Einde vd wereld awards

Reactiescore
2.878
Reactiescore
2.367
Zidan trash en ngl noob? Tis van horen zeggen he
 
Reactiescore
26
Op mijn vakantie adresje in het overheerlijke Italië zat ik op mijn gemak deze lijstjes door te lezen. Wat mij vooral opviel is dat een aantal accounts elkaars kont aan het likken zijn. Een aantal spelers worden binnen Motr! Totaal vergeten of niet gewadeerd. (Ik doe dit lijstje via mijn telefoon dus excuus voor het onpraktische lijstje).

Over Fresh kan ik jammer genoeg niet zo heel veel zeggen. Misschien leuk als een paar mensen binnen Fresh een lijstje gooien over hoe het was in de goede tijd? Als deze er is geweest natuurlijk.

Sidenote: Ik ben een persoon die redelijk direct is en zijn mening niet onder stoelen of banken stopt. Je kunt zeggen dat dit niet altijd de slimste manier is, maar het is wel een manier waarop je weet waar je staat en wat je aan iemand hebt. Daarnaast heb ik in mijn achterhoofd dat het om een spel gaat en sommige dingen met een flinke korrel zout neem.

Daarnaast wil ik niemand voor zijn schenen trappen, dus neem niks persoonlijks en pak het op met een lach. (;

Enjoy!
Speler awards
Beste speler: Lastig te zeggen, Motr! Spelers hebben zich weinig te hoeven onderscheiden op deze wereld. Deffen met altijd voldoende mobiel deff is zeker een sterkte en is ook dankbaar gebruik van gemaakt. Heb wel wat dingen te vertellen die ik heb mee gemaakt binnen de stam en graag wil delen.

Thewitch: heeft enkele massa's keurig gedefft, maar dit waren in het algemeen een aantal spelers die telkens ergens anders vandaan kwamen door te weinig activiteit van het account zelf.

IHY: Verreweg het account dat het meeste online was en het meeste deed voor de stam. Is natuurlijk ook niet heel gek als je zonder werk thuis zit en zeeën van tijd hebt om dit spel te spelen. Maar als nog moet het dan gebeuren en dat hebben zij niet nagelaten. Daarnaast is de ligging van het account perfect voor de activiteit van het account. Helaas was het niet altijd mogelijk om een discussie te starten, denk dat het vooral deel ligt aan het ego en persoonlijke staat wat er uiteindelijk voor zorgt dat mensen zich te snel persoonlijk aangevallen voelen, dit hebben we natuurlijk ook mee gemaakt met WTD.

WTD: kwalitatief goede spelers, goede activiteit en waren niet beroerd om wat te doen binnen de stam. Alleen jammer dat de ligging van het account op een gegeven moment parten begon te spelen. Dit lijden tot frustraties binnen het account wat natuurlijk begrijpelijk is. Uiteindelijk het gevoel gehad dat er altijd nog oud zeer bij het account zit vanwegen dit feit.

GA: Zidan is een gekke man. Deze man heeft zich zeker bewezen. Zidan was denk ik ook een van de activste mensen binnen de stam. Zidan heeft veel geleerd deze wereld en is in staat om nog veel meer te leren. Als je de kans krijgt om deze man op je account te krijgen zeker doen!

AT: Misschien wel het meest onderschatte account van deze wereld. Pieter & Niels waren er eigenlijk altijd wel. Hebben zich eigenlijk helemaal gegeven aan de stam. Zij waren de motor qua safe def en zorgden er ook voor dat die def er daadwerkelijk stond. Natuurlijk een chille ligging qua dreiging, maar je moet het maar wel even doen. AT misschien wel de terechte winnaar van de wereld?

Rone: Met natuurlijk als topper Youri. Hoorde je niet vaak, maar deed wat hij moest doen. Geen last van haantjes gedrag of wat dan ook. Misschien wel de juiste stamspeler, doen wat je moet doen, je mening geven wanneer het nodig is en geen heisa zoeken.

Kapi: actieve spelers die van zich laten horen. Leken af en toe niet actief te zijn, maar ook dit account was er altijd. Ook het account dat niet bang was om zijn mening te laten horen. Waren er maar meer van dit soort accounts!

Rest van de accounts binnen Motr waren in het algemeen stilletjes en draafde met de menigte mee. Accounts zoals predec & inv gewoon steady. Misschien ook wel logisch dat de wat kleinere accounts minder aanwezig zijn in deze wereld.


Beste stam speler: geen voorkeur, waren meerdere toppers.
Beste aanvaller: geen voorkeur, met de juiste activiteit is het niet zo moelijk om edels te spammen en clears te timen. Deze wereld waren vooral de inactieve accounts die de klappen kregen. Zoals bijvoorbeeld DID, ongelooflijk dat een account met zo'n naam zich zo voor schut zet, zonde.
Beste verdediger:
Grootste vv slet:
Zidan, Jens
Grootste ego: Zeker Jens
Gezelligste speler: Bijna eigenlijk iedereen wel die regelmatig in de stamchat te vinden was, kon je een leuk gesprek mee voeren.
Grootste wannabe in het spel: Jens & Simoneeee. Waarbij Jens natuurlijk positief bedoeld is en Simon gewoon een noob is.
Mooiste spelersnaam: ALW
Mooiste profielfoto speler: DID
Welke speler was voor jou de verrassing: Zoals al eerder aangegeven Zidan, hou die jongen in de gaten.
Welke speler was voor jou de teleurstelling: -
Voor wie heb jij echt respect: Voor iedereen die respect heeft voor de medemens (;
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: DID, ongelooflijk.

