Einde vd wereld awards

Reactiescore
2.433
Beste AF'ers

Gezien de drastische wendig van W72(de stab/uni-rush van Fresh!,) is de wereld nu gespeeld. Wie aan het langste eind zal trekken met de uni-rush moet nog blijken al zou Motr! de enige echte, terechte winnaar zijn. Nu iedereen nog een beetje actief is, leek het me gepast dit topic reeds te openen om nog wat veren bij sommigen in de reet te stoppen. Hopelijk zien we van beiden partijen nog wat lijstjes terug.

Mijn lijstje komt er ook aan!

Speler awards
Beste speler:
Beste stamspeler:
Beste aanvaller:
Beste verdediger:
Grootste vv slet:
Grootste ego:
Gezelligste speler:
Grootste wannabe in het spel:
Mooiste spelersnaam:
Mooiste profielfoto speler:
Welke speler was voor jou de verrassing:
Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Voor wie heb jij echt respect:
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:


Stam awards
Beste stam:
Slechtste stam:
Beste leider:
Slechtste leider:
Mooiste stamnaam:
Mooiste stamplaatje
:
Wie had je graag in de stam gehad:
Wie had je liever niet in je stam gehad:


Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:
Slechtste P&P'er:
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
Favoriete topic:
Minst favoriete topic:
Grootste wannabe van het forum:


Wereld Awards
Beste instelling deze wereld:
Slechtste instelling deze wereld:
Mooiste actie deze wereld:
Grootste flopactie deze wereld:
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Grootste blunder van W72:
 
Reactiescore
1.016
Had mijn lijstje al bijna klaar voor in het GA topic, dus bij deze al vrij rap de eerste!

Speler awards
Beste speler:
In mijn ogen Jens van @Insomnia Has Yoda. Heeft vanaf het begin van de wereld gigantisch veel inzet getoond en ook binnen MoTr altijd een dragende kracht geweest. Daarnaast wil ik ook Jeroen, Kevin en Patrick benoemen, absoluter toppers!

Beste stamspeler:
Jens, Jeroen en Kevin. Hebben in mijn ogen het meeste werk verzet voor MoTr, en ook daarvoor in Globe/100.

Beste aanvaller:
Zowel The Witch als @Insomnia Has Yoda. Van beide accounts heerlijk offensief werk gezien. En als je verweten wordt te timenbotten zul je wel iets goeds aan het doen zijn!

Beste verdediger:
Early game erg sterk werk gezien van The Witch. Viel vrijwel niks te halen hier.

Grootste vv slet:
Jens en Kevin bij uitstek. Wekkeren om te offen of deffen tijdens een massa is voor beiden geen probleem, of het nou om hun eigen account gaat of dat van een stamgenoot. Daarnaast ook @Anonymous Threat. zeer verdienstelijk werk geleverd de afgelopen massa.

Grootste ego:
Simon. De persoon die dacht het allemaal wel te regelen bij Fresh. Grote mond over onze massa, maar als er vervolgens een stuk of 20 dorpen verloren gingen lag het niet aan hemzelf maar aan andere.

Gezelligste spelers:
Heb me altijd goed vermaakt op Discord binnen de stam. Zou hier niet iemand los kunnen benoemen.

Mooiste spelersnaam:
@Kapitrein (flop)

Mooiste profielfoto speler:
@Devil in Disguise

Welke speler was voor jou de verrassing:
Zidan van @Goth Angel. Bij de fusie van Globe/MoTr nogal sceptisch over het account en de manier van communicatie, maar die mening is 180 graden bijgedraaid. Zeer actief, wil heel graag bijleren en zeer betrokken bij de stam.

Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Simon. Volgens mij heeft dit geen enkele uitleg nodig. Vuil spelen en altijd met smoesjes en excuses komen, omdat niks zijn schuld is.

Voor wie heb jij echt respect:
Patrick, dat je het weer een wereld met mij als co hebt volgehouden. Daarnaast praktisch iedereen in MoTr natuurlijk, nog wel shout-out in het bijzonder aan Rene, Kevin, Jens, Zidan, Tony, Jeroen, Jody, Joeri en Nigel voor de gezelligheid, niet alleen in de stamchat maar ook daarbuiten.

Daarnaast ook complimenten aan de spelers van Fresh die zich afstandig hebben gehouden van het uppen van de universiteit.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
De verdwijning van @AFAB blijft toch een bijzonder mysterie. #freestino

Stam awards
Beste stam:

Kan niet anders dan MoTr hier neerzetten. Vrijwel elk offensief was succesvol, zelfs de niet zozeer serieuze twee waves leverden dorpen op. Massa's van Fresh trokken op niets en leverden ons zelfs meer dorpen op dan van ons gepakt werden. Gewoon een hele sterk groep met een aantal dragende spelers.

