einde w27?

DeletedUser68032

Guest
Wordt het wel interessanter van hoewel ik het niet erg had gevonden mocht het nu al afgelopen zijn.
Maar dit is ook prima :)
 

DeletedUser52513

Guest
Wordt het wel interessanter van hoewel ik het niet erg had gevonden mocht het nu al afgelopen zijn.
Maar dit is ook prima :)

wel vervelend voor Trill.
eerst konden ze op een #3e plaats rekenen en nu moeten ze het doen met de 6e plaats :p
 
Reactiescore
254
Hoeveel edels zou Xanthippus hebben :D:D!

Nog steeds zonde dat het na m'n stop zo is afgetakeld. Dat is dus waarom ik normaliter me account(s) delete wanneer ik stop.
 

DeletedUser

Guest
Nog steeds zonde dat het na m'n stop zo is afgetakeld. Dat is dus waarom ik normaliter me account(s) delete wanneer ik stop.

Dat is ook zo vervelend voor de mensen er om heen, maar nochtans denk ik wel dat dat beter voor de wereld had geweest ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het op delete zetten van Xanthi ;P ik heb even de quote toegevoegd zodat het eventueel duidelijker is :p
 

DeletedUser

Guest
Hoeveel edels zou Xanthippus hebben :D:D!

Nog steeds zonde dat het na m'n stop zo is afgetakeld. Dat is dus waarom ik normaliter me account(s) delete wanneer ik stop.

Sinds dat bij mijn account op W5 is gebeurt heb ik sindsdien ook al mijn acc's op delete gezet.
 
Reactiescore
254
Sinds dat bij mijn account op W5 is gebeurt heb ik sindsdien ook al mijn acc's op delete gezet.

Ja, ik deed het sowieso altijd al. Nu een keertje niet gedaan en je ziet wat er van komt. ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
JA stommerd!
 

DeletedUser

Guest
Nouja als Xan op delete was gegaan zou de oorlog er zowieso een stuk anders uit hebben gezien, wellicht had Quiem dan niet genoeg mankracht in het noorden en hadden ze al eerder opgegeven. You never know ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik deed het sowieso altijd al. Nu een keertje niet gedaan en je ziet wat er van komt. ;)

Tell me about it.
Een account van 116p naar 11 mil opbouwen. Stop je ermee vanwege school. Komt er een nieuw team.
Ze krijgen paar aanvallen binnen, zien het niet zitten, weg account.
 
Reactiescore
254
Tell me about it.
Een account van 116p naar 11 mil opbouwen. Stop je ermee vanwege school. Komt er een nieuw team.
Ze krijgen paar aanvallen binnen, zien het niet zitten, weg account.

Ja, zonde inderdaad.
 

DeletedUser52513

Guest
leuk hoor UA1, een fusie met SF. en massa op GOTA om de wereld te winnen :p
bang dat jullie verliezen ofzo? :D :D :D
 

DeletedUser68032

Guest
Och och..
Ze staan er toch het beste voor..
Het geheim dat ze nodig hebben ligt voor het oprapen, waarom het dan niet pakken als mensen deze wereld steeds minder leuk beginnen te vinden. Niemand heeft zin om 2mil barbs te edelen van gestopte spelers voordat je een front hebt.

En trouwens iedereen wil de wereld toch winnen?
Niet voor niks dat Codex aan Trill. heeft gevraagd hun te joinen en dan tegen UA1 te strijden.
Nou dat was een makkelijke beslissing: wat dacht je van nee?
 

DeletedUser

Guest
leuk hoor UA1, een fusie met SF. en massa op GOTA om de wereld te winnen :p
bang dat jullie verliezen ofzo? :D :D :D

Ik hoop dat je inziet dat deze reactie van je alleen maar weergeeft dat waar je ons van beschuldigd juist voor je zelf geldt.
 

DeletedUser

Guest
leuk hoor UA1, een fusie met SF. en massa op GOTA om de wereld te winnen :p
bang dat jullie verliezen ofzo? :D :D :D

Leuk hoor [OATH], alleen maar de wereld willen spelen vanwege een oude vendetta. [OATH] denkt namelijk dat het mogelijk is om een kapot account, in een kapotte stam, in een gebied van de vijand, in leven te houden door maar lekker wat troepen erheen te sturen.

UA1 gaat laten zien wat dat ze het verdienen, zelfs als de tegenstanders het plan weten. Want dat elke stam gebruik maakt van spionnen weten we nu ook wel :rolleyes:
 
Bovenaan