Einde w63

DeletedUser79332

Guest
Moeten we iets nuanceren he. Niet iedereen in kakaka strooit Katas en cfs en in Bellum doet ook niet iedereen mee aan hierboven genoemde fratsen...
 
Reactiescore
1.454
Sorry dat wij niet normaal speelden, wij hebben idd geen pp abuse, mass interns, stabbs en valse bans gebruikt want dat is blijkbaar je norm van normaal spelen. Ohja spelers aanmoedigen naps te schenden ben ik nog vergeten.

Volgens mij hebben wij (mijn account tenminste) geen pp abused (ookal zegt onze naam wat anders :p), amper geinternd, niet gestabt en niemand valse bans aangesmeerd.

Ook als je dit soort dingen claimt, gelieve met concrete voorbeelden te komen en het mogelijke bewijs wat je hebt. Ik weet helaas ook niet alles wat gebeurd is dus hier op in gaan is gewoon domweg niet mogelijk door de onduidelijkheid van stelling die jij neerplant ;)
 

DeletedUser78889

Guest
Volgens mij hebben wij (mijn account tenminste) geen pp abused (ookal zegt onze naam wat anders :p), amper geinternd, niet gestabt en niemand valse bans aangesmeerd.

Ook als je dit soort dingen claimt, gelieve met concrete voorbeelden te komen en het mogelijke bewijs wat je hebt. Ik weet helaas ook niet alles wat gebeurd is dus hier op in gaan is gewoon domweg niet mogelijk door de onduidelijkheid van stelling die jij neerplant ;)

Pp abuse en interns is al zowat 75% van bellum. De recruits van re-or hebben NA aangemoedigd om sleepwell te stabben. Jullie recruiten stammen dood en de overige leden worden als vuil achtergelaten. En bans aansmeren was danny. Dit bewijs mag niet op AF want is weggehaald. Maar de context staat in de beginpost en het bewijs kan ik leveren op skype of discord als je me niet gelooft. Net zoals het bewijs dat NA werd aangemoedigd door o.a. da vinci om sleepwell te stabben. Jullie nieuwe ''aanwinst".
 

DeletedUser78889

Guest
Moeten we iets nuanceren he. Niet iedereen in kakaka strooit Katas en cfs en in Bellum doet ook niet iedereen mee aan hierboven genoemde fratsen...

Zeker waar, maar zolang er geen accounts van bellum hier op het AF zich distantiëren van dit soort acties kan ik enkel aannemen dat ze het accepteren. Net zoals salty black man zegt dat zuur zich niet distantieert van ons kata gebruik terwijl hij er zelf nooit heeft gebruikt.
 
Reactiescore
1.454
Pp abuse en interns is al zowat 75% van bellum. De recruits van re-or hebben NA aangemoedigd om sleepwell te stabben. Jullie recruiten stammen dood en de overige leden worden als vuil achtergelaten. En bans aansmeren was danny. Dit bewijs mag niet op AF want is weggehaald. Maar de context staat in de beginpost en het bewijs kan ik leveren op skype of discord als je me niet gelooft. Net zoals het bewijs dat NA werd aangemoedigd door o.a. da vinci om sleepwell te stabben. Jullie nieuwe ''aanwinst".

Pp abuse hebben sommige spelers waarschijnlijk wel gedaan, maar daar kan ik niet op in gaan. Daarvoor moeten we eerste definieren wat als pp abuse gezien wordt en moeten we een inkijk hebben op alle accounts.

De sleepwell situatie weet ik niks vanaf helaas (ik ben een beetje inactief atm :p).

De situatie van Danny is door Danny idd uit context getrokken en kan je niet goedkeuren. Wel kan ik begrijpen dat hij zo reageerd. Jullie hebben hem gewoon constant lopen treiteren en dat is gewoon jammer.

Verder heb ik mijn opinie over de recruits al aangegeven dus dat weet aanhalen heeft bijzonder weinig zin imo.
 

DeletedUser78889

Guest
Pp abuse hebben sommige spelers waarschijnlijk wel gedaan, maar daar kan ik niet op in gaan. Daarvoor moeten we eerste definieren wat als pp abuse gezien wordt en moeten we een inkijk hebben op alle accounts.

