Einde van Wereld 30

DeletedUser67517

Guest
Ik probeer niks , de wereld is gewoon op een laffe manier beëindigd, en dan zeg ik nog niks over de afspraken.
 

DeletedUser68252

Guest
Ik probeer niks , de wereld is gewoon op een laffe manier beëindigd, en dan zeg ik nog niks over de afspraken.

Dan had volgens de bovenstaande tekst die jij zojuist typt de wereld altijd op een trieste manier geeindigd, de enige manier om deze wereld tot een einde te is namelijk door in het bezit te zijn van 12 unieke geheimen voor minimaal 48u.
 

DeletedUser69437

Guest
Dan had volgens de bovenstaande tekst die jij zojuist typt de wereld altijd op een trieste manier geeindigd, de enige manier om deze wereld tot een einde te is namelijk door in het bezit te zijn van 12 unieke geheimen voor minimaal 48u.

Dus, jij wilt zeggen, als we dat laatste geheim hadden gepakt(waar we echt nog geen zin in hadden), dat wij die niet zouden verplaatst hebben? Ik denk dat zo goed als heel ODA in zo'n situatie zou gekozen hebben om de afspraken te respecteren en dus nog 2 maand verder te spelen :)
 

DeletedUser68252

Guest
Dus, jij wilt zeggen, als we dat laatste geheim hadden gepakt(waar we echt nog geen zin in hadden), dat wij die niet zouden verplaatst hebben? Ik denk dat zo goed als heel ODA in zo'n situatie zou gekozen hebben om de afspraken te respecteren en dus nog 2 maand verder te spelen :)

Ik zeg nergens iets over ODA of hoe zij de wereld zouden eindigen, Cona beweerd dat de wereld ook zonder te kijken naar afspraken volgens hem laf is beëindigt, echter is de enige manier om de wereld te beëindigen 12 unieke geheimen 48u in bezit hebben. Dit hebben wij gehad en dat is de enige manier waarop de wereld geëindigd kan worden, kortom insinueert hij hier nu dat hoe dan ook de wereld altijd op een laffe manier zal eindigen.
 

Deleted User - 2242732

Guest
dat lijkt me sterk want vertigo heeft altijd 1 van de ontbrekende geheimen gehad voor oda en toen de fussie er kwam kwammen zei pas op 11 daarna is er zekker nooit meer de kans geweest om bij +/- een geheim weg te stelen :)

Tot over 2 dagen voor het sluiten van w30 kon ik het laatste geheim bij intro pakken, wat ik nooit gedaan heb puur uit principe.
De dag dat DD het geheim van nynx pakte is het (toevallig!) verder verplaatst in intro zijn cluster.
En dan spreken we nog niet over de 2 geheimen van Qluz die tegen UQ aanliggen...
 
Reactiescore
1.141
Qluz ligt bij geen enkel ODA lid en de geheimen van intro liggen meer dan 30 velden van jouw dorpen wat inhoud dat met max edel afstand en de 10 die je maximaal kunt reizen met geheimen dat wat jij hier boven zegt hoe dan ook al onmogelijk is buiten dat is er altijd actief gespeeld op intro van af dat hij front met jou had waardoor een dergelijke aanval nooit was geslaagd :)
 

DeletedUser67609

Guest
Robin op Schroef had jij ook het laatste geheim tegen hem aanliggen. Toen jij tijdelijk niet speelde. Hadden het toen ook al kunnen pakken :p
 

Deleted User - 2242732

Guest
Qluz ligt bij geen enkel ODA lid en de geheimen van intro liggen meer dan 30 velden van jouw dorpen wat inhoud dat met max edel afstand en de 10 die je maximaal kunt reizen met geheimen dat wat jij hier boven zegt hoe dan ook al onmogelijk is buiten dat is er altijd actief gespeeld op intro van af dat hij front met jou had waardoor een dergelijke aanval nooit was geslaagd :)
staat hierboven, dat geheim stond eerst op 7u40 van me...
en actief gespeelt? 2 dagen voordat jullie dat geheim van nynx pakten deed ik een massale scoutronde op intro, gestart om 16u, de eerste dodges begonnen pas 10 na 11 :eek:
ik noem dat niet zo actief :)

Robin op Schroef had jij ook het laatste geheim tegen hem aanliggen. Toen jij tijdelijk niet speelde. Hadden het toen ook al kunnen pakken :p
stond al helemaal vol op het moment dat ik niet meer speelde. Heeft ie overigens nog proberen pakken toen ik hem aanviel. Tevens was dat een wanhoopspoging van hem/haar/vv want hij lag al helemaal plat op dat moment
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2242732

Guest
7u40 + 8u 50 = 16u30 edelafstand?
snap de redenering niet echt :confused:
[15/04/2014 12:56:15] Robin | DDM: lol
[15/04/2014 12:56:29] Robin | DDM: intro z'n geheim lligt up 7u edelafstand
[15/04/2014 12:56:40] Robin | DDM: et latste geheim dat oda nodig et

bevestiging als je er nodig hebt ;)
 

DeletedUser67609

Guest
Oke maar dat het geheim daar ligt mooi. Vanuit de clusterfuck die je had of niet? Ik heb geen perfect oog op de zaak. Maar heb je dat dorp ook toen gescout of niet? Wie weet stond hij stacked
 
Bovenaan