Einde van W50?

DeletedUser52398

Guest
Laat er ook geen onduidelijkheid over zijn dat ik ook vind dat Karma het recht heeft om tot aanvallen over te gaan. Wij zijn uit de stam gestapt wat niet netjes is. Alleen, zoals meerdere personen hierboven (@Meister der Verteidigung , @Lord Ghost Whisperer) aangeven is het niet oké om gelijk de hele wereld plat te katapulteren. Een tegenslag moet je aangaan, met 93 million punten voor Karma zijn ze nog steeds de winnende partij...mits ze hun zooitje even bij elkaar rapen en hun schouders eronder zetten. De reactie die vanuit Karma hoort te komen is een reguliere oorlog met ons. Ik daag Karma graag uit deze oorlog met ons te voeren.

Krepox zat net te roepen dat hij mijn whatssap gesprek online zou zetten. Aangezien dat nog niet gebeurd is gooi ik het er zelf maar op. Het is namelijk niet echt alsof daar iets anders staat dan wat ik hierboven al heb genoemd. Niet posten impliceert nu alleen maar dat ik wél wat te verbergen heb.

upload_2017-11-15_23-4-42.png
 

DeletedUser10875

Guest
Wie wat bewaard, die heeft wat:

https://nl50.tribalwars.nl/public_report/e82bee4aee58bd87fc76f733144efe0b
https://nl50.tribalwars.nl/public_report/d9f0959c1bb59928e7b7af3bdd1c6dd7

Allemaal leuk en aardig om vingers te wijzen naar de 'Badhab spelers', maar volgens mij weet je niet bepaald wat er in je stam is gebeurd. Ik ben door Swiper en Dora in het verleden vaak zat geconfronteerd met kata's en nee, ik ging niet huilen dat mijn dorpen werden gesloopd zoals jij al weken doet over het verzieken van een wereld.

Daarbij begonnen jullie al met dorpen verliezen aan 'rim noobjes', voordat Bart en Little de stam verlieten. Ik begrijp eigenlijk wel dat ze niet in een stam willen blijven die zulke dreigtaal uitspreekt en die aan 'rimnoobjes' die 5x kleiner zijn dorpen verliezen..

Alle accounts staan op groen? Nou dat gaat wat worden: http://nl.twstats.com/nl50/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=190

Een stam zoals Karma verdient het niet om een wereld te winnen ^^

Conclusie: Karma mag met een Hypocriet rewardje naar huis gaan, maar meer ook niet.

Ik kan enkel spreken voor het account Dora, maar het is wel grappig dat je hier komt posten dat er katas van Dora kwamen. Ja we hadden kata's in onze safe off/def. Zoals je ziet een stuk of 10 voor de verzamelplaats. Dat hier de smederij is geraakt is ongetwijfeld niet de bedoeling geweest. Volgens mij heeft TW als standaardinstelling de smederij. Desalniettemin zou het niet mogen gebeuren.

Maar dat jij hiermee komt is wel heel erg hypocriet. Ik heb nota bene een AM opbouw sjabloon gemaakt die in de trend van MeisterBuild heet omdat jij niets anders deed dan met kata's gooien. Dus neem zelf dat award maar mee ;)
 

DeletedUser3435

Guest
Ik reageer niet halsoverkop, maar ontvang sluimerend informatie dat Karma niet weet hoe het de motor aan de praat moet krijgen. Net even op TwStats gekeken: 10 Accounts die stilstaan van de 17, waarvan meerdere accounts meer dan 100 dorpen op weekbasis achteruit gaan. Je kunt ook een vakantievervanging aanvragen, incomings taggen, counteren of überhaupt iets doen, maar bijkbaar mist de leiding van Karma de urgentie om de kar te willen trekken.

Diezelfde leiding slaat zichzelf hier op de borst dat ze wel 'eventjes kata's zouden willen gooien op randnubs, omdat Karma zelf activiteit of kwaliteit tekort komt de boel draaiende te houden om W50 eervol en krachtig af te sluiten.

Die laatste 2% zijn het lastigste, omdat spelers dan gepusht moeten worden om het aantal dorpen in bezit over de grens te trekken. Spelers die de inactiviteit zat zijn of om een andere reden de stam verlaten moet je mee gaan praten om aan boord te houden. Lukt dat niet dan veeg je ze van de kaart. Het duurt ietsje langer, maar dat is wat nu op natuurlijke wijze zal gaan gebeuren, mits Karma de activiteit kan opbrengen.

Op W45 hadden we de inzet en capaciteit de boel over de streep te trekken, ook al begon inactiviteit zijdelings ook te sluimeren. Op een gegeven moment heb je dan de keuze de boel zo te laten en een wereld 18 maanden langer te laten duren of vollebak te edelen en dan te laten zien uit welk hout je gesneden bent. Karma is daar niet toe in staat, blijkt uit de openingssfeer in dit topic.
Dan ben je echt aan het lullen want Karma was eigenlijk al maanden gewoon gestopt aangezien de wereld 'done' was. De spelers die nog wat edelruimte hadden die konden verder gaan edelen maar voor de rest was het gewoon een beetje inloggen en op groen houden. Dat veranderende natuurlijk toen er opeens een speler die nauwelijks ooit wat deed op Bart Boos besloot te gaan leaven met zijn vriendje. Die ene Bart Boos die wij als 'luie leider' helemaal alleen hebben geVV'd/weken gedeffed en gefixed hebben toen ze het zelf nietmeer wilde en wilde quitten, datzelfde account zit hier nu lekker te reageren. Prachtig toch?

Ik denk dat je het overigens nog altijd niet snapt.. De wereld was k l a a r.. Je had Karma en je had Rhei. en deze hadden ieder zo een 50%, die katanoobs in de rim hadden toen misschien samen 10 mio en het enigste wat zij deden was misschien een beetje kriebelen. Om het kort te zeggen: "zij deden er niet toe". Nee ik zou mij graag op kata's beroepen (wat ik overigens nog nooit gedaan heb) omdat je aan de ene kant door twee dwazen gestabbed wordt en aan de andere kant BadHab heel de wereld niks anders deed dan kata's. Dan mag je op het einde van de wereld, zeker als je zoveel zelfvertrouwen hebt door barbs te edelen, ook eens voelen hoe het is als de rollen omgekeerd zijn. ;)

Mooi dat je mij trouwens wilt uitleggen hoe ik een stam moet managen.. Het was dan ook de eerste keer natuurlijk op W50. Toen de wereld klaar was ben ik ermee gestopt door privé redenen en zoals je ziet in Bart Boos zijn whatsappje wou ik vandaag contact opnemen met hun waarop ik dat ridicule antwoord kreeg. Wij hebben nu al zo een 20 spelers kunnen optrommelen dus als ze allemaal standvastig zijn dan kunnen we de wereld natuurlijk normaal afronden ja. Als dit niet het geval zou zijn dan verlaag ik me heel graag tot hun niveau en zorg ik dat het nog jaren duurt voor die zwakke spelertjes hier überhaupt zouden winnen. Ik herhaal het trouwens nog eens: W45 boeit me echt helemaal niks, vergelijking slaat nergens op.


Grammanazi: Jouw taal. Nu weer on topic

Daarnaast heb ik het niet over R2W, maar over Recruit 2 Finish. Het gaat maar om een paar procentjes. Op W45 heb ik persoonlijk meerdere spelers met een fors percentage (3 á 4,5%) van het totaal aantal dorpen op W45 niet te rekruteren en mijn rug rechtgehouden. We edelden hen op en een week later was de zone grijs, zelfde issue andere maatregel en zowel in woord als gebaar zoals het hoort te zijn.
Het ging niet over één bepaalde grammaticale fout dus ik ben geen grammarnazi, je kwam gewoon over als een loodgieter op een persconferentie. Ik denk overigens dat jij een boek moet schrijven over W45.

