Einde vd wereld awards

Reactiescore
760
acc kapi heeft er altijd gwn goed voorgestaan alleen sinds en kort voor de stab van fresh(leden die de uni rush deden) is de activiteit zwaar gedaald begrijpelijk wereld is toch over een 2 weekjes over dus laten we het beste er van maken in plaats van elkaar de grond in douwen op het AF wat niet nodig is tbh
 
Reactiescore
2.878
Ik ben een persoon die redelijk direct is en zijn mening niet onder stoelen of banken stopt. Je kunt zeggen dat dit niet altijd de slimste manier is, maar het is wel een manier waarop je weet waar je staat en wat je aan iemand hebt.

Can confirm. Stamgenoten per dm met een terminale ziekte bejegenen is niet de slimste manier van communiceren.
 

Deleted User - 487957391

Guest
Hallo allen hierbij dan nog mijn lijstje :)

Speler awards

Beste speler:
Kwalitatief 100 % team IHY.
- Meesterlijke time skills
- Plannen van massa's worden met de kleinste details rekening gehouden.
- Altijd klaar staan om accounts te optimaliseren omtrent frontlinies en automatisering van het account.

In game het meeste laten zien is denk team The Witch
- In hun Globe tijd zich knap staande weten te houden met naar horen zeggen weinig stamstacks.
- De eerste CF's weten te leggen in het begin van strijd met Fresh! en aanvallend zag het er sterk uit.
- Activiteit was niet altijd het hoogste, wat hun positie op de ranglijst kan verklaren, maar op de momenten dat ze er moesten staan, stonden ze als een huis.

Om het niet een eenzijdig lijstje te laten zijn binnen fresh
- Wil ik de nieuwe spelers op Did complimenteren dat account te redden en goed te herpakken, ondanks de verkregen gatenkaas.
- Verder had ik het leuk gevonden om Jaeger eens echt te testen, maar het mocht helaas niet zo zijn. Anders hadden deze mogelijkerwijs ook een vermelding op dit lijstje kunnen krijgen.

Beste stamspeler:
Voor het oude Motr! wil ik graag nog @Coruscant bedanken voor zijn stamwerk destijds
- Toen de meeste nog simpel noobjes in de RIM waren, heeft hij op zijn vrije avonden in skype sessies laten zien hoe je het beste kon Deffen en aanvallen met 1C en accounts kon optimaliseren. Daarnaast heeft hij goed geholpen met het uitzetten van diplomatieke tactieken, waar allen veel geleerd van hebben. Uiteraard is het speler met een gebruiksaanwijzing, maar als je die eenmaal accepteert, heb je een gouden stamspeler.

In de late game fase heb ik bewondering gehad voor heel Motr!, iedereen heeft met de resources die hij kon leveren alles gegeven voor het stambelang en dat ten alle tijden voorop gesteld.

Vanuit Fresh of 1C is het lastig beoordelen, gezien we simpelweg de gang van zaken daar niet hebben gezien.

Beste aanvaller:
IHY in potentie
- Timen enorm strak
- Zeer strak dorpen verdeeld in off en def verhoudingen
- 24/7 online en strategisch onfeilbaar
Kortom ben blij dat IHY zich bij Motr! heeft gevoegd, want ze hadden ons (.Inevitable) echt volledig weg kunnen spelen.

Van Fresh!
Wil ik nog prof kort benoemen, die in een recap battle ons toch nog 2 dorpen afhandig heeft weten te maken, de rest heb ik helaas niks van gezien.

Beste verdediger:
- Ajacied413 early game, die toch veel helemaal solo heeft weten te deffen en te snipen tegen een overmachtig Globe.
- TheWitch heeft overal erg sterk gestaan zoals eerder benoemd en ook het tweede gedeelte bij Did, al was dat hoofdzakelijk deffen met block ok.


Grootste vv slet:
-Zidan en Jens

Grootste ego:

- Daniel van shakedown, die man heeft lopen blaffen op het AF en in game zo ontzettend weinig gepresteerd, het hele verhaal wordt nog triester als je bedenkt dat al zijn mb's meer dorpen hadden dan hijzelf.
- Simon is al genoeg over geschreven.

