Einde van W50?

DeletedUser69389

Guest
1. Ik heb nooit gezegd dat de incomings op de main liepen, waarom denk je dat de verdedigingstroepen van Frigging toen 12+ uur en vanuit Dickie ruim 24uur moesten lopen? In 24uur tijd hebben we DAH rechtgetrokken. Intussen was jij inderdaad bezig met het leiden van Meow en had op W45 al een hele tijd niet meer ge-edelt. Mocht ik dit fout zien dan kun je op week/datum achter die url 101 de data checken. Dat je benoemt dat ik niks deed tegen die actie/stab en het feilloos honoreerde is hier het main issue imo. Let wel: Jouw main issue.
2. Dat jumpcluster lag er al een paar weken voordat Becc jou daar aanviel.
3. Dat je toen DAH over de schutting gooide aan mijn adres en we achter de schermen even een hectische 24uur hebben gehad klopt. Die garanties had je op het moment dat we de defleveranties rond hadden en de afspraken met Saté gemaakt waren. Alleen had je daarvoor en tevens daarna besloten om op W47 te focussen.
Mooi je erkent nu dat je fout zat. Maar die garantie was er niet, omdat er geen garantie was dat Rebecca opgerot was. Deff was er offcourse niet nodig. Als stamgenoten zich gewoon normaal gedragen. Het gedrag wat Rebecca heeft gedaan is gewoon getolereerd, enkel en alleen om de wereld zo snel mogelijk te kunnen beëindigen. Over de rug van het gedupeerde account/speler, in dit geval was ik dat. Ja dat vind ik simpelweg verwerpelijk. Zeker als je hier als de messias zijnde een grote bek gaat opzetten over Karma als stam zijnde. Dat vind ik dan behoorlijk hypocriet. Want ik laat zeer zeker niet met mij sollen en hoef niet geassocieerd te worden met zulke figuren. Het is niet voor niets dat ik bewust 45 niet als winst vermeld, ondanks dat ik dat destijds mocht van jou. Puur en alleen omdat ik er niet mee geïdentificeerd wil worden. Althans met een deel ervan dan.

Je kunt niet stellen dat er iets is gedaan als alleen de incs zijn gestopt en er voor de rest 0,0 maatregelen zijn genomen. Dat noem ik laks handelen en geen signaal afgeven.
 
Reactiescore
7.936
Omdat je niet verwacht dat je bij de 40% de wereld al gewonnen hebt, dan kunnen ze beter zo een wereld gewoon stilleggen. Kan je nu alsjeblieft weer gaan slijmen bij de 'oude garde' zodat ik met hun er nog eens om kan lachen? Bedankt.

Kun je het tw team nog even meer pesten zodat ze je voor de gehele community voor schut zetten? Bedankt
 

DeletedUser77130

Guest
Oh ja natuurlijk je hebt aanbiedingen genoeg maar je beslist wel op een 'kwaliteitsvolle' wereld zoals W55 te gaan spelen. Ik ben Sinterklaas, tot binnen een klein maandje!
Dat de kwaliteit zo terugloopt betekend niet dat ik dat vanaf moment 1 kon ruiken. Alleen zeur ik niet over de overwinningsvoorwaarden op W55, omdat ik weet waarvoor ik getekend heb bij het joinen van W55.


Oké dat zal ik zometeen wel eens navragen aan de W5 spelers die ik nog op skype heb, ik gok dat het wel hilarisch wordt. Waar heb je gespeeld op W2 dan?

Axel deed hetzelfde, zelfde resultaat. Ga je niks uit krijgen in eerste instantie. Ik zal je even de setting geven van het moment dat ik gevraagt werd, misschien zal het duiding geven dat ik bepaalde dingen weet.
PARA-GRENADIER kwam terug van een missie. Had een foto gemaakt met zijn kameraden volgens mij in een heli. Inmiddels ben ik tig laptops verder en mijn oude Skypeaccount is pleite.Hij stuurde die foto privé op naar mij en Mr Pol de Mol. Vond hij leuk, deed hij als werk. Daarna kwam het voorstel. MPDM en ik hebben toen elkaar nog even gesproken. Karel de Stoute25 lag al een tijdje stil en ik kreeg vrije inrichting over hoe het account ingericht mocht worden.

