Einde wereld awards W68

DeletedUser75418

Guest
Beste speler van W68: Collationem Al heel vaak genoemd in lijstjes en zeker terrecht. De 6 spelers die hierop speelden zijn stuk voor stuk top spelers, die moeiteloos vijanden wegspelen. Gelukkig kwam de fusie optijd, anders waren wij misschien aan de beurt :wink:

Beste stam van W68: Voor de fusie tussen maai en idgaf vond ik Maai al de beste stam van w68 en na de fusie waren ze al helemaal niet te stoppen.

Beste stam speler van w68: Wolfpack, altijd bereid geweest om zijn clears te doneren en zo zijn eigen groei even uit te stellen. Verder benoem ik ook thenapsterin. Ik ken deze spelers niet, maar ze staan bovenaan in ondersteunings ranglijst dus ze zullen vast wel veel moeite doen voor de stam.

De beste aanvaller van W68: Collationem. The Wall breaker 2019(2020?) speelt op dit account, dus dan weet je het wel

De beste verdediger van W68: Don Pietro Savastano, aantal massa's gehad en keurig afgewimpeld. 1 keertje volgens mij vergeten te wekkeren toen een massa kwam waardoor ze een aantal dorpen verloren, maar eind van de dag waren die al heel snel weer terug in bezit.

Meest gezellige speler van w68: Niet echt specifieke personen. Maai skypechat is altijd wel gezellig.

Grootste VV slet van w68: In de Paint! tijden deed Bona al vele vv's voor Zuur en staat nu nog steeds vaak klaar om vv's te draaien. Eigenlijk was er binnen maai altijd wel iemand die vv kon nemen mocht het nodig zijn.

Beste leider van W68: Roald. Jarenlang ervaring als leider en dat was ook weer te zien op w68.

Slechtste leider van W68: Leiding van vitare

Mooiste speler naam van W68: The Mind of a Murderer natuurlijk

Mooiste stam naam van W68: Vitare (Mortis Vitare non Potes)

Beste P&P'er: Roald

Slechtste P&P'er: Aceshigh & Heer Draggy

Welke speler was voor jou de grootste verassing:

Grootste stabber van W68: Lazy summer days. Grote fout om hem toch een tweede kans te geven. Had als doel om ons, Zuur en Colla te dwarsbomen zodat we de wereld niet zouden winnen en kijk nu eens.

Mooiste actie van W68: Maks die speciaal een pm naar een vervelende mb van ons stuurt en hem uitscheld omdat hij ons had geblokkeerd.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Fusie van Vitare met AX

Slechtste verliezer van W68: Aceshigh met nog steeds een grote bek, terwijl die niks gepresteerd heeft deze wereld.

Met wie wil je een volgende wereld draaien: Maai en de overige restantjes in IDGAF

Welke speler verdient het meeste respect: Wat just me and u ook al zei; Zuur. Heeft veel tegenslagen gehad, maar bleef moedig doorgaan.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
voornamelijk aftellen, en de laatste afvalrestjes opruimen terwijl dat gebeurd
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
553 invloedspunten per dag en nog zo´n 130.000 te gaan. Komt neer op 235 dagen.
Halverwege zal er wel gevraagd worden aan duckje voor verlaging van de benodigde invloedspunten

Het supportje loopt. Streven was eigenlijk om te wachten tot Maai 50% van alle dorpen (bb's inclusief) in bezit had tot het doen van de aanvraag (kleine 48% momenteel). Maar het dominantie percentage van Maai, IDGAF en de vele mb stammen zit al over de 65-70% van de actieve dorpen.
 
Reactiescore
2.062
meer lijstjes aub!
 
Reactiescore
760
Beste speler van W68:
- Don Pablito heeft naar mij weten het weer laten zien op de zien ouderwetse manier kwa spelen :D altijd een eer om met hun samen te werken je vraagt voor vv of deff en je krijgt in 5 min antwoord

- Collationem denk dat dit team de stam groten deels gedragen heeft samen met Roald @Roald97 zeker kwa offensief zeer sterk gespeeld samen met Eat Sleep Farm Repeat

