einde w27?

DeletedUser

Guest
Gewoon joinen en beïndigen, UA1 terechte winnaar lijkt mij? De stam met de sterkste band, juiste tacktiek en moraal wint, en dat is naar mijn gevoel terecht UA1.

Juist niet.
Een terechte winnaar op een geheimen wereld is een stam die 12 geheimen kan veroveren, niet een stam die 12 geheimen kan rekruten.
 

DeletedUser66217

Guest
Tja, ondanks dat wij hier niet meer spelen zijn wij ook voor het beïndigen van deze wereld. Niet alleen omdat UA1 het moraal gezien verdient heeft, maar ook omdat ik er persoonlijk van overtuigd ben dat het verhaal van W27 nu een mooi passend einde heeft. De wereld nu verder spelen zie ik persoonlijk als iemand die in coma ligt en in coma zal blijven liggen voor de rest van zijn leven aan de praat houden, terwijl diegene het mooiste van zijn leven al heeft gezien. Misschien een beetje een heftige vergelijking, maar kon op het moment even op niets anders komen.

De wereld nu nog oprekken zou ervoor zorgen dat op den duur W27 gewoon afgezaagd en uitgemolken is. Gewoon mijn opinie.
 

DeletedUser

Guest
Blij ervoor dat een wereld met gewonnen moet worden gewonnen, niet gerekruteerd.
 

DeletedUser65664

Guest
ti is gewoon iemand die even de aandacht wil.

Waar slaat dat nu op?
Wij gaan als eerste uit quiem omdat we zagen dat het niet meer te redden valt.
Vervolgens is het toch zo dat als we bij ua1 zouden joinen de wereld gedaan kan zijn.
Wij bekijken al onze mogelijkheden en inderdaad hebben wij vaak een andere gedachte want we weten het zelf niet zo goed.
Maar waarom zouden we hier aandacht willen krijgen?:) er bestaat toch wel fijnere aandacht dan aandacht op het internet:)
 
Reactiescore
217
Indd Ik heb al die tijd vv van metha gedaan. Ik vind het ook niet zo netjes maar ik heb er vrede mee

En verder verwacht ik dat TI de juiste keuze maakt ;)
 

DeletedUser51575

Guest
Wtf is dit? :p
Sommige woorden op deze pagina's zijn bij mij aangeduid als link en ze verwijzen naar een random advertentie? :p


Btw, henrytje, vergeet die pa niet te storten van zodra het mogelijk is ea? <3 :D
 

DeletedUser

Guest
Wtf is dit? :p
Sommige woorden op deze pagina's zijn bij mij aangeduid als link en ze verwijzen naar een random advertentie? :p


Btw, henrytje, vergeet die pa niet te storten van zodra het mogelijk is ea? <3 :D

Virussssssssssssssssssssss
 

DeletedUser52513

Guest
ik neem aan dat dit het antwoord van Technical Imperfection tegenover UA1 is :p
 
Bovenaan