Over W2... over W5 ga je al ernstig op jouw bek, maar met bijvoorbeeld Sander van Kamikaze Henkie heb ik in *MLP* W7, Noobs on Tour W14 gezeten. Die legde feilloos uit hoe zijn omgeving in elkaar zat en heb ik veel van geleerd. Met Hondenman heb ik lange tijd gesprekken gevoerd, toen nog op MSN. Ik had toen al een sterk netwerk en kon bij TBR ook aan de gang. Mijn e-mailaccount was toen leoelleoel@live.nl, dat is het e-mailadres waarmee ik contact kon leggen met o.a. Hondenman. Maar wellicht heb je daar niks aan.

Verdere avanches aan mijn adres over mijn TW-verleden ga ik niet op in, ik kijk naar het hier en nu en naar de Curriculum Futurum. Ik poch ook nooit over de oude werelden, omdat de meeste spelers die toen speelden niet meer TW spelen, om welke reden dan ook.

Mooi je erkent nu dat je fout zat. Maar die garantie was er niet, omdat er geen garantie was dat Rebecca opgerot was. Deff was er offcourse niet nodig. Als stamgenoten zich gewoon normaal gedragen. Het gedrag wat Rebecca heeft gedaan is gewoon getolereerd, enkel en alleen om de wereld zo snel mogelijk te kunnen beëindigen. Over de rug van het gedupeerde account/speler, in dit geval was ik dat. Ja dat vind ik simpelweg verwerpelijk. Zeker als je hier als de messias zijnde een grote bek gaat opzetten over Karma als stam zijnde. Dat vind ik dan behoorlijk hypocriet. Want ik laat zeer zeker niet met mij sollen en hoef niet geassocieerd te worden met zulke figuren. Het is niet voor niets dat ik bewust 45 niet als winst vermeld, ondanks dat ik dat destijds mocht van jou. Puur en alleen omdat ik er niet mee geïdentificeerd wil worden. Althans met een deel ervan dan.

Je kunt niet stellen dat er iets is gedaan als alleen de incs zijn gestopt en er voor de rest 0,0 maatregelen zijn genomen. Dat noem ik laks handelen en geen signaal afgeven.

Integendeel, ik geef een tijdspad in die TwstatsURL waarin het plaatsgevonden zou zijn en het is aan jou om aan te tonen dat je toen actief was en anders deze discussie te staken. Die def was preventief, mochten we er achter de schermen niet uit zijn gekomen met Saté, wat wel het geval was. Eén waarschuwing was voldoende, daarna heeft zo'n soortgelijke stunt niet meer plaatsgevonden, gek heh?
 

DeletedUser3435

Guest
Kun je het tw team nog even meer pesten zodat ze je voor de gehele community voor schut zetten? Bedankt
Ja ik denk inderdaad dat ik net voor schut ben gezet voor die hele community doordat ze iets aanhalen wat ik nooit gezegd heb. :D Diezelfde community waarbij jij zonder het TW-team jezelf voor schut zet.

Dat de kwaliteit zo terugloopt betekend niet dat ik dat vanaf moment 1 kon ruiken. Alleen zeur ik niet over de overwinningsvoorwaarden op W55, omdat ik weet waarvoor ik getekend heb bij het joinen van W55.
Jij bent toch een oldgen waardoor je dus de meeste kwalitatieve groepjes moet kennen? Dan wist je toch echt wel waar je aan begon toen W55 ging starten hoor..

Axel deed hetzelfde, zelfde resultaat. Ga je niks uit krijgen in eerste instantie. Ik zal je even de setting geven van het moment dat ik gevraagt werd, misschien zal het duiding geven dat ik bepaalde dingen weet.
PARA-GRENADIER kwam terug van een missie. Had een foto gemaakt met zijn kameraden volgens mij in een heli. Inmiddels ben ik tig laptops verder en mijn oude Skypeaccount is pleite.Hij stuurde die foto privé op naar mij en Mr Pol de Mol. Vond hij leuk, deed hij als werk. Daarna kwam het voorstel. MPDM en ik hebben toen elkaar nog even gesproken. Karel de Stoute25 lag al een tijdje stil en ik kreeg vrije inrichting over hoe het account ingericht mocht worden.