Beste stam van W68:
Maai naar mij weten altijd goed samengewerkt en op een Constance niveau gepresteerd verder heeft het laten zien niet bang te zijn voor een tegenslag! stak kwa kwaliteit er ook ver boven uit
Beste stam speler van w68:
Eat Sleep Farm Repeat
inplaats van runner is jeroen vv,s gaan draaien eigelijk niks anders te melden :)
De beste aanvaller van W68:
Collationem: meest laten zien kwa massas plannen en het uitvoeren ervan :)
De beste verdediger van W68: hierbij ga ik voor TheWitch deze w laten zien niet makkelijk wegspeel baar te zijn en hun grote bek eigelijk wel waar gemaakt :)
Meest gezellige speler van w68:
@Theo Walcott. @unkn0wn15 @Don Pablito @Single Malt Paul(AF naam ombekend)
genoeg om op te noemen was altijd wel een geweldige sfeer in de stam
Grootste VV slet van w68:
stond altijd open voor vv nacht of middag :
Het grootste ego van W68:
@Theo Walcott. altijd al een groot ego nooit waar kunnen maken dik gecarried door zijn co,s @We Like Hot Chicks :)
Beste leider van W68:
@Roald97
heeft Maai op een nette en goede manier in banen geleid naar de overwinngen!
Slechtste leider van W68:
Jeroen van IDGAF grote bek maar niks waar gemaakt bij incomings was die nergens te bekennen
Mooiste speler naam van W68:TheWitch een heks in je stam beter kan het niet
Mooiste stam naam van W68:Maai
Beste P&P'er: -
Slechtste P&P'er: -
Favoriete forumposter: -
Dikste wannabe op het W68 AF:
ikzelf
Dikste wannabe van W68(IG): @Theo Walcott.
Mooiste profiel foto spelers W68:
1581659060314.png
Mooiste profiel foto stammen W68:
1581659090615.png
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Eat sleep farm repeat
blijkte deze wereld een stabiel en sterk team te zijn
Mooiste actie van W68:
Het verlaten van Eat Sleep Farm Repeat voor Unexplainable Miracle.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: de Massa Delete van GoPro en de fussie tussen Maai & IDGAF
Slechtste verliezer van W68: -
Grootste blunder van W68 -
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Heel Maai
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien -
Welke speler verdient het meeste respect:

Senne & ben heerlijke co,s om mee samen te spelen wou dat ik eerder op het acc terecht gekomen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
766

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik zal deze ook maar een keertje maken; zeker nu de halvering erdoor is wat zal betekenen dat de wereld niet nog zeven maar, maar anderhalve maand gaat duren! Wel heb ik alleen categorieën gedaan die ik zinnig vind. Ga bijvoorbeeld niet beargumenteren waarom Maai de beste stam is, dat stond voor mij al heel erg snel vast. Sorry als je niet genoemd bent, ik moet keuzes maken en mogelijk vergeten bepaalde fases waarin jij wel veel wist toe te voegen. Wel noem ik vrijwel alleen stamgenoten en af en toe een enkele vijand waarvan ik denk dat hij in ieder geval iets heeft betekent op het hele wereldverloop (en dan heb je het best goed, of heel slecht, gedaan als vijand).

Ook zal ik open kaart spelen over een aantal zaken en troeven die we uiteindelijk niet hoefde toe te passen of zaken die niet aan het licht zijn gekomen. Onder andere over de rol van The Mind of The Murderer en over het feit dat Maai op het punt stond om uit elkaar te spatten in twee delen.

Beste speler van W68:
Ik hoop toch een beetje bescheiden over te komen maar bij deze nominatie moet ik toch het team van Collationem noemen. Bonaya, Emile, Niels, Simon, Laurens en mijzelf. Vier titels op een accountje, meerdere ''hoofdspelers'', meerdere stamfuncties. Zelfs zo actief dat we prima twee spelers aan stamaccounts konden uitlenen en nog altijd veel vv-kracht konden opbrengen. Ik speel dit spelletje al elf jaar, met zo een 15/20 verschillende werelden en teams maar het w68 team is naar mijn inziens (kwalitatief gezien) de beste samenstelling die ik heb gehad en daarmee waarschijnlijk ook het beste account van wereld 68 - alleen om het feit dat er zes ervaren spelers functioneren op één account. Tot slot; Collationem zal geen eerste worden op deze wereld. De voornaamste reden is simpelweg omdat Collationem in vergelijking met de concurrenten vééél minder premium punten heeft gespendeerd (ook omdat we er geen grof geld aan wilde uitgeven / we veel kleinere hoeveelheid start-pp hadden) maar groeitechnisch gezien zijn we de meest lineaire presteerder en zeker niet de gene met de meeste interns.

