einde w1

DeletedUser

Guest
Ach gut, weer eentje. Hoe lang ga jij het volhouden?

De vorige heeft het niet erg lang volgehouden. Hoe lang gaat het nu duren voordat edwart weer leeg komt te staan? Of is het nu maar een van de vele vv's in OVI?
 
Reactiescore
660

DeletedUser

Guest
Kom eens van onder die steen vandaan, Ghis edelt zichzelf niet...

En yay, go Talk.! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Thx

Maar de echte nummer 1 is Kjew. En eigenlijk niet alleen Kjew. Alle talkers die hard hebben meegewerkt om te staan waar we nu staan zijn nummers 1 waard.

niet te bescheiden robbemans, je hebt er net zo hard voor gewerkt als alle andere , je bent simpelweg de eerste met 100miljoen, ik had het zelf niet helemaal verwacht , maar het is toch echt je eigen verdiensten dat je die mijlpaal eerder hebt gehaald.

wij zijn trots op je :)
 

DeletedUser

Guest
Als ik nog punten overhoud verander ik mijn naam naar Koning Matthijs :p Who's in?

En ik ben het helemaal met kjew eens, je hebt er net zo hard voor gewerkt als iedereen. Je verdient het!
 
Reactiescore
556
thx

maar de echte nummer 1 is kjew. En eigenlijk niet alleen kjew. Alle talkers die hard hebben meegewerkt om te staan waar we nu staan zijn nummers 1 waard.

+ 1 :d
gratzz robbeke ;-)
 

DeletedUser

Guest
Wanneer zullen we w1 eens laten stoppen? ;) Jullie hebben nu bijna 2x zo veel punten als OVI. :p
 

DeletedUser

Guest
Vraag dat aan OVI... Iedereen weet dat het al beslist is, maar ze willen blijkbaar niet opgeven.
 

DeletedUser

Guest
Vind het leuk om te zien hoe deze wereld is gevormd.

Gefeliciteerd Talk. met de overwinning ;).
 

DeletedUser

Guest
Dankje, maar we zijn nog niet gewonnen, al zijn we wel aan de winnende hand...
 
Reactiescore
660
is het niet tijd om een eind te maken aan deze marteling?
 

DeletedUser

Guest
Wat een marteling nu je niet meer nr. 1 bent :p Maar volgensmij kan dat beter intern besproken worden. We weten allebei al dat er dan geen eind aan komt, maar toch.
 
Bovenaan