) account wilde verkopen aan de tegenstander.
Mooiste actie van W33: De offensieve actie georganiseerd door Tim010 op Family waardoor we Family in één klap van de kaart af hebben geblazen.
Slechtste verliezer van W33: [.R!.] om even te veralgemenen, wegens het vele geklaag en gescheld. Dit had ook op niveau gekund.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: De volhouders van DRIVE. Ik start overigens alleen maar op een wereld die aan bepaalde eisen voldoet namelijk: Minstens 20.000 spelers en limited-haul.
Welke speler verdient het meeste respect: Iedereen verdient evenveel respect.
 

DeletedUser65921

Guest
Die naam heb ik al heel lang niet meer gehoort.
Overigens een van de interessantere lijstjes ;)



Kunnen we een award toevoegen voor je favoriete vijand? Ik weet wie ik zou kiezen ^^

Hehe, was die actie al bijna weer vergeten... overigens kwamen die 30 treintjes 1-2 weken nadat we je wegspeelden :D

Ja heb het niet chronologisch gezet hoor, gewoon in volgorde dat ik me herinnerde.
 

DeletedUser

Guest
Beste stam van W33: Ik zet hier DRIVE neer en ik vind dat dit terecht is. Dit door 1 simpele reden: Wij hebben meer gepresteerd met minder man.

Met wie wil je een volgende wereld draaien: De volhouders van DRIVE. Ik start overigens alleen maar op een wereld die aan bepaalde eisen voldoet namelijk: Minstens 20.000 spelers en limited-haul.

@stam: Je vergeet dat jullie het grotendeels in eigen hand hadden dat je na verloop van tijd tegen een steeds grotere achterstand aanhikte. Hier is bijvoorbeeld te zien hoe [.R!.] en Retro. met hun tweetjes zo ongeveer tegen de rest van de top 10 is.

@wereld: Die volhouders van DRIVE zijn ook ongeveer de enige die het niet boeit wat je hier op w33 hebt gedaan. Ik denk bijvoorbeeld niet dat tim010 interesse heeft om op een verdere wereld bij je te gaan spelen, integendeel. Die eisen zijn btw ook wel grappig, 20.000 spelers is zeker omdat je dan grotere kans hebt dat er een paar idioten tussen zitten die je niet kennen voor wie je werkelijk bent :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
@stam: Je vergeet dat jullie het grotendeels in eigen hand hadden dat je na verloop van tijd tegen een steeds grotere achterstand aanhikte. Hier is bijvoorbeeld te zien hoe [.R!.] en Retro. met hun tweetjes zo ongeveer tegen de rest van de top 10 is.

@wereld: Die volhouders van DRIVE zijn ook ongeveer de enige die het niet boeit wat je hier op w33 hebt gedaan. Ik denk bijvoorbeeld niet dat tim010 interesse heeft om op een verdere wereld bij je te gaan spelen, integendeel. Die eisen zijn btw ook wel grappig, 20.000 spelers is zeker omdat je dan grotere kans hebt dat er een paar idioten tussen zitten die je niet kennen voor wie je werkelijk bent :rolleyes:

Limited haul is simpelweg omdat ik geen zin heb in hersenloos farmen en 20.000 spelers is omdat ik niet graag heb dat een wereld klein is. Ik heb het liefst wat meer ruimte en meerdere stammen voor een langere duur van het spel.
 

DeletedUser

Guest
Als je zo kort reageert wordt het wel heel opvallend dat je de helft van het gezegde negeert. Weet je zeker dat je niet nog een paar alinea'tjes wilt toevoegen?
 

DeletedUser

Guest
Limited haul is simpelweg omdat ik geen zin heb in hersenloos farmen en 20.000 spelers is omdat ik niet graag heb dat een wereld klein is. Ik heb het liefst wat meer ruimte en meerdere stammen voor een langere duur van het spel.
Dus geen geheimwereld?
 

DeletedUser

Guest
Beste speler van W33: Als hij nu nog zou moeten spelen zeg ik : Krondor, anders met zekerheid Kessen
[B]Beste stam van W33:[/B] Belgian Beast, kort bestaan maar van goudwaarde!
De beste aanvaller van W33: Euhm, Raging vrij zeker van.
De beste verdediger van W33: Restless, roy, topbaas met dat front enz.
De meest gulle Clear leveraar van W33: Unselected ? :)
De meest gierige Clear leveraar van W33: Kanade ? :)
De meest gulle Def leveraar van W33: Dice
De meest gierige Def leveraar van W33: Joker;
Het grootste ego van W33: Euhm, GK, via pm en Af kwam je niet echt sympathiek over ...
Beste leider van W33: Maks!
Slechtste leider van W33: ...
Mooiste speler naam van W33: Elan Modrin Tedronai
Mooiste stam naam van W33: Belgian Beasts !
Dikste wannabe op het W33 AF: Me
Dikste wannabe van W33(IG): ...
Mooiste profiel foto spelers W33: Geen idee, niet echt op gelet
Mooiste profiel foto stammen W33: Retro, ja hoor!
Grootste backstab actie van W33: Kessen, maar begrijpelijk in een bepaalde manier
Grootste stabber van W33: --'
Mooiste actie van W33: Die spy-pm
Slechtste verliezer van W33: De nobele onbekende, die gewoon wordt meegesleurd in dit gedoe ?
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Vrij veel spelers, Drivers, Trusters, verschillende R"ers. Wil zeker nog een herkansing met CoC
Welke speler verdient het meeste respect: Bassie ? Lol die groeie laatste maanden :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan