Einde Wereld Award (vernieuwd)

DeletedUser

Guest
Dat je die vraag stelt, geeft al aan waarom Frank.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
768
Heuh toch nog maar een lijstje dan (desondanks ik hier niet lang speel). Ik moet wel, want ik heb een weddenschap verloren.

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
De relatief korte periode dat ik in Fide speel is The Age Of Nobility voor mij de beste speler van W49. Hij heeft zijn account weten te verdedigen tegen 5 frontspelers waarvan de meerderheid best actief was. The Age Of Nobility heeft tegen zijn frontspelers met winsten afgesloten (voordat iedereen gekapt was).
Beste Gestopte Speler:
Er zijn niet echt spelers gestopt toen ik kwam spelen. Met Ui spelers tel ik hier niet mee, omdat die gequit zijn en de accounts niet zullen overleven (neem ik aan).
Beste Stamspeler:
De beste stamspeler was in mijn ogen Tokugawa Ieyasu (die naam jezus). Keer op keer clears gegooid voor de stam zonder enige vorm van zeiken. Ook het leveren van def was geen probleem voor deze kanjers. Honorable mentions voor Savior Of The North (plannen van massa's en het leveren van targets) & Maartje (VV's draaien, met name in de nacht).
Wie was de grootste ego van W49?:
De grootste ego's van W49 zijn Laurens, Melvin en Fabian. Pim (Azrahn) heeft ook soms last ervan ;).
Gezelligste speler:
Rick (Slash N Bash), Maartje (Slash N Bash), Laurens (The Age Of Nobility), Emile (Ruthless Maniac), Timo (Act Of Divinity), Anne (Azrahn) & Pim (Azrahn) zijn in deze periode voor mij het gezelligst geweest. De rest zijn ook toppers :O.
Beste Stam:
De beste stam is Fide. Het meest stabiel van W49 desondanks de haantjes die erin zitten. Credits aan Timo & Fabian.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:
De Fide spelers, maar het is beter dat ze stoppen. TW is gewoon een kutspel.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Maurits (Sixteen and Pregnant). Mafklapper eerste klas die een beetje mensen gaat kata'en onder het mom van: “sorry, ik zal het niet meer doen”. Really bro? Nakal, smerige bb-edelaar is dat. Huilerd eersteklas bij Savior over de stab van Maurits, maar wel Savior gaan negeren. Random gaan clusterfucken...
De meest Faire Speler:
Dick (Met UI leider). Heeft telkens de troep van de incapabele spelers opgeruimd. Ik doel niet op de kwaliteiten, maar op de afspraken die niet worden nagekomen. Dick heeft dat toch maar weer telkens moeten regelen. Goed gedaan.
De meest unfaire speler:
Nakal. Redelijk wat werelden gespeeld en dan alleen maar bb's edelen. Letterlijk elke wereld beetje clusterfucken en bb's uitbouwen. “Kijk mij ik heb 100 dorpjes die ik kan uitbouwen en nu ben ik blij. Nu kan de rest niet meer farmen en heb ik ze geclusterfucked”. Serieus, ga lekker pingpongen ofzo.
De Beste / leukste actie:
De stab van Maurits op Nakal vond ik wel grappig. De ene idioot stabt de andere idioot. Een puber die denkt Adolf na te doen.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Lucas die deed VV'en. Een grote muil hebben in de wereldchat en dan op Deukhoofd knetterveel dorpen verliezen en dodgefouten maken. En dat met zulke belachelijke stacks. (facepalm)
Met wie had je zeker W49 willen afsluiten:
Ik sluit de wereld hopelijk met de actuele Fide spelers af. Het zijn allemaal stuk voor stuk toppers.
De beste aanvaller:
De beste aanvaller was Savior Of The North. Het enige account dat moeite deed om een beetje te timen. Fide spelers zijn vrij lui.
De slechtste aanvaller:
De spelers die al gingen rennen voordat ze deden aanvallen of recappen. Bartjuhh in het speciaal.
De beste verdediger:
Dat is The Age Of Nobility. Het account heeft winsten gemaakt tegen 5 frontspelers die allemaal knetterveel edels hebben. Holsappeltje heeft laten zien dat het een doorzetter is een echte ijzervreter. Chapeau daarvoor, maar The Age Of Nobility heeft het qua resultaten iets beter gedaan.
De slechtste verdedigerr:
Lucas als VV'er, Nakal en Dead Man Walking en Ryan (Lintouchable). Die Ryan had echt een grote bakkus dat het een topdeffer was. Ik kan niet deffen, maar ik heb dat tenminste altijd eerlijk gezegd. Ryan is echt een Piet Potlood met zijn gedrag xD.
De beste vv'er:
Maartje was degene die de meeste VV's deed (in de tijd dat ik er speel).
De grootste noob / faler:
Ryan. Zo'n bakkus opzetten en vervolgens dorpen verliezen en lekker gaan rennen. Piet Potlood.
Grootste Faalstam:
B-L, alle stammen waar Nakal in zit falen al. Fide is ook de grootste faalstam voor het toelaten van Martijn.
Dé verrassing van W49 (Speler/actie):
Dat is voor mij Pim. Op W47 heb ik met Pim mogen samenspelen en heb hem daar ervaren als prettige medespeler. Hij was daar net zoals ik best lui haha, maar zijn drive om Lintouchable te slopen is wel te prijzen. Shout-out naar jou Pim.
De beste leider:
Dick vanwege zijn diplomatische betrekkingen. Timo en Fabian hebben niet zoveel gedaan (iig voor mij) toen ik er speelde. Dat was ook niet nodig.
De slechtste leider:
Er is niet echt een slechte leider. David misschien omdat die random verdwenen was, maar ik kan dat enigszins wel begrijpen.
Wie heeft op W49 jouw respect nu echt verdiend:
Wie was volgens jou de beste forumposter van W49?:
Michiel van Vetrix.
Wie was volgens jou de slechtste poster van W49?:
Dirk, Rebecca en Lucas met die kutposts. Lekker op het vrije forum maar trollen.
Welke spelers hebben op W49 het beste in jou naar boven kunnen halen?
De Fide spelers, maar in het speciaal Rick. De reden waarom ik W49 speel.
De grootste spammer:
Ik praat met alles mee. De grootste spammer die doorblijft lullen is Melvin over zijn leven.
Wat heb ik zelf voor W49 betekend:
Ik heb slechts wat aanvallen verstuurd en geëdeld. Ik denk dat ik zeker voor activiteit heb gezorgd op Slash n Bash, maar de hoofdverantwoordelijke is altijd Rick geweest.
Wie was de grootste nerd van je stam:
Dat is Martijn die denkt dat hij een combinatie van Sven, Howlin, castiel, Sherlock Holmes en Laurens. Die man moet maar eens minder verdovende middelen gebruiken ofzo. Goed spul is het wel.
Wie is de knapste van je stam (Inge weg laten aub):
Overduidelijk ik. Ik mag ook weleens iets arrogant zeggent.
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W49 opnieuw spelen:
Vanaf het beginnen spelen op Slash n Bash. Ik had best die Turken willen meemaken :).
Meest Hersenloze ODA-geiler:
Tokugawa Ieyasu en Daniël, lame prestige strijd over nummer 1 ODA. Get a life, TW is in mijn ogen een teamspel waar contactplezier voorop staat. Ieder zijn ding.
Meest Capabele Accountverne*ker (Martijn weg laten aub):
Ryan in Met UI. In Fide zijn het D.I.A. & Dijkhopper. D.I.A. Knetterveel dorpen verliezen aan Murus zo late game en Dijkhopper veel te naiëf aan het front.
Beste Oorlog:
Met UI tegen Fide denk ik dan. Geen andere meegemaakt of misschien tegen de barbarendorpen ofzo?
Beste Farmslaaf:
Daniël van Savior. Rick Slash n Bash een speciale vernoeming, omdat die farmen leuk vindt. Rick serieus, zoek een leven of hersenen.
Beste Troll Ingame:
Maurits die denkt een Führer te spelen. Ik kan wel begrijpen waarom die Nakal stabte. Te incapabel voor deze wereld.
Beste manier voor Emile om af te vallen:
Niet doen, is goed voor je waterpolo carrière. Walrussen zijn ook levensgevaarlijk en aerodynamisch jongen!
Knapste moeder (gedraag je Melvin):
De zus van Pim schijnt wel te doen te zijn.

