Einde wereld awards W68

Reactiescore
146
allemaal kutlijstjes...wat een onzin om hier aan te beginnen als je nog anderhalf jaar overwinnings punten moet collecten
 
Reactiescore
766
allemaal kutlijstjes...wat een onzin om hier aan te beginnen als je nog anderhalf jaar overwinnings punten moet collecten
Had jij maar wat beter gespeeld, kneus.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Dikke haat op eerste kerstdag, love it.

allemaal kutlijstjes...wat een onzin om hier aan te beginnen als je nog anderhalf jaar overwinnings punten moet collecten

Anderhalf jaar? Zelfs als we alles zouden moeten behalen zijn we eind augustus 'al' klaar.
Ik denk een stuk korter, we vragen tzt gewoon een halvering aan, die ze wel gaan verlenen aangezien Maai een hoge dominantie heeft en eind januari misschien wel aan 80% dominantie zit (alle mbs meegenomen).

1577354721949.png
 

DeletedUser77755

Guest
Inderdaad, er moet gewoon nog gewacht worden tenzij Maai tijdens het wachten split wat ik onwaarschijnlijk acht.
Dus zoals in de beginpost aangehaald is het een goed idee de lijstjes nu al te maken, aangezien er anders velen zijn die stoppen op deze wereld aangezien ze er toch niet meer spelen; en dan zouden de lijstjes eenzijdig door Maai gemaakt moeten worden wat ze behoorlijk saai zouden maken.
 
Reactiescore
7.918
allemaal kutlijstjes...wat een onzin om hier aan te beginnen als je nog anderhalf jaar overwinnings punten moet collecten

Je bent echt zo'n zielige speler, grote bek tegen maai, afgaan als een malle om erna weer en grote bek te hebben!!!, Zo fijn dat je keihard in bent gemaakt, noob!!!
 
Reactiescore
2.062
Beste speler van W68: Collationem
Collationem heeft alles kapot gemaakt wat op hun pad kwam. Ze speelde deze wereld op offensief en defensief gebied een heerlijke strijd. Enige minpunt voor Colla was dat het grote front wat ze zouden krijgen, uiteindelijk meeviel, buiten hun machten om. Leidinggevend aan de winnende stam, bracht hier nog extra pluspunt voor de verkiezing beste speler.
Beste stam van W68: Maai
Lijkt me geen twijfel over mogelijk, met kop en schouders de rang 1 stam. Voor de join van IDGAF waren ze kwalitatief ook al zwaar de beste.
De beste aanvaller van W68: Collationem + The Wolfpack
Zoals eerder gezegd heeft dit account alles vernietigd wat op zijn pad kwam. Het account The Wolfpack heeft het offensief ook goed gedaan en deelt deze vernoeming met Colla.
De beste verdediger van W68: Don pietro + TheWitch
Beide accounts hebben aardig wat massa's te voorduren gehad met een lastig front. Ze verdienen misschien beide de rang 1 ODD plek, alleen de laatste weken waren ze geen target meer. Beide accounts zijn voorderest zo goed als heel de wereld aangevallen.
Beste stam speler van w68: Thomas Shelby
Heerlijk om met dit account samen gespeeld te mogen hebben op wereld 68. Mijn account lag zo goed als heel de wereld onder vuur en Shelby heeft mij heel de wereld ondersteund en levend gehouden. Bleef snachts wakker wanneer ik massa kreeg, kreeg zelf incommings en bleef mij hard ondersteunen, heerlijke acties vanuit het account shelby.
Meest gezellige speler van w68: Shelby
Ik heb echt gelachen met de gasten van Shelby deze wereld, dus voor mij dit account.
Grootste VV slet van w68:Wolfpackie
Bedankt voor het helpen met VVen boys :)
Het grootste ego van W68: Wolfpack
Deze noobs hadden eengrote mond pff..
Beste leider van W68: Roald
Geen verdere uitleg nodig denk ik
Slechtste leider van W68: AX leiding
Meerdere clashes met de leiding van AX gehad, stelletje kleuters.
Mooiste speler naam van W68: Don pietro
Mooiste stam naam van W68: IDGAF
Beste P&P'er: Roald97
Slechtste P&P'er: Theo Walcott.
Favoriete forumposter: Roald97
Dikste wannabe op het W68 AF: Theo Walcott.
Dikste wannabe van W68(IG): TheWitch
Mooiste profiel foto spelers W68: TheWitch
Mooiste profiel foto stammen W68: Maai
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Thomas Shelby

Had vooraf niet verwacht dat jullie het zo goed zouden doen, echt een sleutel account voor het oude groepje IDGAF
Grootste stabber van W68: LZD dan denk ik ?
Mooiste actie van W68: Het internen van Coruscant, door mijn account. Dan moet je wel heel goed zijn als je Corus mag internen.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: De fusie van Vitare en AX
Slechtste verliezer van W68: Vind niet dat er echt slechte verliezers zijn...
Grootste blunder van W68: Meerdere malen vergeten van dodges, waarbij er een keer twee clears door één clear werden gesloopt.
Met wie wil je een volgende wereld draaien: Sharon
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Ik kan met iedereen overweg
Welke speler verdient het meeste respect: Mijn medespelers Sherwin, Christiaan en Sharon!
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
2.062
Gaat die zichzelf vernoemen als beste deffer lmao

Het account TheWitch heeft op defensief gebied gewoon goed gepresteerd op wereld68. Vanaf de startfase kreeg TheWitch elke week een massa vanuit AX/Vitare, iets wat anxiety bijvoorbeeld nooit had. Die lagen aan het einde erg zwaar onder vuur, maar kopte meer clears door groot aantal punten dmv latere stadium wereld. Voorderest wel goed gedeft, maar kortere periode.

Het account thewitch heeft uitermate goed gepresteerd als deffer op de wereld, wat ook geld voor don pietro en UM naar mijn mening. Thewitch heeft verder niet alleen maar met mij te maken, aangezien er een team van 4 man op speelt. Dus dan gaat me nominatie naar me Cos :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
301
<3 Love you too Bwitches! Ik kijk er naar uit om weer naast jullie te komen liggen, komende werelden!
 
Reactiescore
1.918
Hoezo gebeat? Dit vleesje zat meer op jou acc dan jijzelf tijdens de incs apenzak :oops:
 
Bovenaan