Over W2... over W5 ga je al ernstig op jouw bek, maar met bijvoorbeeld Sander van Kamikaze Henkie heb ik in *MLP* W7, Noobs on Tour W14 gezeten. Die legde feilloos uit hoe zijn omgeving in elkaar zat en heb ik veel van geleerd. Met Hondenman heb ik lange tijd gesprekken gevoerd, toen nog op MSN. Ik had toen al een sterk netwerk en kon bij TBR ook aan de gang. Mijn e-mailaccount was toen leoelleoel@live.nl, dat is het e-mailadres waarmee ik contact kon leggen met o.a. Hondenman. Maar wellicht heb je daar niks aan.

Verdere avanches aan mijn adres over mijn TW-verleden ga ik niet op in, ik kijk naar het hier en nu en naar de Curriculum Futurum. Ik poch ook nooit over de oude werelden, omdat de meeste spelers die toen speelden niet meer TW spelen, om welke reden dan ook.
Ik ben ervan overtuigd dat ik meer mensen op die wereld ken aangezien ik op beide de endgame heb meegespeeld IG & op het AF en waar ik (ja nog eens) nog nooit van jou gehoord heb. Oh maar ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, ik wil gewoon weten waar je speelt.. Ik wil niet weten hoe jij een waarschijnlijk verzonnen vriendengroepje gevonden hebt op TW hoor.

Wil je even uitleggen waarom ik ivm W5 op 'op mijn bek ga'? Ik denk dat je een beetje zenuwachtig begint te worden dat ik je ga ontmaskeren, terecht ook. Dus ik ga het even samenvatten waarom je eigenlijk niks kan bewijzen: je hebt een andere laptop, een ander skypeaccount en had alleen contact via MSN. Ongeveer juist of sla ik iets over? Ahja!! die emails heb je ook gewist zeker?

Ik hoop ook niet dat je op verdere avanches gaat ingaan, ik weet niet wat dat wilt zeggen maar klinkt een beetje luguber. Ik vind trouwens nog wel spelers die toen speelden en dan kom ik hier de Whatsapp wel posten, maak je maar geen zorgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Jij bent toch een oldgen waardoor je dus de meeste kwalitatieve groepjes moet kennen? Dan wist je toch echt wel waar je aan begon toen W55 ging starten hoor..

1. Op de oudere werelden liep niet alleen kwaliteit rond.
2. Wie zegt dat ik moet blijven hangen in mijn oude cirkeltje?
3. Misschien had ik wel zin in een kleiner wereldje met een paar maatjes van me die jij niet kent.


Wil je even uitleggen waarom ik ivm W5 op 'op mijn bek ga'? Ik denk dat je een beetje zenuwachtig begint te worden dat ik je ga ontmaskeren, terecht ook. Dus ik ga het even samenvatten waarom je eigenlijk niks kan bewijzen: je hebt een andere laptop, een ander skypeaccount en had alleen contact via MSN. Ongeveer juist of sla ik iets over? Ahja!! die emails heb je ook gewist zeker?

Je blijft zoeken naar iets wat niet leid tot het feit waar je naar op zoek bent. Als je Googlet op "Flat Earth" kom je heel veel verhalen tegen dat de aarde plat is. Google je op "Global Earth" dan krijg je er waarschijnlijk een paar kaarten bij waarbij de aarde rond is. Nogmaals: Het boeit me niet wat je denkt of hoe diep je wilt zinken iets te achterhalen, maar succes ermee.

Het e-mailadres is gehackt. Nogal vreemd dat ik een andere laptop heb na - shocking - 10 jaar tijd. Mijn Skype stond op een ander e-mailadres, waarvan ik het adres domweg vergeten ben. Ik wiste overigens nooit e-mails in mijn mid-teens, omdat ik er geen tijd in wilde steken dat te doen. Wil je nog meer weten of ga je zo kansloos doorspitten?

Ik hoop ook niet dat je op verdere avanches gaat ingaan, ik weet niet wat dat wilt zeggen maar klinkt een beetje luguber. Ik vind trouwens nog wel spelers die toen speelden en dan kom ik hier de Whatsapp wel posten, maak je maar geen zorgen.

Succes jongen. Boeit me niet. Whatsapp bestond toen bvb niet eens, dus secundaire gesprekken heb ik niks aan. :p:p
 

DeletedUser74005

Guest
Waarom zeuren dat het te lang duurt voordat een wereld sluit :O Vroegah duurde werelden nog een jaar of 6, deze wereld is net een jaartje bezig... Boeie dat je de dan nog een half jaar resten op moet edelen :D

(en heb idd geen enkel idee waar de discussie precies over gaat!)
 

DeletedUser3435

Guest
1. Op de oudere werelden liep niet alleen kwaliteit rond.
2. Wie zegt dat ik moet blijven hangen in mijn oude cirkeltje?
3. Misschien had ik wel zin in een kleiner wereldje met een paar maatjes van me die jij niet kent.




Je blijft zoeken naar iets wat niet leid tot het feit waar je naar op zoek bent. Als je Googlet op "Flat Earth" kom je heel veel verhalen tegen dat de aarde plat is. Google je op "Global Earth" dan krijg je er waarschijnlijk een paar kaarten bij waarbij de aarde rond is. Nogmaals: Het boeit me niet wat je denkt of hoe diep je wilt zinken iets te achterhalen, maar succes ermee.

Het e-mailadres is gehackt. Nogal vreemd dat ik een andere laptop heb na - shocking - 10 jaar tijd. Mijn Skype stond op een ander e-mailadres, waarvan ik het adres domweg vergeten ben. Ik wiste overigens nooit e-mails in mijn mid-teens, omdat ik er geen tijd in wilde steken dat te doen. Wil je nog meer weten of ga je zo kansloos doorspitten?



Succes jongen. Boeit me niet. Whatsapp bestond toen bvb niet eens, dus secundaire gesprekken heb ik niks aan. :p:p
Ja of misschien had je wel helemaal geen zin om tegen deftige spelers te spelen? Hmm, ik vind jou zo een intrigerend en mysterieus persoontje.. Oh maar ik moet niet gaan Googlen hoor, toch bedankt voor de tip! Waarom zou ik diep zinken met iets te achterhalen?

Oké dus alles even op een rijtje: je hebt een andere laptop, een ander skypeaccount en had alleen contact via MSN en je e-mail is gehacked.. Whatsapp telt ook niet? Skype wel en AF berichtjes als ik de spelers van die wereld laat reageren? Zo intrigerend en mysterieus, hmmm.
 

DeletedUser77130

Guest
Ik heb nog nooit gezien dat iemand het zo snel zo warm onder zijn voetjes kreeg. :rolleyes:

Ik heb nog nooit iemand gezien die zonder bewijs zo veel in handen dacht te hebben. :rolleyes:

Ja of misschien had je wel helemaal geen zin om tegen deftige spelers te spelen?
Boeieh. Als TW-speler moet je iedere tegenspeler aankunnen, anders ga je maar Patiencen tegen de npc.

Ik houd niet van ouwehoeren, maar van oorlog voeren (op TW).

Hmm, ik vind jou zo een intrigerend en mysterieus persoontje.. Oh maar ik moet niet gaan Googlen hoor, toch bedankt voor de tip! Waarom zou ik diep zinken met iets te achterhalen?

Ghost Whisperer, mysterious. Does it ring a bell yet?

Oké dus alles even op een rijtje: je hebt een andere laptop, een ander skypeaccount en had alleen contact via MSN en je e-mail is gehacked.. Whatsapp telt ook niet? Skype wel en AF berichtjes als ik de spelers van die wereld laat reageren? Zo intrigerend en mysterieus, hmmm.

FYI: In mijn mid-teens was het gebruikelijk om meerdere e-mailadressen te hebben. Ik had toen klasgenoten met soms wel 100 e-mailadressen. Deed ik het nog redelijk rustig aan met circa 50 e-mailadressen, waarvan 1 leoelleoel@live.nl was en waar mijn MSN op stond (is gehackt). Met dat e-mailadres had ik een ingang bij TBR om zowel mee te praten als eens over ditjes en datjes te hebben. (Ga ik niet verder over uitwijden, doe het maar met die info). Skype gebruikte ik pas sinds W12, tot die tijd alles via MSN. Voor W2 en W5 en W7 daardoor nooit gebruikt.

Die andere e-mailadressen stonden mijn Skype, AF-accounts en een paar ingame accounts op en nog wat random dingen om mee te klooien, wat gebruikelijk en leuk was in die tijd.

