einde w1

DeletedUser

Guest
Het beleid bij Ovi blijft me nog steeds verbazen.

Sandam verliest 400 dorpen en wordt gekickt.
Libel2 verliest 400 dorpen en mag blijven maar moet wel de vv aan hun enige topspeler (dwerg) afstaan.
Emsee verliest 80 dorpen en wordt gekickt.

Fijn regime daar ik Ovi. Verlies je even een keer wat dorpen wordt je gewoon gekickt. Wie zal de volgende zijn.

Edwart zal dan wel niet lang meer te gaan hebben, de teller staat op 151 dorpen.
 

DeletedUser

Guest
Ieder heeft RL-Life.

Ben nu hard RL-Life bezig en Ander Edwart ook we stoppen gewoon en OVI Weet het wel.


Voor een keer moet ik proficiat a Talk zeggen.

Succès allemaal IG en RL
 

DeletedUser

Guest
Nou Vince, heb je het op Edwart nog minder lang volgehouden dan op Mr X. En in de tussentijd zelfs nog meer dorpen verloren ook.

Chapeau!
 

DeletedUser29151

Guest
Edwart zal dan wel niet lang meer te gaan hebben, de teller staat op 151 dorpen.

En een account wat snel 150 dorpen verliest is verloren :rolleyes:? Dan komen wij elkaar nog wel tegen :).

Ieder heeft RL-Life.

Ben nu hard RL-Life bezig en Ander Edwart ook we stoppen gewoon en OVI Weet het wel.


Voor een keer moet ik proficiat a Talk zeggen.

Succès allemaal IG en RL

Jongen, je mag ook gewoon toegeven dat je 'n noob bent en op de vlucht slaat zodra je aanvallen binnen krijgt. Mensen die het RL 'druk hebben' zoeken gewoon naar smoezen.

Terecht dus dat je topic bij 'speler aangeboden' vol met afraders stond :).
 

DeletedUser

Guest
Ik bent niet Vince...
Aha jongen jij Kent me niet en niet mijn RL... Ik kan tijdens deze vakantie geen acc van 75mil' houden 1 maand en 2weken weg ochja :)

Ik afrader? Kennen de mensen me? :O
Nee... Ofja zoals in de post gezegd ik mort ton en wat ik kan en Ben er volop bezig op Kleine acc's waar ik met een Ander Iemand Die actief is tijdens mijn vakanties niet zoals hier waar Vince de hele vakanties niet kan spelen...


 

DeletedUser

Guest
Noob.
Dat ben je. Je doet niks. Schande. Je bent nog makkelijker te edelen als een internaccount.
En waarom zet je alles cursief... Om op te vallen? Je valt al genoeg op met je al je fails.

RL bij incommings en gelijk dorpen verliezen is een smoesje. Maak jezelf wat anders wijs, je gaat 2 weken terug acc zoeken en nu plots geen tijd meer hebben? Zoek dan niets en blijf weg.

En nog speciaal voor jou Mathieu'ke:

N00B
 

DeletedUser

Guest
Je zei dat je zin had in actie, zet dat nota bene in het profiel van edwart, en vertrekt als je die actie niet krijgt op de manier die jij zou willen. 5000+ incomings en 100+ dorpen verliezen op de eerste dag is niet leuk, maar dit is wel heel zwak... Een week terug zei je nog dat je door zou gaan tot alle accounts in Talk verwijderd waren :) En als je verhaal over RL klopt, waarom zou je dan zo kort voordat je anderhalve maand weggaat een account nemen?

In ieder geval, wij edelen vrolijk door. OVI, ik had verwacht dat jullie van onze fout geleerd hadden door geen spelers van het AF aan te nemen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zit op Edwart een maand Lang...

En ik zoek acc met actieve co niet zoals Vince...
Voor actie idd ik dacht dat Vince er ging eijn zo kon il beginnen en hij eindigen maar 5/07 zei Hi het zelf niet Aan mij maar Aan Dwerg dat hij de rest van de vakantie niet daar is...


Ge Kent me niet eens Wrm zeg je dan Noob?
Proficiat... Ach...

Leer eens wat ik op Andere werelds met kleinere acc's waar ik wel de Tijd heb alles te regelen Kijk daar maar wat ik doe...


Ik zag de inc's te laat +500 al gekomen ...
 

DeletedUser

Guest
Weglopen van inc... Zielig. ^^
Kleine acc, dus als je daar incommings krijgt ga je ook weglopen. Altijd leuk om te weten.
Je zet ook random hoofdletters in al je teksten... Wat is daar nu het nut van?

N00B
 

DeletedUser

Guest
Ach kindje herlees eens wat ik vanmorge schreef...
Als je druk RL zit + veel inc's krijg ga je niet de hele dag op PC zitten als je nog Werk RL heb.

 

DeletedUser

Guest
Weer dat. ^^
Stop dan met TW en ga je daarmee bezig houden, N00B.
 

DeletedUser29151

Guest
Ach kindje herlees eens wat ik vanmorge schreef...
Als je druk RL zit + veel inc's krijg ga je niet de hele dag op PC zitten als je nog Werk RL heb.


RL is geen excuus als je eerst actief wil gaan spelen. Hou de eer aan jezelf en verdwijn!

psp, misschien komen we elkaar sneller tegen dan jij denkt :).

Waar speel je eigenlijk, 20vt, Xander..?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tis Inf of inFamouspsp, tis maar wat je kiest.

Wie zegt dat ik nog w1 speel? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 44652

Guest
Als je echt druk RL was dan was je hier niet eens begonnen. Je weet dat het sowieso vrij druk is, en ook dat je wel is aangevallen kon worden...

Niet dat het mij uitmaakt, OVI verslind wel spelers.
 

DeletedUser20001

Guest
Als je echt druk RL was dan was je hier niet eens begonnen. Je weet dat het sowieso vrij druk is, en ook dat je wel is aangevallen kon worden...

Niet dat het mij uitmaakt, OVI verslind wel spelers.

Veel te veel, is een open deur waar iedereen in en uit kan lopen.

Ze hebben momenteel zoveel lege accounts dat ze ze gewoon opgeven :D
 
Bovenaan