Moest ik niet het team waar ik zelf toe behoor kiezen gaat de nominatie naar Act of Divinity. Waarom? Heel simpel. In tegenstelling tot bijna ieder Maai account is Act of Divinity het enige account dat zichzelf vanaf de eerste tot de laatste dag zelf heeft kunnen bemannen - op ieder moment. Heeft dit account ooit een vv nodig gehad - volgens mij niet. Co's of bespelers hoefde ik er in ieder geval nooit voor te zoeken. Daarbij weet ik van zowel Timo als Pepijn dat ze hartstikke capabel zijn en uitdagingen niet uit de weg gaan. Dit team is niet getest op deze wereld maar man, ook dit account had elke battle met gemak gewonnen. Emiel en Janos zijn ook fijne toevoegingen aan het team. AoD is gewoon een betrouwbare en uiterst stabiele vriend en daarnaast de premade-partner van Collationem. Gelukkig mogen we het nog een keer over doen jongens! #73Premade!

Beste stam speler van w68:
Altijd vervelend om hier keuzes in te maken, vooral omdat stam speler ontzettend breed is. Jeroen is een ontzettend belangrijke nachter geweest die belangrijk werk heeft geleverd bijvoorbeeld. Maar op de hele tijdspanne van Maai is het maar een korte periode geweest. Zelf heb ik Knuppelvechter en RSAM veel uit de brand geholpen. Don Pablito is altijd een belangrijke presteerder en cleardonateur geweest. ESFR was aanvallend een belangrijke en Shakedowns keuzes waren belangrijk voor de def-safezone. Andere spelers waren weer belangrijk voor de sfeer en het spelplezier. Als ik toch wat mensen in het zonnetje moet zetten; dan de volgende:

Yoshi van Zuur en later Don Pablito, je hoeft deze man alleen maar te vragen of hij even een account komt versterken en dan doet hij dat. Hij deed het op Runner 5 op wereld 59 ook al en nu flikte hij het weer en mocht hij de voornaamste defensieve momenten van Don pablito meemaken en verhelpen - dat is zeker wel dedication.
Jeroen vanwege enkele (intensieve) vv-oplossingen gedurende de nacht.
Talktothehand shit ik ben de naam even kwijt! Hoedanook; een moraalbrekersaccount van Shakedown dat met alle plezier allerlei vv's in Maai pakte, ook snachts. Heeft veel betekent voor Tranquiloporfavor en dat terwijl hij niet eens in Maai speelde. Respect!
Maks, Pepijn, Bonaya simpelweg voor het goed (willen) oppakken van stamtaken zoals massa's plannen, inventariseren, kaart maken, leiding geven etcetera. Voor Maks nog een speciale vernoeming helemaal onderaan, omdat er niemand meer stam-minded is dan hij.


De beste aanvaller van W68:
Dit is gewoon Eat Sleep Farm Repeat in combinatie met Collationem. Ik denk dat The Wolfpack ook genoeg in huis heeft en ook zij hebben accounts gebroken. Echter waren de successen van ESFR en Collationem sneller, groter en invloedrijker op het moment vandaar mijn keuze.


Beste leider van W68:
Natuurlijk heb ik hier zelf veel uren in zitten en is het toch maar mooi weer gelukt om een stam op een prettige manier naar de winst te leiden en hiervoor zet men mij veel in het zonnetje. Ik wil graag op mijn beurt ook wat mensen in het zonnetje zetten zonder wie ik als leider echt niet zo succesvol was geweest. Het zijn namelijk trouwe vrienden waar ik op kan bouwen wat maakt dat een stam stabiel blijft en een langdurig beleid kan voeren. Credits naar Act of Divinity voor het leiderschap in het beginstadium, credits naar trouwe tw-vrienden van zeer lang geleden @Single Malt en @underground tacticz. van wereld 19 (8 jaar terug ofzo?), naar @.MortuaMemoria van wereld 38, Simon van wereld 47, @maretan, Jonas, Laurens, Lewis, team AoD en Yoshi van wereld 59. Ja en nog een heleboel anderen van andere werelden (Dorine, Robin etc)!