Gezelligste spelers:
- Zidan heb ik toch altijd wel hartelijk om gelachen in de chat.
- Yme, early game, met enorm veel fanatisme over alles wat niet met tribalwars te maken had om te filoseren.
- Jens, Jeroen en Nigel om altijd relaxed te blijven ondanks en dingen uit te leggen met een grap, ondanks dat mijn TW niveau ver beneden hun is.

Mooiste spelersnaam:
-Lil.kechie
Als je de man achter de account destijds kent, dan besef je hoe toepasselijk de naam is voor Junior. Zeer jammer dat hij nu een beetje volwassen probeert over te komen met Goth Angel.

Mooiste profielfoto speler:
- A lone wolf
De simpliciteit van die gave john deere, pwah das mien merk.

Welke speler was voor jou de verrassing:
- Perijn Guldenoog

Komt gewoon late game nog als een malloot opzetten en weet daarna prima mee te draaien in de top, hulde daarvoor !

Welke speler was voor jou de teleurstelling:
-
Ruvon
- Mephitis

Voor wie heb jij echt respect:
-
Dylan
Zeer relaxte mede speler om mee samen te werken. Maakt niet uit hoe druk hij het heeft, als hij iets zegt of iets beloofd houd hij zich er strict aan. Daarnaast heeft iedereen op ons account activiteitsdipjes gehad en heeft hij altijd tijd gemaakt omdat op te vangen, onafhankelijk van zijn eigen planning.
Verder heb ik altijd gelachen om de moraliteitsissues van dylan en zijn strijd tegen onrecht, waar hij simpelweg niet stopt totdat de volledige waarheid boven tafel is.

- Yme
De man met karakter en ziek impulsief. Altijd gelachen met je en veel geleerd over het feit dat je door heel hard te bluffen en met iedereen te praten, verdomd ver in dit spelletje early game kan komen.

- Nigel
De man met de skills. Hij is er late game bijgekomen en heeft het account echt naar een hoger level weten te tillen. Verder is het een nuchtere gast in de omgang, die het liefst gewoon lekker aan het beunen is zonder gezeik.

Stam awards
Beste stam: MOTR!
Slechtste stam: Moeilijk om te zeggen een hoop nuub stammen hebben geen aandacht op het AF en kunnen dus nog vreemdere shit hebben uitgevreten, zonder dat daar kennis van is.
Beste leider: Leiding van Motr! is altijd heel stabiel geweest met een duidelijk structuur, toen Globe er later bijkwam hebben zij hoofdzakelijk de leiding overgenomen en hebben dat voortreffelijk gedaan.

Verder heb ik Ritesh van Repub en Sebas van Conor ook altijd dingen prima besproken met fresh. Toen zij daarna gestopt waren, is het wel echt heel hard achteruit gegaan.

Slechtste leider: 100! met SBL aan het roer.
Mooiste stamnaam:
Vond The inglorious Pirates wel erg tof gevonden.
Mooiste stamplaatje: Eveneens TiP
Wie had je graag in de stam gehad: Conor (Sebas) lijkt me wel een mooie kerel, goede communicate prima in de omgang en met grap tussen door. Verder had ik met el professor ook prima in een stam kunnen zitten.
Wie had je liever niet in je stam gehad: Shakedown, simon.

Algemeen Forum Awards
Favoriete forumposter: @AFAB, deze man heeft met zeer bijzondere uitspraken wel altijd heel w72 actief gekregen. Als je de persoon erachter kent, begrijp je de act. Wel snap ik dat het voor de tegenpartij toch vaak behoorlijk irritant overkwam. Desalniettemin heb ik er altijd hartelijk om gelachen.

Minst favoriete forumposter: Shakedown
Favoriete topic: Spotprenten
Minst favoriete topic:
Grootste wannabe van het forum:
@POOHBEER1 Lief Beertje <3

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: Toren

Heeft het mogelijk gemaakt dat noobs zoals ik langer mee kunnen spelen en geven veel meer rust. Echt een verademing.

