Einde wereld awards W68

Reactiescore
201
Beste AFers van W68,

Met de fusie tussen Maai en IDGAF, en de witte vlag vanuit GoPro lijkt W68 nu gespeeld te zijn. Omdat de wereld nog een jaar gaat duren, dankzij het feit dat Chemistry (XII) bijna de hele wereld lang de overwinningsdorpen in bezit heeft gehad, openen we nu alvast de einde wereld awards topic zodat de GoPro/Vitare/XII leden die nog relatief actief het AF kijken ook hun lijstjes kunnen plaatsen. Dit omdat het anders wel heel eenzijdige lijstjes worden als we dit topic pas over een jaar plaatsen :tongue:. @mods pls niet sluiten omdat de wereld nog een jaar duurt :x

Beste speler van W68:
Beste stam van W68:
Beste stam speler van w68
De beste aanvaller van W68:
De beste verdediger van W68:
Meest gezellige speler van w68:
Grootste VV slet van w68:
Het grootste ego van W68:
Beste leider van W68:
Slechtste leider van W68:
Mooiste speler naam van W68:
Mooiste stam naam van W68:
Beste P&P'er:
Slechtste P&P'er:
Favoriete forumposter:
Dikste wannabe op het W68 AF:
Dikste wannabe van W68(IG):
Mooiste profiel foto spelers W68:
Mooiste profiel foto stammen W68:
Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Grootste stabber van W68:
Mooiste actie van W68:
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
Slechtste verliezer van W68:
Grootste blunder van W68
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Welke speler verdient het meeste respect:
 
Reactiescore
116
Reseveer nu al jouw likes door te zeggen dat je een lijstje gaat maken!

En maak het daarna gewoon helemaal niet!
 
Reactiescore
116
er was ergens een stab gebeurd in begin van de wereld in TIP die speler verdiend het ook maar ben de naam kwijt.

Oh maar ik help jou en de andere lezers met plezier het geheugen opfrissen: Steven van LazySummerDays.
 

DeletedUser78680

Guest
Beste speler van W68:
De heren van Collationem krijgen deze naar mijn mening. Het acc kwam erg moeizaam van start en het duurde zeker even voordat ze binnen de top raakten. Eenmaal daar zijn ze er niet weggeweest. Ze zijn actief, plannen uitstekend en behalen resultaten. Al bij al goed gedaan!

Beste stam van W68:
Maai uiteraard. Vanaf het begin had Maai goede papieren om heel ver te komen. Nou moet ik zeggen dat ik heel lang twijfels heb gehad of we het wel echt redden. Het front was groot, we hadden weinig safe, niet alles liep early game lekker. Massa's werden afgekaatst en we braken maar niet door XI heen. Maar ook binnen Maai begon iedereen op dreef te raken, er werd veel voor elkaar gedaan zowel op aanvallend als verdedigend gebied. En nu met de huidige fusie kunnen we bijna wel zeggen dat de wereld klaar is.
Beste stam speler van w68
Jeroen van ESFR, Maks van pietro. Ik pak nu even de 2 heren die gewoon de meeste VV's hebben gedraaid en echt af en toe accounts overeind hielden. Zoals ik eerder beschreef, eigenlijks was heel Maai goed voor elkaar. Maar deze 2 heren hebben wel wat meer gedaan.
De beste aanvaller van W68:
Collationem. De heren hebben aanvallend uitstekend werk geleverd. Strakke timings, goed geplande massa's.
De beste verdediger van W68:
Pietro. Ze hebben verschillende massa's gehad, 1 was onverwacht en door wat persoonlijke fouten gingen er dorpen verloren. Die dorpen zijn vrij snel gerecapped met een loss van -3 volgens mij. Prima opgelost en met de VVtjes die ze hebben gedraaid hebben ze uitstekend deffwerk laten zien.
Meest gezellige speler van w68:
Jeroen van Esfr. Gif-Wars in skypechats elkaar kapot schelden en in een deuk liggen, lachen om de meest onnozele grappen. Jeroen dikke monk <3
Grootste VV slet van w68:
Jeroen van Esfr nogmaals. Eerder heb ik er al wat dingen over gezegd. Heeft gewoon veel vvtjes gedraaid en dat heeft sommige accounts overeind gehouden.
Het grootste ego van W68:
Bonaya van Colla, volgens mij geen uitleg nodig
Beste leider van W68:
Roald, de manier waarop hij deze wereld de leiding heeft opgepakt is fenomenaal.
Slechtste leider van W68:
Die van oud Vitare. Hij heeft zn eigen glazen ingegooid met die fusie van hun.
Mooiste speler naam van W68:
The Mind of a Murderer
Mooiste stam naam van W68:
Maai
Beste P&P'er:
Don Pablito
Slechtste P&P'er:
Dpschut. Ik heb toch wel heel veel muurtjes naar 20 zien gaan en vervolgens duur deffwerk gezien.
Favoriete forumposter:
Roald! schrijft halve boeken op het forum. Maar leest lekker weg
Dikste wannabe op het W68 AF:
Heer Draggy uiteraard. En Aceshigh ligt mij ook niet lekker
Dikste wannabe van W68(IG):
LazySummerDays
Mooiste profiel foto spelers W68:
132950_large.png
Mooiste profiel foto stammen W68:
130596_large.png

Dit was de mooiste


Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Shakedown8. Dit team is later gestart, 1 van de laatkomers binnen Maai en kijk nu eens. Een #6 positie en nog veel meer potentie. Keep it up!
Grootste stabber van W68:
LazySummerDays en @unkn0wn15
Mooiste actie van W68:
Jeroen die inzag dat Maai leaven toch niet zo heel slim was en op een subtiele manier zijn weg terug vond
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
De huidige fusie
Slechtste verliezer van W68:
X
Grootste blunder van W68
Jeroen die Maai op een impulsieve manier leaved
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Met de Maai aanhang een wereld draaien zou ik nog wel een keer aan gaan.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Dpschut, Chemistry, zo'n muur tegenover je is knap vervelend.
Welke speler verdient het meeste respect:
Collationem voor de prestaties die ze geleverd hebben.
 
Reactiescore
201
Beste speler van W68: Tja, Collationem steekt er toch met kop boven uit. Zo veel kwaliteit op 1 acc, zowel offensief als defensief. Eigenlijk ontzettend jammer dat er nooit een serieuze aanval kwam vanuit IDGAF op Colla, had graag gezien hoe dat af zou lopen :smile:.
Beste stam van W68: Maai is sinds zijn ontstaan al een van de favorieten om de wereld te winnen, en heeft dit ook waar gemaakt.
Beste stam speler van w68: Bonaya @Single Malt heeft ontzettend veel gedaan voor het succes van Maai, dus die verdient deze titel
De beste aanvaller van W68: Aangezien ik met deze post al vuist diep zit in Colla nomineer ik hier Eat Sleep Farm Repeat, die (samen met Colla dan) 3x raak schoten met hun opeenvolgende massa's. Moneymaker, Conservative en Paprikablokjes/Plaaimout.
De beste verdediger van W68: Don Pietro Savastano en Unexplainable Miracle hebben zich goed staande weten te houden tegen de aanvallen van Ax/XII.
Meest gezellige speler van w68: De Maaichat zat vol met gezellig spelers, ontzettend veel snats grappen en out of context quotes van spelers :biggrin:
Grootste VV slet van w68: Bona was altijd te porren voor een VVtje als hij kon
Het grootste ego van W68: Maks wat heb jij een ego op het AF zeg :x <3
Beste leider van W68: Roald @Roald97 verdient absoluut een groot compliment voor wederom een succesvolle wereld als leider, deze wereld koste hem ontzettend veel tijd en dat soms wel echt aan zijn humeur te merken :tongue:. Maar naast Roald verdient ook Timo @.Sick Individuals een flinke pluim, de originele 11 spelers zijn verzameld en benaderd door Timo. En dat werd hem niet makkelijk gemaakt, want de spelers Unexplainable Miracle., NoordTer, .Da Vinci, Non-Agreed, Act of Divinity en Preseur (die opgeofferd is en de speler naar Eat Sleep Farm Repeat gegaan is) lagen ontzettend dicht op elkaar, waardoor de onderhandelingen erg lastig waren. En dan heb ik het nog niet eens over de edellijn discussie gehad in het begin van Maai :redface:
Slechtste leider van W68: De leiding van 12, niet te verwarren met XII. Hun enige reden om te spelen was letterlijk alleen om Maai te fucken. Verder hebben ze niks bereikt. Ik hoop dat ze er van genoten hebben, maar feit blijft dat het uiteindelijk voor niks is geweest :biggrin:
Mooiste speler naam van W68: The Mind Of A Murderer vind ik een erg mooie naam.
Mooiste stam naam van W68: De Roze Orde (P!NK), erg jammer dat we van naam geswitcht zijn:sad:
Beste P&P'er: De grote lappen teksten van @Roald97 zijn ontzettend fijn om te lezen, vooral als hij aan jouw kant staat :biggrin:
Slechtste P&P'er: @heer draggy, die zichzelf en zijn stam zo voor schut zette dat hij gekickt werd :tongue: (of iig van het AF gehaald werd).
Favoriete forumposter: De droge humor, maar vaak ook wel serieuze posts maakt @Single Malt de winnaar van deze titel voor mij
Dikste wannabe op het W68 AF: @aceshigh, Zo veel boasts en er zo weinig van waar kunnen maken.
Dikste wannabe van W68(IG): Chemistry, mede dankzij het post gedrag van @aceshigh. Zodra hij ook maar iets op zijn dak kreeg was al zijn def ineens aan zijn eigen front ipv die van Dpschut.
Mooiste profiel foto spelers W68: Die van Dpschut vind ik ontzettend grappig :tongue:
135531_large

Mooiste profiel foto stammen W68: Ik sluit mij aan bij @Don Pablito, de stampic van P!NK
index.php

Welke speler was voor jou de grootste verassing: Stuntman heeft ons enorm verrast deze wereld. Eind juni/begin juli, toen we nog geen 30 dorpen hadden, zijn we daar flink wat clears doodgelopen. Blijkbaar zat daar een hele actieve nachter! En wij maar netjes alles timen om 8:00 :redface:. Uiteindelijk het acc, en de rest van 12, weg gespeeld maar dat duurde 2 maanden langer dan nodig was. Ook Dpschut heeft mij enorm verrast, die heeft het namelijk ontzettend lang volgehouden!
Grootste stabber van W68: De actie van Last Summer Days op Paint blijft enorm smerig. @Zuur heeft sowieso veel pech gehad deze wereld :(
Mooiste actie van W68: De massa van 20 november met een afleidingsmanoeuvre op de overwinningsdorpen van Chemistry, de aanval vanuit IDGAF/Don Pablito/Collationem op .Chefdiepvries gevolgd met een blitz vanuit Unexplainable Miracle. en Act of Divinity op Dpschut. Met flinke winsten als resultaat.
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Naast de keuze voor de fusie van Vitare/Ax, heeft het controversiële ontstaan van IDGAF ook net zo veel impact gehad op het eindresultaat.
Slechtste verliezer van W68: Conservative, beetje runnen toen het hem te heet onder de voeten werd :redface:
Grootste blunder van W68: Het leaven van Eat Sleep Farm Repeat van Maai in September :tongue:<3
Met wie wil je een volgende wereld draaien: sowieso mijn medespelers Emiel Timo en Janos, heerlijk team zijn we samen<3. Maar ik zou het ook weer leuk vinden om net, als deze wereld, weer samen te starten met Collationem
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien: Een wereldje zonder noobs die zichzelf goed vinden omdat ze massa's deffen met 80% def verhouding zou fijn zijn. Man wat heeft Act of Divinity veel BLOCK OKs gehad, op een gegeven moment stonde we op de 15e plek met rang 3 ODA :mad2:
Welke speler verdient het meeste respect: Ben van Unexplainable Miracle. verdient echt wel veel respect voor deze wereld. Die heeft zo veel pech te verduren gehad, dat is echt hilarisch :tongue:.
 
Reactiescore
183
Beste speler van W68:
De heren van Collationem krijgen deze naar mijn mening. Het acc kwam erg moeizaam van start en het duurde zeker even voordat ze binnen de top raakten. Eenmaal daar zijn ze er niet weggeweest. Ze zijn actief, plannen uitstekend en behalen resultaten. Al bij al goed gedaan!

Beste stam van W68:
Maai uiteraard. Vanaf het begin had Maai goede papieren om heel ver te komen. Nou moet ik zeggen dat ik heel lang twijfels heb gehad of we het wel echt redden. Het front was groot, we hadden weinig safe, niet alles liep early game lekker. Massa's werden afgekaatst en we braken maar niet door XI heen. Maar ook binnen Maai begon iedereen op dreef te raken, er werd veel voor elkaar gedaan zowel op aanvallend als verdedigend gebied. En nu met de huidige fusie kunnen we bijna wel zeggen dat de wereld klaar is.
Beste stam speler van w68
Jeroen van ESFR, Maks van pietro. Ik pak nu even de 2 heren die gewoon de meeste VV's hebben gedraaid en echt af en toe accounts overeind hielden. Zoals ik eerder beschreef, eigenlijks was heel Maai goed voor elkaar. Maar deze 2 heren hebben wel wat meer gedaan.
De beste aanvaller van W68:
Collationem. De heren hebben aanvallend uitstekend werk geleverd. Strakke timings, goed geplande massa's.
De beste verdediger van W68:
Pietro. Ze hebben verschillende massa's gehad, 1 was onverwacht en door wat persoonlijke fouten gingen er dorpen verloren. Die dorpen zijn vrij snel gerecapped met een loss van -3 volgens mij. Prima opgelost en met de VVtjes die ze hebben gedraaid hebben ze uitstekend deffwerk laten zien.
Meest gezellige speler van w68:
Jeroen van Esfr. Gif-Wars in skypechats elkaar kapot schelden en in een deuk liggen, lachen om de meest onnozele grappen. Jeroen dikke monk <3
Grootste VV slet van w68:
Jeroen van Esfr nogmaals. Eerder heb ik er al wat dingen over gezegd. Heeft gewoon veel vvtjes gedraaid en dat heeft sommige accounts overeind gehouden.
Het grootste ego van W68:
Bonaya van Colla, volgens mij geen uitleg nodig
Beste leider van W68:
Roald, de manier waarop hij deze wereld de leiding heeft opgepakt is fenomenaal.
Slechtste leider van W68:
Die van oud Vitare. Hij heeft zn eigen glazen ingegooid met die fusie van hun.
Mooiste speler naam van W68:
The Mind of a Murderer
Mooiste stam naam van W68:
Maai
Beste P&P'er:
Don Pablito
Slechtste P&P'er:
Dpschut. Ik heb toch wel heel veel muurtjes naar 20 zien gaan en vervolgens duur deffwerk gezien.
Favoriete forumposter:
Roald! schrijft halve boeken op het forum. Maar leest lekker weg
Dikste wannabe op het W68 AF:
Heer Draggy uiteraard. En Aceshigh ligt mij ook niet lekker
Dikste wannabe van W68(IG):
LazySummerDays
Mooiste profiel foto spelers W68:
Bekijk bijlage 16220
Mooiste profiel foto stammen W68:
Bekijk bijlage 16221

Dit was de mooiste


Welke speler was voor jou de grootste verassing:
Shakedown8. Dit team is later gestart, 1 van de laatkomers binnen Maai en kijk nu eens. Een #6 positie en nog veel meer potentie. Keep it up!
Grootste stabber van W68:
LazySummerDays en @unkn0wn15
Mooiste actie van W68:
Jeroen die inzag dat Maai leaven toch niet zo heel slim was en op een subtiele manier zijn weg terug vond
Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald:
De huidige fusie
Slechtste verliezer van W68:
X
Grootste blunder van W68
Jeroen die Maai op een impulsieve manier leaved
Met wie wil je een volgende wereld draaien:
Met de Maai aanhang een wereld draaien zou ik nog wel een keer aan gaan.
Wie wil je absoluut de volgende wereld niet zien
Dpschut, Chemistry, zo'n muur tegenover je is knap vervelend.
Welke speler verdient het meeste respect:
Collationem voor de prestaties die ze geleverd hebben.


Glenn leavede maai xD

mooi lijstje verder <3<3<3
 

DeletedUser81357

Guest
Gelfelicteerd maai met wereld winst :)
Helaas wel een R2W maar dit is elke tribalwars wereld helaas en is gewoon de manier om de wereld op slot te gooien en snap volledig dat jullie hier voor gekozen hebben. Dus proficiat met jullie overwinning.

Heb niet de behoefte om een heel lijstje te maken van alles haha en in mijn ogen zijn het vaak alleen de mensen die elkaar even lekker wat veren in de kont willen steken die hier de moeite en tijd in steken. Maai had gewoon een overvloed aan ervaren spelers en ze hebben het gewoon netjes uitgespeeld en slim gerekruteerd en op de juiste manieren propaganda weten te plaatsen.

verder heb ik nog 3 opmerkingen over het verloop van de wereld met maai wat ik jammer vond om te zien. Let op: ik hoef niet een discussie aan te gaan hierover dus als je hier op gaat reageren om zaken te ontkennen bespaar jezelf tijd want daarvoor post ik dit niet. Dit is wat ik heb ervaren en heb meegemaakt in wereld 68 met maai.

1: Het zwart maken van AX en andere stammen op het AF.

Ik snap dat het misschien voordelig is voor jullie dat iedereen een hekel heeft aan de concurrentie maar dit is een erg nare manier van spelen. Ik geef als voorbeeld het spion verhaal. Nu de wereld winst binnen is hoeft hier niet meer over gelogen te worden en kan denk ik Roald wel toegeven dat het gewoon bedoeld was als imago schade en het gewoon verzonnen was. Daarnaast hebben we nog temaken gehad met het in scene zetten van gesprekken. Het verzinnen van bondgenoten en het opzetten van mensen tegen elkaar. Het is allemaal om te winnen en ik snap dat het in jullie voordeel is om zulke dingen te doen maar het is jammer dat het nodig is want ik ben van mening dat jullie ook wel de wereld hadden kunnen winner zonder.

2: Het gebruik maken van stabbers om de tegenstander pijn te doen.
Er zijn meerdere instanties geweest dat maai voordeel haalt uit dat mensen gestabt worden en ze de stabber onderdak bieden. Het grootste voorbeeld hierbij :Anxiety dissorder . De speler Gaetan van anxiety dissorder is het grootste voorbeeld van een rat en ik geloof dat bij iedereen bekend is hoe hij iedereen in vit en ax heeft gestabt. Maai had nog geen paar uur nodig na het stabben om gebruik te maken van hem voor cf dorpen tegen ax en hem bondgenootschap aan te bieden. Nu snap ik dat ze maai niet gestabt hebben maar naar mijn mening moet je het gedrag van een stabber niet belonen ook al kan je daar je tegenstander mee pijn doen. En ik snap dat maai gewoon anxiety gebruikt heeft maar ik vind dat we allemaal stabbers geen plek mogen geven in een wereld ook al kan je profijt van ze hebben.

3: Alles doen om oorlogsafspraken te omzeilen en zo smerig mogelijk de tegenstander tegen werken.
Maai deden altijd heel mooi alsof ze een leuke wereld willen voor iedereen en dat hier oorlogsafspraken voor gemaakt moesten worden. Echter zijn de regels niet gemaakt om het spel voor iedereen leuk te maken maar om zichzelf in te dekken dat ze alles kunnen maken zolang ze de opgestelde regels maar actief omzuilen. Om een paar voorbeelden te geven:

- Maai had 50+ spelers waardoor er genoeg bezetting was om de vv van elke mogelijke tegenstander te runnen. Bijvoorbeeld pietertje van 40k punten in de rim is niet zomaar een speler maar is een speler waar de vv door 10 maai spelers word doorgestuurd om ax tegen te werken. Maai heeft bij vele rim spelers en rim stammen altijd vv lopen draaien om ax zoveel mogelijk tegen te werken. Elke random rim speler kan een aanvraag indienen zolang ze ax maar tegenwerken. Als ik tegen maai wou vechten hoefde ik alleen maar een paar rimspelers aan te vallen en ik kreeg het voor elkaar. Nu hoef ik denk ik niet uit te leggen dat dit ontzettend smerig is.

