Einde wereld awards W68

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Zit een kern van waarheid in dat AX verbeter punten had en dit ontken ik ook niet maar de genoemde punten zijn niet verzonnen en hebben allemaal een kern van waarheid. Dit betekend niet dat maai 100% in de fout zit! Voor elk onderdeel hebben jullie vast een goed tegen argument waarom iets is gedaan en het wel door de beugel kan. Maar daar was mijn post niet voor bedoeld! Het is een post hoe vooral ik persoonlijk en ook sommige leden sommige acties van jullie hebben ondervonden en hoe ik graag de wereld anders had gezien. En als jullie vinden dat alle boven genoemde punten allemaal correct waren dan moet je gewoon daar mee doorgaan in andere werelden. Maar ik noem ze niet voor niets! Ik was jullie concurrent en ik kan natuurlijk als geen ander vertellen hoe jullie acties bij ons binnenvielen. Maar de acties die ik noem zijn wel echt de redenen waarom veel mensen nooit meer tribalwars willen spelen na zo'n wereld. Wereld 68 heeft er daadwerkelijk voor gezorgd dat veel goede spelers nooit meer terug komen naar tribalwars. Natuurlijk is dit niet alleen de schuld van maai maar de acties die ik noem zijn wel echt vaak doorslaggevend in het voorgoed dichtslaan van het boek tribalwars in mensen hun leven.

Ik was jullie tegenstander en ik heb verloren. Verliezen vindt ik niet erg en gezien jullie overmacht in ervaring en mankracht hield ik hier altijd al wel rekening mee. Neemt niets weg van jullie overwinning want dat is nog steeds een prestatie. Deze wereld had ik toch voor 1 maand geleden alles gegeven. Met een totaal van 1100 pp toen ik de wereld begon heb ik toch nog veel van mijn account kunnen maken (en nooit bijgekocht). Een edellimiet van 600+ en voor de langste tijd nr. 3 in verslagen tegenstanders als aanvaller hebben te staan kan je toch zien dat hard werk wel terug te vinden is. Met massa's waarin we 200+ clears binnen 50ms hadden getimed samen met mijn team. (een van de leukste dagen voordat de beschuldigingen binnenkwamen).
Allemaal dingen die tribalwars leuk maakten maar dit zijn zulke kleine momenten dat een bepaalde speelstyle het heel makkelijk kan verpesten voor anderen. Ik noem hieronder kort nogmaals waarom voor mij ook het tribalwars boek voorgoed word dichtgeslagen door bepaalde acties:

:actief omzuilen van regels die het beter voor elkaar moeten maken. (zowel cf als vv van rim spelers) Heb van meerdere maai spelers zwart op wit dat bepaalde cf dorpen echt smerig waren maar omdat het net mag met de regels werden ze toch maar gehouden. Waar zijn we dan mee bezig? Als we vannuit een moreel standpunt zien dat het eigenlijk niet kan moeten we het niet willen. Ik zeg het nog maals die regels stellen we op zodat we met plezier spelen met elkaar en het actief omzuilen van die regels is nog steeds het verpesten voor anderen!

:Het samen werken met stabbers. Overduidelijk is anxiety een stabber. Hij blijft jullie niet trouw en als hij je dit verteld heeft dat dit de reden is zou ik je graag persoonlijk nog wat berichten van anxiety doorsturen over de gesprekken. Hij is akkoord gegaan met de fusie. Heeft 100den dorpen van ons gekregen en heeft altijd gedaan of hij bij ons hoorde tot op de dag van joinen. (we wisten al weken dat we samen gingen). Ik heb screenshots waarin hij zegt dat hij onze leden van plan is kapot te edelen (terwijl hij dezelfde dag nog met mij prate over het samen werken in de stam). Gaetan heeft iedereen die zich vanaf dag 1 voor hem hebben ingezet verraden op een misselijkmakende manier. Laat je niet anders wijs maken want hij kan alles behalve verantwoordelijk nemen hiervoor ! Hij kan er omheen praten en zijn co's de schuld geven maar laat je niet bedriegen. Tomas s.j en wolfpack hebben ons ook gestabt en hebben de wereld gewonnen. Dit is door jullie erkent toen het gebeurde. Dit vind ik jammer maar is nog steeds niet vergelijkbaar met de manier waarop gaetan van anxiety zijn vrienden onder de bus heeft gegooid. vergis je je hierin alsjeblieft niet!