De sleepwell situatie weet ik niks vanaf helaas (ik ben een beetje inactief atm :p).

De situatie van Danny is door Danny idd uit context getrokken en kan je niet goedkeuren. Wel kan ik begrijpen dat hij zo reageerd. Jullie hebben hem gewoon constant lopen treiteren en dat is gewoon jammer.

Verder heb ik mijn opinie over de recruits al aangegeven dus dat weet aanhalen heeft bijzonder weinig zin imo.

Als je alles optelt vind ik niet dat bellum commentaar kan geven op onze speelstijl ;) Bellum heeft ergere dingen gedaan dan wat katas en cf's
 
Reactiescore
1.454
Als je alles optelt vind ik niet dat bellum commentaar kan geven op onze speelstijl ;) Bellum heeft ergere dingen gedaan dan wat katas en cf's

Bellum misschien niet, ik weet ook niet wat er allemaal precies gebeurd is. Ik persoonlijk kan het wel doordat wij wel een bepaalde morele standaard aan hielden.
 

DeletedUser78889

Guest
Bellum misschien niet, ik weet ook niet wat er allemaal precies gebeurd is. Ik persoonlijk kan het wel doordat wij wel een bepaalde morele standaard aan hielden.
Jullie claimen morele waarden te hebben maar hebben deze volledig overboord gegooid met jullie acties. Als je dat nog niet in ziet ga ik er geen moeite meer in steken. Doe je anti kakaka bril af ;)
 
Reactiescore
1.367
Er word continu gepraat over hoe oneerlijk het is tegenover kakaka dat bellum de wereld sluit etc, maar er zijn nog andere spelers buiten kakaka of bellum die liever nog even de strijd had proberen aan te gaan, jammer dat dit hun ontzegd word.

Als je wilt kun je nog lekker blijven kloten met runedorpen
Het feit dat we met 15 spelers de wereld kunnen enden (met de nodige MBs) zonder dat de rest van de wereld hier iets tegen doet/kan doen zegt genoeg.
Op andere werelden zijn ook nog genoeg randoms als de wereld beëindigd word

Zuur, maar het is niet anders

Edit: ik heb inderdaad een support ingediend over benji die met mijn account liep "te trollen".
Michiel is ook gebanned omdat iemand zich voordeed als hem ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.454
Jullie claimen morele waarden te hebben maar hebben deze volledig overboord gegooid met jullie acties. Als je dat nog niet in ziet ga ik er geen moeite meer in steken. Doe je anti kakaka bril af ;)

Kan je dan astjeblieft aan geven wat wij, als A Lesson in PP Abusing., hebben gedaan preciea wat imoreel was?
 
Reactiescore
1.367
A Lesson in PP Abusing zit in Bellum en is het dus eens met hun principes. Als je tegen R2W, Stabben, onterecht accounts bannen, etc. was dan had je Bellum moeten verlaten.

Helemaal eens
 

DeletedUser79704

Guest
Als je wilt kun je nog lekker blijven kloten met runedorpen
Het feit dat we met 15 spelers de wereld kunnen enden (met de nodige MBs) zonder dat de rest van de wereld hier iets tegen doet/kan doen zegt genoeg.
Op andere werelden zijn ook nog genoeg randoms als de wereld beëindigd word

Zuur, maar het is niet anders

Edit: ik heb inderdaad een support ingediend over benji die met mijn account liep "te trollen".
Michiel is ook gebanned omdat iemand zich voordeed als hem ;)

Ik begrijp de keuze van bellum zeker en vast, alleen jammer dat spelers die buiten de situatie staan ook slachtoffer worden van de keuze. Want er zijn genoeg spelers die geen katta’s gooiden of geen cf’s zetten. Dat bellum de wereld ging winnen stond vast, alleen de manier is niet zoals verwacht.
 
Reactiescore
1.454
A Lesson in PP Abusing zit in Bellum en is het dus eens met hun principes. Als je tegen R2W, Stabben, onterecht accounts bannen, etc. was dan had je Bellum moeten verlaten.

Je haalt hier twee dingen heel erg door de war. Ik gaf aan dat wanneer je in eens stam zit die bepaalde dingen doet en dat laat je toe, moet je niet gaan zeiken wanneer je dat zelf overkomt. Nogmaals een leuke poging om iemands zijn woorden te verdraaien, maar ga aub nou eens post lezen voordat je er op antwoord.