Slechtste stam:
Fresh. Vanaf early game hadden ze in mijn ogen de beste papieren. De stam zit al redelijk vanaf de start bij elkaar (de rekruut van 1C niet meegerekend), maar er is iets heel goed mis gegaan.

Beste leider:
Kevin, Rene en Jens hebben MoTr zeer sterk neer weten te zetten. Uitstekende massa's gepland waarbij keer op keer succes behaald wist te worden.

Slechtste leider:
Simon, voor zo ver hij als leiding gerekend kan worden. Nog beroerder dan Seduced By Lies en dat is oprecht een knappe prestatie. Grote mond dat meneer Fresh weer op de rails zou trekken en de wereld ging winnen. All talk, no walk.

Mooiste stamnaam:
Tja. Past goed bij wat er nog te zeggen valt over deze wereld.

Mooiste stamplaatje:
Juvy!

Wie had je graag in de stam gehad:
Op dit moment vrijwel niemand van de tegenpartij. Als ik nu zou moeten kiezen, dan kies ik voor @Devil in Disguise. Dit account lijken oprecht niks met de stab van doen te hebben of er van op de hoogte te zijn geweest. Prima communicatie en het account heeft zich sterk herpakt na een mindere fase.

Wie had je liever niet in je stam gehad:
Seduced By Lies, gelukkig is die situatie al lang verleden tijd. Verder over niemand binnen MoTr iets negatiefs waardoor ik hier niet meer mee in één stam zou willen zitten.

Algemeen Forum Awards
Favoriete forumposter:

@POOHBEER1 en @.Hustler

Minst favoriete forumposter:
@Shakedown8, flopper met een veel te grote mond.

Favoriete topic:
Spotprenten en Golden Awards, de rest is veel te vaak drama en gezeik.

Minst favoriete topic:
N.v.t.

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld:

Enige positieve instelling persoon vind ik de 50ms. Uitkijktoren valt over te twisten, je hebt er enorm veel voordeel aan op defensief gebied, maar je kunt er ook mooi op inspelen bij het plannen van de massa. Het vergt alleen net even een wat andere aanpak.

Slechtste instelling deze wereld:
Het niet kunnen timen van OS bij massa's achter edels en de universiteit endgame zijn beiden niet mijn ding.

Mooiste actie deze wereld:
Early game de massa van destijds Story/Book op What The Duck. @Kapitrein had massa's aan edels en praktisch op ieder dorp van ons kwamen edels op. Door een zeer goede samenwerking met stamgenoten is er in de nacht bijna alles gesniped. Slecht 1 dorp moest dankzij wat geluk en edelboosters nog op recap worden gezet, maar verder heerlijk defensief werk en een goede samenwerking gezien.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
dE ReKrUuT VaN RuVoN HeEfT De wErElD In zWaRe oNbAlAnS GeBrAcHt
Fresh die de wereldafspraken verbreekt en de universiteit is beginnen te uppen, natuurlijk.

Grootste blunder van W72:
Het destijds rekruteren van Mephitis was een behoorlijk fout, maar is nog niks in vergelijking met het "aanstellen" van Seduced By Lies" als (mede)leiding. In combinatie met de diverse fusies van stammen en het totale gebrek aan fatsoenlijke combinatie heeft het niks opgeleverd behalve veel gezeur en drama.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.878
Dank @Casey voor de mention.

Ook ik heb besloten om een lijstje op te stellen in het Juns verheerlijkings-topic. Laten we allemaal wel wezen. Deze jonge is/was de motor achter MoTr!

Voor de vele die mij niet kennen wil ik even laten weten dat ik deze wereld later ben gejoined en daardoor enkel mijn visie zal kunnen geven over de lategame.

Speler awards
Beste speler: Beste speler(s) waren voor mij Jens en Jeroen van Yoda. Deze twee regelde niet enkel hun eigen account piekfijn maar ook de hele boel er omheen. Ook de (asisterende) functie van @What the Duck op DiD hebben een goeie indruk op mij achter gelaten.

Beste stamspeler: Kijk naar ODS, kijk naar de vv's. Yoda was hierin toch echt de koning. Ook Rene van @TheWitch en Kevin van @What the Duck hebben een goeie indruk achtergelaten.