Slechtste instelling deze wereld: 20:1 Waar slaat dit in vredesnaam op dat je inactieve spelers niet kan edelen ?
Mooiste actie deze wereld: Het edelen van Mephitis, na leugen op leugen tegen ons, hem zo hard voor lul te zettten door compleet weg te spelen heb ik toch wel van genoten.
Grootste flopactie deze wereld: Recruit + Stab Ruvon. Zo onnodig voor het veranderen van het strijdbeeld. Daarnaast heeft het echt alle diplomatieke betrekkingen over hoop gegooid.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Zie hierboven.
Grootste blunder van W72: Naar horen zeggen de actie van Tony, om letterlijk de hele sloopfake planning te sturen naar conor zelf, omdat hij lam is en niet meer goed nadenkt. haha


Daarnaast wil ik nog even toevoegen:
Dat ik deze wereld weer ben gestart na 8 jaar geen TW te hebben gespeeld. In eerste instantie was heel het spel bedorven door alle p2w strategiën. Maar naarmate het spel steeds verder vordert merk je toch dat de diplomatieke elementen doorslaggevend zijn en dat ook je TW skills nergens ophouden en je kan blijven leren. Kortom ik heb genoten van de schoonheid van het spel in de corona tijden en ondanks de deceptie in het begin van alles betaald zien zijn, heb ik toch de schoonheid kunnen vinden.

Groeten,

Rafael van .Inevitable
 
Reactiescore
2.433
Hierbij mijn GA lijstje, wel met wat vertraging xd. Hoop dat er nog wat meer lijstjes komen, voornamelijk uit het kamp Fresh. Ben benieuwd hoe zij naar de wereld keken.

Speler awards
Beste speler:
Nog een veertje erbij in hun reet, waarom niet? Hoorde dat Jens wel van dingen in zijn reet houdt, prima dus. Iedereen weet dat Insomnia Has Yoda heer en meester was over w72. De combinatie van Jens & Jeroen was een enorme verademing voor de stam, echt een gouden duo. Vv's alom, tips, ideeën, massa's tot in de puntjes uitgewerkt, super accountmanagement en niet te vergeten de heerlijke times. Poh, wat was het heerlijk met jullie samen te spelen. Ik durf gerust te stellen dat zonder hen de wereld nog lang niet gespeeld was want deze 2 hebben zo een enorm belangrijke rol gespeeld in de WW voor MoTr!

Verder nog een benoeming naar team The Witch, ik weet over wat voor kwaliteiten dit team beschikt en dat is fenomenaal. Massa's zonder stamstacks feilloos afgeweerd, strakke timings verzekerd en een massa op de fronters van Witch stond gewoonweg garant aan dorpenwinst. Ook een heerlijke bende in de omgang natuurlijk.

Beste stamspeler:
Binnen Motr! was er een vrij hecht stamgevoel waardoor iedereen wel redelijk in stambelang dacht, natuurlijk springen er sommige accounts (positief en negatief) uit.
Ik ga hier voor What The Duck, speelden quasi stackloos en waren de eersten die klaar stonden zich helemaal leeg te trekken in functie van de stam. Wanneer er aanvallen werden gemist was dit account er meteen bij om deze over te nemen en zelf bij te plannen. Ook werd er met regelmaat vv's opgenomen, een verheerlijking om met dit account samen te spelen. Verder natuurlijk weer Yoda waar Jens elke nacht de incomings van iedereen in de gaten hield voor eventuele blitzen. Ook een top account die als buur ervoor zorgt dat ze, wanneer dan ook, zijn om te helpen mee snipen. Evenals .inevitable die er 's nachts ook telkens waren voor te helpen snipen en ook niet vies waren van een vv'tje.

Kijkend naar Fresh! gok ik dat dit Smoking Aces was. Ik weet dat hij vaak VV's oppakte, ook 's snachts, en gerust leeg ging bij een massa van ons. Mooi om te zien en ongetwijfeld 1 van de kartrekkers van kamp Fresh.