@Bart boos: Op jouw huilpostje heb ik één antwoord:

4f58d7ed8a2abd9e3f7e97b6d56355e0.png

Triest persoontje komt ook eens loggen op een account.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73904

Guest
Wie wat bewaard, die heeft wat:

https://nl50.tribalwars.nl/public_report/e82bee4aee58bd87fc76f733144efe0b
https://nl50.tribalwars.nl/public_report/d9f0959c1bb59928e7b7af3bdd1c6dd7

Allemaal leuk en aardig om vingers te wijzen naar de 'Badhab spelers', maar volgens mij weet je niet bepaald wat er in je stam is gebeurd. Ik ben door Swiper en Dora in het verleden vaak zat geconfronteerd met kata's en nee, ik ging niet huilen dat mijn dorpen werden gesloopd zoals jij al weken doet over het verzieken van een wereld.

Daarbij begonnen jullie al met dorpen verliezen aan 'rim noobjes', voordat Bart en Little de stam verlieten. Ik begrijp eigenlijk wel dat ze niet in een stam willen blijven die zulke dreigtaal uitspreekt en die aan 'rimnoobjes' die 5x kleiner zijn dorpen verliezen..

Alle accounts staan op groen? Nou dat gaat wat worden: http://nl.twstats.com/nl50/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=190

Een stam zoals Karma verdient het niet om een wereld te winnen ^^

Conclusie: Karma mag met een Hypocriet rewardje naar huis gaan, maar meer ook niet.


Als er spelers op heel TW bekend staan om het feit dat ze juist NIET aan kata's doen, zijn het wel de oorspronkelijke spelers van Dora & Diego...
 

DeletedUser78752

Guest
Ik kan enkel spreken voor het account Dora, maar het is wel grappig dat je hier komt posten dat er katas van Dora kwamen. Ja we hadden kata's in onze safe off/def. Zoals je ziet een stuk of 10 voor de verzamelplaats. Dat hier de smederij is geraakt is ongetwijfeld niet de bedoeling geweest. Volgens mij heeft TW als standaardinstelling de smederij. Desalniettemin zou het niet mogen gebeuren.

Maar dat jij hiermee komt is wel heel erg hypocriet. Ik heb nota bene een AM opbouw sjabloon gemaakt die in de trend van MeisterBuild heet omdat jij niets anders deed dan met kata's gooien. Dus neem zelf dat award maar mee ;)

Ik kan geen hypocriet zijn, omdat ik voor het gebruik van kata's ben. Zoals ik in mijn vorige post had aangegeven, ging ik niet bij jou of bij Swiper huilen omdat jullie ook met kata's begonnen te gooien.

Ik geloof je wanneer je dit niet bewust hebt gedaan op de smederij, maar bij Swiper is dit overduidelijk een ander verhaal aangezien ik van hem wel 200+ vergelijkebare berichten heb. Daarbij blijven kata's, kata's.

Btw, de kata's zag ik in mijn positie als een compensatie tegen een grote overmacht waar ik tegenover stond. In die tijd was jij 3x groter dan mij, dus dan mag er wel een compensatie zijn.

Voor de rest was je vroeger altijd een leuke en sportieve tegenstander om tegen oorlog te voeren, ten minste als jij Simon bent.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik kan enkel spreken voor het account Dora, maar het is wel grappig dat je hier komt posten dat er katas van Dora kwamen. Ja we hadden kata's in onze safe off/def. Zoals je ziet een stuk of 10 voor de verzamelplaats. Dat hier de smederij is geraakt is ongetwijfeld niet de bedoeling geweest. Volgens mij heeft TW als standaardinstelling de smederij. Desalniettemin zou het niet mogen gebeuren.

Maar dat jij hiermee komt is wel heel erg hypocriet. Ik heb nota bene een AM opbouw sjabloon gemaakt die in de trend van MeisterBuild heet omdat jij niets anders deed dan met kata's gooien. Dus neem zelf dat award maar mee ;)

Er staat me nog vaag iets bij dat een vv m per ongeluk op smed had gezet, wat meteen werd gecorrigeerd, waarna dora waves met kata's kreeg.
 