Beste aanvaller: Wordt wel eentonig op deze manier hé. Ook hier was Yoda altijd pressent.

Beste verdediger: De beste verdediger heb ik niet echt gezien op deze wereld. De massa's van FRESH hebben ons niet laten beven en onze massa's werden maar matig gedeft. Ik heb begrepen dat team @TheWitch defensief flink aanwezig is geweest. Dit was echter voor ik op deze wereld aanwezig was.

Grootste vv slet: Yoda zeker nummer een maar ook @What the Duck en @Anonymous Threat. draaiden met regelmaat vv.

Grootste ego: @Jagerm3ister. Ondanks dat ik je respecteer voor je huidige standpunt tegenover FRESH vind ik dat je een ontzettend ego hebt. Je zou onze massa wel even deffen. Prima, maar waar was je dan toen Repu, DiD, Coneur -20 gingen?

Gezelligste speler: Poe hoop gezellige gasten hier. Dylan, Rafael 1 en 2, Jeroen, Juns, Yme, Jody, Patrick, René, Ezra, Zidan en natuurlijk Dimitri. Excuus als ik je ben vergeten <3

Grootste wannabe in het spel: Simon, wie?

Mooiste spelersnaam: Inevitable. Cringe op jezelf stemmen maar wil ook in een lijstje. :confused:

Mooiste profielfoto speler: Conor mcgregor

Welke speler was voor jou de verrassing: Zidan, ooit bood je me aan om co speler te worden op LilKechie. Dit zag ik toen niet zitten, samen met een 16 jarige knul op een acc. Hierin heb ik mijzelf flink vergist zeg! Topper in spé, mits je niet door de wekker slaapt.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: Simon en de meeste van het groepje mafklappers van Fresh. Defensief was het gewoon ruk.

Voor wie heb jij echt respect:
- Jens
. Kennen elkaar natuurlijk al lang, tijd niet gesproken en per abuis elkaar weer gevonden. Voor mij voelde het meteen zoals van ouds. Jens was deze wereld onvermoeid en onverschrokken. Dag in dag uit. Ik heb vaak gevraagd of het wel goed met je ging en dat je ook aan jezelf moest blijven denken. Ondanks dat ik het gevoel heb dat ik soms niet helemaal tot je door dring heb ik de laatste tijd het gevoel dat je het toch gehoort hebt. De mensen die met Jens samen (hebben gespeeld)/spelen weten dat het een verademing is om met deze knul te spelen. @POOHBEER1

- Jeroen Samen met Jens is dit de succes formule van Yoda. Jeroen is ook een top gozer in de omgang, nooit ergens te lui voor en de perfecte co die mogelijk te weinig credits krijgt. Hij sprong enkele weken bij op 73 en merkte direct de rust die hij bracht op het account. Stilletjes regelt hij het. Klein voorbeeldje: Had ik de gs gepushed, had hij de edels al aanstaan. Kleine dingen maar alles zonder overleg. @.Hustler

- Dylan van Inevitable. Deze jongen heeft samen met Rafael Inev op de rails gehouden tijdens de minder actieve tijden. Dit is zeker niet voor iedere speler weggelegd en is ook zeker niet makkelijk. Zonder hem had het account wel op delete gemogen. Ook als ik met de derde blitz in een week aan kwam zetten was ie er. Daarvoor nog mijn speciale dank. We gaan aankomende weken nog een paar leuke acties opzetten. @Rarwghhh.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Yme van Inevitable. Eenmaal deze knul begint te aureren is er geen einde in zicht.

Stam awards
Beste stam: MoTr!
Slechtste stam: Juvy was imo de slechtste eindstam van de wereld. Veel spelers kunnen niet veel meer dan B OK.
Beste leider: Ik denk dat alle leiders op 72 fouten hebben gemaakt. Zodoende laat ik deze open.
Slechtste leider: Leiding FRESH. Intern spelers buitensluiten om een stab te bekokstoven... BAH
Mooiste stamnaam: TiP
Mooiste stamplaatje: Juvy
Wie had je graag in de stam gehad: Heb altijd een positieve ervaring met Dylan van Smokin Ace en De Professor gehad. Welke rol zij wel/niet hebben gespeeld in de stab weet ik niet en boeit me ook niet. Dit zijn prima gasten die je best in de stam kan hebben.
Wie had je liever niet in je stam gehad: Er waren in MoTr enkele accounts waar je niet 100% van op aan kan. Bij zowel offen als deffen is er direct vv nodig. Zelf ben ik hier niet zo fier op, als eenieder zijn eigen accountje fixt is alles in orde toch.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: Niet al teveel van meegekregen maar Jens en René kunnen er beide wel wat van geloof ik.
Slechtste P&P'er: -
Favoriete forumposter: Dylan van Inevitable. Deze jonge is zo relaxt in de omgang. Ontzettend begripvol. Tot dat ie op het AF komt dan veranderd hij in een ongeleid projectiel dat ik niet terug ken:eek:
Minst favoriete forumposter: -
Favoriete topic: Ga, Spotprenten en het eerste deel van TiP vs FRESH.
Minst favoriete topic: Dat hele stab/Ruvon gedoe.
Grootste wannabe van het forum: Je weet wie je bent, beertje.

