Einde wereld awards W68

DeletedUser81357

Guest
Beste Casper,

Leuk bericht. Ik wil wel eens open kaart spelen en een kijkje geven in het succes van maai en hoe dat als leider bewerkstelligd is.

De grote conclusie die ik trek is dat de propaganda nog vééél effectiever is geweest dan jij hier beschrijft. Je spreekt over 50+ spelers, terwijl het om 20 actieve spelers ging. Je hebt het over tientallen Maai spelers die vv in de rim draaien; dit is welgeteld 2-3 keer gebeurd en twee van de drie keer begon met mij waarna ik de vv doorging. Tijdspanne van alle vv gedaan voor InS in de periode dat het plaatsvond (ongeveer 10 dagen) zou komen op zo een 30 uur in totaal dat er een 'buitenlandse' vv bij Maai heeft gestaan. Je hoeveelheid vv-kracht en spelers overdrijven is een van de simpelste vormen van propaganda. Ja, Maai had meer vv-kracht dan AX of Vitare, echter kwam al die vv-kracht uit de handen van maximaal 10 spelers, waaronder twee nachters.

Verder zijn de spionverdenkingen geen lariekoek, tot op de dag van vandaag ben ik / en vele met mij, overtuigd van het feit dat er een lek of spion is geweest. AX heeft het alleen continu zitten interpreteren als een directe beschuldiging. Terwijl Maai het verkocht heeft als een mogelijk lek (en dit in veelvoud benadrukte) de enige beschuldiging rondom het spion verhaal is de beschuldiging dat XII en mogelijk AX ook daar graag gebruik van maakte. Maargoed, goed om te lezen dat jullie daar impact van hebben gevoeld, na het spion verhaal zijn er geen verdachte situaties meer gezien en dat is ook eigenlijk waar ik op hoopte.

Je stabverhaal over anxiety is gewoon onzin. Vitare en AX hebben juist Anxiety en North gestabbed door met een ''unanieme uitslag- me reet'' ervoor te kiezen om bondgenoot Maai te dumpen en direct over te gaan op een ondoordachte domme fusie met AX. Is het dan een stab dat Anxiety en The North ervoor kiezen om loyaal te blijven aan kamp Maai? Het is dus absoluut niet het belonen van een stabber maar het belonen van iemand die in tegenstelling tot alle anderen - wel loyaal is. Als je hele voetbal team de sloot in springt, maar de keeper blijft aan wal, is hij dan ook direct een stabber? Ze kozen ervoor om niet mee te gaan in jullie plan, dat maakt ze alles behalve een stabber.

Dan noem je nog iets over het omzeilen van cf regels. Dit deel ik ook niet. Kijk, je stelt regels op omdat je erin gelooft, om de grenzen af te bakenen en als het dan ook nog eens stuurt naar fair play dan is dat fijn. Maar fair play is niet perse de hoofdzaak, de hoofdzaak blijft toch echt het beschermen van jezelf tegen potentiële narigheid zoals katapulten en cf's. Maai is de grens nooit overgegaan, maar ik kan je wel volgen dat Maai op het randje heeft gedanst wat regels betreft. Maargoed, naar mijn idee is dat niet erg. De belastingsdienst heeft ook regels, deze respecteer ik altijd, maar als ik door een trucje toch op een legitieme manier geld kan terugkrijgen, dan doe ik dat. Als er een bord langs de snelweg staat met 100 erop, dan rijden mensen (althans ikzelf) ook 104 aangezien ik weet dat de correctie van een flitser 4 km/h is. Mensen zoeken altijd de grenzen op. Als het dansen op de grens voor jouw partij niet acceptabel is, dan had je de regels moeten aanscherpen of anders moeten opstellen, zo simpel is dat. Niet perse relevant voor de afspraken omtrent clusterfucken maar toch: als men een afspraak (met mij bv) maakt, maakt niet uit waarover, moet je altijd heel goed opletten met wat er precies afgesproken en belooft is. Als je zelf regels gaat opstellen bouw je altijd passages in die wel eenduidig zijn maar niet perse tekstueel gemakkelijk te vinden. Verder roep je wat over het niet willen afgeven van eerlijk maar immoreel verkregen cf's (een mening die ik niet helemaal deel), echter noem je er niet bij dat Chemistry jullie bondgenoot exact hetzelfde doet.

Kun je nog even noemen welke bondgenoot Maai zou hebben verzonnen? Dat komt mij nogal uit de lucht vallen.