Verder over de punten die jij benoemd heb, daar heb ik mij al over uitgelaten of aangegeven er niks van af te weten aangezien ik nog maar 1 keer per week log ofzo.
 
Reactiescore
831
Jij besluit in een stam te zitten die kata gebruik goedkeurt. Dat is jouw keuze. Je had ze een ultimatum kunnen geven maar dat heb jij niet gedaan. In mijn ogen ben jij hierdoor net zo schuldig als iedereen anders, of je nou kata gegooid hebt of niet.

Verder zit je in een stam die de eerste kata heeft gegooid en heeft lopen clusterfucken. Jij had je zelf kunnen distanceren van deze acties door de stam te verlaten. Dit heb je ook niet gedaan, want zolang het maar niet richting jouw gebeurd is het prima? Dat is gewoon hypocriet. In jouw situatie was ik de stam heel erg snel geleaved, want met dit soort acties wil ik niet geassocieerd worden.

@The Pianist misschien snap je het wel in deze woorden.

Jij besluit in een stam te zitten die R2W, Stabben, onterecht accounts bannen, etc. gebruik goedkeurt. Dat is jouw keuze. Je had ze een ultimatum kunnen geven maar dat heb jij niet gedaan. In mijn ogen ben jij hierdoor net zo schuldig als iedereen anders, of je nou R2W,Stabt of onterecht een account hebt gebant of niet.

Verder zit je in een stam die de R2W, stabt en onterecht accounts probeert te bannen. Jij had je zelf kunnen distanceren van deze acties door de stam te verlaten. Dit heb je ook niet gedaan, want zolang het maar niet richting jouw gebeurd is het prima? Dat is gewoon hypocriet. In jouw situatie was ik de stam heel erg snel geleaved, want met dit soort acties wil ik niet geassocieerd worden.



Dus omdat jij zo heldhaftig genoeg bent om andere te verwijten van hypocriet gedrag verwacht ik ook dat je wel heldhaftig genoeg bent om je aan je eigen principes te houden. Ik wacht lekker op wanneer je Bellum verlaat. Spannend.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
@The Pianist misschien snap je het wel in deze woorden.

Jij besluit in een stam te zitten die R2W, Stabben, onterecht accounts bannen, etc. gebruik goedkeurt. Dat is jouw keuze. Je had ze een ultimatum kunnen geven maar dat heb jij niet gedaan. In mijn ogen ben jij hierdoor net zo schuldig als iedereen anders, of je nou R2W,Stabt of onterecht een account hebt gebant of niet.

Verder zit je in een stam die de R2W, stabt en onterecht accounts probeert te bannen. Jij had je zelf kunnen distanceren van deze acties door de stam te verlaten. Dit heb je ook niet gedaan, want zolang het maar niet richting jouw gebeurd is het prima? Dat is gewoon hypocriet. In jouw situatie was ik de stam heel erg snel geleaved, want met dit soort acties wil ik niet geassocieerd worden.



Dus omdat jij zo heldhaftig genoeg bent om andere te verwijten van hypocriet gedrag verwacht ik ook dat je wel heldhaftig genoeg bent om je aan je eigen principes te houden. Ik wacht lekker op wanneer je Bellum verlaat. Spannend.

Onterecht bannen is geen sprake van, kheb simpelweg een supportje geopend dat mensen deden alsof ze mijn account konden weggeven, zodat ik geen 2e michiel zou worden :)
Wat de mods dan verder doen is hen probleem.
Wat ik kwalijker vind is dat kak interne informatie krijgt van mods ;)
R2W helemaal waar
Stabben niets van gezien?
 

DeletedUser78889

Guest
Onterecht bannen is geen sprake van, kheb simpelweg een supportje geopend dat mensen deden alsof ze mijn account konden weggeven, zodat ik geen 2e michiel zou worden :)
Wat de mods dan verder doen is hen probleem.
Wat ik kwalijker vind is dat kak interne informatie krijgt van mods ;)
R2W helemaal waar
Stabben niets van gezien?

Meerdere re-or leden hebben NA aangemoedigd sleepwell te stabben. Ook enkele van jullie recruits.
 
Bovenaan