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: De snelheden zijn voor mij dikke prima. Niet te snel en niet te langzaam.
Slechtste instelling deze wereld: -
Mooiste actie deze wereld: Tony die Coneur een bericht stuurt over het sturen van sloopfakes naar Coneur.
Grootste flopactie deze wereld: Smoking aces die een oranje trein uit zijn cf pompt om vervolgens 5-6 dorpen waar clears op lopenniet te treinen.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: FRESH die de uni upt..
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
447
Leuke lijstjes, jammer dat ze een beetje eenzijdig zijn. Maar kan ook zijn dat MOTR gewoon beter was in alles. Speel deze wereld nog niet zo lang
 
Reactiescore
1.226
Leuke lijstjes, jammer dat ze een beetje eenzijdig zijn. Maar kan ook zijn dat MOTR gewoon beter was in alles. Speel deze wereld nog niet zo lang

Heel veel anders zal het waarschijnlijk niet worden. Motr! heeft de overhand op het AF, en daarbij ook in-game het beste spel laten zien. Niet zo heel gek dus dat je vooral dit soort lijstjes tegen zal komen.
 
Reactiescore
1.016
Leuke lijstjes, jammer dat ze een beetje eenzijdig zijn. Maar kan ook zijn dat MOTR gewoon beter was in alles. Speel deze wereld nog niet zo lang

Wat Costa al zeg, je ziet hier vrijwel niemand van Fresh iets posten. Er is ook nog niks van een statement gemaakt omtrent het verbreken van de wereldafspraken en daarnaast hebben ze niet 1x een massa goed gedeffed of ge-offed (of in ieder geval resultaat behaald). Dan kom je al niet snel positief in zulke lijstjes terecht ben ik bang.
 
Reactiescore
38
Fresh! zou zijn lijstjes ook kunnen posten zodat er wat evenwicht is :p
 
Reactiescore
399
Speler awards
Beste speler:

Hoewel menig speler het hier niet mee eens is door de laatste week benoem ik toch Simon. Simon is laatste 3 maanden actief binnen Fresh. Zonder bezwaar defde simon drie accounts via vv en tussen door ook nog repu. De uni rush is jammer en had beter geregeld moeten worden maar als ik kijk naar een dragende speler binnen een stam vote ik 100% voor Simon.

Verder wil ik binnen Fresh graag abdullah en dylan nomineren. Zeer fijne spelers om mee samen te werken die weten wat ze doen.

Beste stamspeler: Op basis van stragegisch inzicht wil ik binnen Fresh Sander nomineren die ondanks prive alles altijd perfect regelt met mb stammen en fresh om acties succesvol te laten zijn.


Beste aanvaller: Helaas geen goede aanvallen gezien w72


Beste verdediger: Op basis van inzicht via vv en ondersteundend als account zijnde onderscheid dylan van smokin ace zich echt op defence.

Grootste vv slet: Simon 3 vv's standaard

Grootste ego: -

Gezelligste speler:
Abdullah, altijd in voor een gezellig praatje en lekker ouwehoeren.

Grootste wannabe in het spel: -


Mooiste spelersnaam:
Yoda
Mooiste profielfoto speler: -
Welke speler was voor jou de verrassing:

AFAB, wij dachten deze speler early game makkelijk weg te spelen. Echter is dit niet gelukt. Deze speler speelde wel vrij safe wat niet erg is. Maar of we s avonds aanvalde of s ochtends we hebben nooit een afab kunnen breken. Leuke speler aan je front hoop je nog eens tegen te komen onder andere omstandigheden:p
Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Veel, maar laten we maar geen namen noemen:p


Voor wie heb jij echt respect:
Voor oud Fresh naar El prof en mavrin. Nieuw Fresh sws naar abdullah en herold. Goede motivatie om te blijven knallen ondanks de omstandigheden.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
Al die runners van fresh die puur voor wereld winst gingen en bij eerste tegenslag gingen runnen