Ik deel je mening trouwens ook niet dat Maai de wereld sowieso zou hebben gewonnen, zeer zeker niet eigenlijk. Het winnen door Maai is niet zozeer omdat Maai super goed was, maar doordat de rest het gewoon niet zo best heeft gedaan en bovenal; gebrek aan sturing.

AX voerde vanaf dag 1 al een waardeloos beleid. Hard maar waar; jullie hadden direct die InS stam gewoon dood moeten rekruteren zodat alle focus op de core kon. AX had nooit spelers uit toenmalig Snow moeten rekruteren op een locatie omringd door spelers uit andere partijen, dat was nooit een succes geworden. Verder kan het voor AX niet motiverend zijn geweest om constant maar domme bondgenootschappen met XII en Last aan te houden. Had Dpschut gewoon geinternd en op een ander account gezet en chemistry rekruteren en daar het front van verdelen. Hoe Diepvries zichzelf op zo een kansloze positie met een rechthoekig cluster (letterlijk op het midden van de wereld) heeft gekregen is mij ook een vraag en getuigt van gebrek aan beleid.

Vitare deed er goed aan om het bondgenootschap met Maai te rekruteren, Maai had waarschijnlijk op een later moment het bondgenootschap anders opgezegd. Echter was het moment waarop Vitare dat deed gewoon ronduit dom, als ze met AX samen wilde hadden ze dat moeten doen op het moment dat IDGAF verslagen was en op delete stond. Nog beter was geweest als ze AX hadden gelaten voor wat het was (behalve anxiety dan) en juist het gebroken IDGAF hadden opgevangen; hadden ze Wolfpack, Shelby, Mind, Witch kunnen rekruteren. Dat was een partij die strijd had kunnen leveren tegen Maai. Ondertussen had AX, dat altijd al een hekel had aan Maai juist de voornaamste bondgenoot kunnen worden. Gegarandeerd dat Maai was gebroken onder de druk van huidig/versterkt AX in combinatie met Vitare dat aangevuld was door de meest bewezen IDGAF'ers.

Maargoed, wellicht wat arrogant om te stellen, maar ik monitor altijd wat de grootste bedreigingen voor mijn account en stam zijn. Het hierboven beschreven AX scenario hadden we waarschijnlijk gewoon kunnen tackelen. Maai stond veel beter aangeschreven en elke Last speler zou een definitieve plek in Maai verkiezen boven een plek in AX. Jullie XII rekruteren, dan doen wij Last. Het scneario van Vitare was een stuk gevaarlijker geweest. Onze kansen wat betreft rekruteren waren minimaal geweest, maar ook in dat geval had ik nog enkele troeven achter de hand gehad die invloedrijk waren. Troeven die je liever niet trekt, maar wel mogelijk zijn. Wat ik al zei; gebrek aan sturing is het probleem geweest in AX. Bij Vitare het gebrek aan visie en het democratische systeem waarbij leden met weinig inzicht/kennis/langetermijndenken/egoisme de dienst uitmaken. Democratie is prima, maar probeer het te zien als raadgevend.

Soms moet je er bepaalde keuzes doorheen rammen.. Om zoiets voor elkaar te krijgen maak je als leider gebruik van een goed onderhouden netwerk. Dit kun je doen door sterk te socializen met allerlei spelers. Echter is het effectiever om regelmatig vrienden van vorige werelden, waarvan je weet dat ze vaak hetzelfde denken als jij (waarschijnlijk de reden waarom het vrienden zijn geworden), te plaatsen op stamaccounts. Zodoende kun je gewoon een long-term-bewind voeren waarbij de meerderheid van de stam/accounts jouw visie/mening vaak delen. Recent voorbeeld; Niet elk Maai account was voorstander van de fusie met IDGAF. Mijn team en ik wel, premade-partner en leidings-wederhelft Act of Divinity ook. ESFR, Don pablito, UM, Pietro en Knuppel worden bemand door vrienden van het leidingsteam en enkelen die vrienden zijn geworden. Op Noordter, Non-agreed en Shakedown speelde geen spelers die al bevriend waren met andere Maaiers / leiding voordat ze Maai joinden en daar heb je dan ook precies de drie accounts die niet voor hebben gestemd. Dat geeft verder niet, maar puur door het draagvlak wat je verkrijgt door het netwerken kun je überhaupt een lange termijn visie realiseren. Ja, je hebt als beleidsmaker erg veel invloed op het verloop van de wereld (tevens de enige reden dat ik dit spel speel, anders was ik wel beroepsfarmer of standin-deffer geworden) maar de groep spelers die jou steunt zijn eindverantwoordelijk voor de eventuele wereldwinst.

Zit een kern van waarheid in dat AX verbeter punten had en dit ontken ik ook niet maar de genoemde punten zijn niet verzonnen en hebben allemaal een kern van waarheid. Dit betekend niet dat maai 100% in de fout zit! Voor elk onderdeel hebben jullie vast een goed tegen argument waarom iets is gedaan en het wel door de beugel kan. Maar daar was mijn post niet voor bedoeld! Het is een post hoe vooral ik persoonlijk en ook sommige leden sommige acties van jullie hebben ondervonden en hoe ik graag de wereld anders had gezien. En als jullie vinden dat alle boven genoemde punten allemaal correct waren dan moet je gewoon daar mee doorgaan in andere werelden. Maar ik noem ze niet voor niets! Ik was jullie concurrent en ik kan natuurlijk als geen ander vertellen hoe jullie acties bij ons binnenvielen. Maar de acties die ik noem zijn wel echt de redenen waarom veel mensen nooit meer tribalwars willen spelen na zo'n wereld. Wereld 68 heeft er daadwerkelijk voor gezorgd dat veel goede spelers nooit meer terug komen naar tribalwars. Natuurlijk is dit niet alleen de schuld van maai maar de acties die ik noem zijn wel echt vaak doorslaggevend in het voorgoed dichtslaan van het boek tribalwars in mensen hun leven.

Ik was jullie tegenstander en ik heb verloren. Verliezen vindt ik niet erg en gezien jullie overmacht in ervaring en mankracht hield ik hier altijd al wel rekening mee. Neemt niets weg van jullie overwinning want dat is nog steeds een prestatie. Deze wereld had ik toch voor 1 maand geleden alles gegeven. Met een totaal van 1100 pp toen ik de wereld begon heb ik toch nog veel van mijn account kunnen maken (en nooit bijgekocht). Een edellimiet van 600+ en voor de langste tijd nr. 3 in verslagen tegenstanders als aanvaller hebben te staan kan je toch zien dat hard werk wel terug te vinden is. Met massa's waarin we 200+ clears binnen 50ms hadden getimed samen met mijn team. (een van de leukste dagen voordat de beschuldigingen binnenkwamen).
Allemaal dingen die tribalwars leuk maakten maar dit zijn zulke kleine momenten dat een bepaalde speelstyle het heel makkelijk kan verpesten voor anderen. Ik noem hieronder kort nogmaals waarom voor mij ook het tribalwars boek voorgoed word dichtgeslagen door bepaalde acties:

:actief omzuilen van regels die het beter voor elkaar moeten maken. (zowel cf als vv van rim spelers) Heb van meerdere maai spelers zwart op wit dat bepaalde cf dorpen echt smerig waren maar omdat het net mag met de regels werden ze toch maar gehouden. Waar zijn we dan mee bezig? Als we vannuit een moreel standpunt zien dat het eigenlijk niet kan moeten we het niet willen. Ik zeg het nog maals die regels stellen we op zodat we met plezier spelen met elkaar en het actief omzuilen van die regels is nog steeds het verpesten voor anderen!

:Het samen werken met stabbers. Overduidelijk is anxiety een stabber. Hij blijft jullie niet trouw en als hij je dit verteld heeft dat dit de reden is zou ik je graag persoonlijk nog wat berichten van anxiety doorsturen over de gesprekken. Hij is akkoord gegaan met de fusie. Heeft 100den dorpen van ons gekregen en heeft altijd gedaan of hij bij ons hoorde tot op de dag van joinen. (we wisten al weken dat we samen gingen). Ik heb screenshots waarin hij zegt dat hij onze leden van plan is kapot te edelen (terwijl hij dezelfde dag nog met mij prate over het samen werken in de stam). Gaetan heeft iedereen die zich vanaf dag 1 voor hem hebben ingezet verraden op een misselijkmakende manier. Laat je niet anders wijs maken want hij kan alles behalve verantwoordelijk nemen hiervoor ! Hij kan er omheen praten en zijn co's de schuld geven maar laat je niet bedriegen. Tomas s.j en wolfpack hebben ons ook gestabt en hebben de wereld gewonnen. Dit is door jullie erkent toen het gebeurde. Dit vind ik jammer maar is nog steeds niet vergelijkbaar met de manier waarop gaetan van anxiety zijn vrienden onder de bus heeft gegooid. vergis je je hierin alsjeblieft niet!

:zwart maken op af. Spion de discussie wil ik niet opnieuw aangaan want daarvoor heb ik de post niet gemaakt. Ga er nu eens vannuit van het senario dat het daadwerkelijk niet waar was en het toch zo de wereld is ingepompt. bg die verzonnen zijn gaan over 10 talle posts waarin gezegd word dat ax 7 bg's heeft. Als het moet kan ik gaan graven en verwijzen naar de posts maar liever niet haha want dat is tijd die ik ook in de andere dingen kan steken.

Tribalwars heeft natuurlijk nog veel meer problemen dan jullie acties maar ik highlight hoe jullie acties door mij zijn ontvangen om misschien een beetje aan te tonen wat voor gevolgen sommige acties hebben.

Casper
 

DeletedUser75588

Guest
Ik post normaliter niet zo veel op het forum, maar vooruit, nu toch maar een keer.

Beste speler van W68:
Shakedown8 en zijn MB's/medespelers, ik kies bewust voor shakedown omdat dat de enige speler is waar we een 'deftig' gevecht tegen hebben mogen voeren. Naast dat hij en zijn MB's actief en goede massa's sturen ook vriendelijke gozers (Na wat opstart problemen.. ;))

Beste stam van W68:
Maai, kwalitatief goede spelers en ik vind persoonlijk dat je weinig gezeik hoort van ze. (Met hier en daar een sneer naar anderen weggelaten, maar wie doet dat niet..)

Beste stam speler van w68:
Justlove, in tijden van nood is dit een van de weinige spelers geweest die actief def heeft gestuurd en is blijven sturen. Natuurlijk zijn er ook wat anderen bij maar de spelers van JustLove krijgen mijn oneindige liefde hiervoor! (Waren meer spelers uit Vitare maar zo geweest..)

De beste aanvaller van W68:
Shakedown8 en MB's, wederom shake, ben toch wel een beetje impressed geraakt. ^^

De beste verdediger van W68:
Anxiety Disorder, wordt half genaaid door oud-stamleden en weet toch rete goed te verdedigen.

Meest gezellige speler van w68:
Tim van Plaaimout <3

Grootste VV slet van w68:
X

Het grootste ego van W68:
Justin (Account Cabbie, nu gestopt), dacht het altijd beter te weten.. Begrijp me niet verkeerd, vriendelijke kerel en wilt het beste. Maar heeft eigenlijk het tactisch inzicht van een stoeptegel en toch denkt hij altijd gelijk te hebben. Ergste daaraan is dat hij altijd mensen meekrijgt.

Beste leider van W68:
Collationem.

Slechtste leider van W68:
Van Vitare, kan niet eens z'n naam herinneren en heb in de zusterstam gezeten.. Oeps

Mooiste speler naam van W68:
Act of Divinity, rolt lekker over de tong en klinkt ook nog eens 'Schitter Magisch'.

Mooiste stam naam van W68:
Vitare, vond het toch wel een toffe naam.

Beste P&P'er:
X

Slechtste P&P'er:
X

Favoriete forumposter:
Roald, lang om te lezen altijd maar toch interessant (Over het algemeen)

Dikste wannabe op het W68 AF:
X

Dikste wannabe van W68(IG):
X

Mooiste profiel foto spelers W68:
X

Mooiste profiel foto stammen W68:
X

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
X

Grootste stabber van W68:
Vitare, GoPro

Mooiste actie van W68:
Alle aanvallen vanuit Collationem, ESFR en Shakedown, hebben met een paar keer goed timen een aantal account de grond in geboord, toch knap en hulde voor de dedication.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Uit elkaar vallen GoPro en fusie tussen IDGAF en Maai

Slechtste verliezer van W68:
X

Grootste blunder van W68:
Vitare uit elkaar laten vallen en overgaan op GoPro, de banden met ons account zijn toen flink verslechterd, erg jammer.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Tim, de hoofdeigenaar van Plaaimout en daar speel ik nu sowieso mee. De gasten van Justlove, Shakedown en Collationem (Als stamleider!)

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Geen échte haat tegen spelers ofzo, maar met sommigen speel ik liever niet samen, die hebben wel laten zien dat ze niet weten wat loyaliteit en stamgevoel is.

Welke speler verdient het meeste respect:
Iedereen verdient evenveel respect! (Even moraalridderen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
470
Ik post normaliter niet zo veel op het forum, maar vooruit, nu toch maar een keer.

Beste speler van W68:
Shakedown8 en zijn MB's/medespelers, ik kies bewust voor shakedown omdat dat de enige speler is waar we een 'deftig' gevecht tegen hebben mogen voeren. Naast dat hij en zijn MB's actief en goede massa's sturen ook vriendelijke gozers (Na wat opstart problemen.. ;))

Beste stam van W68:
Maai, kwalitatief goede spelers en ik vind persoonlijk dat je weinig gezeik hoort van ze. (Met hier en daar een sneer naar anderen weggelaten, maar wie doet dat niet..)

Beste stam speler van w68:
Justlove, in tijden van nood is dit een van de weinige spelers geweest die actief def heeft gestuurd en is blijven sturen. Natuurlijk zijn er ook wat anderen bij maar de spelers van JustLove krijgen mijn oneindige liefde hiervoor! (Waren meer spelers uit Vitare maar zo geweest..)

De beste aanvaller van W68:
Shakedown8 en MB's, wederom shake, ben toch wel een beetje impressed geraakt. ^^

De beste verdediger van W68:
Anxiety Disorder, wordt half genaaid door oud-stamleden en weet toch rete goed te verdedigen.

Meest gezellige speler van w68:
Tim van Plaaimout <3

Grootste VV slet van w68:
X

Het grootste ego van W68:
Justin (Account Cabbie, nu gestopt), dacht het altijd beter te weten.. Begrijp me niet verkeerd, vriendelijke kerel en wilt het beste. Maar heeft eigenlijk het tactisch inzicht van een stoeptegel en toch denkt hij altijd gelijk te hebben. Ergste daaraan is dat hij altijd mensen meekrijgt.

Beste leider van W68:
Collationem.

Slechtste leider van W68:
Van Vitare, kan niet eens z'n naam herinneren en heb in de zusterstam gezeten.. Oeps

Mooiste speler naam van W68:
Act of Divinity, rolt lekker over de tong en klinkt ook nog eens 'Schitter Magisch'.

Mooiste stam naam van W68:
Vitare, vond het toch wel een toffe naam.

Beste P&P'er:
X

Slechtste P&P'er:
X

Favoriete forumposter:
Roald, lang om te lezen altijd maar toch interessant (Over het algemeen)

Dikste wannabe op het W68 AF:
X

Dikste wannabe van W68(IG):
X

Mooiste profiel foto spelers W68:
X

Mooiste profiel foto stammen W68:
X

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
X

Grootste stabber van W68:
Vitare, GoPro

Mooiste actie van W68:
Alle aanvallen vanuit Collationem, ESFR en Shakedown, hebben met een paar keer goed timen een aantal account de grond in geboord, toch knap en hulde voor de dedication.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Uit elkaar vallen GoPro en fusie tussen IDGAF en Maai

Slechtste verliezer van W68:
X

Grootste blunder van W68:
Vitare uit elkaar laten vallen en overgaan op GoPro, de banden met ons account zijn toen flink verslechterd, erg jammer.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Tim, de hoofdeigenaar van Plaaimout en daar speel ik nu sowieso mee. De gasten van Justlove, Shakedown en Collationem (Als stamleider!)

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Geen échte haat tegen spelers ofzo, maar met sommigen speel ik liever niet samen, die hebben wel laten zien dat ze niet weten wat loyaliteit en stamgevoel is.

Welke speler verdient het meeste respect:
Iedereen verdiend evenveel respect! (Even moraalridderen)

Leuk om een lijstje te zien vanuit de Vitare kant!
 
Reactiescore
183
Hahah die don pablito, maai heeft het gewoon verdiend hoor’
. Maar please jij het echt niet veel woorden die tot zijn recht komen in welke positie ook.
500 euro per maand aan pp pompen
Nog geen enkele aanval zelf getimed kunnen laten aan komen.
En laten we het over de rest maar niet hebben.
Je mag je cos en vvers bedanken voor deze wereldwinst . Want zelf kom je volgens mij van alles te kort, en vermoed dat dat ooit begonnen is met zuurstof