Welnu, die foto die ik kreeg van PARA-GRENADIER staat het Skypeaccount op een e-mailadres wat niet meer onder mijn beheer valt en die foto stond op een laptop die 16 mei vorig jaar in de fik gevlogen is (incl. harde schijf). Dus ik heb er geen toegang meer toe, maar ik wilde hiermee wel aangeven hoe ik aan mijn contact met de stamoprichter van |DT| gekomen ben. De rest kun je zelf invullen.

Whatsapp bestond in die tijd niet. Dus als je iemand vraagt of je persoon X of Y kent uit die tijd is dat woord 1 tegen woord 2.

Is het laatste wat ik hierover zeg, want je:
A. Begint vermoeiend te worden.
B. Ik heb nu wat inzage gegeven in de tijdspanne.
C. Inzage gekregen in waar ik welke info vergaart heb en toen aan mijn netwerk gebouwt heb.
D. De discussie weer naar W50 terug moet in plaats van een persoonlijke discussie over mij. Die voer je maar lekker privé met mij of staak je bij dezen en gaat terug naar het W50 topic.
 

DeletedUser74552

Guest
D. De discussie weer naar W50 terug moet in plaats van een persoonlijke discussie over mij. Die voer je maar lekker privé met mij of staak je bij dezen en gaat terug naar het W50 topic.

Ik zit nog steeds te wachten op een reactie op mijn laatste bericht.
 

DeletedUser74552

Guest
Net zoals met elk spel zijn er sommige dingen die aangepast worden naar mate de wereld vordert. Neem bijvoorbeeld classic 13 waar ze bij de start een fout hadden gemaakt door te veel bbs te plaatsen. Gaan ze dan ook zeggen:''Helaas jammer dan, zo is het en niet anders.''. Nee dat doen ze niet want plezier in het spel staat voorop. Datzelfde balletje gaat op in deze situatie.


Het gaat hier niet om het feit dat wij geen spelersdorpen edelen maar dat de noobs alleen maar BBs edelen. Waardoor het aantal spelersdorpen effectief omhoog gaat. Daarnaast is het edelen van noobs en BBs haast hetzelfde. Is geen lol aan.


Jij maakt de statement dat ik alleen maar actief ben op het AF. Wat dus ontkracht is nu.
Ps. Thanks.


Nogmaals heeft niks meer met tribalwars te maken dit. Massa's zijn niet meer nodig. Getimed hoeft er niet meer te worden. De casual brengt meer uitdaging met zich mee dan deze wereld.


Alles na w50 stelt echt amper nog wat voor. Speel eens een classic als je op zoek bent naar niveau in plaats van je spaarpot leeg te kieperen voor rang 1.

Niet op deze vgm ? @Lord Ghost Whisperer
 

DeletedUser77130

Guest
Omdat jij het bent zal ik speciaal nog even reageren, naar aanleiding van het persoonlijke verzoek er nog even op te reageren.


------



Net zoals met elk spel zijn er sommige dingen die aangepast worden naar mate de wereld vordert. Neem bijvoorbeeld classic 13 waar ze bij de start een fout hadden gemaakt door te veel bbs te plaatsen. Gaan ze dan ook zeggen:''Helaas jammer dan, zo is het en niet anders.''. Nee dat doen ze niet want plezier in het spel staat voorop. Datzelfde balletje gaat op in deze situatie.

Fair enough.

Het gaat hier niet om het feit dat wij geen spelersdorpen edelen maar dat de noobs alleen maar BBs edelen. Waardoor het aantal spelersdorpen effectief omhoog gaat. Daarnaast is het edelen van noobs en BBs haast hetzelfde. Is geen lol aan.

Hadden we in MILF op W45 ook last van. Het enige wat je dan kunt doen is die spelers weg te edelen. Zulke accounts vallen in mijn optiek onder de categorie 'onkruid': Lastig weg te werken, maar laat je het groeien dan gaat het woekeren.

Jij maakt de statement dat ik alleen maar actief ben op het AF. Wat dus ontkracht is nu.
Ps. Thanks.

You are welcome.


Nogmaals heeft niks meer met tribalwars te maken dit. Massa's zijn niet meer nodig. Getimed hoeft er niet meer te worden. De casual brengt meer uitdaging met zich mee dan deze wereld.

