Einde wereld 3

DeletedUser57790

Guest
Gefeliciteerd aan alle mensen die zijn overgebleven op wereld 3!!
 

DeletedUser53052

Guest
Als ik jullie was, zou ik toch nog een aanvraag hebben gedaan om ietsje langer te blijven, en om de 2 miljard zo te halen. Niet dat het iets uitmaakt ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil graag alle spammers die hebben bijgedragen tot het cervixtopic : "EDCR's spamtraining: het laatste antwoord wint" bedanken! Gouden topic, memorabele momenten.

En natuurlijk is er dan ook een winnaar. Nooit gedacht dat deze er ooit zou komen toen het topic werd gestart.

Proficiat Evlover!

Verder, nu de wereld gesloten is kan ik eindelijk mijn fles leegdrinken. ooit heeft een speler mij een fles drank bezorgt, als bedankje. Ik heb altijd gezegd de dag dat de wereld gedaan is drink ik die op mijn eentje leeg.....wel morgen heb ik nog examen, dus het eerste wat we doen na het examen staat al vast! Met dank aan Frezz :D

Mijn enige doel vanaf het topic geopend werd tot wanneer de wereld gesloten werd. Heb'k het dan toch klaar gespeeld na dik 50500 posts en dik 2500 pagina's. :)
 

DeletedUser

Guest
en u was wie in breker/cervix?

Pussy Killer in de volledige periode dat dat account Pussy Killer heette en ook nog een tijdje na de gedwongen naamswijziging tot ''Don Maradona''. Tot dik jaar geleden gespeeld en zie nu dat Francois nog helemaal 13e is geworden als lid van de winnende stam. Knappe prestatie.
 

DeletedUser5456

Guest
Iedereen gefeliciteerd met het behalen van het einde van wereld 3. En speciaal aan de leiders van De Alliantie, het plan dat ze al jaren geleden gesmeed hadden heeft uiteindelijk wel tot de overwinning geleid. Ik zal wereld 3 uit mijn kaartjes update halen, zodat ze niet straks overschreven worden door een leeg kaartje. Iedereen die tot het einde gespeeld heeft, succes op andere werelden of met al die vrije tijd die je nu tot je beschikking hebt ;-)
 

DeletedUser20928

Guest
Nou iedereen van DA, gefeliciteerd met jullie overwinning! :)

Dank je Mark! :D

Alleen wrang dat Hanna dit nèt niet heeft mee kunnen maken al heeft ze wel de start van 'vredestijd' nog meegemaakt en de overwinning dus een feit was :D
 

DeletedUser17153

Guest
Vanuit w13 ook proficiat. Indien mensen intresse hebben daar verder te vechten in een nieuwe strijd, neem gerust contact met me op.

Laat de spelers tenminste een goede nasmaak hebben van hun eigen wereld.

Je snapt toch zelf ook dat deze spelers niet zitten te wachten om toe te treden in een stam waarvan de ene helft weg is en een kwart weg wil en rest maar gelaten hun tijd uitzit omdat ze geen kant op kunnen.....

Maar van harte gefeliciteerd aan de winnaars!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53086

Guest
Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night!
 

DeletedUser

Guest
Wat doen de meesten nu? Beginnen op een andere wereld? Want het lijkt me logisch dat je na 5 jaar non stop TW moeilijk zonder kan.
 

DeletedUser

Guest
They tried to make me go to rehab, I said, "No, no, no"
Yes, I've been black but when I come back you'll know, know, know
 
Bovenaan