Einde Wereld 16

Reactiescore
24
Hoe wil je verkopen dat FUL het slimmer heeft aangepakt dan Nilva? Denk je oprecht dat wij niet óók snapten dat wanneer we Astra* weg zouden werken, FUL ons volgende logische target zou zijn, en wij dat van hen? Sterker nog, het was het ENIGE mogelijke target. We hadden verder alleen front met Astra* die we aan het wegwerken waren, en met Curam welke onze bondgenoot waren. FUL was letterlijk de enige volgende stam die we oorlog konden verklaren. Maar bovenal is een afspraak een afspraak. Wij zijn niet naief om niet net als FUL aan een plan om te backstabben te denken, FUL zijn niks meer dan lafbekken en stabbers om dit wél te doen. Anticiperen op ooit met elkaar oorlog zullen moeten voeren is prima. Stabben is niet prima.

Blijkbaar zijn jullie wel zo naif geweest. Want denk je nou werkelijk dat FUL een afspraak ging maken om het zover te laten komen dat zij dan tegen de overmacht van Nilva en Curam (en ze hadden toendertijd ook oorlog met 40 +) zou vechten?

Dan ben je wel ongeloofelijk stom. Echt ongeloofelijk stom. Dat is een van de meest idiote dingen die ik ooit heb gehoord. Alsof een stam expres zijn eigen ondergang wil gaan tekenen. Echt een blamage vanaf jou kant Hokuz... Echt wat een kul argument..

Bovendien wil ik je ook nog even wijzen op iets wat Sseg aanhaalde

Het is nooit een kwestie van niet durven geweest, wel van geen zin of geen tijd. De schuld ligt voornamelijk bij onszelf, maar niet de onvoorwaardelijke steun van Curam hebben is een vrij zwaar wegende factor geweest:)

Vreemd dat er toendertijd nooit een woord over backstab van FUL (die sowieso weinig relevant aan het geheel - en wat niet eens een backstab is) is gezegd. En ook de recruits doen ook niet toe aan jullie opgeven omdat jullie daarna pas de oorlog verklaarden aan GoH XL, dus dat opeens die recruits dan een reden zijn op om te geven is zo dubbelzinnig als ik weet niet wat.

Dus wat is nou je punt, want je argumenten raken kant nog wal. Zeker omdat alles wat je tot nu toe hebt beweerd in strijd is met wat je eerder hebt gezegd. Uiterst vreemd..
 

DeletedUser20611

Guest
Ik kan enkel bevestigen wat hierboven gezegd is. Je blijft gewoon steeds dezelfde onzin roepen Hokuz..:eek:
 
Reactiescore
1.089
Hebben jullie al een nieuw mooi plekje gevonden op w37?
 
Reactiescore
1.089
Dice, haha geweldig :D
 

DeletedUser

Guest
Wow wat lul jij nou uit je nek man? Heb je het Nilva vs Astra* topic nooit gelezen? Er waren maanden aan een stuk dat Astra* de volledige aandacht op ons had liggen/had kunnen hebben (niet onze schuld als dat niet het geval was), en heb je ooit de SCREENSHOTS van de oorlog gezien? We hadden minder dan een keer zoveel verslagen tegenstanders als aanvaller op het eind maar wel 4.5x zoveel overgenomen dorpen. Wat nou geen tegenstand, en wat nou Astra* heeft zich nooit op ons gefocust? Discussie is prima, liegen nog altijd niet.

Hokuz toch, wat klets je nou toch weer? Niva getest in de Astra* VS Nilva oorlog? Astra* de volledige focus op Nilva? :confused::confused:

Jij bent blijkbaar het een en ander vergeten, onder andere dat Astra* DHBN, Faha en Y-Man als schilden gebruikte (jullie oude accountjes), en veel meer dan erop verdedigen gebeurde er niet, al helemaal omdat die spelers bijna meteen gingen lopen. Het enige account van Astra* dat Nilva serieus aanviel was De Leen, en die deed dat zowat uitsluitend solo.

Verder vraag ik me af hoe High 5 ooit is kunnen vallen als wij de volledige focus op Nilva hadden? Wel heel vreemd dat de massas dorpen die ze verloren uit de lucht komen vallen. Niet dus. Astra* focuste zich vooral op High 5, en later Curam. En inderdaad, na de val van High 5 gingen we ook op Veduki, die toen in Nilva zat. Maar van de volledige focus op Nilva leggen is nooit sprake van geweest, verre van.
 
Reactiescore
1.089
We zijn je sollicitatie even aan het doornemen :D Dan komt er een stemming.. :D

Ik als externe raadsman zal mij er ook nader toe spitsen, al denk ik dat in dit geval het wel snor zit ^^
 

DeletedUser41607

Guest
Ik als externe raadsman zal mij er ook nader toe spitsen, al denk ik dat in dit geval het wel snor zit ^^

Naja ik heb wel wat van mijn solli gemaakt natuurlijk. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20611

Guest
Naja ik heb wel wat van mijn solli gemaakt natuurlijk.

Noobje:

Muchas Maracas... 28.04.14 13:05
Beste MacGeady,

Nee laat maar ik heb zelfs niet de energie om te reageren. :D

Even kort:
4e worden als account dat gedurende W16 maar één oorlog niet aan het front heeft gevoerd is zeer sterk vind ik.

Zeker als je weet dat 2 continentlijnen front had en dan de laatste 3 maanden praktisch elke dag +-500-1000 aanvallen mocht verwerken.

Kijk maar naar dit kaartje:
Zijde 1:
Spelers: Muchas Maracas.
Zijde 2:
Stammen: GoH XL

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 3,323
Kant 2: 48,224
Verschil: 44,901

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 194
Kant 2: 46
Verschil: 148

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 27,342,194
Kant 2: 383,898,524
Verschil: 356,556,330

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,806,258
Kant 2: 429,467
Verschil: 1,376,791

chart

Mvg Joel!
PS: Je invite komt eraan
 
Reactiescore
1.089
Haha :D
 

DeletedUser35742

Guest
Dus zou het net zo n harde backstab zijn als jij nu vind dat FUL heeft gedaan. Dank voor je bevestiging.

Je hebt zelf gezegd - en dat heb ik aangetoond (zie vorige post maar) - dat de val van Nilva voornamelijk kwam door inactiviteit en geen zin. Plus dat de geweldige medewerking van Curam ook nog een rol speelde

En dan nu opeens kom je met stabs dit en stabs dat. Het is echt complete onzin wat je zit te verkopen...

??? Ja, als wij FUL gestabbed zouden hebben was dat een stab geweest (duh), maar we hebben FUL niet gestabbed. Wat probeer je precies te zeggen?:eek:

Je beantwoord je laatste 2 zinnen toch zelf al? Ons gebrek aan zin hebben om door te spelen KOMT door de stabs van anderen. Bedankt voor de daily reminder waarom ik een hekel aan domme mensen heb.

Sinds dat ik ben begonnen met spelen in 40+ heeft Nilva ons nooit geholpen als een BG, dit deed Curam wel. Curam draaide vv etc. Toen we de spelers rekruteerden is er door mij persoonlijk een PM naar Nilva verstuurd met de reden waarom en dat we hier over graag in gesprek met Nilva wilden gaan. Dit vind ik meer dan redelijk dat we dit naar een 'BG' gestuurd hebben die al, hoe lang zou het zijn, minimaal een half jaar ons niet eens heeft geholpen in de strijd tegen FUL die 40+ en in het begin van Gohxl verloren ging. Over wat voor soort bondgenootschap praat je dan?

Ik vind het erg kort door de bocht om te denken dat wij allemaal leugens vertellen, dat is natuurlijk grote onzin. Wij vertellen ons verhaal, dat jij het hier om de een of andere reden niet mee ons ben, dat kan best. Maar dan gaan zeggen dat de rest die Hokuz geen gelijk geeft liegt vind ik wel behoorlijk triest.

Daarnaast vind ik het vreemd dat je dingen als de fff16 erbij haalt als de reden dat Nilva gevallen is? Dit is zeker minimaal een jaar voordat Nilva daadwerkelijk gevallen is. Daarnaast is na de rekrutering van de Astra spelers direct een oorlogsverklaring gekomen vanuit Nilva's kant jegens Gohxl. Dit is dus 100% de eigen schuld van Nilva, Gohxl wilde geen oorlog.

Ik zal ook maar niet op w37 gaan solliciteren bij Nilva, ik denk dat ik daar nu niet meer in mag :p

???

Ik zeg toch, toen de stab van FUL uitkwam en daarmee ccc16 viel, hebben we jullie nog 1 x al onze clears voor de clearmolen cadeau gedaan. Ik heb de VV van tomman een week lang gehad etc. Hoezo wij deden niks wat een BG moet doen wtf. Waar zit jouw gevoel voor logica? Omdat je aan je BG komt verkondigen dat je ze gaat stabben (tegen de gemaakte afspraken in accounts rekruteren), alvorens ze daadwerkelijk te stabben, is het geen stab meer en/of is je stab opeens prima verdedigbaar? Wat?:eek:

De rest ook weer...jullie wilden geen oorlog? Jullie wilden wel oorlog, anders had je niet een actie uitgevoerd waarvan je wist dat ie tot oorlog zou leiden. Het vallen van het samenwerkingsverband houdt inderdaad direct verband met het stoppen van Nilva. Ten eerste omdat onze BG's of samenwerkingspartners opeens vijanden werden doordat ze ons stabden en daardoor de wereldpolitiek op z'n kop kwam te staan, ten tweede omdat we niet met zo idioot veel stabbers wilden spelen.

Blijkbaar zijn jullie wel zo naif geweest. Want denk je nou werkelijk dat FUL een afspraak ging maken om het zover te laten komen dat zij dan tegen de overmacht van Nilva en Curam (en ze hadden toendertijd ook oorlog met 40 +) zou vechten?

Dan ben je wel ongeloofelijk stom. Echt ongeloofelijk stom. Dat is een van de meest idiote dingen die ik ooit heb gehoord. Alsof een stam expres zijn eigen ondergang wil gaan tekenen. Echt een blamage vanaf jou kant Hokuz... Echt wat een kul argument..

Bovendien wil ik je ook nog even wijzen op iets wat Sseg aanhaalde



Vreemd dat er toendertijd nooit een woord over backstab van FUL (die sowieso weinig relevant aan het geheel - en wat niet eens een backstab is) is gezegd. En ook de recruits doen ook niet toe aan jullie opgeven omdat jullie daarna pas de oorlog verklaarden aan GoH XL, dus dat opeens die recruits dan een reden zijn op om te geven is zo dubbelzinnig als ik weet niet wat.

Dus wat is nou je punt, want je argumenten raken kant nog wal. Zeker omdat alles wat je tot nu toe hebt beweerd in strijd is met wat je eerder hebt gezegd. Uiterst vreemd..

???

Nee, we waren niet naief. We waren geen stabbers zoals andere partijen dat wel bleken te zijn. Afspraak is afspraak voor ons en daar is natuurlijk niets naiefs aan. Naief zou zijn het gevaar niet inzien, of het gevaar wel inzien en niks doen. We zagen het potentieele gevaar wel, en gingen over tot actie. Namelijk het joinen van het samenwerkingsverband. Wat is mijn punt...wat denk je dat mijn punt is? CCC16 is gevallen omdat FUL stabbers bleken te zijn. En jij zegt nu dat de stab van FUL nooit ter sprake is gekomen? Juist?

Hokuz toch, wat klets je nou toch weer? Niva getest in de Astra* VS Nilva oorlog? Astra* de volledige focus op Nilva? :confused::confused:

Jij bent blijkbaar het een en ander vergeten, onder andere dat Astra* DHBN, Faha en Y-Man als schilden gebruikte (jullie oude accountjes), en veel meer dan erop verdedigen gebeurde er niet, al helemaal omdat die spelers bijna meteen gingen lopen. Het enige account van Astra* dat Nilva serieus aanviel was De Leen, en die deed dat zowat uitsluitend solo.

Verder vraag ik me af hoe High 5 ooit is kunnen vallen als wij de volledige focus op Nilva hadden? Wel heel vreemd dat de massas dorpen die ze verloren uit de lucht komen vallen. Niet dus. Astra* focuste zich vooral op High 5, en later Curam. En inderdaad, na de val van High 5 gingen we ook op Veduki, die toen in Nilva zat. Maar van de volledige focus op Nilva leggen is nooit sprake van geweest, verre van.

Wat klets ik of wat klets jij? TurboTurbo, Abdelya, De Leen, Faha, Dylan, Totally Spies hebben ons allemaal aangevallen. Wat nou alleen de Leen deed dat serieus. Het eindeloze gestoef van TS en Abdelya vergeten ofzo?:)

Jullie hebben absoluut, maanden aan een stuk, de focus alleen op Nilva gehad en die strijd heel, heel hard verloren. Ik kan je nu wel wijzen op het Astra* vs Nilva topic. Het laatste screenshot hierheen kopieeren (2100-550 ofzo), of je wijzen op de tijdsspanne die dat topic beslaat. Zoals altijd kan ik al jullie posts eigenlijk weer afdoen met 'je liegt'. Maar jullie liegen, dus.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil graag iets rechtzetten, het was namelijk niet zo dat ik voor GOH XL een voorkeur had, ik had namelijk voor Curam een voorkeur.
Maar boven alles wilde ik dat Astra* bij elkaar bleef, iets wat bij Curam niet mogelijk was (enkel 0wnz u p3k3r, overhung en ik waren welkom, en mogelijk krovikan over een paar maanden, als hij dan nog bestond). Waar bij GOH XL ik wel het aanbod kreeg dat álle accounts van Astra* welkom waren. Iets wat ook bleek uit dat er een NAP tussen Astra* en GOH XL kwam, en alle actieve accounts in GOH XL welkom waren na een maand of wat, toen Nilva niks meer voorstelde.

Verder was GOH XL niet constant, het was een samenwerking van spelers die op het eind naar elkaar werden toegedreven doordat spelers zich openlijk aggressief & racistisch opstelde naar Astra* toe en niet wisten hoe ze moeten communiceren en zich beperkte tot bedreigingen uitten. Iets wat weer bleek uit de oorlog die volgde. Grote woorden, maar niet in staat om een cluster van nog niet eens 10 dorpen weg te werken wat tegen een miljoenen account ligt.

Dat Nilva faalde om mij toendertijd weg te werken, liet weer blijken hoe belachelijk slecht het is gesteld met w16. Om even serieus te zijn, je staat om 3 uur 's nachts op, blijft tot 10 uur achter je pc zitten EN NOG LUKT HET JE NIET. Hoe triest wil je het hebben. Toen jullie daar faalde had ik vervolgens schijt aan de wereld, ik had bereikt wat ik wilde bereiken, en het liefst wilde ik de overwinning claimen met max 8 personen, helaas wat meer geworden omdat ik er gewoon genoeg van had, en te weinig medestanders kon vinden. xD

Anyway, het was een leuke wereld waar je langzaam maar zeker in mee wordt gezogen, maar oa door moderatoren die tegenstanders van mede mods bannen & doorgeven tot wanneer ze gebanned zijn (hadden ze de regels maar niet moeten breken) ben ik er mee opgehouden, weer gestart met wat vrienden tot het winterevent, en toen maar helemaal mee gestopt... En ik snap niet helemaal wat jullie hier nog uithuilen en/of proberen te 'spelen'. Bij een spel wat op z'n eind is(er is al een nieuwe versie, dus nee, hier gaat niks aan verbeterd worden) en enkel nog uitgezogen tot de laatste cent die er te halen valt, weg is.

Veel plezier verder

PS: Overigens wel amuserend dat er een persoon is die beweert eervol te hebben gespeeld want 'hij wilde niet backstabben', het dan weer niet erg vindt om te zeggen dat hij bepaalde spelers zou gaan vermoorden als hij ze tegenkwam xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
??? Ja, als wij FUL gestabbed zouden hebben was dat een stab geweest (duh), maar we hebben FUL niet gestabbed. Wat probeer je precies te zeggen?:eek:

Je beantwoord je laatste 2 zinnen toch zelf al? Ons gebrek aan zin hebben om door te spelen KOMT door de stabs van anderen. Bedankt voor de daily reminder waarom ik een hekel aan domme mensen heb.

Nee. FUL heeft niet gestabbed.
FUL had 3 keuzes naar het einde toe van de ccc16
1. Mee doen, en het afronden. En vervolgens door de keuze van Nilva om met curam samen de wereld te eindigen tegen 3 stammen te vechten; FUL vs Nilva 40+ en Curam. Wat eigenlijk de ondergang van FUL zou betekenen.
2. Met Astra* samenheulen om zo nog een kleine kans te hebben om de wereld te winnen
3. Met GoH Xl samen gaan om zo nog een kans te krijgen op het winnen van de wereld.

Dat FUL niet inging op jullie nadrukkelijke eis voor optie 1 is gewoon puur tactisch geweest. Geen 1 stam kan van een andere stam verwachten dat ze hun eigen ondergang gaan afspreken.
Terwijl je ze zelf alleen maar wilt misbruiken om zelf de wereld te winnen. Een stam gebruiken en vervolgens dumpen omdat je ze niet meer nodig hebt is gewoon net zo'n harde stab als wat FUL heeft gedaan.

Je hebt dus helemaal niks te zeuren, en totaal geen recht van spreken.

Overigens ja, als je alle steekhoudende argumenten overslaat die constant al je argumenten weerleggen en vervolgens je eigen argument weer gaat herhalen lijken wij inderdaad dom. Maar in feite ben jij het.
Die laatste 2 zinnen beantwoorden zichzelf namelijk helemaal niet. En ik ga weer die quote erbij halen die al 5x is gepasseerd en jij constant negeerd

Het is nooit een kwestie van niet durven geweest, wel van geen zin of geen tijd. De schuld ligt voornamelijk bij onszelf, maar niet de onvoorwaardelijke steun van Curam hebben is een vrij zwaar wegende factor geweest:)

Dit is de reden die jullie toendertijd hadden opgegeven voor de val van Nilva.

Hier word NIETS maar dan ook NIETS gezegd over een stab van FUL.
Want A het heeft er niks mee te maken sinds het meer dan een jaar voor de val van Nilva was. En B het was geen stab. Dat jij dat 2 weken geleden opeens als dom excuus hebt bedacht voor de val van Nilva maakt het niet een stab noch een goede reden voor het opgeven.

Overigens wanneer houd je op met het beweren dat de recruits een stab waren, terwijl jullie eigen BG die gasten net zo graag wilde hebben? Dus het net zo'n harde stab is? Bekende riddeltje. Ik mag het wel maar Hansje mag het niet. Tegentrijdig dus, net zoals constant al je argumenten :eek:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
24
Nee, we waren niet naief. We waren geen stabbers zoals andere partijen dat wel bleken te zijn. Afspraak is afspraak voor ons en daar is natuurlijk niets naiefs aan. Naief zou zijn het gevaar niet inzien, of het gevaar wel inzien en niks doen. We zagen het potentieele gevaar wel, en gingen over tot actie. Namelijk het joinen van het samenwerkingsverband. Wat is mijn punt...wat denk je dat mijn punt is? CCC16 is gevallen omdat FUL stabbers bleken te zijn. En jij zegt nu dat de stab van FUL nooit ter sprake is gekomen? Juist?


Je bent wel naief. Je ontwijkt gewoon mijn hele punt. FUL kreeg een 3 vs 1 oorlog als ze de ccc16 zouden afronden, die ze ongetwijfeld gingen verliezen. Logische keuze om er dus uit te stappen.

Jullie beschuldigen nu FUL van stabben, terwijl als de ccc16 afgerond zou zijn jullie ze zouden aanvallen. FUL zou dus in feite gewoon mis/gebruikt worden door jullie. Maar zodra de dat dus ontwijken zijn ze stabbers ? Terwijl het jullie intentie was om ze te misbruiken (oftewel stabben). Nee logisch dat FUL dan de schuldige is.

kijk in de spiegel man...
 

DeletedUser

Guest
Wat klets ik of wat klets jij? TurboTurbo, Abdelya, De Leen, Faha, Dylan, Totally Spies hebben ons allemaal aangevallen. Wat nou alleen de Leen deed dat serieus. Het eindeloze gestoef van TS en Abdelya vergeten ofzo?:)

Jullie hebben absoluut, maanden aan een stuk, de focus alleen op Nilva gehad en die strijd heel, heel hard verloren. Ik kan je nu wel wijzen op het Astra* vs Nilva topic. Het laatste screenshot hierheen kopieeren (2100-550 ofzo), of je wijzen op de tijdsspanne die dat topic beslaat. Zoals altijd kan ik al jullie posts eigenlijk weer afdoen met 'je liegt'. Maar jullie liegen, dus.


Faha? http://nl.twstats.com/nl16/index.ph...ers&id=1645772&type=gain&oldtribe=24585&pn=-1 Heel serieuze aanvallen ja :rolleyes: Dylanf3 had lange tijd geen/amper front, Dylanf3? http://nl.twstats.com/nl16/index.ph...dtribe=24585&newtribe=-1&min=&max=&timerange= Tjonge wat een overnames zeg.

Zoals ik al zei, Astra* heeft nooit de volle focus op Nilva gelegd. Tot de val van High 5 viel enkel de Leen echt aan, en idd ook Abdelya, de rest was niets meer dan buffer waar wat op gedeffed werd. Daarna recruitten jullie Veduki, en die werd toen inderdaad ook aangevallen ja. Als je dat al de hele focus van Astra* noemt, tjaah... :eek:

Je negeert overigens mijn hele punt dat de focus van Astra* op High 5 lag, en niet op Nilva.
 
Bovenaan