Einde w63

Reactiescore
1.454
Dat je die ban aanhaalt is mooi, want er is geen bewijs dat kakaka hier mee te maken heeft, waar wel bewijs van is, is dat Rise Against ons een ban heeft proberen aan te smeren. Daarnaast zitten spelers die stabs aanmoedigen gewoon in Bellum en samen met het R2W beleid maakt dat Bellum velen malen slechter dan KaKaKa. Betreft het 'verzieken' met kata's en cf's; dit werd enkel gedaan op spelers die we uiteindelijk toch zouden wegspelen, neutrale spelers werden gewoon met rust gelaten terwijl Bellum hun plezier wél heeft afgenomen.

Het gebrek aan bewijs betekend niet dat jullie onschuldig zijn he. Ik bedoel als je een moord pleegd en er is geen bewijs van, ben je nog steeds schuldig.

Wat Rise heeft gedaan heb ik persoonlijk ook geen bewijs van gezien (zeg niet dat het er wel of niet is). Daar ga ik verder dus ook niet op in.

Welke spelers moedigen stabs btw aan in onze stam? Dat is namelijk volledig onzin.

Wij hebben nooit een R2W beleid gehad. Elke recruit had een goed achterliggende gedachte. Bijvoorbeeld de recruit van Rise is veel commentaar op geweest. Dit hebben we gedaan om ons account wat meer zekerheid te bieden het het toekomstige front meer te verdelen. Toen we dat probeerde uit te leggen, kreeg ik meerdere beledigen naar mijn hoofd geslingerd (vooral van Benji). Door dat gedrag hebben wij dan ook besloten (als Bellum zijnde) om de laatste spelers er bij te recruiten, omdat we gewoon geen zin meer hadden in jullie gezeik. Dus al je wilt, noem het maar R2W, boeit mij weinig. Iemand die de wereld heeft gevolgd en weet hou jullie je gedragen hebben snapt wel dat we deze wereld zo snel mogelijk willen afsluiten en vergeten.

Over die kata’s en cf’s, je argumentatie is belachelijk slecht. Natuurlijk deed je het bij spelers die je weg wou spelen. Maakt die situatie niet beter overigens.

En Hidde, ga nou niet doen als of je ook maar iets geeft om de neutrale speler...
 

DeletedUser69389

Guest
Het gebrek aan bewijs betekend niet dat jullie onschuldig zijn he. Ik bedoel als je een moord pleegd en er is geen bewijs van, ben je nog steeds schuldig.

Wat Rise heeft gedaan heb ik persoonlijk ook geen bewijs van gezien (zeg niet dat het er wel of niet is). Daar ga ik verder dus ook niet op in.

Welke spelers moedigen stabs btw aan in onze stam? Dat is namelijk volledig onzin.

Wij hebben nooit een R2W beleid gehad. Elke recruit had een goed achterliggende gedachte. Bijvoorbeeld de recruit van Rise is veel commentaar op geweest. Dit hebben we gedaan om ons account wat meer zekerheid te bieden het het toekomstige front meer te verdelen. Toen we dat probeerde uit te leggen, kreeg ik meerdere beledigen naar mijn hoofd geslingerd (vooral van Benji). Door dat gedrag hebben wij dan ook besloten (als Bellum zijnde) om de laatste spelers er bij te recruiten, omdat we gewoon geen zin meer hadden in jullie gezeik. Dus al je wilt, noem het maar R2W, boeit mij weinig. Iemand die de wereld heeft gevolgd en weet hou jullie je gedragen hebben snapt wel dat we deze wereld zo snel mogelijk willen afsluiten en vergeten.

Over die kata’s en cf’s, je argumentatie is belachelijk slecht. Natuurlijk deed je het bij spelers die je weg wou spelen. Maakt die situatie niet beter overigens.

En Hidde, ga nou niet doen als of je ook maar iets geeft om de neutrale speler...
Als je iemand gedood hebt, maar er geen bewijs is voor moord dan kun je gestraft worden voor moord hoor. Doorgaans wordt het dan gewoon als doodslag behandeld en voor doodslag gelden lagere straffen bij moord.

Jullie hebben wel R2W gedaan en dat verkondigen jullie hier ook continue. Het is gewoon hypocriet vanuit Bellum. Niet alleen Kakaka is pure schijt, maar ook Bellum.
 

