einde w27?

DeletedUser

Guest
Jaja mensen het account Technical imperfection kan w27 laten eindigen :eek:
(ik voel me nu belangrijk XD)

zou ik joinen of toch niet?
wat denken jullie????????????????????
 

DeletedUser52513

Guest
wat jij wilt :p
zijn we wel gelijk van het gezeik af :D

maar heb het net zo leuk op Legendary Lunaman xD
 

DeletedUser

Guest
Gewoon joinen en beïndigen, UA1 terechte winnaar lijkt mij? De stam met de sterkste band, juiste tacktiek en moraal wint, en dat is naar mijn gevoel terecht UA1.
 

DeletedUser52513

Guest
Hoewel het jammer zou zijn als Wereld 27 zou beëindigd worden, vind ik wel dat UA1 de overwinning verdient.
Ik heb een dubbel gevoel over gehouden aan W27, aan de ene kant ben ik al het gezeik enorm zat.
Aan de andere kant heb ik W27 beleeft als een leuke wereld, ik heb er veel gedaan en heb nu erg veel plezier in [OATH].
Ik heb veel mensen leren kennen zowel op AF als in-game, en wil toch iedereen bedanken voor de leuke sfeer op W27! :D
 

DeletedUser

Guest
Het is nog niet definitief maar het ziet er naar uit dat er geheimen naar AUA1, SF of Trill zullen gaan.
Ze willen de wereld dus rekken.
Persoonlijk vind ik het een domme beslissing. De tegenstander weet dat het gespeeld is aangezien als de ex-quiem spelers opeens toch de bovenhand beginnen te pakken dat de geheimen dan gewoon weer terug gaan en dan zijn we alsnog de winnaar :rolleyes:
(Dit allemaal in de veronderstelling dat we de 12 geheimen te pakken krijgen)
 

DeletedUser

Guest
als het geheim anatomie naar SF wordt verplaatst is het nog lang niet gespeeld want SF zal het verdedigen met hand en tand lijkt mij
 

DeletedUser59036

Guest
UA1 heeft in het verleden geheimen gestolen van het account Xanthippus, omdat ze connecties hadden met de speler die er op zat.
Daarna gaan ze Metha in UA1 inviten. Metha stond bijna half jaar onder vv bij Quiem, plots word de vv terug getrokken door de eigenaar, en gaat hij UA1 in (waar hij waarschijnlijk ook weer onder vv staat nu). Dit is een teken van geen respect hebben voor je vv'ers. Daarbij vind ik dit laf van UA1, ze recuiten Metha enkel voor zijn geheim, verder is Metha lucht voor hun. Daarnaast willen ze TI inviten voor hun laatste geheim. Dat is helemaal de druppel wat UA1 een noobstam zou maken.

Het doel van geheimenwerelden is om ervoor te strijden. Niet om gewoon laf te spelen, en leden om te praten om te winnen.

Quiem en de andere stammen hebben voor elk geheim gevochten. Dat zijn top stammen in mijn ogen.
Ook vind ik dat Quiem deze wereld niet mag winnen, maar geef ik eerder de voorkeur aan SF. Hun hebben veel accounts in het noorden van Quiem laten vallen, en zelf nooit een account verloren.

Ik had/heb grote verwachtingen van Tech.Imp. maar als hij UA1 joint, is hij de grootste noob van W27.
Van mij mag Tech.Imp. de stam UA1 joinen, maar als hij nog een beetje respect heeft voor w27, geeft hij zijn geheimen, die UA1 nodig heeft weg aan de vijand. Ben benieuwd of hij dan nog welkom zou zijn in UA1 ;)

Want hij zal ook wrsch lucht zijn voor UA1.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je hebt het teruggezet dus dan een reactie ;)
UA1 heeft geen enkel geheim gestolen van Xanthi, laat staan geheimen. Wat een zever. Wij hadden dat dorp gecleard en geëdelt. Er zijn veel louche dingen gebeurt daar maar dit is er geen van bij mijn weten. En anders krijgen ze het terug, ik heb dat geheim toch 3 keer, het kost dus alleen maar def :eek:

Metha werd uitgenodigd ongeacht of hij geheimen had of niet, hetzelfde gaat op voor TI. Wat mij betreft kwamen ze zonder.

Quiem had trouwens quasi al hun geheimen gerecruit, weet de feiten als je begint te zeveren. Voor UA1 zou het dan beteken dat we alleen de laatste 2 echt gerecruit hebben.
SF heeft inderdaad accounts laten vallen van Quiem, UA1 heeft dat ook gedaan. UA1 is daarbij inderdaad een account verloren maar de ligging van UA1 was dan ook vele malen slechter ;)
Dus nogmaals: weet waarover je praat.

Op zich heeft UA1 de geheimen ook niet nodig. Bij mijn weten zal er gewoon verder gebeukt worden zoals we bezig waren.
Je lijkt net een 8-jarige als ik zie hoe je nu reageert :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ach, hij kent de situatie niet helemaal, boeien.

Toch ben ik het er wel deels mee eens dat metha een beetje respectloos doet om naar UA1 te gaan ookal heeft silenceg lang voor ze gevvd waar eigenlijk stank voor dank het geval is
 

DeletedUser

Guest
Ach, hij kent de situatie niet helemaal, boeien.