Stam awards
Beste stam: Twijfel ik gun zowel Motr als Fresh geen wereld winst in huidige staat. Motr wint door activiteit. Ik denk kwalitatief is Fresh beter maar zwaar inactief
Slechtste stam: Fresh door inactiviteit
Beste leider: -
Slechtste leider: -
Mooiste stamnaam: -
Mooiste stamplaatje
: -
Wie had je graag in de stam gehad: Zover ik weet mag ik iedereen wel van w72
Wie had je liever niet in je stam gehad: -

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: Helaas weinig PP gezien deze wereld, was ook niet nodig tbh
Slechtste P&P'er: -
Favoriete forumposter: -
Minst favoriete forumposter: Al die korte berichte die niet onderbouwd zijn
Favoriete topic: -
Minst favoriete topic: -
Grootste wannabe van het forum:
-

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: Snelheid 1 was wel chill met uitkijke toren, meetje relaxe
Slechtste instelling deze wereld: Dat def blijft staan als je stam leaved
Mooiste actie deze wereld: Ik vond op het laatste moment de CF wel leuk van conor op Motr die ze off dood liep maar daarna 20 uur niet logt en cf heeft
Grootste flopactie deze wereld: Al de runners van Fresh
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Ruvon actie
Grootste blunder van W72: Als ik kijk naar Repu. Sta ik nog steeds niet achter de actie om een MB van AFAB gratis te internen in zijn cluster binnen 1 nacht. Maja shit happends.

*wilde graag motr ook meenemen, maar ik heb te weinig contact gehad met Motr om hier een echte nominatie op te geven
 
Reactiescore
399
Zo slecht dat je ze niet kon deffen inderdaad :redface:

Hebben 1 goede massa gehad. Ik had west op negeren gezet omdat jager destijds niet online was en wij dit zelf niet konden deffen. Deze massa zijn wij 3 dorpen in main cluster verloren, omdat we 20min niet online waren. Het was een leuke massa maar om te zeggen of er goede aanvallen bij zaten totaal niet
 
Reactiescore
805
Beste stam: Twijfel ik gun zowel Motr als Fresh geen wereld winst in huidige staat. Motr wint door activiteit. Ik denk kwalitatief is Fresh beter maar zwaar inactief
Dus omdat je stam inactief is, 200 dorpen achter staat in stammenoorlog, jullie laatste massa de enige was die iets of wat deftig te noemen was verdiend MoTr! geen wereldwinst?

Edit: en vond je die van jullie dan wel goed?
 
Reactiescore
319
Globe for the win!
 
Reactiescore
399
Dus omdat je stam inactief is, 200 dorpen achter staat in stammenoorlog, jullie laatste massa de enige was die iets of wat deftig te noemen was verdiend MoTr! geen wereldwinst?

Onze massa wat echt slecht eerlijk is eerlijk. Maar de massa's van Motr waren ook niet moeilijk te deffen mits activiteit.
 
Reactiescore
2.062
Hebben 1 goede massa gehad. Ik had west op negeren gezet omdat jager destijds niet online was en wij dit zelf niet konden deffen. Deze massa zijn wij 3 dorpen in main cluster verloren, omdat we 20min niet online waren. Het was een leuke massa maar om te zeggen of er goede aanvallen bij zaten totaal niet

Je maakt jezelf nu echt belachelijk jeff
 
Reactiescore
1.016
Ik snap dat je je eigen stam wat meer in een positief daglicht wilt zetten met zulke lijsten maar deze kun je echt totaal niet serieus meer nemen. Geen fatsoenlijke massa gezien, maar overall wel zo'n 200 dorpen verloren aan MoTr. En ook de OD stats onderling liegen er niet om...
 
Reactiescore
2.433
Hebben 1 goede massa gehad. Ik had west op negeren gezet omdat jager destijds niet online was en wij dit zelf niet konden deffen. Deze massa zijn wij 3 dorpen in main cluster verloren, omdat we 20min niet online waren. Het was een leuke massa maar om te zeggen of er goede aanvallen bij zaten totaal niet

En die keren dat je op DiD aan het deffen was? Toen je eerst een denigrerende opmerking maakte naar Yoda; 'moet je geen snipetooltje hebben ofso' en erna verweet van te timebotten? Als het slecht was ga je niemand verwijten van timebots, toch? Verder ook wel grappig gezien we elke massa steady 30dorpen winst pakten, had je vast beter kunnen deffen als het echt niet goed was.
 
Bovenaan