DeletedUser73162

Guest
Het gebrek aan bewijs betekend niet dat jullie onschuldig zijn he. Ik bedoel als je een moord pleegd en er is geen bewijs van, ben je nog steeds schuldig.

Wat Rise heeft gedaan heb ik persoonlijk ook geen bewijs van gezien (zeg niet dat het er wel of niet is). Daar ga ik verder dus ook niet op in.

Welke spelers moedigen stabs btw aan in onze stam? Dat is namelijk volledig onzin.

Jullie wijzen met de vinger, terwijl er geen bewijs wordt geleverd, KaKaKa heeft volgens jullie de wereld op bepaalde manieren verpest, terwijl hier een bewijs van is.

Het bewijs van Rise is geleverd, en door een mod verwijderd omdat die het blijkbaar niet op het AF wilde zien. Voor bewijs mag je mij of Benji wel een berichtje prive sturen ;)

Qua stabs, de grote Re-OR stab is bij jullie helemaal vergeten? De volledige stam inclusief leiding handelde langzaam bij de stab, en meerdere spelers vanuit Re-OR (inclusief leiding) hebben Non Agreed toendertijd aangemoedigd de NAP te verbreken.

Over die kata’s en cf’s, je argumentatie is belachelijk slecht. Natuurlijk deed je het bij spelers die je weg wou spelen. Maakt die situatie niet beter overigens.

Volgens mij zijn zowel katapulten als clusterfucks niet verboden in TW, en hebben we hier omheen geen afspraken ervoor gemaakt. Je mag het vies noemen, maar dan is dat enkel door je eigen bedachte regeltjes.
 
Reactiescore
1.454
Als je iemand gedood hebt, maar er geen bewijs is voor moord dan kun je gestraft worden voor moord hoor. Doorgaans wordt het dan gewoon als doodslag behandeld en voor doodslag gelden lagere straffen bij moord.

Jullie hebben wel R2W gedaan en dat verkondigen jullie hier ook continue. Het is gewoon hypocriet vanuit Bellum. Niet alleen Kakaka is pure schijt, maar ook Bellum.

Laten wr het bij de hypotetische situatie zijn dat er geen bewijs is en niemand weet zeker dat je het gedaan hebt, dan kan je niet bestraft worden. Dan zou je zomaar iedereen op in het gevang stoppen...

Ik zeg ook nergens dat Bellum perfect is. Wij hebben ook dingen fout gedaan, maar wij hebben geen r2w gedaan. De enige die dat hier verkondigd is KaKaKa. Jullie hebben voor ons de wereld verziekt, dus wij hebben ophet laatst er nog spelers bij gehaald om de wereld op slot te gooien. Dit kan je zien r2w, maar ook gewoon als een actie die zorgt dat we klaar zijn met jullie.

Als jullie nou normaal gespeeld hadden, of jullie tenminste verbaal gedragen hadden, dan was ik een fe tegenstander geweest van deze actie. Echter door de door jullie gecreerde situatie kan ik heel goed begrijpen waarom deze actie is uitgevoerd.
 

DeletedUser78931

Guest
je zou toch wel denken dat de befaamde beste spelers van w63 met name Kakaka het toch wel makkelijk zouden moeten winnen van de befaamde noobjes uit reor en bellum ?

Dus vind het delete gaan wel beetje een teken van zwakte.
 

DeletedUser73162

Guest
Ik zeg ook nergens dat Bellum perfect is. Wij hebben ook dingen fout gedaan, maar wij hebben geen r2w gedaan. De enige die dat hier verkondigd is KaKaKa. Jullie hebben voor ons de wereld verziekt, dus wij hebben ophet laatst er nog spelers bij gehaald om de wereld op slot te gooien. Dit kan je zien r2w, maar ook gewoon als een actie die zorgt dat we klaar zijn met jullie.

Nu houd je jezelf voor de gek. Het merendeel van je stam heeft dit namelijk toegegeven.


je zou toch wel denken dat de befaamde beste spelers van w63 met name Kakaka het toch wel makkelijk zouden moeten winnen van de befaamde noobjes uit reor en bellum ?

Dus vind het delete gaan wel beetje een teken van zwakte.