Onkruid wegwerken en de activiteit een update geven. That's all.

Alles na w50 stelt echt amper nog wat voor. Speel eens een classic als je op zoek bent naar niveau in plaats van je spaarpot leeg te kieperen voor rang 1.

Eerst W55 afronden, daarna zie ik wel wat ik doe. Te veel tegelijk wil ik niet (meer) draaien
 

DeletedUser69389

Guest
Dat de kwaliteit zo terugloopt betekend niet dat ik dat vanaf moment 1 kon ruiken. Alleen zeur ik niet over de overwinningsvoorwaarden op W55, omdat ik weet waarvoor ik getekend heb bij het joinen van W55.




Axel deed hetzelfde, zelfde resultaat. Ga je niks uit krijgen in eerste instantie. Ik zal je even de setting geven van het moment dat ik gevraagt werd, misschien zal het duiding geven dat ik bepaalde dingen weet.
PARA-GRENADIER kwam terug van een missie. Had een foto gemaakt met zijn kameraden volgens mij in een heli. Inmiddels ben ik tig laptops verder en mijn oude Skypeaccount is pleite.Hij stuurde die foto privé op naar mij en Mr Pol de Mol. Vond hij leuk, deed hij als werk. Daarna kwam het voorstel. MPDM en ik hebben toen elkaar nog even gesproken. Karel de Stoute25 lag al een tijdje stil en ik kreeg vrije inrichting over hoe het account ingericht mocht worden.

Over W2... over W5 ga je al ernstig op jouw bek, maar met bijvoorbeeld Sander van Kamikaze Henkie heb ik in *MLP* W7, Noobs on Tour W14 gezeten. Die legde feilloos uit hoe zijn omgeving in elkaar zat en heb ik veel van geleerd. Met Hondenman heb ik lange tijd gesprekken gevoerd, toen nog op MSN. Ik had toen al een sterk netwerk en kon bij TBR ook aan de gang. Mijn e-mailaccount was toen leoelleoel@live.nl, dat is het e-mailadres waarmee ik contact kon leggen met o.a. Hondenman. Maar wellicht heb je daar niks aan.

Verdere avanches aan mijn adres over mijn TW-verleden ga ik niet op in, ik kijk naar het hier en nu en naar de Curriculum Futurum. Ik poch ook nooit over de oude werelden, omdat de meeste spelers die toen speelden niet meer TW spelen, om welke reden dan ook.



Integendeel, ik geef een tijdspad in die TwstatsURL waarin het plaatsgevonden zou zijn en het is aan jou om aan te tonen dat je toen actief was en anders deze discussie te staken. Die def was preventief, mochten we er achter de schermen niet uit zijn gekomen met Saté, wat wel het geval was. Eén waarschuwing was voldoende, daarna heeft zo'n soortgelijke stunt niet meer plaatsgevonden, gek heh?


Het was gek ja, omdat ik gestopt was en die debiele actie tegen mij gericht was uit frustratie. Dat jij nou een plaat voor je kop hebt en niet wilt afgaan hier op het AF kan ik weinig aan doen.
 

DeletedUser76828

Guest
Laat dat rim noobjes maar achterwegen badhab heeft aardig wat ODD, genoeg massa's gehad van karma.

Karma zinkt steeds dieper door nu met kata te gaan smijten, is alleen maar frustratie om dat ze de % naar beneden zien gaan.

Je kan ook gewoon even je ballen uit je nachtkastje pakken en weer opplakken en een normaal gevecht aangaan ✌️
 

DeletedUser3435

Guest
Laat dat rim noobjes maar achterwegen badhab heeft aardig wat ODD, genoeg massa's gehad van karma.

Karma zinkt steeds dieper door nu met kata te gaan smijten, is alleen maar frustratie om dat ze de % naar beneden zien gaan.

Je kan ook gewoon even je ballen uit je nachtkastje pakken en weer opplakken en een normaal gevecht aangaan ✌️
Dat valt best wel mee hoor aangezien de focus van Karma natuurlijk nooit bij jullie gelegen heeft. Je begrijpt zelf ook wel dat toen Rhei. op delete ging de wereld voor ons gespeeld was. Jullie zijn in die tijd wel aanzienlijk groter geworden inderdaad en dat valt alleen maar te bewonderen maar je moet nu niet doen alsof Karma zich ooit echt op jullie gefocussed heeft. Bovendien gooit BadHab al sinds dag 1 met kata's dus Karma moet zich gewoon laten slachten als een schaapje? Niemand heeft hier te klagen over kata's, BadHab al helemaal niet.
 