Ja Rick, NOOB <3
 
Reactiescore
99
Hahah die don pablito, maai heeft het gewoon verdiend hoor’
. Maar please jij het echt niet veel woorden die tot zijn recht komen in welke positie ook.
500 euro per maand aan pp pompen
Nog geen enkele aanval zelf getimed kunnen laten aan komen.
En laten we het over de rest maar niet hebben.
Je mag je cos en vvers bedanken voor deze wereldwinst . Want zelf kom je volgens mij van alles te kort, en vermoed dat dat ooit begonnen is met zuurstof
Iemand beetje salty?
Rickert is laatste tijd idd minder actief geweest maar heeft wel enorm veel voor don pablito gedaan.. hij heeft het in ieder geval beter als jou gedaan niet? Je hebt steeds enorm veel deff gekregen nu had je ineens geen stacks meer en verlies je binnen een week al je dorpen.
En ja rickert koopt echt teveel pp is niet normaal meer
 
Reactiescore
344
Haha ik heb in het begin zonder predeff gespeeld en op het moment dat de overmacht daar was. Inderdaad kreeg ik pre-stacks ( gelukkig ). Ook op twisted en op andere accounts heb ik nog aardig wat energie gestoken: dus als je iets zegt en denkt iemand neer te halen doe het wel juist ;).
En nee ben zeker niet salty hoor :p alles behalve zoals eerder gezegd aan een dood paard kun je niet trekken. Na de breuk tussen vit en Ax was het voor mij wel duidelijk. Kans 10% werd -10% dus dan ga je geen wekkers meer zetten. En laat je het lopen hè, heb daarom ook netjes alle dorpen leeg gezet van de prestacks. Dus naast je schoenen lopen mag!! Zolang je maar schone Sokken draagt. Maar verliezen of opgegeven.. zit in mijn optiek toch een klein verschil
 

DeletedUser79297

Guest
Ik post normaliter niet zo veel op het forum, maar vooruit, nu toch maar een keer.

Beste speler van W68:
Shakedown8 en zijn MB's/medespelers, ik kies bewust voor shakedown omdat dat de enige speler is waar we een 'deftig' gevecht tegen hebben mogen voeren. Naast dat hij en zijn MB's actief en goede massa's sturen ook vriendelijke gozers (Na wat opstart problemen.. ;))

Beste stam van W68:
Maai, kwalitatief goede spelers en ik vind persoonlijk dat je weinig gezeik hoort van ze. (Met hier en daar een sneer naar anderen weggelaten, maar wie doet dat niet..)

Beste stam speler van w68:
Justlove, in tijden van nood is dit een van de weinige spelers geweest die actief def heeft gestuurd en is blijven sturen. Natuurlijk zijn er ook wat anderen bij maar de spelers van JustLove krijgen mijn oneindige liefde hiervoor! (Waren meer spelers uit Vitare maar zo geweest..)

De beste aanvaller van W68:
Shakedown8 en MB's, wederom shake, ben toch wel een beetje impressed geraakt. ^^

De beste verdediger van W68:
Anxiety Disorder, wordt half genaaid door oud-stamleden en weet toch rete goed te verdedigen.

Meest gezellige speler van w68:
Tim van Plaaimout <3

Grootste VV slet van w68:
X

Het grootste ego van W68:
Justin (Account Cabbie, nu gestopt), dacht het altijd beter te weten.. Begrijp me niet verkeerd, vriendelijke kerel en wilt het beste. Maar heeft eigenlijk het tactisch inzicht van een stoeptegel en toch denkt hij altijd gelijk te hebben. Ergste daaraan is dat hij altijd mensen meekrijgt.

Beste leider van W68:
Collationem.

Slechtste leider van W68:
Van Vitare, kan niet eens z'n naam herinneren en heb in de zusterstam gezeten.. Oeps

Mooiste speler naam van W68:
Act of Divinity, rolt lekker over de tong en klinkt ook nog eens 'Schitter Magisch'.

Mooiste stam naam van W68:
Vitare, vond het toch wel een toffe naam.

Beste P&P'er:
X

Slechtste P&P'er:
X

Favoriete forumposter:
Roald, lang om te lezen altijd maar toch interessant (Over het algemeen)

Dikste wannabe op het W68 AF:
X

Dikste wannabe van W68(IG):
X

Mooiste profiel foto spelers W68:
X

Mooiste profiel foto stammen W68:
X

Welke speler was voor jou de grootste verassing:
X

Grootste stabber van W68:
Vitare, GoPro

Mooiste actie van W68:
Alle aanvallen vanuit Collationem, ESFR en Shakedown, hebben met een paar keer goed timen een aantal account de grond in geboord, toch knap en hulde voor de dedication.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Uit elkaar vallen GoPro en fusie tussen IDGAF en Maai

Slechtste verliezer van W68:
X

Grootste blunder van W68:
Vitare uit elkaar laten vallen en overgaan op GoPro, de banden met ons account zijn toen flink verslechterd, erg jammer.

Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Tim, de hoofdeigenaar van Plaaimout en daar speel ik nu sowieso mee. De gasten van Justlove, Shakedown en Collationem (Als stamleider!)

Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Geen échte haat tegen spelers ofzo, maar met sommigen speel ik liever niet samen, die hebben wel laten zien dat ze niet weten wat loyaliteit en stamgevoel is.

Welke speler verdient het meeste respect:
Iedereen verdiend evenveel respect! (Even moraalridderen)

Dankjewel voor de benoeming :D

Namens Tijn en mij!
 
Reactiescore
742
:Het samen werken met stabbers. Overduidelijk is anxiety een stabber. Hij blijft jullie niet trouw en als hij je dit verteld heeft dat dit de reden is zou ik je graag persoonlijk nog wat berichten van anxiety doorsturen over de gesprekken. Hij is akkoord gegaan met de fusie. Heeft 100den dorpen van ons gekregen en heeft altijd gedaan of hij bij ons hoorde tot op de dag van joinen. (we wisten al weken dat we samen gingen). Ik heb screenshots waarin hij zegt dat hij onze leden van plan is kapot te edelen (terwijl hij dezelfde dag nog met mij prate over het samen werken in de stam). Gaetan heeft iedereen die zich vanaf dag 1 voor hem hebben ingezet verraden op een misselijkmakende manier. Laat je niet anders wijs maken want hij kan alles behalve verantwoordelijk nemen hiervoor ! Hij kan er omheen praten en zijn co's de schuld geven maar laat je niet bedriegen. Tomas s.j en wolfpack hebben ons ook gestabt en hebben de wereld gewonnen. Dit is door jullie erkent toen het gebeurde. Dit vind ik jammer maar is nog steeds niet vergelijkbaar met de manier waarop gaetan van anxiety zijn vrienden onder de bus heeft gegooid. vergis je je hierin alsjeblieft niet!

je bent hier net zo noob als ingame...
 

DeletedUser77845

Guest
Shakedown speelde geen spelers die al bevriend waren met andere Maaiers / leiding voordat ze Maai joinden en daar heb je dan ook precies de drie accounts die niet voor hebben gestemd.

--> Dat is niet waar qua bevriende spelers:p
--> Bij meerdere accounts tussen de teams stonden ook niet alle neuzen even dezelfde kant op.

Bovendien hadden wij wel inderdaad nog wat vuurwerk gewild op deze wereld, denk niet dat enkel deze accounts deze gedachtes hadden maar dat terzijde. Uiteindelijk was er dus wel een meerderheid voor een fusie ene kant jammer dat het nu al afgelopen is voor andere spelers/accounts weer fijn. Deze keuze heeft natuurlijk met aantal factoren te maken. Echter had ik liever totaal persoonlijk wat anders gezien en dat was globaal het volgende.

1) Idgaf en Maai houden een BG tot gehele wereld is weggewerkt
2) Daarna waren idgaf en maai tegen elkaar gaan strijden (als vrienden onder elkaar met de insteek/afspraak wanneer er nog 15 spelers over zijn een fusie gedaan zou worden en de wereldwinst dus verdeeld sowieso zou worden tussen idgaf/maai spelers waarbij er toch nog een "vriendelijke strijd" werd gevoerd tussen beiden partijen, waarbij er enkele accounts zouden afvallen en de echte winnaars ook het echt verdiend hadden voor de wereldwinst.

Dus wij stonden (shakedown8) zeker wel open voor een fusie maar dan wel in een veel later stadium zoals hierboven globaal beschreven is. Nu is het gewoon letterlijk bijna een jaar wachten tot de wereld zal sluiten. EEN JAAR!!! Plichtmatig loggen wordt het nu voor iedereen, pff... Denk dat er nu ook wel meer spelers het jammer vinden dat er op deze wereld geen uitdaging meer te vinden is en dat de laatste weken alles totaal verandert is en natuurlijk helemaal met de gedachten nog bijna een jaar te gaan "spelen"

Nu denk ik toch persoonlijk dat er wat accounts tussen zitten die van geluk mogen spreken dat het zo afgelopen is. (denk aan inactiviteit, ligging, capaciteiten van sommige accounts, zowel aan maai als idgaf zijde btw)

Wat dacht je als er geen fusie kwam met Idgaf, hoe zou het account colla hierop moeten anticiperen. Dat zou al enigszins voor wat dilemma's kunnen zorgen aangezien idgaf degelijk betere lijnen zou hebben gehad ten opzichte van maai. Uiteraard zijn hierop nog een tal van alternatieve/oplossingen denkbaar.