Ga terug minecraft spelen klein kind.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Iemand die de wereld heeft gevolgd en weet hou jullie je gedragen hebben snapt wel dat we deze wereld zo snel mogelijk willen afsluiten en vergeten..
Dus jij voelt je bedreigd door KaKaKa, beledigd door KaKaKa, je haat het handelen van KaKaKa, maar vanaf het moment nadert dat je ze kan wegspelen beslis je maar snel te recruiten zodat de wereld op slot kan en je niet de kans hebt te bewijzen aan KaKaKa en de rest van de community dat jullie wel degelijk een terechte winnaar zijn?

Dan blijft bij mij de vraag zitten waarom jullie tw spelen. Dit hoort het moment te zijn dat het net leuk wordt voor de meeste spelers, de grote stam acties. Dat leden van Bellum spelers kunnen edelen van 100k of minder, ja dat hoef je niemand meer te vertellen. Is dat leuk? Mogelijks. Geeft het voldoening? Nogmaal mogelijks, maar hier frons ik mijn wenkbrauwen bij. Jullie kozen ervoor een wereld op slot te gooien, en spelers uit jullie eigen en andere stammen de kans te ontzeggen meer ervaring op te bouwen in alle aspecten van het spel.

je zou toch wel denken dat de befaamde beste spelers van w63 met name Kakaka het toch wel makkelijk zouden moeten winnen van de befaamde noobjes uit reor en bellum ?

Dus vind het delete gaan wel beetje een teken van zwakte.
Je hebt je verstand niet mee he
 

DeletedUser78931

Guest
nou ja op elk topic waren jullie bezig dat jullie de beste waren en dat jullie makkelijk zouden winnen dus dan zou dit toch ook maar een kleine moeite zijn ?

en btw niemand die het raar vind dat alle accounts die vroeger opkwamen voor kakaka op bepaalde topics nu eigenlijke in kakaka bleken te zitten ? die soort propaganda hebben we niet meer gezien sinds midden de jaren 40 :p
 

DeletedUser73162

Guest
Kom maar met die citaten dan ;)

Bellum heeft erna het merendeel gerecruit van Re-Or en inderdaad een snelle wereldwinst zonder enige stamactie als resultaat, niet chique? daar kan ik zeker inkomen.

Zou best lang duren en voor niemand plezierig zijn, gewoon enden en volgende wereld gaan is mijn idee

Kak hanteert het motto: fk iedereen, fk deze wereld
Dan handelen wij daar ook naar.

Kak wilt op die manier spelen, wij niet en wij zijn in de positie om dat te voorkomen. Heeft kak lekker pech

Natuurlijk snap ik je punt, ik heb vaak zat de strijdbare bewandeld. Maar na al de dubieuse shit gun ik persoonlijk kakaka het echt niet om na die houding gratis door te groeien tot een evenwichtige strijd om daarna een kata/cf/ban aannaiende war aan te gaan.

Ik kan nog ff doorgaan met posts waarin Bellum laat horen het eens te zijn met de R2W manier. Er wordt inderdaad nergens letterlijk R2W benoemd, maar houd jezelf maar niet voor de gek, dit is een van de zuiverste vormen van R2W.
 

DeletedUser73162

Guest
nou ja op elk topic waren jullie bezig dat jullie de beste waren en dat jullie makkelijk zouden winnen dus dan zou dit toch ook maar een kleine moeite zijn ?

en btw niemand die het raar vind dat alle accounts die vroeger opkwamen voor kakaka op bepaalde topics nu eigenlijke in kakaka bleken te zitten ? die soort propaganda hebben we niet meer gezien sinds midden de jaren 40 :p

Kwalitatief was het inderdaad zeer goed binnen KaKaKa. Maar om nou tegen een 1:3 overmacht te gaan spelen was wat te extreem voor ons, zeker omdat ons begindoel op deze wereld nooit de winst is geweest. Nergens hebben we daadwerkelijk verkondigd dat we ff gingen winnen, en die 100 accs die je denkt te weten die binnen kakaka spelen, zijn er misschien 2-3? Denk voortaan ff na voordat je post, want het niveau is ver te zoeken.
 
Reactiescore
1.454
Ik kan nog ff doorgaan met posts waarin Bellum laat horen het eens te zijn met de R2W manier. Er wordt inderdaad nergens letterlijk R2W benoemd, maar houd jezelf maar niet voor de gek, dit is een van de zuiverste vormen van R2W.

Dus met andere woorden, niemand heeft het ooit gezegd. Hidde, ik ken jou als iemand die wel redelijk kan beargumenteren, maar hier sla je de plak goed mis...
 