Deze groep bekenden hebben er bijvoorbeeld voor gezorgd dat ik genoeg draagvlak had bij belangrijke keuzes; zoals bij de fusie met IDGAF of bij het ontstaan van IDGAF waarbij ze bijna allemaal achter Maai/mij bleven staan ondanks een aantal verlaters (speciale shout-out naar Shakedown en Daniel hiervoor). De wereld had er volstrekt anders uitgezien moesten hele andere personen in hun posities gezeten hebben.

De leiding van XII, Last, NoPro en AX heb ik altijd visieloos gevonden. Allemaal oogkleppen op, niet open staand voor de mogelijkheden en niet verder kijken dan de neus lang is. Ook de keuzes van de leiding van IDGAF 'verafschuw' ik nog altijd. De manier waarop de stam tot stand is gekomen is nog altijd gewoon vervelend verlopen. De wil om te verlaten is helder maar de manier waarop had gewoon anders gemoeten en dat maakt dat ik weinig credits geef aan de actie. De start van Paint was best wel een flop ondanks best wel een aantal goede spelers, het enige toekomstperspectief wat Paint had - was Maai - en dat eigenlijk voornamelijk omdat ik veel van hen kende.

The Mind is uiteindelijk de enige overlever van Paint. Gelijk maar even een geheimpje onthullen: Toen Conservative en ESFR de stam Maai verlieten om naar IDGAF te gaan was The Mind of The Murderer bereid om te gaan strijden, bereid om ten onder te gaan ookal kon Maai helemaal niet de def / vv kracht opbrengen om ze overeind te houden. Ik heb ze dat afgeraden en heb gezegd dat ze gewoon voor zichzelf moesten kiezen en naar IDGAF moesten gaan. Zo gezegd zo gedaan; een account wat altijd bevriend was met Maai mocht overleven en bleef vrienden met Maai wat zich uitte in een permanente nap. Hoe de wereld ook was gelopen, ik had er veel aan gedaan om ervoor te zorgen dat The Mind op den duur naar Maai zou kunnen wederkeren. ESFR en Colla hadden in de oorlog met IDGAF al enkele accounts gesloopt en Usus stond op het lijstje om ook geslacht te worden, totdat Vitare dom deed en IDGAF een interessante bondgenoot werd. The Mind was na het vallen van Usus gerekruteerd (als het aan mij lag) met een mooie nap, de edelrichtingen kaartjes hielden daar al maanden rekening mee.

Stel dat Vitare met IDGAF in zee was gegaan, een veel betere keuze dan met GoPro etcetera dan was The Mind één van onze troeven geweest en had Maai op die manier een stevige stap gezet naar een stamoverwinning. Deze tactiek kon ik natuurlijk niet open spelen gedurende onderhandelingen, niet eens in Maai. The Mind heeft nu best wel een saaie wereld gehad, dat was wel anders geweest als Vitare geen rare sprongen had gemaakt. Tevens had dit interesse battles opgeleverd, Pablito, Colla, The Mind, ESFR en Shakedown tegen accounts als Gendry, Wolfpack, Shelby, Witch met een achterland vol Vitare, dat was echt wel interessant geweest.

Favoriete forumposter:
@JustInWebs niet omdat het de meest fenomenale poster is maar wel omdat het een poster is die fatsoenlijke posts schreef en in ieder geval nog aan vertegenwoordiging deed. Nog altijd jammer dat je, naar mijn inziens, een grote fout bent begaan door Vitare democratisch te leiden. Hierdoor heb je Vitare direct de nek omgedraaid en heb je Maai 'gedwongen' om in zee te gaan met IDGAF. Ex-IDGAF heeft de overwinning voor een enorm groot deel aan die stommiteit te danken. Dit is tevens de grootste blunder en de meest bepalende gebeurtenis op deze wereld.

Grootste tegenvaller op w68
Tja ik kan niet iedereen in het zonnetje zetten. Noord-Maai is echt heel lang een doorn in het oog geweest van mij. De fusie met toenmalig Wonkru, daar was ik al niet zo een fan van, maarja het was nodig. Wat hebben we daar uiteindelijk uitgehaald? Toch wel een heleboel accounts die vrij snel faalden. De accounts die niet faalden hadden enorme versterkingen nodig die vooral uit de contactenkringen van Zuid-Maai moesten komen. Met Noordter heb ik de nodige opstootjes gehad, iedereen overigens. Ook Non-agreed was niet altijd de meest betrouwbare buurman en Knuppelvechter is bijna de gehele tijd niet zelfstandig actief geweest (dit is nu wel veel beter trouwens). Don Pietro werd alleen een prima account door geworven spelers.

Op een zeker moment ben ik gaan investeren in een betere band tussen Zuid-maai accounts, weten jullie die Maai-Zuid chat? Ja dat leidde tot betere samenwerking, tot motivatie, maar ook tot betere banden onderling - of dat was het plan in ieder geval. Er zijn concrete plannen, zelfs kaarten, geweest om heel Noord-Maai (Pietro, Knuppel, Non-agreed, Noordter, RSAM, UM, in één keer uit te zwaaien en met Zuid Maai verder te gaan. Dit niet omdat alle accounts het slecht deden, zeker niet, maar wel omdat de hele zone gewoon niet werkte. Men werkte niet samen, men kon geen resultaten boeken zonder zuidelijke hulp, bijna alle vv transacties kwamen vanuit zuid naar noord, bijna alle noordelijke accounts waren inmiddels kleiner dan alle zuidelijke accounts. XII brak niet, Last brak niet en zuid-maai met gevaarlijkere fronten waren juist de gene die def hadden staan bij Noord. Een volstrekt ongezonde situatie.

Gelukkig kwam er een moment dat XII en Last wel begonnen te breken. Dat had geen maand langer moeten duren, anders had Maai in twee delen uiteengevallen en was ik zelf met Zuid-Maai, met wat versterkingen in het zuiden van de wereld verder gegaan. Dus jongens van XII en AX.. Als jullie nog even een maandje hadden doorgezet had Maai een miljoen of 15 de stam uitgezet, klaar om te rekruteren / te slachten.

Echter heeft het niet hoeven gebeuren. De reden dat de keuze niet licht genomen kon worden is vooral te danken aan grote inzet van Ben, Tim en Tim en Maks/Mats en later Martijn (sporadisch). Zie dit dan ook niet als commentaar. Zie mij als de coach van een elftal, als bepaalde spelers gewoon langdurig niet presteren dan zet ik ze op de bank en ga ik zoeken naar vervangers om de competitie wel te kunnen winnen. Gelukkig begon het team (maai) eindelijk alle wedstrijden (ook noord) te winnen waardoor we net op tijd op weg gingen naar de eerste positie en ik niet het halve elftal hoefde te vervangen.

Grootste doorzetter in het verliezende kamp
@Dpschut. Je bent echt een halve gare als het om discussiëren aan komt en volledig netjes speel je het zeker niet. Maargoed ik wil je toch nog een positieve noot meegeven zodat je in ieder geval weet hoe je op een volgende wereld wel een louter positieve indruk zou kunnen maken: Je bent wel een doorzetter. Blijven deffen, blijven strijden op andere accounts. Je was een harde noot om te kraken ondanks je kleine omvang. Wel zou ik je ook nog willen meegeven dat je naar het grote plaatje moet kijken. Jij had op een belangrijker account nog veel belangrijker geweest voor de wereld. Dpschut was ten dode opgeschreven, had je op Spijker, Barnix of Chemistry gaan spelen was jij DE persoon geweest die AX naar een hoger niveau had kunnen tillen.

Grootste stabber van W68:
Stabben wil ik het niet perse noemen. Maar hier komt Lazy Summer Days met zijn smerige praktijken wel aan bod. Wij staken een helpende hand uit om vervolgens zelf genaaid te worden. Maargoed ook Jeroen van Conservative bleek gewoon een slang. Maargoed, zijn account / hij stelde qua speler echt geen ene reet voor toen het erop aan kwam.

Mooiste actie van W68:
De finale verkrachting van Nomercy, Monymaker en Conservative in een luttele vijf/zes weken en dat driemaal met mini acties van slechts 2 accounts, soms bijgestaan door Don Pablito, Act of divinity en Shakedown5.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien:
Tja sorry, maar ook hier noem ik dan wat huidige stamgenoten. Jasper van Shakedown5 heb ik zo impulsief zien handelen, iets wat ik hem heb vergeven, maar wat wel maakt dat ik hem niet graag meer in mijn stam zie. Ook Pieter van Noordter was geen stabiele factor. Tim van RSAM was een overactieve doorzetter maar naar mijn inziens negatief voor de sfeer aan de stam (veel aan het wanhopen) en tevens iemand waardoor ik het leiderschap echt niet meer zag zitten. Ook naar hen geen verwijten, ze hebben allemaal hun steentje bijgedragen aan de stam, maarja je kunt niet met iedereen dikke vriendjes zijn - ook ik niet.

Van de tegenpartij hoef ik ondanks de inzet Dpschut en Chemistry niet in mijn stammen. Ik ben er nog altijd volledig zeker van dat er iemand heeft gelekt en dat zij daar gretig gebruik van maakte (het spy-verhaal) ofwel dat er iemand heeft gespioneerd. Geen haar op mijn hoofd die daar over twijfelt, ik heb het zelf namelijk tot vele keren toe gezien, veel te veel toeval, tientallen keren. Ik zette wat vallen uit (vaak prikt men hier wel doorheen), maar die lekten niet uit, ik kon het lek / de spion dus niet vinden. Het voornaamste wat ik kon doen om het tegen te gaan was door een topic te maken dat we er bovenop zaten en alles zouden monitoren. Ervaring leert dat veel stammen dan niet het risico meer nemen om gebruik te blijven maken van een spion (als er sprake van was) omdat het te riskant gaat worden. Als er sprake was van een lek (wat ik aannemelijker vind) dan schrikt zo een topic ook erg af. Daarnaast hebben we intern veel maatregelen genomen; zoals vv-controles en verbod op pm'en met vijanden, zelfs het structureel blokkeren van communicatie met vijanden.

Welke speler verdient het meeste respect:
Voor mij persoonlijk? Ik vind dat Bonaya en vooral Emile (@MyPride) veel te weinig credits hebben gekregen voor hun werk op Collationem. Allebei gewoon drijvende krachten geweest voor het succes van Collationem. Collationem is voor Maai een zéér belangrijk account geweest en daarmee waren het allebei drijvende krachten van Maai, in combinatie met inspanningen van de rest van het team en mij.

Ook Simons wil om Unexplainable Miracle, specifieker Ben, uit de brand te helpen in een moeilijke tijd was ook waardevol. Alsook dat Maks in een vroeg stadium bereid was om een afgelegen, niet bepaald kansrijk account, te gaan spelen voor het stambelang is echt wel noemenswaardig. Verder persoonlijk ook onze vaste, uiterst loyale moraalbrekers van King Romein. Ook Aldo (@The Minion) is een ontzettend betrouwbare, bekwame en fijne maat om te hebben als off-fanaat. Sowieso de luxe dat je moraalbrekers zelf ook vele werelden wonnen en kwalitatief gewoon tot de wereldwijde top 20 behoren is een ontzettende luxe. Verder gewoon mijn trouwe buurtjes van Act of Divinity en Don Pablito (verder niet genoemd door veel spelerwisselingen, inactievere periodes en toch wel grote pp-abuse waar ik gewoon een hekel aan heb, zeker in het laat stadium - sorry).

Maargoed eigenlijk heb ik respect voor iedereen die voor het stambelang staat en niet voor egoïstische belangen. De keuzes van Don Pietro (Maks/Mats) en Eat Sleep Farm Repeat (Glenn, Maarten en co) om de wereldwinst op te geven voor het grotere belang is echt een fucking schoolvoorbeeld van denken in het stambelang. Ik zie veel mensen vandaag de dag keihard geilen op een hoge rang, echt veel. Maarja naar mijn inziens hebben deze strevers het allemaal minder verdient dan Don Pietro en ESFR. Iemand die bereid is om zo een opoffering te doen verdient het harder dan wie dan ook. Moest ik het helemaal zelf voor het zeggen hebben zou ik zo twee willekeurige spelers eruit slingeren om jullie in ieder geval te laten winnen. Tja, consessies. In ieder geval een enorme shout-out naar jullie keuze, die keuze is echt van ongekende klasse. Jullie hebben ten alle tijden een directe ticket in mijn toekomstige stammen / accounts, I promise.
 

DeletedUser78183

Guest
Mooie post! Ben het alleen niet eens dat Bona te weinig credits heeft gekregen. Bona moet gewoon werken en luisteren naar blanke meester Roald.

