Einde van W50?

DeletedUser78752

Guest
Dan is de wereld toch eindelijk afgesloten! Nog eens enorm bedankt aan de spelers die te hulp geschoten zijn en natuurlijk ook aan de oude-Karma spelers! Het was een dolle en vooral gezellige rit! ;) Karma is a bitch. @Bart boos @Meister der Verteidigung

Haha, het enthousiasme druipt er van af. Je hebt zojuist een wereld gewonnen op een manier waar je niet echt vrolijk voor hoeft te zijn.

Er zijn zoveel dingen achter jou rug omgegaan, waar jij niks van af weet. Er zitten zwakke spelers in je stam en laten we het nog maar niet over de snitchen hebben die zoveel informatie hebben doorgespeeld aan mij.

Gelukkig hoor ik daar niet bij en zal ik ook geen namen opnoemen, want tja misschien begin je dan ook nog wel schaamte gevoel te krijgen met wat voor stamleden je zojuist de wereld hebt achtergelaten.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Hier worden wel even harde waarheden geformuleerd zeg. Ik zal dan maar mijn verantwoordelijkheid nemen en als eerste Meister der Verteidigung feliciteren met het afronden van een wereld waarvan het klip en klaar is dat hij deze had moeten winnen.
 

DeletedUser73904

Guest
Haha, het enthousiasme druipt er van af. Je hebt zojuist een wereld gewonnen op een manier waar je niet echt vrolijk voor hoeft te zijn.

Er zijn zoveel dingen achter jou rug omgegaan, waar jij niks van af weet. Er zitten zwakke spelers in je stam en laten we het nog maar niet over de snitchen hebben die zoveel informatie hebben doorgespeeld aan mij.

Gelukkig hoor ik daar niet bij en zal ik ook geen namen opnoemen, want tja misschien begin je dan ook nog wel schaamte gevoel te krijgen met wat voor stamleden je zojuist de wereld hebt achtergelaten.

SSSHHHHHTTTT, hoor ik hier ergens een slechte verliezer?

Als je het hebt over het niveau van de winnaars... Moet je nagaan wat een droeftoeter je bent als je het niet eens wint :p. Bovendien ben jij gewoon een random rimnoob, die dankzij de val van Rhei de kans heeft gehad wat barbarendorpen te edelen. Dan moet je ook je plek kennen, en niet hier een grote waffel hebben. Jij hebt letterlijk niks gepresteerd deze wereld. BB's edelen, dan vervolgens ook nog Dora katapulteren, terwijl er nauwelijks fairdere spelers kunnen zijn als die daarop zaten.. Schaam je knul.
 

DeletedUser3435

Guest
Haha, het enthousiasme druipt er van af. Je hebt zojuist een wereld gewonnen op een manier waar je niet echt vrolijk voor hoeft te zijn.

Er zijn zoveel dingen achter jou rug omgegaan, waar jij niks van af weet. Er zitten zwakke spelers in je stam en laten we het nog maar niet over de snitchen hebben die zoveel informatie hebben doorgespeeld aan mij.

Gelukkig hoor ik daar niet bij en zal ik ook geen namen opnoemen, want tja misschien begin je dan ook nog wel schaamte gevoel te krijgen met wat voor stamleden je zojuist de wereld hebt achtergelaten.
Oh maar ik ben er zeker wel van op de hoogte hoor.. Het enigste probleem is dat het mij werkelijk waar niet interesseert. :D Wij verdienden het al lang om deze wereld te winnen en hebben dit nu gedaan. Dat er een paar wilden overstappen en het eigenlijk niet verdienen staat daar helemaal los van. Die informatie die je hebt doorgekregen moet ook echt handig geweest zijn, dat heeft je zeker een stuk of 10 barbarendorpen opgeleverd.. Ik geniet ervan om je zo butthurt te zien, het is dan ook echt hilarisch dat jij jezelf hier echt in kan opjagen aangezien jij echt nooit een kans hebt gehad op wereldwinst. Veel plezier nog op dit spelletje, hopelijk gaat dat kata'en je ooit beter af op een volgende wereld!
 

DeletedUser74552

Guest
Gefeliciteerd iedereen, je hebt Karma over de eindstreep gesleept Jasey. Nog maar eens bewezen dat Karma zonder jou de wereld niet gewonnen had. Well played. @krepox
 
Reactiescore
746
nl50
18.12.17 20:41
Wereld 52 werd gewonnen door Karma!
» meer

Kopiëren, plakken en bewerken is ook moeilijk :D

Wereld 50 is paar dagen terug geeindigd en pas vandaag gesloten. Wereld 52 hun post volgt later deze week ;)
Onze verwarring komt simpelweg omdat beide werelden hun posts klaar staan omdat beide werelden zo dicht bij elkaar worden afgesloten (en heeft dus niet met copy/paste te maken want de zogenaamde post waar de copy vandaan zou komen is nog niet eens gebeurd...). Vergis jij je nooit? :)
 
Reactiescore
1.454
Haha, het enthousiasme druipt er van af. Je hebt zojuist een wereld gewonnen op een manier waar je niet echt vrolijk voor hoeft te zijn.

Er zijn zoveel dingen achter jou rug omgegaan, waar jij niks van af weet. Er zitten zwakke spelers in je stam en laten we het nog maar niet over de snitchen hebben die zoveel informatie hebben doorgespeeld aan mij.

Gelukkig hoor ik daar niet bij en zal ik ook geen namen opnoemen, want tja misschien begin je dan ook nog wel schaamte gevoel te krijgen met wat voor stamleden je zojuist de wereld hebt achtergelaten.

Ik kan het niet beter zeggen als onze grote vriend, Dwayne:
 
Reactiescore
1.089
Wereld 50 is paar dagen terug geeindigd en pas vandaag gesloten. Wereld 52 hun post volgt later deze week ;)
Onze verwarring komt simpelweg omdat beide werelden hun posts klaar staan omdat beide werelden zo dicht bij elkaar worden afgesloten (en heeft dus niet met copy/paste te maken want de zogenaamde post waar de copy vandaan zou komen is nog niet eens gebeurd...). Vergis jij je nooit? :)

Ik heb er al ooit eens een discussie over gevoerd maar 'vergissingen' gebeuren jullie wel heel erg vaak mbt afsluiten van werelden. Het één uiteraard erger dan het andere (W16 en W18 bijv.). Maar toch lijkt dit eerder een structureel probleem (dus terechte kritiek) verplaats een vergissing naar mijn mening.
 
Bovenaan