DeletedUser78931

Guest
ik zou meteen 10 post kunnen citeren en plaatsen waarin jullie zo vol van jezelf zeiden dat jullie gingen winnen zowel op af als discord.
 
Reactiescore
1.454
Dus jij voelt je bedreigd door KaKaKa, beledigd door KaKaKa, je haat het handelen van KaKaKa, maar vanaf het moment nadert dat je ze kan wegspelen beslis je maar snel te recruiten zodat de wereld op slot kan en je niet de kans hebt te bewijzen aan KaKaKa en de rest van de community dat jullie wel degelijk een terechte winnaar zijn?

Dan blijft bij mij de vraag zitten waarom jullie tw spelen. Dit hoort het moment te zijn dat het net leuk wordt voor de meeste spelers, de grote stam acties. Dat leden van Bellum spelers kunnen edelen van 100k of minder, ja dat hoef je niemand meer te vertellen. Is dat leuk? Mogelijks. Geeft het voldoening? Nogmaal mogelijks, maar hier frons ik mijn wenkbrauwen bij. Jullie kozen ervoor een wereld op slot te gooien, en spelers uit jullie eigen en andere stammen de kans te ontzeggen meer ervaring op te bouwen in alle aspecten van het spel.


Je hebt je verstand niet mee he

Ok, na het lezen van de eerste zin, ga ik hier al niet meer op in. Als je discussie met mij wil aangaan over dit punt vind ik prima, ik moedig het zelfs toe. Waar ik dan weer geen zin in hebt is dat je mijn punten verdraait om makkelijke punten te kunnen scoren. Dus lees nogmaals wat ik geschreven heb en probeer het opnieuw. Het is namelijk voor niemand de moeite waard om jouw pleidooi te lezen wanneer het gebasseerd is op een verdraaide versie van wat ik geschreven heb. Bouw je argument op wat ik gezegd heb svp.
 
Reactiescore
1.454
Volgens mij kunnen meerdere Bellum spelers wel bevestigen dat de recruits zijn gedaan om de wereld te beeindigen, aka R2W.
@Perfection @Dragonite @Rise Against @Unidentified Black Male.

Ik heb zelf ook aangegeven waarom we de wereld willen sluiten. Het gaat ook niet om dat wij willen winnen, maar me willen gewoon niet meer jullie gejank aanhoren. Daarom sluiten wij de wereld. Dit mag je van mij R2W noemen. Alleen zullen velen die de wereld gespeeld of gevolgd hebben daar anders over denken ;)
 

DeletedUser79332

Guest
Ik zal als Bellum lid ook gewoon eerlijk erkennen dat dit R2W is. Ik ben me er zeker van bewust dat dit de wereld op slot heeft gegooid en voor vele het spelplezier op deze wereld heeft weggenomen.
Geloof me op me woord als ik zeg dat ik dit graag anders had gezien. Ik had namelijk, de eigenaar van het acc idem zo ver ik weet, wel de confrontatie aan willen gaan. Uiteindelijk draait dit spelletje daar ook om. Ik ben er namelijk van overtuigd dat als er geen kata en/of CF afspraken zouden komen tussen kakaka en Bellum er toch op een bepaalde manier respect over en weer zou zijn wat de waarschijnlijke oorlog ten goede zou komen.

Echter waren er meer voors als tegens waardoor dit gebeurt is. Dus nee, niet iedereen uit Bellum was voor deze keuze.

Zover mijn mening.
 

DeletedUser73162

Guest
Ik zal als Bellum lid ook gewoon eerlijk erkennen dat dit R2W is. Ik ben me er zeker van bewust dat dit de wereld op slot heeft gegooid en voor vele het spelplezier op deze wereld heeft weggenomen.
Geloof me op me woord als ik zeg dat ik dit graag anders had gezien. Ik had namelijk, de eigenaar van het acc idem zo ver ik weet, wel de confrontatie aan willen gaan. Uiteindelijk draait dit spelletje daar ook om. Ik ben er namelijk van overtuigd dat als er geen kata en/of CF afspraken zouden komen tussen kakaka en Bellum er toch op een bepaalde manier respect over en weer zou zijn wat de waarschijnlijke oorlog ten goede zou komen.

Echter waren er meer voors als tegens waardoor dit gebeurt is. Dus nee, niet iedereen uit Bellum was voor deze keuze.

Zover mijn mening.

@The Pianist
 
Reactiescore
1.454
Bovenaan