#geintje natuurlijk, maar alsnog denk ik dat Bona z'n credits (die verdiend zijn!) wel krijgt. In de skype chat, in de wedstrijdjes op het forum, ook in de lijstjes komt team colla, waar Bona onderdeel van uitmaakt, vaak voorbij!

Ik vond persoonlijk Pieter van Noordter wel fijn om mee te werken, maar ik stond dan ook niet in een leidinggevende rol dus wellicht heb ik de zorgen niet meegekregen :)

Mooi lijstje, leuk wereldje!
 

DeletedUser80615

Guest
@Roald97 Mooie post idd.,

Persoonlijk ben ik al blij dat @Dpschut erin toch wat credit heeft gekregen want naar mijn opinie was hij een erg waardevolle bondgenoot ondanks dat zijn reputatie schijnbaar niet zo fantastisch was voordien... Helaas wilde hij niet op andere accounts spelen als co (had bijv. aanbod om mee op .chefdiepvries te spelen) omwille dat hij zich dan minder zou kunnen inzetten. :(

Betreffende je bedenkingen dat er een spion (mogelijks) was in Maai en dat AX/XII daar gebruik van hadden gemaakt, kan ik je enkel zeggen: "ik weet het eerlijk niet." Als er misbruik van informatie/een spion was, dan was deze enkel beperkt tot sommige individuen en nooit openlijk in de hele stam besproken.

Ach ja, jullie hoeven me hierin echt niet te geloven. Tot anders bewezen kies ik ervoor om mijn (ex-)stamgenoten/bondgenoten te geloven als ze zeggen dat ze daar geen misbruik van hadden gemaakt. Ikzelf heb niet het gevoel dat ik me moreel moet verantwoorden voor iets, buiten mss voor wat te weinig te hebben gedaan voor .chefdiepvries en mss wat teveel werk naar @JustInWebs te geven toen ik er alleen voor stond. In bijzonder had ik mss niet het account zo mogen opgeven toen de eigenaar letterlijk de dag nadien ik het account had opgegeven toch nog een co-speler bleek te hebben gevonden.... Er zijn veel excuses dat ik zou kunnen geven zoals 'het account was al in slechte staat' en 'de wereld was al een verloren zaak' maar dat zouden uiteraard maar excuses zijn. Ik heb het account laten vallen en met die verantwoordelijkheid zal ik helaas moeten leven.

Tenslotte wil ik iedereen wel bedanken voor de leerrijke ervaring. Ik zal niet zeggen dat ik een 'goede' speler nu ben (toch voor op accounts te hebben gespeeld die in de top 3 stonden). Maar ik heb wel veel bijgeleerd, dus bedankt aan iedereen voor me de kans te geven ervaring op te doen, en soms mij dingen bij te brengen dat ik eigenlijk echt al had moeten weten/kunnen. Of dat nu (deftig) pokécord in een discordkanaal installeren was of het effectief tw zaken waren xP
 
Reactiescore
344
Bedankt voor het kleine beetje respect dat getoond word voor mijn inzet.
De ban aansmeren was indd onnodig en heb het acc via AF chat ook nog mijn excuses daar voor aangeboden.
Waarom? Juist hun waren altijd toff en respectvol in het gesprek dat ze met mij aangingen.

daarnaast wil ik toch mee geven : dat we geen gebruik hebben gemaakt van een spion en er dus ook geen misbruik van gemaakt hebben. Dat er bepaalde cos wat loslippig waren over insite information is een feit. Zo konden we zo nu en dan wel wat gaan stoken met wat wetenschap ,zoals de aantal spelers dat er op bepaalde acc speelden.
Dat krijg je snel als mensen elkaar kennen van andere werelden!

Het deel : spelen op andere acc zit niet in het aard van het beestje, ik ken mezelf en had verzaakt zoals de inzet die ik gaf voor mijn eigen acc dus ook mijn naam.
Wel ben ik bewust dat ik hier misschien toch beter naar had moeten gaan kijken. Heb de aanbiedingen namelijk ook gehad voor de genoemde acc. Maar heb dit afgewezen.

Tot op een volgende wereld
 
Reactiescore
217
Mooi lijstje Roald en thnx voor de benoemingen. Het begint een terugkomend iets te worden dat ik in het begin van de wereld de stam vorm en jij het daarna overneemt.
 
Bovenaan