Toch ben ik het er wel deels mee eens dat metha een beetje respectloos doet om naar UA1 te gaan ookal heeft silenceg lang voor ze gevvd waar eigenlijk stank voor dank het geval is

Geen idee, hoe dat allemaal zit.
Als het zo is dan is dat inderdaad niet zo proper :(
Geheim astronomie hebben om het goed te maken? :p
 

DeletedUser52513

Guest
UA1 heeft in het verleden geheimen gestolen van het account Xanthippus, omdat ze connecties hadden met de speler die er op zat.
Daarna gaan ze Metha in UA1 inviten. Metha stond bijna half jaar onder vv bij Quiem, plots word de vv terug getrokken door de eigenaar, en gaat hij UA1 in (waar hij waarschijnlijk ook weer onder vv staat nu). Dit is een teken van geen respect hebben voor je vv'ers. Daarbij vind ik dit laf van UA1, ze recuiten Metha enkel voor zijn geheim, verder is Metha lucht voor hun. Daarnaast willen ze TI inviten voor hun laatste geheim. Dat is helemaal de druppel wat UA1 een noobstam zou maken.

Het doel van geheimenwerelden is om ervoor te strijden. Niet om gewoon laf te spelen, en leden om te praten om te winnen.

Quiem en de andere stammen hebben voor elk geheim gevochten. Dat zijn top stammen in mijn ogen.
Ook vind ik dat Quiem deze wereld niet mag winnen, maar geef ik eerder de voorkeur aan SF. Hun hebben veel accounts in het noorden van Quiem laten vallen, en zelf nooit een account verloren.

Ik had/heb grote verwachtingen van Tech.Imp. maar als hij UA1 joint, is hij de grootste noob van W27.
Van mij mag Tech.Imp. de stam UA1 joinen, maar als hij nog een beetje respect heeft voor w27, geeft hij zijn geheimen, die UA1 nodig heeft weg aan de vijand. Ben benieuwd of hij dan nog welkom zou zijn in UA1 ;)

Want hij zal ook wrsch lucht zijn voor UA1.

je kan maar beter je bericht weer verwijderen, maar nu het er weer staat ga ik hier op antwoorden.

Wobke (speler van MethaMorphossus) zat alleen in Quiem omdat een bekende van hem erin zat (Yoeri van Fyuryus).
sinds fyuryus op delete ging voelde Wobke zich al niet meer thuis in Quiem. helaas kreeg hij last van medische problemen dus kon geen W27 meer spelen dus heeft hij ook geen tijd meer gehad om iets nieuws te bedenken voor Metha.
tijdens de periode dat hij er niet was (wat overigens maar 1 maand en 2 weken was, tijd gaat langzaam he?) heeft hij via facebook veel contact gehad met Mauss, deze was erg sympathiek over de situatie van Wobke en heeft ervoor gezorgd dat UA1 Metha met rust zou laten ivm Wobke zijn afwezigheid, ook heeft Mauss hem een aanbod voor UA1 gedaan. dit was ondertussen al een maand terug, maar Wobke had het niet aangenomen, waarom? omdat Quiem nog bestond. nu quiem (zo goed als) dood is heeft hij geen enkele reden meer om daar te blijven.
spoel dus snel je mond maar, want Wobke is een geweldige speler.

Ook Technical Imperfection is al een maand uit Quiem, dus het is totaal geen spraken meer van een backstab. vind nog deftig van ze dat ze zolang wachten.
overigens wil ik je laten zien wat TI stuurde toen ze leavde:
Technical Imperfection zei:
Ik heb het gevoel dat quiem het niet lang meer gaat uithouden en ik ken verschillende mensen die dit idee volgen…!

ook TI zag de val van Quiem komen, en hebben erg netjes gewacht totdat de stam valt voordat ze op de uitnodiging in gingen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68384

Guest
beter maakt TI een goede beslissing door gewoon kei hard gangnam style te doen!
 

DeletedUser

Guest
UA1 heeft de wereld eerlijk gewonnen ookal zou ik willen dat het niet zo snel was afgelopen als ze het gaan eindigen
De spelers die naar UA1 lopen zijn niet respectloos of noob deze mensen zagen de val al aankomen of zijn een bekende veloren uit de verhalen die ik hier hoor is er niks tegen in te brengen dat niemand hier een noobs is of wat

Bij bate feliciteer ik hier al UA1 als ze het gaan eindigen ;)

Mvg

Jorn
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jaja mensen het account Technical imperfection kan w27 laten eindigen :eek:
(ik voel me nu belangrijk XD)

zou ik joinen of toch niet?
wat denken jullie????????????????????

Joinen:p
 

DeletedUser49029

Guest
Er waren gewoon spelers die de val al zagen aankomen, deze hebben dan ook hun voorzorgen genomen, niet meer dan normaal...

Verder zou ik het wel onrespectloos van ua1 vinden als ze nu de wereld zouden beeindigen tegenover SF en trill omdat ua1 zonder hen en het vroeger pure. deze wereld nooit had kunnen winnen. Als jullie de wereld afsluiten kunnen jullie op zen minst een fatsoenlijke post maken om de spelers van trill en SF te bedanken zodat voor de mensen die w27 niet genoeg kennen toch ook duidelijk wordt wie er evenveel eer heeft aan deze overwinning.;)

Dankzij de goeie samenwerking kregen jullie een aantal spelers van quiem klein, want jullie hebben lang niet alle spelers klein gekregen daar moeten jullie ook eerlijk in zijn. Moesten alle geheimen bij de actieve spelers gezeten hebben zou dit zeker niet gebeurt zijn, want ik had graag nog een massa op hen gezien, eens kijken of jullie daardoor geraken?:rolleyes:

Verder wens ik UA1 zeker proficiat, ze hebben het goed gespeeld, al verdienen SF en trill evenveel eer! :p
 

DeletedUser

Guest
Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat dit niet gebeurd :D wie heeft frontacc voor mij :D
 
Bovenaan