:zwart maken op af. Spion de discussie wil ik niet opnieuw aangaan want daarvoor heb ik de post niet gemaakt. Ga er nu eens vannuit van het senario dat het daadwerkelijk niet waar was en het toch zo de wereld is ingepompt. bg die verzonnen zijn gaan over 10 talle posts waarin gezegd word dat ax 7 bg's heeft. Als het moet kan ik gaan graven en verwijzen naar de posts maar liever niet haha want dat is tijd die ik ook in de andere dingen kan steken.

Tribalwars heeft natuurlijk nog veel meer problemen dan jullie acties maar ik highlight hoe jullie acties door mij zijn ontvangen om misschien een beetje aan te tonen wat voor gevolgen sommige acties hebben.

Casper

Je kunt iets zo ervaren, een ervaring is altijd selectief. Als iemand zegt dat ik een mooie trui aan heb kan ik dat als een compliment of als een belediging ervaren, aangezien het kan impliceren dat die persoon mij dik vind bijvoorbeeld. Het enige wat je kunt doen om een ervaring achteraf te relativeren is door bepaalde feiten erbij te pakken. Jij hebt bepaalde ervaringen, ik heb ze proberen te relativeren, echter ga jij gewoon niet in op ophelderingen. Je ervaring is altijd correct hoor, maar sommige ervaringen zijn gebaseerd op een misvatting. Die misvattingen heb ik proberen te beschrijven, maar het komt niet binnen zie ik aan je post. Wellicht eens aandachtiger lezen of toch open staan voor het feit dat je op sommige punten verkeerd ingelicht of bewust misleidt bent (zoals met de vv-kracht en aantallen actieve maaiers).

1) Idgaf en Maai houden een BG tot gehele wereld is weggewerkt
2) Daarna waren idgaf en maai tegen elkaar gaan strijden (als vrienden onder elkaar met de insteek/afspraak wanneer er nog 15 spelers over zijn een fusie gedaan zou worden en de wereldwinst dus verdeeld sowieso zou worden tussen idgaf/maai spelers waarbij er toch nog een "vriendelijke strijd" werd gevoerd tussen beiden partijen, waarbij er enkele accounts zouden afvallen en de echte winnaars ook het echt verdiend hadden voor de wereldwinst.

Ben het met je post eens hoor, dat het anders had mogen lopen. Wil wel even reageren op enkele zaken. Als je zou wachten met een oorlog tot de hele wereld is weggewerkt krijg je allemaal accounts op volstrekt kansloze posities. Colla's groeilijn komt boven idgafs groei te liggen, ons front zou ongeveer 3 continenten lang worden als we zouden wachten, naast het feit dat je dan talloze achterlijke jumps en dorpen ruilen zou krijgen. Als er een oorlog had moeten komen, moest het direct plaatsvinden, alleen al lijntechnisch. Daarbij is het uiterst demotiverend om eerst even 5 maanden de wereld op te edelen en dan nog een oorlog te voeren als 60% van je spelers allang passief en inactief is. Niet haalbaar dus.

Daarnaast heb ik nog nooit een wereld gezien waarbij mensen een ''vriendelijke strijd'' gaan voeren en daar actief energie is steken. Waarom zou je nog offensief initiatief nemen? Je stacked je eigen front over, laat wat stamgenoten wegbashen en eindigd toch in de winnende fusiestam - als men daar uberhaupt nog trek in zou hebben. Het zou een unicum zijn, wat ik de afgelopen 60 wereld nog nooit gezien heb. Dat zegt naar mijn inziens ontzettend veel over de haalbaarheid.

Nu is het gewoon letterlijk bijna een jaar wachten tot de wereld zal sluiten. EEN JAAR!!! Plichtmatig loggen wordt het nu voor iedereen, pff... Denk dat er nu ook wel meer spelers het jammer vinden dat er op deze wereld geen uitdaging meer te vinden is en dat de laatste weken alles totaal verandert is en natuurlijk helemaal met de gedachten nog bijna een jaar te gaan "spelen"

Dit is niet correct. Doorgaans doet het tw team de hoeveelheid te behalen belegeringspunten (ernstig) verlagen als er één partij is met hoge dominantie, daar zullen we tzt ook op aansturen. Ik mik eerder op een half jaar.
 
Reactiescore
470
Beste speler van W68:
Colla uiteraard, je kan er niet omheen dat dit account toch wel het beste is van 68 met de 6 toppers die er op spelen. Activiteit op dit account is zo goed dat er zelfs 2 man uit het team op verschillende andere accounts hebben gespeeld.
Beste stam van W68:
Maai. Geen uitleg bij nodig toch?
Beste stam speler van w68
Jeroen, een van de nachters van Maai. Die ons een paar keer goed heeft geholpen om de uurtjes die we zelf afwezig waren te snipen voor ons.
De beste aanvaller van W68:
Colla alweer, is er überhaupt een massa geweest waar ze geen spelers wisten te breken?
De beste verdediger van W68:
The Witch, 51m ODD en amper dorpen verloren. Weet niet of het overstacked stond maar ga er vanuit dat jullie de massa's van Vitare gewoon prima hebben gedeft.
Meest gezellige speler van w68:
Dit zijn er zoveel, er worden genoeg grappen/Gifjes verstuurd in de Maai chat en kan er meestal om lachen. (vooral als het gaat over mijn co Maksie snatsie)
Grootste VV slet van w68:
Jeroen
Het grootste ego van W68:
Bonaya maar wat is zijn ego toch heerlijk.
Beste leider van W68:
Roald, zorgden voor de juiste spelers op de juiste accounts. En het beleid was gewoon top.
Slechtste leider van W68:
Justin, kom op man hoe kan je een winnende hand weg gooien?
Mooiste speler naam van W68:
Moet nog komen : Don Pietro Savasnatso
Mooiste stam naam van W68:
Audaces Fortuna Juvat
Beste P&P'er:
Roald, mooie lange lappen tekst die goed weg lezen met top propaganda erin.
Slechtste P&P'er:
Barnix, je standpunten 10 keer herhalen met elke keer nog meer onzin ertussen is niet echt goede propaganda.
Favoriete forumposter:
Roald
Dikste wannabe op het W68 AF:
Aceshigh
Dikste wannabe van W68(IG):
Dpschut
Mooiste profiel foto spelers W68:
/
Mooiste profiel foto stammen W68:
/
Welke speler was voor jou de grootste verassing:

Moneysoldaat, is tijdens elke blitz die we op hem doen aanwezig en heeft prima timings laten zien tijdens de massas op ons.
Grootste stabber van W68:
Chefstabvries
Mooiste actie van W68:
Dpschut die is gaan runnen nu dat er geen stacks staan in 80% van zijn dorpen.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
De fusie van Vitare en AX. De fusie tussen AX en BG Vitare heeft ervoor gezorgd dat wij samen gingen werken met IDGAF, 2 weken erna is de wereld gespeeld.
Slechtste verliezer van W68:
Barnix, moet hij weer een hele post schrijven en mensen beschuldigen van alles en nog wat.
Grootste blunder van W68
ESFR die Maai leaved en snel weer terug komt.
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Zal met het huidige Maai nog wel eens een wereld willen spelen met wat meer tegenstand.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Dpschut/Chemistry
Welke speler verdient het meeste respect:
Maks, het pispaaltje van Maai. Er wordt ontzettend veel om hem gelachen in de skype chats, elke foute uitspraak die die doet wordt wel opgeslagen door Bona en nog 100 keer erna gestuurd. Toch blijft het een topper die alles doet voor de stam en het account Don pietro.
 