Echter zullen we het niet meer weten hoe het afgelopen zou zijn, deze strijd had pas een echte mooie strijd kunnen worden. Voor nu vind ik dat er echt maar enkele tot zelfs geen accounts wat hebben bewezen op aanvallend vlak op deze wereld, het wegspelen van enkele spelers die nauwelijks loggen, runnen, weinig pre stacks kregen vanuit de stam en een enorm front hadden. Als je dit soort accounts weg edelt vind ik dat dus niet zo knap op aanvallend vlak maar eigenlijk vanzelfsprekend. Op defensief zijn er zeker op deze wereld wel een aantal toppertjes gespot, klasse alhoewel de uitkijktoren het natuurlijk wel een stuk makkelijker maakt.

Uiteindelijk is deze wereld in het slot gegooid door meer activiteit (ook zeker op aanvallend vlak), initiatief, samenwerking en doorzettingsvermogen richting maai en consorten. Het had echter ook zomaar anders kunnen aflopen wanneer 1 of 2 accounts van Idgaf of Maai volledig inactief geraakte of op delete gingen. Dan had de wereld er zomaar weer anders kunnen uitzien. Uiteindelijk win je een wereld met een stam als iedereen er voor wilt gaan. Een of twee zwaktes binnen de stam met ook bijvoorbeeld nog een verkeerde ligging kunnen alles kantelen, zo hebben we maar weer op deze wereld gezien.


Hopelijk heeft iedereen de volgende keer meer tijd/lef/zin om er een knallend einde van te maken, nu ging het maaien wel net wat te rap. Wie weet is er na de winter nog wat nieuws te maaien. Zie je op w72!

Kusjes,
Shakedown8 | Jasper
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487776907

Guest
Moet toch even mijn eigen team weer een veer in de kont steken. Begonnen met vijf man en geëindigd met dezelfde spelers. Minus Simon, maar die hebben we bewust op Unexplainable Miracle gezet. Hij speelt nog net zo actief als in het begin. Petje af voor de dedication van team Colla. Kunnen weinig accounts zeggen op W68 ;)
 
Reactiescore
116
Moet toch even mijn eigen team weer een veer in de kont steken. Begonnen met vijf man en geëindigd met dezelfde spelers. Minus Simon, maar die hebben we bewust op Unexplainable Miracle gezet. Hij speelt nog net zo actief als in het begin. Petje af voor de dedication van team Colla. Kunnen weinig accounts zeggen op W68 ;)
Rients en ik speelden 95% van de wereld met twee! Get rekt Bona
 
Reactiescore
226
Moet toch even mijn eigen team weer een veer in de kont steken. Begonnen met vijf man en geëindigd met dezelfde spelers. Minus Simon, maar die hebben we bewust op Unexplainable Miracle gezet. Hij speelt nog net zo actief als in het begin. Petje af voor de dedication van team Colla. Kunnen weinig accounts zeggen op W68 ;)

Act Of Divinity heeft de hele wereld lang hetzelfde team gehad ;)
 
Reactiescore
132
Thanks @ Max ( alternativity ): zie je ook graag ! Zou je 10 op 10 geven , ware het niet dat je eindigt met een kemel van een dt-fout, en je weet hoe gevoelig ik daaraan ben . Daarom een 6 op 10 ( dat weegt nogal door :) )
 
Reactiescore
19
Wanneer dus achter de Feiten en de Screenshots 10 of meerdere keren vraagt Wat Barnix beweert te zeggen over mij(Gaetan) zegt hij het volgende terug:

Met andere woorden direct het bewijs dat hij deze screens niet heeft!! Uiteraard niet want ik heb dat allemaal niet gezegt. Beetje een trieste poging om toch nog roet in het eten te gooien voor Anxiety Disorder. Slechte verliezer noem ik dat.

Casper kan het moeilijk vatten dat zijn slechte massa niet is doorgekomen zonder deftige resultaten. Dan probeert hij het dus zo maar.


Ben ik blij dat ik deze zielige mensen niet ben gejoind (niet allemaal van Gopro zaten ook toppertjes tussen, maar totaal niet veel,)
R2W+ Internen voor het leven was het motto van GoPro, dan zie je dat kwaliteit aan het langste eind trekt.
 
Bovenaan