Einde van Wereld 30

DeletedUser67517

Guest
End of World 30​

Dames en heren, jongens en meisjes.
Met pijn in mijn hart, heb ik vanochtend moeten zien hoe het laatste geheim veel te simpel genobled werd.
Tot onze spijt hebben wij te horen gekregen dat The Opposites de wereld op deze manier willen beëindigen, ondanks de eerder gemaakte afspraken.
Dit kan je op vele manieren bekijken natuurlijk, en ik ga hier ook objectief verder op in.
Natuurlijk is het niet netjes om zo een wereld te beëindigen, maar daarnaast was het geheim ook veel te makkelijk te pakken.
Heel jammer natuurlijk, aangezien er meerdere mensen lekker door wilden gaan met W30.

Via deze weg wil ik jullie bedanken voor een leuke tijd op W30, ondanks dat ik soms een moeilijk ventje kon zijn voor vele van jullie:p
W30 is veel te vroeg gestorven, een wereld waar vele kaarten opnieuw uitgedeeld zijn.

De kaarten zijn op, het spel is gespeeld.

We zullen elkaar vast nog wel tegenkomen in een nieuwe wereld.

Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Cona
 

DeletedUser44216

Guest
Nieuwe thread is idd goed.

Ook ik wil via deze weg iedereen bedanken voor de geweldige tijd. Heb heel veel geleerd. Veel mensen leren kennen en gezien dat er toch nog mensen zijn die wel op een normale manier TW kunnen spelen. Één van de beste werelden van de afgelopen tijd. Waarschijnlijk zal die benaming nog wel even terecht zijn ;)

Het ga jullie goed in je leven, geniet ervan. Drink met maten.

Groetjes,
 

DeletedUser68936

Guest
Hopelijk kom ik je nog eens tegen in Vlissingen Basje:D
 

DeletedUser67275

Guest
W30 was voor mij een wereld waar ik ontdekte dat het veel meer was dan een simpel spelletje. Ik begon er de lol in te zien, en vond het leuk om af en toe is op het AF te kijken. Hier ontdekte ik dan ook dat je de meeste spelers langzaam begint te herkennen. mijn tocht ging door naar andere Fora, en hier herkende ik zelfs mensen, dan begin je te beseffen dat het wereldje van TW best klein is. en dat er maar een paar echte spelers zijn.

W30 heeft mij veel geleerd, ik heb veel ervaringen op gedaan en heb nieuwe mensen leren kennen. na twijfel heb ik toch besloten om later weer op een andere wereld terug te keren, en ik hoop dat ik sommige van jullie tegen kom!

Ondertussen heb ik genoeg van mijn frustraties geuit op +/-, neem het vooral niet te persoonlijk. +/- was ook een geweldige vijand, met mooie, slimme, sluwe acties. Toch blijft voor mij (sorry) ODA dé stam van de wereld :rolleyes:

Tot ziens, bedankt voor alles boys!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb helaas maar kort op wereld 30 mogen spelen, maar mijn verblijf in ODA was zeer aangenaam. Spijtig dat de oorlog niet tot het eind uitgevochten kan worden, zeker voor de mensen die wél graag door zouden willen spelen.
 

DeletedUser73345

Guest
Ik speel sinds september 2013 op wereld 30. Niet direct om actief en vol te gaan om groot te worden, meer op met een klasgenoot uit ODA samen te spelen. toen leerde ik Mike (toen Wairdy, namechange Hypnotize Me, tegenwoordig op Jack Daniels.) hij heeft mij gek genoeg gespaard waardoor ik door kon spelen. heb tot verbazing een "band" met Cookietag opgebouwd. (Danny en Chepper)

heb in deze wereld veel haat gezien, maar ook mooie dingen. heb ook goeie mensen leren kennen waar ondanks ik tijdelijk gestopt was nog steeds mee praat en ik heel veel van geleerd heb.

daarvoor wil ik ook graag wat mensen bedanken wie mij het spelletje beter geleerd hebben waardoor ik er weer plezier in kreeg:

Mike(Wairdy, Hypnotize Me, .Jack Daniels)
je hebt me als 10k spelertje in leven gelaten en geholpen waardoor ik nu half 51 toch wel in bezit heb denk ik zo. ik praat tot op de dag van vandaag nog steeds met je. bent een grappige, vage maar toch wel aardige kerel. hoop nog eens een wereld samen met jou te starten!

Danny(Cookietag)
Al spijt dat Chepper je mij niet liet edelen? haha. ondanks dat je me eigenlijk bijna elk gesprek wel belachelijk wist te maken heb ik geweldig veel tactische dingen van TW geleerd wat ik anders nooit geweten had! je kan soms vervelend zijn maar dat zijn we allemaal wel eens, maar toch waren die laatste maanden met jullie samenspelen toch wel leuk en hoop jullie nog eens tegen te komen op een andere wereld, liever niet als vijand dat verlies ik :p

Chepper(Cookietag)
Als 9m account een 200k speler sparen, dat doet eigenlijk niemand. maar toch had jij blijkbaar geen reden mij weg te edelen. ik ben zo van een noob naar een minder noob gegroeid hoe jullie mij nog steeds omschrijven haha. je hebt me laten spelen tot het eind van deze wereld en daar ben ik je wel dankbaar voor. ik heb veel geleerd, nu ik weer tijd vrij heb ga ik zeker weer op andere werelden beginnen.

Jaimy, Youri(JRemijn)
Ken jullie eigenlijk via Mike, had helemaal niks met jullie tot FY uit elkaar viel en we gezamenlijk naar ODA(-B) gingen. tot voor kort speelde ik voor jullie alleen soms als VV, maar toen ik gevraagd werd op JRemijn te komen spelen was het duidelijk dat ik ook meer was dan Mansa met net 1.7m punten :p hoop dat we samen een nieuwe wereld beginnen en die op een eerlijke manier winnen of eerlijk verliezen.

Jasper(Jepper)
Ken je eigenlijk niet echt, heb van jou eigenlijk geleerd dat hoegroot je tegenstander ook is, met slim spelen kan je dat ook winnen ;)
had graag een oorlogje willen uitspelen als het punten aantal niet 5m verschil had ofzo !

Sander(snDD)
De reden dat ik eigenlijk ging spelen, beetje mee spelen en het spelletje na jaren weer snappen. heb niet veel geleerd van jou maar toch bedankt dat ik op deze wereld heb kunnen spelen!

verder bedank ik iedereen rondom K51 voor zijn of haar dorpen en alle ODA leden voor deze leuke maanden op wereld 30. vele stoppen maar toch hoop ik vele op andere werelden tegen te komen!

+/- kende ik niet, maar had wel meegekregen dat de afspraak was de wereld te eindigen doormiddel van oorlog. Maarja veel succes op andere werelden!

Mansa5
Maurice
ODA-B
 

DeletedUser67517

Guest
Jij bent die man van die massa chat, met die chickies enzo
 
Bovenaan