Reactiescore
344
Dpschut die is gaan runnen nu dat er geen stacks staan in 80% van zijn dorpen.

Weet waar je over praat, gangstertje.
Al wat vaker toegelicht, maar voor iemand die nogal wat vol van zich zelf is!
En alles geloofd wat bij hem in zijn hoofd naar voren komt. Vind ik het nog redelijk wat je uittypt.

Hoop dat ik hier ook iets mee kan winnen XD

Ps: zolang mijn naam maar vaak genoeg genoemd word heb ik toch iets goeds gedaan
 

Deleted User - 487776907

Guest
Beste speler van W68:
Collationem heeft met het team deze wereld in mijn ogen op meerdere gebieden ontzettend veel gepresteerd. Zowel op leidinggevend, aanvallend en verdedigend (zij het via draaien van VV's) gebied. Niet egoïstisch, maar meer dan terecht dat wij op deze plek verschijnen met zo'n veelzijdig account.

Beste stam van W68:
Maai
is de stam die met haar keuzes en strategieën vanaf het begin tot de eindstreep is gekomen. Nooit is er meer dan een deuk in een pakje boter geslagen en bijna nooit hebben we met de stam een gigantische tegenslag gehad. Voor mij een erg aangename stam en dus ook subjectief de meest logische keuze voor deze award.

Beste stam speler van w68:
Unexplainable Miracle en Eat Sleep Farm Repeat hebben beiden meermaals aangetoond niet vies te zijn van het sturen en doneren van fakes/clears/edels. Niet enkel dat, ook het draaien van VV's was voor deze spelers geen moeite. Nachtelijk en overdag, het kon allemaal.

De beste aanvaller van W68:
Dit is niet bestemd voor enkel één account, maar voor een groep spelers. Ik heb het dan ook over de gezamenlijke acties afkomstig vanuit de accounts Don Pablito, Eat Sleep Farm Repeat en Collationem. Wat was het plezant om met deze heren gecoördineerde acties uit te voeren. Die eerste actie op de stam 12 ging welliswaar wat stroef, maar vanuit dit punt hebben we enkel aan onze kunsten weten te werken. De volgende acties gingen dan ook stuk voor stuk zonder moeite. Het was een genoegen om met deze geoliede machine te mogen samenwerken

De beste verdediger van W68:
Don Pietro Savasnatso. Denk niet dat dit heel veel toelichting nodig heeft, maar zij hebben met succes meerdere massa's weten af te sluiten zonder in paniek te raken. Dat is voor mij een teken dat ze capabel genoeg zijn om deze award te bemachtigen.

Meest gezellige speler van w68:
Ik heb het ontzettend goed met mijn eigen team kunnen vinden. Eerste maal dat ik samen op één account zit met deze spelers en moet zeggen dit het voor mij het beste team is wat ik heb gekend. Na team PurrPurrfect dacht ik dat dit onmogelijk was, maar ze zijn toch geëvenaard. Verder was de gehele Skypechat van Maai (en alter IDGAF erbij) vanaf begin tot eind één groot feest. Lekker op elkaar haten, Maks die zichzelf per ongeluk (onbedoeld) homo verklaard, de Gif-wars, alles. Bedankt jongens, jullie waren mijn motivatie <3

Grootste VV slet van w68:
Ben van UM
en Jeroen van ESFR. Petje af voor het staande houden van meerdere accounts.

Het grootste ego van W68:
Single Malt. In het begin van W68 verkondigde ik mijzelf als goddelijk TW-speler. Deze wereld heeft mij dat enkel doen bewijzen en heeft mij dus op geen enkele manier op andere gedachten gebracht.

Beste leider van W68:
Lijkt me duidelijk he. @Roald97

Slechtste leider van W68:
@JustInWebs al jouw keuzes hebben geleid tot de winst van Maai. Hebben we zelf bijna niets voor hoeven doen, dus bedankt?