Beste aanvaller:
Ik weet dat de timings van Jens erg, maar ook erg, vies waren. Het is een feit dat het geen pretje is om deze gast te snipen bij een degelijke edelspam. Ook altijd goede ideeën om dorpjes blijven af te snoepen, prachtig, net als zijn vele nachtblitzen.

Samen met René, Kevin en Jeroen verzorgde hij onze nette massa's. Het tactisch inzicht van deze 4 toppers heeft er voor gezorgd dat we consistent winsten boekten op Fresh. Telkens stond de massa al gepland alvorens onze eenheden voltallig waren om richting vijandig gebied te vertrekken. Hun massa's hebben een enorm belangrijke impact gehad deze wereld.

Beste verdediger:
Team The Witch, ngekendl hoe ze meerdere massa's zonder kleerscheuren, maar misschien belangrijker, zonder stamstacks zijn doorgekomen. Tijdens het deffen nooit een VV nodig gehad maar alles op eigen kracht getankt. Dronken, kater, stronken, mocht allemaal, ze stonden er en dat hebben hun fronters mogen meemaken :biggrin:

Kevin, What The Duck, verdiend hier ook zeker en vast nog een aparte benoeming. Enorm veel deff vv's op zijn rekening genomen, ook 's nachts ondanks hij om half 8 de fiets op moest richting zijn werk. Wanneer hij een VV had werden er ook geen dorpjes afhandig gemaakt, top.

Grootste vv slet: Jens, Kevin, Stino (voor zijn verdwijning) en het duo van Anonymous Treath.
Grootste ego: Simon, zeker en vast, ging Fresh wel even carrien en zorgen dat ze de wereld wonnen en hijzelf was natuurlijk ook een god!
Gezelligste speler: Jeudy,(jammer dat je er zo laat bijkwam :() en Jens, thx voor de leuke nachtelijke gesprekken! Verder me ook enorm vermaakt met Rafael1 en 2, Dylan, Niggel, Patrick, Kevin, Niels, Yme, Jeroen, René, Thomas en niet te vergeten Stino!!

Grootste wannabe in het spel: Simon, zogezegd de beste deffer ter wereld, niet veel van gezien. Ook zou hij ons er allemaal wel uittimen maar ik was persoonlijk niet overtuigd van zijn timeskills.
Mooiste spelersnaam:
Pjotr Clearikov.

Mooiste profielfoto speler:
1598579960209.png
Welke speler was voor jou de verrassing:

Anonymous Treath, leuk account. Heb veel bewondering voor de gedrevenheid dat dit account had, telkens maar weer dat tikje harder willen groeien als anderen, krankzinnige farmstats (dag op dag). Het roestte een hoge activiteit op wat erg mooi was om te zien.
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Mephitis, had dit account een pak hoger ingeschat. Grote praat, achtte zichzelf te goed voor het oude MoTr maar hebben hem aardig het tegendeel bewezen, deed enorm veel deugd.
Voor wie heb jij echt respect: Jens met zijn gedrevenheid en groot hart, Kevin met zijn nachtelijke deff vv's en mijn 2 co's Lars en Bram om het vol te houden met mij! Lars was er altijd wanneer het nodig was, de planningen werden zonder aarzelen door hem gemaakt en ook leuke offensieven van hem gezien.
Grootste aderlating door zijn stop: Yme, was een hele belangrijke pilaar in het oude Motr, zeer veel tijd (en geld :biggrin: ) er in zitten. Wat was het fantastisch om jouw ruzies te lezen.
Stino, na zijn mysterieuze verdwijning lag AFAB op zijn gat. Was een belangrijke speler, goede deffer die ook niet aarzelde met het aannemen van een nachtvv'tjes.
Tony, hen hem niet lang actief meegemaakt als stamgenoot maar weet hoe belangrijk hij was. Een goede nachter die niet stilzat en zijn fronters het leven zuur maakte.
Voor Fresh denk ik dat de stop van Ritesh een enorme impact heeft gehad. Goede stamleider en speler die met zijn stop er volgens mij voor heeft gezorgd dat de structuur binnen Fresh wat wegviel.
Stam awards
Beste stam: Hier kan je niet om Motr! heen. Keer op keer verschroeiende massa's, actief, gemotiveerd en enorm goed samenspel. Iedereen stond klaar voor elkaar en vanuit elk account werden de massa's er netjes uitgestuurd. Hierbovenop bezat de stam ook quasi geen ego's wat het nog leuker maakte om samen te spelen. Een stam zonder grote haantjes, wie wilt dat nou niet?
Slechtste stam: Tja, Fresh, had er allemaal veel meer van verwacht. Hele wereld de onbetwiste nummer 1 geweest, hadden de beste papieren kijkend naar ligging en kwantiteit. Veel te weinig ermee gedaan en erg ondermaats gepresteerd deze wereld.
Beste leider: Het drievoud René, Kevin en Jens. Super gedaan, erg goede massa's en altijd hun verantwoordelijkheid genomen.
Slechtste leider: Simon. Achter de rug van meerdere stammies een stab voorbereid om zo de wereldwinst te proberen binnenslepen. Erg zwak en imo not done.
Mooiste stamnaam: The inglorious Pirates
Mooiste stamplaatje:

1598582007267.png
Wie had je graag in de stam gehad:
Oorsponkelijke team van ALW, team DiD met in het bijzonder @Calamus Incendium, oorspronkelijke team van Exact.
Wie had je liever niet in je stam gehad: -

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: @.Hustler stond altijd wel klaar met een weerwoord, had ook leuke en onschuldige steken. Verder kwam @Thomas Shelby Jr. ook steeds met goede P&P, zeer aangenaam om te lezen wat beiden heren neertypten.
Slechtste P&P'er:
Favoriete forumposter:
Zie 'Beste P&P'er'. Ook had @Exact. steeds leuke memes die ik wel kon appreciëren.
Minst favoriete forumposter: @Omari Noonan, bah
Favoriete topic: Spotprenten(competitie), GA en vind een leuke discussie in top/flop ook aangenaam te volgen en/of voeren.
Minst favoriete topic: idk boeit niemand ook
Grootste wannabe van het forum: @POOHBEER1 noob

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: 50ms, maakt het spel leuker. Ook vind ik toren een goede toevoeging, brengt een andere manier van offen met zich mee e
Slechtste instelling deze wereld: Niet kunnen aanvallen van je stamgenoten, pauper werk om dan wat dorpjes te internen.
Mooiste actie deze wereld: De allereerste massa van het 'nieuwe' Motr, meteen mooie winsten geboekt en laten zien wat we waard waren. Heeft er volgens mij ook meteen goed ingeslagen bij hen. Ook enorm genoten van het wegspelen van Mephitis.
Grootste flopactie deze wereld: Eerste massa op predec (globe tijd nog). Alles B ok zonder dat er een muur naar beneden ging o_O
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: De recruit met bijgevolg de stab van Ruvon. Zo is er een actie-reactie gebeurd wat de wereld in een 1v1 heeft doen vallen.
Grootste blunder van W72: Het Toni verhaal, meegeven aan stammies wanneer de sloopfakes moeten toekomen, maar dan naar de tegenstander zelve het sturen. Kon ik van genieten
 
Reactiescore
1.542
Dank voor de benoemingen aan The Witch ;) activiteit had inderdaad hoger gekund maar het grote gros van ons team had tijdens w72 andere werelden lopen die op het punt van winnen stonden waardoor vaak daar de prioriteit heenging.
 
Reactiescore
75
Ik wil even de mensen bedanken, waarvan ik in het lijstje sta.

Ik probeerde fresh altijd te motiveren als we 1 stap in de goeie richting gingen, 1a 2 weken later waren het altijd 2a3 stappen terug, wat ik zeer jammer vind, mijn motivatie was gewoon op, motr is de terechte winnaar, er zat niet genoeg kwaliteit en activiteit binnen de stam, maar ik heb men best gedaan.

Ook wil ik el prof ( Sander ) bedanken, wat ben jij een beest man, samen knallen iedere wereld dat we samen deden. Toppertje

Nu even tijdje stoppen, maybe kom ik nog wel terug. Ik wens iedereen het beste toe!
 
Bovenaan