Stam awards
Beste stam: Tja, Motr! Natuurlijk!
Slechtste stam: Fresh, inactief & niks voor elkaar over hebben, zonde!
Beste leider: Kliekje van Motr! Hadden de boel wel goed voor elkaar. Konden ook zeer goed elkaars balletjes likken om dit te bevestigen!
Slechtste leider: SIMONE, spreekt voor zich
Mooiste stamnaam: -
Mooiste stamplaatje
: -
Wie had je graag in de stam gehad: Een actieve DID.
Wie had je liever niet in je stam gehad: Coneur, blijft toch de perfecte MB.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: Iedereen die er PP tegen aangooid, denk dat de hele top wel flink gespend heeft.
Slechtste P&P'er:
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
Favoriete topic:
Minst favoriete topic:
Grootste wannabe van het forum:


Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: 50ms, super chill voor edelspam.
Slechtste instelling deze wereld: denk toch uiteindelijk de uitkijktorens, motr! Had deze goed voor elkaar en Fresh niet.
Mooiste actie deze wereld: Deze moet nog komen wanneer Fresh toch deze wereld nog ziet te winnen, wat hoogst onwaarschijnlijk is, maar verras me.
Grootste flopactie deze wereld: Tja, kun je die op een hand tellen?
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: natuurlijk de actie van Fresh om de uni te uppen. Puur een wanhoopsactie?
Grootste blunder van W72:
 

Deleted User - 487957763

Guest
Thewitch: heeft enkele massa's keurig gedefft, maar dit waren in het algemeen een aantal spelers die telkens ergens anders vandaan kwamen door te weinig activiteit van het account zelf.
Hahah wat een onzin. Team was niet altijd actief, maar stonden bijna nooit onder VV en al zeker niet tijdens de massa's. Geen idee wie jij onder Witch rekent, maar Luc, Chris en ik zijn vast onderdeel van Witch geweest en niet enkel Rene & Shar. De vaste groep heeft altijd gebikkeld en van hulp buiten ons eigen team was geen sprake. Zelfs toen het hele team flink had doorgehaald is er door het eigen team brak gedeffed met minimaal aantal uur slaap, minimaal aantal stacks en een veel kleiner account dan onze fronters zonder een dorp te verliezen.
 
Reactiescore
1.016
Uiteindelijk het gevoel gehad dat er altijd nog oud zeer bij het account zit vanwegen dit feit.

Valt mee hoor, maar het is gewoon saai als je 3 massa's op rij zo'n 12-20u van tevoren klaar bent met sturen en je niks meer te doen hebt, met hooguit een paar edels spammen na. Is natuurlijk ook gewoon verdienste van DiD, die er een dikke bunker neer heeft gezet na een wat mindere periode. Maar persoonlijk komt dit het spelplezier niet direct ten goede, nee.
 
Reactiescore
319
Beste leider: Kliekje van Motr! Hadden de boel wel goed voor elkaar. Konden ook zeer goed elkaars balletjes likken om dit te bevestigen!
Je bedoelt Globe?
 

Deleted User - 487970932

Guest
Stan,

of je nou direct bent of niet; het is een beetje laag om iemand zijn privé leven aan te vallen als je niet weet wat er speelt.

En dat kapi er altijd was bleek maar weer toen er vv nodig was om def te sturen naar AT/Rone de laatste massa. Daarnaast bleek de (verwaarloosde) staat van het account en de hoeveelheid mobiele def uitstekend op orde!

zie dit niet als tegen de schenen schoppen/ iets persoonlijks maar neem het met een lach... ;)
 
Reactiescore
53
of je nou direct bent of niet; het is een beetje laag om iemand zijn privé leven aan te vallen als je niet weet wat er speelt.

Waar blijkt dit dan precies uit? Is niet direct een aanval, denk dat in deze tijd wel meerdere mensen thuis zitten ivm Covid19 maar het nalaten om zo actief te spelen zoals IHY, of waar doel je precies op?

Verder beetje laag van je Patrick om acc Kapi nu een tackle te geven, acc heeft immers altijd goed op orde gestaan. En voor alle duidelijkheid, met de massa op AT/Rone was ik gewoon aanwezig op mobiel hoor. Alleen is het deff sturen op pc toch wat makkelijker en daarnaast handiger om het snel te regelen via vv (omdat toch stamgenoten online waren op pc, dus ook niet de grootste moeite is imo). Had ook al aangegeven dat ik later die dag zelf nog op pc kon sturen...

Wij van kapi weten wel weer genoeg nu ;)
 
Reactiescore
286
Waar blijkt dit dan precies uit? Is niet direct een aanval, denk dat in deze tijd wel meerdere mensen thuis zitten ivm Covid19 maar het nalaten om zo actief te spelen zoals IHY, of waar doel je precies op?

Verder beetje laag van je Patrick om acc Kapi nu een tackle te geven, acc heeft immers altijd goed op orde gestaan. En voor alle duidelijkheid, met de massa op AT/Rone was ik gewoon aanwezig op mobiel hoor. Alleen is het deff sturen op pc toch wat makkelijker en daarnaast handiger om het snel te regelen via vv (omdat toch stamgenoten online waren op pc, dus ook niet de grootste moeite is imo). Had ook al aangegeven dat ik later die dag zelf nog op pc kon sturen...

Wij van kapi weten wel weer genoeg nu ;)

Het leek inderdaad alsof Stan het niet bedoelde als gewoon thuiszitten i.v.m. Corona, maar meer doelde op de privesituatie. Daarom dat het zo'n sneer leek.

Denk dat het er weinig toe doet wie nou wanneer VV draait. Daarvoor ben je een stam en zorg je dat alles draait.
Daarom dat ik sommige opmerkingen van Stan ook niet begrijp en denk ik dat Kevin dit aanhaalt.

Kapitrein & Conor Flop? :D
 
Bovenaan