Speler met het beste inzicht: Dat is uiteraard Rick, want ik moest dat niet zeggen. http://prntscr.com/evjl60
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Wie was de grootste ego van W49?: De grootste ego's van W49 zijn Laurens, Melvin en Fabian. Pim (Azrahn) heeft ook soms last ervan ;).

Komt ook gewoon omdat ik fcking pro ben

Gezelligste speler: Rick (Slash N Bash), Maartje (Slash N Bash), Laurens (The Age Of Nobility), Emile (Ruthless Maniac), Timo (Act Of Divinity), Anne (Azrahn) & Pim (Azrahn) zijn in deze periode voor mij het gezelligst geweest. De rest zijn ook toppers :O.

Teken ik voor

Dé verrassing van W49 (Speler/actie): Dat is voor mij Pim. Op W47 heb ik met Pim mogen samenspelen en heb hem daar ervaren als prettige medespeler. Hij was daar net zoals ik best lui haha, maar zijn drive om Lintouchable te slopen is wel te prijzen. Shout-out naar jou Pim.

Ryan deed dan ook wel echt fcking stoer dat hij mij af ging maken als ik naar 49 kwam haha

Knapste moeder (gedraag je Melvin): De zus van Pim schijnt wel te doen te zijn.

Flikker
 

DeletedUser75778

Guest
De slechtste leider: Er is niet echt een slechte leider. David misschien omdat die random verdwenen was, maar ik kan dat enigszins wel begrijpen.

Verklaar je nader.. Waarom begrijp je me?

(Ik ben nog op zoek naar een partner)
 

DeletedUser76166

Guest
De Beste / leukste actie: Voor mij persoonlijk het wegspelen van Oldskoel, omdat ik dat als het ultieme persoonlijke succes beschouw. Ook vanwege de tegenstand die Freek bood en die kerel die van een ander account speciaal overkwam. Dit was 1 van de weinige accounts, naast no1rules die tegenstand bood tegen Dijkhopper. Dat dit zo plezant was kwam dan ook door de inzet van Freek en die ander.
Hmm, nog altijd jammer dat die eigenaar terugkwam me eraf gooide en vervolgens het account helemaal naar de taffus helpt :(.
 
Bovenaan