Mooiste speler naam van W68:
Anxiety Disorder

Mooiste stam naam van W68:
Audaces Fortuna Juvat

Beste P&P'er:

@Roald97

Slechtste P&P'er:
@Barnix Sorry. Ik houd er niet echt van om iemand op deze plek te zetten, maar die oogkleppen die je nog altijd op hebt als we het hebben over het vermoeden van een spion in Maai doen mij nog steeds zorgen maken. Verder konden @aceshigh en @Dpschut er ook aardig wat van (of juist niet dus..)

Favoriete forumposter:
/

Dikste wannabe op het W68 AF:
@killer bo kwam helemaal stoer doen dat hij de beste speler van zijn tijd was en dat hij in Vitare speelde. Nooit meer gezien (oh wacht dit was ik zelf, bende goedgelovige kutnoobs in Maai)

Dikste wannabe van W68(IG):
Act of Divinity
en Spijker. Alleen maar internen die jongens en verder niets kunnen.

Mooiste profiel foto spelers W68:
129672_large


Mooiste profiel foto stammen W68:
133366_large


Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Dpshit
heeft mij positief verrast. Zeker na al die onzin die hij op het AF uitkraamde, was ik erg verrast tegen hem te mogen offen toen hij VV draaide op Twisted Fate. Wist wel degelijk gebruik te maken van zijn troepen en bleek het spelletje wel onder de knie te hebben. Op zijn eigen account ook ontzettend lang volgehouden, ook al heeft men het idee dat dit voornamelijk door de deffwall van Spijker en co kwam.

Grootste stabber van W68:
Lazy Summer Days.
zoveel uitgehaald dat ik niet eens meer weet wat allemaal. Zat in ieder geval niet helemaal goed in z'n koppie volgens mij.

Mooiste actie van W68:
Het wegspelen van de stam Gras, daarna NoMercy, waarna Monymaker en Conservative volgde. Momenteel hard bezig met ChefDiepvries en zijn MB's, maar al die geslaagde acties vormen een hele mooie reeks van dominostenen in zijn geheel.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Het afdoen van Maai als BG door Vitare. Vanaf dit moment is het enkel bergafwaarts gegaan voor Vitare/GoPro en heeft dit geleid tot de winst van Maai en IDGAF.

Slechtste verliezer van W68:
/

Grootste blunder van W68
Gigantisch egocentrisch team hebben en met een torenhoge eigendunk door W68 walsen, maar het moment dat we incs krijgen er allemaal (toevallig) niet zijn. Tot twee keer toe.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Geen van allen. Ben jullie allemaal spuugzat.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Altijd leuk al die wannabe's. Van mij mogen ze nog eens langskomen voor een kopje koffie.

Welke speler verdient het meeste respect:
Dpshit voor het zo lang trekken aan een dood paard, zichzelf opofferen als muur en alsnog doorgaan. Dan verdien je ofwel respect, ofwel heb je geen leven.
 
Reactiescore
19
Beste speler van W68: CollationemEnorm veel kwaliteit op dat account, Een goede organisator, Offer en Deffer en draait nog graag een VVtje. Verdiende nominatie!

Beste stam van W68: Maai, Al van bij het begin van de wereld staken ze er met kop en schouders bovenuit, Tegenovergestelde van AX/ GoPro hadden zij geen Intern To Win beleid zoals Spijker93,Barnix & Double Dutch wel hadden.

Beste stam speler van w68: Thomas Shelby JR(Joren), Collationem(Bona,Roald), Stond direct klaar als men def vroeg, of Vvtje nodig had. Bekeek het ook direct strategisch.

De beste aanvaller van W68: The Wolfpack, Bij iedere massa heb ik ze toch aardig winst zien boeken op hun concurrent destijds: Vitare, Erna GoPro.