DeletedUser78806

Guest
Laat dat rim noobjes maar achterwegen badhab heeft aardig wat ODD, genoeg massa's gehad van karma.

Karma zinkt steeds dieper door nu met kata te gaan smijten, is alleen maar frustratie om dat ze de % naar beneden zien gaan.

Je kan ook gewoon even je ballen uit je nachtkastje pakken en weer opplakken en een normaal gevecht aangaan ✌️
Nou, ik ben benieuwd, speel sinds gisteren avond op LittleMe (een waarschijnlijk al afgeschreven account door jullie toen) en heb al een plezier gehad. Word nog plezant zo een clustertje beheren, kan niet wachten. Na gisterenavond even de rollen omgedraaid, dacht, zullen meteen maar de vijand op de proef stellen... En wat komen we tegen? Volle clears/def dorpjes/edeldorpjes :)
Moet zeggen, zeer plezant zo een sloophamertje er door halen! En raad eens...wij komen zonder kata:eek:, dus niet klagen dat we je kata'en wanneer we die ribbo en zen vriendje bartje wegspelen. En hoop dat je wat pakketjes achter de hand had... want je zult ze nodig hebben...Gisterenavond al +-50 edels verloren op LittleMe:eek: Schokkend niet? zeker als je denkt dat het hele front was gerekt en leegstond:p
 

DeletedUser52398

Guest
Nou, ik ben benieuwd, speel sinds gisteren avond op LittleMe (een waarschijnlijk al afgeschreven account door jullie toen) en heb al een plezier gehad. Word nog plezant zo een clustertje beheren, kan niet wachten. Na gisterenavond even de rollen omgedraaid, dacht, zullen meteen maar de vijand op de proef stellen... En wat komen we tegen? Volle clears/def dorpjes/edeldorpjes :)
Moet zeggen, zeer plezant zo een sloophamertje er door halen! En raad eens...wij komen zonder kata:eek:, dus niet klagen dat we je kata'en wanneer we die ribbo en zen vriendje bartje wegspelen. En hoop dat je wat pakketjes achter de hand had... want je zult ze nodig hebben...Gisterenavond al +-50 edels verloren op LittleMe:eek: Schokkend niet? zeker als je denkt dat het hele front was gerekt en leegstond:p

Welkom buurman! :)
 
Reactiescore
967
Die ene Bart Boos die wij als 'luie leider' helemaal alleen hebben geVV'd/weken gedeffed en gefixed hebben toen ze het zelf nietmeer wilde en wilde quitten, datzelfde account zit hier nu lekker te reageren. Prachtig toch?

Pardon? Weken lopen deffen? Jullie hebben hooguit 1 week die vv gehad en er was nauwelijks iets te deffen die dag want OT was zo vriendelijk ons een NAP aan te bieden..
Lekker overdrijven en dingen verzinnen om je punt proberen te behalen, zo ken ik je weer Jasey!

Tja daar heb je nu weinig aan hé. Zelfs Daan staat zich te schamen voor jou actie.

Toch maar even reageren op deze gehele kwestie gezien ik er nu ineens bij betrokken word.

Ik schaam me werkelijk nergens voor. Vind ik dat Bart en Rik een fout begaan waar ik me voor dien te schamen? Nee. Is het afschilderen van deze actie als stab oprecht denk ik? Absoluut niet.

Zoals ze zelf aangeven ging de dominantie nergens heen, dus dan kun je het hen kwalijk nemen dat deze wereld niet is afgesloten, maar dan houd je jezelf voor de gek want we daalden dagelijks al 0,1% in dominatie. Dat ze deze keuze maken en zich verzetten tegen Karma samen met BadHap, zou ik zelf niet doen, maar het is hen keuze geweest en deze dient gerespecteerd te worden.

Dat geroep van 'stab-gedrag' is ook wel een tikketje overdreven, laat staan om elk dorp naar 26 pt te kata-en want daar schiet je qua dominatie ook geen moer mee op.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan