Einde w63

DeletedUser78889

Guest
Zal morgen op pc zoeken. Maar onder andere da vinci moedigde NA aan om te blijven aanvallen op sleepwell. Volgens mij dieu ook maar niet heel zeker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
@The Pianist misschien snap je het wel in deze woorden.

Jij besluit in een stam te zitten die R2W, Stabben, onterecht accounts bannen, etc. gebruik goedkeurt. Dat is jouw keuze. Je had ze een ultimatum kunnen geven maar dat heb jij niet gedaan. In mijn ogen ben jij hierdoor net zo schuldig als iedereen anders, of je nou R2W,Stabt of onterecht een account hebt gebant of niet.

Verder zit je in een stam die de R2W, stabt en onterecht accounts probeert te bannen. Jij had je zelf kunnen distanceren van deze acties door de stam te verlaten. Dit heb je ook niet gedaan, want zolang het maar niet richting jouw gebeurd is het prima? Dat is gewoon hypocriet. In jouw situatie was ik de stam heel erg snel geleaved, want met dit soort acties wil ik niet geassocieerd worden.



Dus omdat jij zo heldhaftig genoeg bent om andere te verwijten van hypocriet gedrag verwacht ik ook dat je wel heldhaftig genoeg bent om je aan je eigen principes te houden. Ik wacht lekker op wanneer je Bellum verlaat. Spannend.

1) de punten die je aanhaalt zijn of niet bewezen (althans ik heb geen bewijs gezien, betekent niet dat ik gelijk heb maar ben we wel benieuwd naar) of zijn al uitgelegd waarom het zo gegaan is.

2) ik sta nog steeds 100% achter deze woorden. Mochten er gestabt zijn en de speler wordt niet gekickt, zijn we als stam aansprakelijk.

3) misschien wel de belangrijkste, je bent weer bezig met makkelijk punten scoren! Je bent weer systematisch bezig belangrijke post te negeren om deze punten te scoren. Namelijk ik speel amper meer! Daardoor weet ik niet precies wat er gaande is maar ben ik ook niet de gene die de beslissing gaat maken om te leaven. Ik bedoel ik heb in de laatste week 1 keer gelogd:p
 
Reactiescore
7.918
1) de punten die je aanhaalt zijn of niet bewezen (althans ik heb geen bewijs gezien, betekent niet dat ik gelijk heb maar ben we wel benieuwd naar) of zijn al uitgelegd waarom het zo gegaan is.

Er wordt hier 4 miljoen keer vermeld dat het bewijs verwijderd wordt door de mods en dit je op Skype/Discord toegestuurd kan worden. Hoelang ga je nu nog herhalen dat er geen bewijs is precies? Beetje moe om deze constante herhalingen te moeten lezen.
 
Reactiescore
239
Er wordt hier 4 miljoen keer vermeld dat het bewijs verwijderd wordt door de mods en dit je op Skype/Discord toegestuurd kan worden. Hoelang ga je nu nog herhalen dat er geen bewijs is precies? Beetje moe om deze constante herhalingen te moeten lezen.
Ga dan slapen man :eek:
 
Reactiescore
2.062
Er wordt hier 4 miljoen keer vermeld dat het bewijs verwijderd wordt door de mods en dit je op Skype/Discord toegestuurd kan worden. Hoelang ga je nu nog herhalen dat er geen bewijs is precies? Beetje moe om deze constante herhalingen te moeten lezen.

De mensen uit Kakaka doen precies hetzelfde, spreek hun dan ook aan:rolleyes2:
 

DeletedUser78889

Guest
De mensen uit Kakaka doen precies hetzelfde, spreek hun dan ook aan:rolleyes2:

Jij zegt bewijs te hebben maar geeft het gewoon niet, wij hebben bewijs en willen het geven maar dat is niet toegelaten op dit forum. We hebben je al 5x voor bewijs gevraagd en al 5x hebben we je daarmee niet meer gehoord. Zou bijna denken dat je niks hebt :oops:
 
Reactiescore
831
1) de punten die je aanhaalt zijn of niet bewezen (althans ik heb geen bewijs gezien, betekent niet dat ik gelijk heb maar ben we wel benieuwd naar) of zijn al uitgelegd waarom het zo gegaan is.

2) ik sta nog steeds 100% achter deze woorden. Mochten er gestabt zijn en de speler wordt niet gekickt, zijn we als stam aansprakelijk.

3) misschien wel de belangrijkste, je bent weer bezig met makkelijk punten scoren! Je bent weer systematisch bezig belangrijke post te negeren om deze punten te scoren. Namelijk ik speel amper meer! Daardoor weet ik niet precies wat er gaande is maar ben ik ook niet de gene die de beslissing gaat maken om te leaven. Ik bedoel ik heb in de laatste week 1 keer gelogd:p

1) Is er wel. Jij doet gewoon geen moeite om erachter te vragen. Verder heb je niet echt bewijs nodig voor die R2W hoor :oops:

2) Ja idd. Hier bevestig je dus dat je hypocriet bent want je acc zit nogsteeds in Bellum. Die wel degelijk misbruikt hebben gemaakt van R2W, en leden die stabben goedkeuren.

Dus nogmaals 'Jij had je zelf kunnen distanceren van deze acties door de stam te verlaten. Dit heb je ook niet gedaan, want zolang het maar niet richting jouw gebeurd is het prima?'

Je staat toch 100% achter deze woorden????

3) Wat is dit voor onzin? Je logt amper nog dus jou moralen en principes doen er niet meer toe? Je logt amper dus een beslissing kan je niet meer maken? Echter was je wel erg snel om een statement te maken over mijn account. Dit deed je samen met je co Valentijn dus die zal het wel eens met je zijn qua Bellum verlaten.


Dus ga ik je nog een keertje quoten:

Dat is gewoon hypocriet. In jouw situatie was ik de stam heel erg snel geleaved, want met dit soort acties wil ik niet geassocieerd worden.
 

DeletedUser73162

Guest
"Stab boeit niet want kakaka heeft met kata's gegooid, dus mogen wij stabbers recruiten."
 

DeletedUser79858

Guest
Kunnen de kakaka leden zich melden op het forum van de wereld waar ze nog wel spelen? :oops:
 
Bovenaan