De beste verdediger van W68: Don Pietro Savastano, Heeft het goed gedaan tegen AX/XII + Vvtje die ze draaiden was ook bijna altijd foutloos.
Lekker gedaan Mats :p :p

Meest gezellige speler van w68: Shakedown8, Jasper!

Grootste VV slet van w68: Unexplainable Miracle, Thomas Shelby Jr. & The Wolfpack stonden vaak klaar.

Het grootste ego van W68: Die Maks van Don Pietro Savastano, Die kan er wel weg mee ja...

Beste leider van W68: Roald, Collationem, Zoals het hoort, niks op aan te merken!

Slechtste leider van W68: Justin van eerst Wife is life, Erna terug gekomen op Cabbie samen met Rick. Van een Chaotisch Leiding gesproken en zeer ongeorganiseerd. Steekt deze 2 met kop en schouders er boven uit.
+ Valar Morghulis aka Wouter, Die ging rennen als Leidinggevende...

Mooiste speler naam van W68:
Act Of Divinity / Unexplainable Miracle.

Mooiste stam naam van W68:
TIP, The Inglorious Pirates


Favoriete forumposter: Roald Collationem, Altijd een verzorgde uitleg, en meestal er boenk op.

Dikste wannabe op het W68 AF: Heer draggy/ Stijn Met zijn commentaar hier, moeide zich overal maar was een normaal stamlid. Had beter zijn mond gehouden en het niet verpest voor het account Heer Draggy!
- Casper Barnix, Kon het niet halen (IG) Dus probeerde hier leugens te strooien over spelers terwijl er bijna niks van terecht is. Zielig dit soort spelers. Maar dat kom je wel op iedere wereld tegen van die slechte verliezers.

Dikste wannabe van W68(IG):
Spijker93,& Double Dutch. Intern to win, continue dorpen veroveren zonder moeite te moeten doen.

Mooiste profiel foto spelers W68:
Knuppelvechter!

Welke speler was voor jou de grootste verassing: Dpschut, Heeft het front met Maai langer volgehouden dan ik dacht. & Plaaimout, Heeft ook aardig mooi gedeft daar!

Grootste stabber van W68: Die speler die het leven Zuur maakte van Zuur, Last Summer Days!
& Belgium Tempelier, in het begin van deze wereld(Belg. Temp had 6dorpjes dan) & (iedere speler van zijn stam had +- 2dorpen) vroeg deze speler OS aan zijn stamgenoten, toen het meer dan 10minuten onderweg was besloot hij om zijn treinen te gooien op zijn stamgenoten, was toch zeker niet netjes van hem.

Mooiste actie van W68: Het Deffen van Don Pietro Savastano, Unexplainable Miracle & Anxiety Disorder, die toch wel rake klappen kragen, Daarnaast het mooie Offensief van Don Pablito, Collationem & Act Of Divinity op Chef Diepvries. die erna lekker ging renne..

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: De Fusie tussen Maai & IDGAF!

Slechtste verliezer van W68:
Casper van Barnix, hij is bereid om nog altijd de wereld te verzieken D.M.V leugens te verspreiden. Triest figuur.
& Valar Morghulis toen hij haatbrieven ging sturen op Skype lol

Grootste blunder van W68
GoPro die massa deed op Anxiety Disorder zonder al teveel succes, belabberde timings & het niet opvolgen van de clears, gewoon blind gooien en we zien wel, was de mentualiteit.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
-Jasper (Shakedown8) -Joren (Thomas Shelby Jr) - Mats ( Don Pietro Savastano) & Zoverder...

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Double Dutch.

Welke speler verdient het meeste respect:
Jelle. & Tim
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75588

Guest
Thanks @ Max ( alternativity ): zie je ook graag ! Zou je 10 op 10 geven , ware het niet dat je eindigt met een kemel van een dt-fout, en je weet hoe gevoelig ik daaraan ben . Daarom een 6 op 10 ( dat weegt nogal door :) )

Aangepast, krijg ik nu wel een 10? :rolleyes2:
 

DeletedUser80398

Guest
Mooiste actie van W68: Het Deffen van Don Pietro Savastano, Unexplainable Miracle & Anxiety Disorder, die toch wel rake klappen kragen, Daarnaast het mooie Offensief van Don Pablito, Collationem & Act Of Divinity op Chef Diepvries. die erna lekker ging renne..

