Einde van Wereld 30

DeletedUser

Guest
ODA heeft 2x de mogelijkheid gehad deze te pakken, kan je ook lezen in je eigen +/- skypechat


Euhm nee, ik verwittigde op een gegeven moment wel lavalya dat door de cf's van Boen, het geheim in edelafstand lag ineens, toen hebben ze het aan mijn grens geposteerd buiten bereik van de cf's.

Verder nooit, dat van intro weet ik niet, was niet zo actief de laatste maand
 

DeletedUser68252

Guest
Euhm nee, ik verwittigde op een gegeven moment wel lavalya dat door de cf's van Boen, het geheim in edelafstand lag ineens, toen hebben ze het aan mijn grens geposteerd buiten bereik van de cf's.

Verder nooit, dat van intro weet ik niet, was niet zo actief de laatste maand

Er stonden 8 full def boog dorpen om ons geheim heen toen het binnen bereik lag en Ease was simpelweg 24u per dag online. Zoiets had bij ons nooit kunnen gebeuren toen het binnen bereik lag voor B0en. :)
 

DeletedUser

Guest
Er stonden 8 full def boog dorpen om ons geheim heen toen het binnen bereik lag en Ease was simpelweg 24u per dag online. Zoiets had bij ons nooit kunnen gebeuren toen het binnen bereik lag voor B0en. :)

Ik had het over het lontmuskettengeheim van lavalya, toen ik de VV deed zag ik dat het op 6 uur stond van de "net" nieuwe cf's van Boen, toen heb ik dat geheim laten verzetten. Dat van jou heb ik me nooit zorgen gemaakt :p
 

DeletedUser68252

Guest
Ik had het over het lontmuskettengeheim van lavalya, toen ik de VV deed zag ik dat het op 6 uur stond van de "net" nieuwe cf's van Boen, toen heb ik dat geheim laten verzetten. Dat van jou heb ik me nooit zorgen gemaakt :p

Dat geheim waar jij het over hebt, is van mij nu :p Die hebben we van Lavalya naar mij gezet.
 

DeletedUser68252

Guest
Je zegt het zelf al, hij is van Lavalya naar jou gezet; daarvoor lag die in edel range :)

Nee, je leest het verkeerd. Hij is nooit binnen je bereik geweest toen hij van Lavalya was aangezien je net een nieuwe cf pakte, daarin stonden nog geen edels en voordat je die er uberhaupt in kon maken stond het geheim al bij mij. :) Bij ons heeft ie wel in range gestaan maar dat verklaarde ik net al.
 

DeletedUser

Guest
Je zegt het zelf al, hij is van Lavalya naar jou gezet; daarvoor lag die in edel range :)

Heel even, maar hadden het meteen gezien, maar vanuit de cf's had je toen nog geen troepen, en je clears moesten wel een eindje lopen, dus toen werd er attentie op genomen, en werd het geheim verplaatst. Het heeft even in je range gestaan maar stonden 3 defdorpen van mij in, teveel om te clearen met je CF's. verder stond in dat dorp ook paar offdorpen van mij rond met edels. Je had toen je die cf's maakte het geluk dat het nog 6-7 uur van mij was verwijderd. Als je voor dat geheim ging lag naast mij, je zou het niet hebben kunnen houden :p

Daarna werd het verplaatst naar Dingo. Nee Boen op ons exclusief geheim lonstmusketten hebben we altijd goed opgelet
 
Bovenaan