- Er waren cf regels opgesteld om het speelbaar voor elkaar te houden. Maai zoekt altijd actief het lijntje op om cf dorpen te pakken. Zo was er een bb dorp 60 velden van een maai speler overgenomen en was dit okay omdat het bb dorpje meer dan 4k punten had. Er is toen contact gezocht maar het enige wat naar voren kwam is dat maai het geen fuck uitmaakte hoe smerig het dorp was omdat het volgens de regels mocht was er geen probleem. Ze hadden een loophole in de regels gevonden (die ze hadden opgesteld om het spel leuk te houden voor elkaar) en maakten hier maar al te graag gebruilk van om het voor anderen te verzieken. Het ergste hierbij is nog wel dat ze zeiden dat de regels beter opgesteld moesten worden en dit is toen vervolgens ook gedaan en is dit gedeelte toegevoegd:

'Een ongeschreven regel is dat we moeten proberen deze regels niet te breken. Bij twijfel gevallen is het vaak beter om het gewoon niet te doen om het voor elkaar speelbaar te houden. Probeer het sportief te houden. De bovenstaande regels zijn er om het spel niet voor elkaar te verpesten probeer daarom ook niet de lijn op te zoeken. '


En je kan het al raden nog geen 4 dagen later wisten ze weer een loophole in de regels te vinden om het voor de ander te verzieken. Ook hier was geen gehoor aan helaas en zijn de dorpen mooi gehouden. Om even de statistieken erbij te pakken:
Ax heeft 4 dorpen terug aan maai gegeven omdat deze moraal niet verantwoord waren! Niet omdat ze de regels braken maar omdat we zelf inzagen dat we dit elkaar niet wouden aan doen. Maai daar in tegen wilden smerig verkregen dorpen alleen terug geven voor honderden miljoenen grondstoffen en meerdere dorpen afstaan die wel normaal verkregen waren en dat we een valse statement op het af moesten posten over dat maai het dorp terug gaf.

Nogmaals gefeliciteerd maai met jullie overwinning ongeacht de manier waarop. Dit lijkt misschien sarcastisch haha maar dit is het niet. Hierboven genoemde dingen zijn punten waar ik mij aan stoorde en die in mijn ogen helemaal niet nodig waren. Jullie hadden vanaf day 1 al een overvloed aan ervaring en mankracht waar niet tegen opgeboxed kon worden en jullie zijn anderen op veel vlakken gewoon te slim afgeweest. Ik noemde het al eens eerder in de post maar de 3 dingen die ik noem zijn alleen jammer omdat ik denk dat jullie de wereld ook prima hadden kunnen winnen zonder.

Casper

 
Reactiescore
19
2: Het gebruik maken van stabbers om de tegenstander pijn te doen.
Er zijn meerdere instanties geweest dat maai voordeel haalt uit dat mensen gestabt worden en ze de stabber onderdak bieden. Het grootste voorbeeld hierbij :Anxiety dissorder . De speler Gaetan van anxiety dissorder is het grootste voorbeeld van een rat en ik geloof dat bij iedereen bekend is hoe hij iedereen in vit en ax heeft gestabt. Maai had nog geen paar uur nodig na het stabben om gebruik te maken van hem voor cf dorpen tegen ax en hem bondgenootschap aan te bieden. Nu snap ik dat ze maai niet gestabt hebben maar naar mijn mening moet je het gedrag van een stabber niet belonen ook al kan je daar je tegenstander mee pijn doen. En ik snap dat maai gewoon anxiety gebruikt heeft maar ik vind dat we allemaal stabbers geen plek mogen geven in een wereld ook al kan je profijt van ze hebben.

Antwoord
Dit is dus de grootste zever die je ooit hebt geschreven (en je hebt er al veel geschreven op deze wereld).
Toen het account Anxiety Disorder Dorpen afstond aan the witch (wat AX aanziet als Stab) Was ik er niet op dat moment (+- 3a4weken afwezig geweest door IRL de voorgang kreeg).
Ik gaf dus al mijn rechten/beslissingen door aan de Co's die toen speelden, hoofdzakelijk Jelle.
Ik ben terug actief gaan spelen toen jullie de zondag besloten om Anxiety en The north remembers te gaan stabben door de afgesproken NAP te gaan verbreken (grondige reden weet ik nogaltijd niet)