Over het offensief ben ik het zeker mee eens, goed georganiseerd en mooi opgezet. Runnen was alleen niet het geval. Het account was al weken daarvoor inactief en meeste spelers waren al gestopt op deze wereld. Offensief zorgde er vervolgens voor dat het duidelijk werd.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319
@Kyuka is een beter voorbeeld though :p
 
Reactiescore
19
Beetje op BLOCK OK zetten kan iedereen met een overmacht aan deff :)
Hmm BLOCK OK hebben we dus duidelijk niet tijdens die grote waves (+- 6dagen lang) gedaan, we hadden 0 stacks, wanneer het niet echt meer nodig was kwam er plots veel def vrij en toen begon er stacks te komen. mochten we op voorhand stacks hebben gehad hadden we ipv -14 dorpen geen enkel verloren. Dus beetje meer respect mag wel.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
welk acc is pottersony uberhaupt?
 
Reactiescore
2.303
Beste speler van W68:
Collationem heeft met het team deze wereld in mijn ogen op meerdere gebieden ontzettend veel gepresteerd. Zowel op leidinggevend, aanvallend en verdedigend (zij het via draaien van VV's) gebied. Niet egoïstisch, maar meer dan terecht dat wij op deze plek verschijnen met zo'n veelzijdig account.

Beste stam van W68:
Maai
is de stam die met haar keuzes en strategieën vanaf het begin tot de eindstreep is gekomen. Nooit is er meer dan een deuk in een pakje boter geslagen en bijna nooit hebben we met de stam een gigantische tegenslag gehad. Voor mij een erg aangename stam en dus ook subjectief de meest logische keuze voor deze award.

Beste stam speler van w68:
Unexplainable Miracle en Eat Sleep Farm Repeat hebben beiden meermaals aangetoond niet vies te zijn van het sturen en doneren van fakes/clears/edels. Niet enkel dat, ook het draaien van VV's was voor deze spelers geen moeite. Nachtelijk en overdag, het kon allemaal.

De beste aanvaller van W68:
Dit is niet bestemd voor enkel één account, maar voor een groep spelers. Ik heb het dan ook over de gezamenlijke acties afkomstig vanuit de accounts Don Pablito, Eat Sleep Farm Repeat en Collationem. Wat was het plezant om met deze heren gecoördineerde acties uit te voeren. Die eerste actie op de stam 12 ging welliswaar wat stroef, maar vanuit dit punt hebben we enkel aan onze kunsten weten te werken. De volgende acties gingen dan ook stuk voor stuk zonder moeite. Het was een genoegen om met deze geoliede machine te mogen samenwerken

De beste verdediger van W68:
Don Pietro Savasnatso. Denk niet dat dit heel veel toelichting nodig heeft, maar zij hebben met succes meerdere massa's weten af te sluiten zonder in paniek te raken. Dat is voor mij een teken dat ze capabel genoeg zijn om deze award te bemachtigen.

Meest gezellige speler van w68:
Ik heb het ontzettend goed met mijn eigen team kunnen vinden. Eerste maal dat ik samen op één account zit met deze spelers en moet zeggen dit het voor mij het beste team is wat ik heb gekend. Na team PurrPurrfect dacht ik dat dit onmogelijk was, maar ze zijn toch geëvenaard. Verder was de gehele Skypechat van Maai (en alter IDGAF erbij) vanaf begin tot eind één groot feest. Lekker op elkaar haten, Maks die zichzelf per ongeluk (onbedoeld) homo verklaard, de Gif-wars, alles. Bedankt jongens, jullie waren mijn motivatie <3

Grootste VV slet van w68:
Ben van UM
en Jeroen van ESFR. Petje af voor het staande houden van meerdere accounts.

Het grootste ego van W68:
Single Malt. In het begin van W68 verkondigde ik mijzelf als goddelijk TW-speler. Deze wereld heeft mij dat enkel doen bewijzen en heeft mij dus op geen enkele manier op andere gedachten gebracht.

Beste leider van W68:
Lijkt me duidelijk he. @Roald97

Slechtste leider van W68:
@JustInWebs al jouw keuzes hebben geleid tot de winst van Maai. Hebben we zelf bijna niets voor hoeven doen, dus bedankt?

Mooiste speler naam van W68:
Anxiety Disorder

Mooiste stam naam van W68:
Audaces Fortuna Juvat

Beste P&P'er:

@Roald97

Slechtste P&P'er:
@Barnix Sorry. Ik houd er niet echt van om iemand op deze plek te zetten, maar die oogkleppen die je nog altijd op hebt als we het hebben over het vermoeden van een spion in Maai doen mij nog steeds zorgen maken. Verder konden @aceshigh en @Dpschut er ook aardig wat van (of juist niet dus..)

Favoriete forumposter:
/

Dikste wannabe op het W68 AF:
@killer bo kwam helemaal stoer doen dat hij de beste speler van zijn tijd was en dat hij in Vitare speelde. Nooit meer gezien (oh wacht dit was ik zelf, bende goedgelovige kutnoobs in Maai)

Dikste wannabe van W68(IG):
Act of Divinity
en Spijker. Alleen maar internen die jongens en verder niets kunnen.

Mooiste profiel foto spelers W68:
129672_large


Mooiste profiel foto stammen W68:
133366_large


Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Dpshit
heeft mij positief verrast. Zeker na al die onzin die hij op het AF uitkraamde, was ik erg verrast tegen hem te mogen offen toen hij VV draaide op Twisted Fate. Wist wel degelijk gebruik te maken van zijn troepen en bleek het spelletje wel onder de knie te hebben. Op zijn eigen account ook ontzettend lang volgehouden, ook al heeft men het idee dat dit voornamelijk door de deffwall van Spijker en co kwam.

Grootste stabber van W68:
Lazy Summer Days.
zoveel uitgehaald dat ik niet eens meer weet wat allemaal. Zat in ieder geval niet helemaal goed in z'n koppie volgens mij.

Mooiste actie van W68:
Het wegspelen van de stam Gras, daarna NoMercy, waarna Monymaker en Conservative volgde. Momenteel hard bezig met ChefDiepvries en zijn MB's, maar al die geslaagde acties vormen een hele mooie reeks van dominostenen in zijn geheel.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Het afdoen van Maai als BG door Vitare. Vanaf dit moment is het enkel bergafwaarts gegaan voor Vitare/GoPro en heeft dit geleid tot de winst van Maai en IDGAF.

Slechtste verliezer van W68:
/

Grootste blunder van W68
Gigantisch egocentrisch team hebben en met een torenhoge eigendunk door W68 walsen, maar het moment dat we incs krijgen er allemaal (toevallig) niet zijn. Tot twee keer toe.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Geen van allen. Ben jullie allemaal spuugzat.

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Altijd leuk al die wannabe's. Van mij mogen ze nog eens langskomen voor een kopje koffie.

Welke speler verdient het meeste respect:
Dpshit voor het zo lang trekken aan een dood paard, zichzelf opofferen als muur en alsnog doorgaan. Dan verdien je ofwel respect, ofwel heb je geen leven.
Ik word nergens individueel vermeld?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Slechtste verliezer heeft nog een plekje over. Aan de hand van je reactie pas je daar wel tussen ja.
 
Reactiescore
2.303
Slechtste verliezer heeft nog een plekje over. Aan de hand van je reactie pas je daar wel tussen ja.
Het enige wie hier de verliezer is is momenteel jij.
Een echte vriendschap ben je hier aan het verliezen Knul.
 
Bovenaan