+ Hoofdzakelijk zagen mijn co's dat er geen kwaliteit was in Ax/GoPro, dat ze daarom jullie leavden, Hebben ze groot gelijk in, (Steun ik ze nog altijd in want ze hadden groot gelijk, mede door dat verliezen jullie nu dus..) Maar ik zie verder dan dat geen stab naar jullie toe?
Verklaar je nader...
Maar ik besef dat jullie het niet leuk vinden wat er gebeurd is, maar daarom moet je mij niet de schuld geven ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
470
Gelfelicteerd maai met wereld winst :)
Helaas wel een R2W maar dit is elke tribalwars wereld helaas en is gewoon de manier om de wereld op slot te gooien en snap volledig dat jullie hier voor gekozen hebben. Dus proficiat met jullie overwinning.

Hoe is dit een R2W? Jullie fuseren en krijgen een kwantitatief voordeel tegenover ons. Na een oorlog van 2 weken zijn er al meerdere accounts weg gespeeld en zijn jullie gaan runnen. Triest om dit dan nog een R2W te noemen als je gewoon met een kwantitatief voordeel zo snel weg gespeeld wordt.
 

DeletedUser81357

Guest
2: Het gebruik maken van stabbers om de tegenstander pijn te doen.
Er zijn meerdere instanties geweest dat maai voordeel haalt uit dat mensen gestabt worden en ze de stabber onderdak bieden. Het grootste voorbeeld hierbij :Anxiety dissorder . De speler Gaetan van anxiety dissorder is het grootste voorbeeld van een rat en ik geloof dat bij iedereen bekend is hoe hij iedereen in vit en ax heeft gestabt. Maai had nog geen paar uur nodig na het stabben om gebruik te maken van hem voor cf dorpen tegen ax en hem bondgenootschap aan te bieden. Nu snap ik dat ze maai niet gestabt hebben maar naar mijn mening moet je het gedrag van een stabber niet belonen ook al kan je daar je tegenstander mee pijn doen. En ik snap dat maai gewoon anxiety gebruikt heeft maar ik vind dat we allemaal stabbers geen plek mogen geven in een wereld ook al kan je profijt van ze hebben.

Antwoord
Dit is dus de grootste zever die je ooit hebt geschreven (en je hebt er al veel geschreven op deze wereld).
Toen het account Anxiety Disorder Dorpen afstond aan the witch (wat AX aanziet als Stab) Was ik er niet op dat moment (+- 3a4weken afwezig geweest door IRL de voorgang kreeg).
Ik gaf dus al mijn rechten/beslissingen door aan de Co's die toen speelden, hoofdzakelijk Jelle.
Ik ben terug actief gaan spelen toen jullie de zondag besloten om Anxiety en The north remembers te gaan stabben door de afgesproken NAP te gaan verbreken (grondige reden weet ik nogaltijd niet)

Maar ik besef dat jullie het niet leuk vinden wat er gebeurd is, maar daarom moet je mij niet de schuld geven ;)
Als je wilt kan ik de screenshot sturen waarin je doet alsof je samen met ons werkt en dan de screenshots waarin je tegen je co's praat :)? Misschien helpt dit het verhaal voor anderen wat duidelijker maken?
 

DeletedUser78680

Guest
@Barnix ik hoef ook geen discussie aan te gaan. Maar even ter reactie op dat vv gedoe. Volgens mij hebben jullie sinds early game deff gepompt in dipshit en chem om ons tegen te houden. Je noemt het smerig spel maar zelf doe je niet anders?
 

DeletedUser81357

Guest
@Barnix ik hoef ook geen discussie aan te gaan. Maar even ter reactie op dat vv gedoe. Volgens mij hebben jullie sinds early game deff gepompt in dipshit en chem om ons tegen te houden. Je noemt het smerig spel maar zelf doe je niet anders?

Dit argument gaven jullie ons toen ook en ook toen zeiden we het zelfde een rim speler vv bieden is wat anders dan een bg die er al maanden staat. Ik wil niet een discussie hierover want dan wordt het vingers wijzen naar elkaar. Het enige wat ik probeer aan te geven is dat ik zoiets niet nodig vindt en ik denk eigenlijk toch ook wel dat jullie vinden dat je niet vv van rimspelers moet gaan doen haha. Ongeacht of wie wij steunen toch?
 
Bovenaan