DeletedUser77130

Guest
Dan ben je echt aan het lullen want Karma was eigenlijk al maanden gewoon gestopt aangezien de wereld 'done' was. De spelers die nog wat edelruimte hadden die konden verder gaan edelen maar voor de rest was het gewoon een beetje inloggen en op groen houden. (...)

Dat Karma al maanden gestopt was betekend dat W50 dicht is? In de overwinningsvoorwaarden staat 75% dorpendominantie aan spelersdorpen totaal, dat is het enige wat telt hier. Dat je er niet aankomt door luiheid binnen de gelederen of kwalitatief achter de feiten aanloopt is niet mijn probleem, dat is het probleem van Karma.

Dat je het 'inloggen en op groen houden' noemt in plaats van dooredelen ofzow zegt in mijn optiek al genoeg over de manier hoe je tegen wereldwinst aankijkt en dat je die eigenlijk niet verdient. Je bent er mentaal te zwak voor om echt de beuk er in te gooien wanneer het gevraagt word.

Ik denk dat je het overigens nog altijd niet snapt.. De wereld was k l a a r.. Je had Karma en je had Rhei. en deze hadden ieder zo een 50%, die katanoobs in de rim hadden toen misschien samen 10 mio en het enigste wat zij deden was misschien een beetje kriebelen. Om het kort te zeggen: "zij deden er niet toe". Nee (komma!!!) ik zou mij graag op kata's beroepen (wat ik overigens nog nooit gedaan heb) omdat je aan de ene kant door twee dwazen gestabbed wordt en aan de andere kant BadHab heel de wereld niks anders deed dan kata's. Dan mag je op het einde van de wereld, zeker als je zoveel zelfvertrouwen hebt door barbs te edelen, ook eens voelen hoe het is als de rollen omgekeerd zijn. ;)

Jij roept als een mafklapper om een kata-oorlog, omdat je dorpen tekort komt. Als repressaille valt het tot op bepaalde hoogte te verdedigen, maar om iedere nub waar je te lui voor bent om te edelen cq door te pushen even naar 26punten te schieten edel je geen dorpen mee. Je wilt dorpen edelen, toch? Naast het feit dat je kata's doelloos stuurt naar spelers waar je nog tig dorpen van moet edelen en daardoor veel zult moeten herbouwen is het een seintje dat je radeloos op zoek bent naar louche methodes om er nog wat uit te slepen. Edel die dorpen op, ga in contact met de nog actieve crew wat ze willen en laat de bullshit achterwege. In principe nog een paar weekjes/maandjes doorpushen op de juiste targets en je bent bij 75%.

Mooi dat je mij trouwens wilt uitleggen hoe ik een stam moet managen.. Het was dan ook de eerste keer natuurlijk op W50. Toen de wereld klaar was ben ik ermee gestopt door privé redenen en zoals je ziet in Bart Boos zijn whatsappje wou ik vandaag contact opnemen met hun waarop ik dat ridicule antwoord kreeg.

Hey, pssst, Krepox. Ja, jij!! Zal ik een geheimpje verklappen? W50 is nog niet klaar ( :oops::oops: ), dus waarom zou je er vroegtijdig mee stoppen?

Wij hebben nu al zo een 20 spelers kunnen optrommelen dus als ze allemaal standvastig zijn dan kunnen we de wereld natuurlijk normaal afronden ja.

Zie je wel dat je activiteit kunt kweken als je van jouw luie reet af komt? Je hebt alleen af en toe een schop onder die big butt van je nodig. :p

Als dit niet het geval zou zijn dan verlaag ik me heel graag tot hun niveau en zorg ik dat het nog jaren duurt voor die zwakke spelertjes hier überhaupt zouden winnen. Ik herhaal het trouwens nog eens: W45 boeit me echt helemaal niks, vergelijking slaat nergens op.

Dat je ervaringen uit het verleden negeert over hoe het wel moet en hoe je wel als leider gezag zou kunnen afdwingen met de juiste soft tools dan zou W50 nu al dicht zitten. Maar je wilt puur afgaan op hard controls in plaats van de soft controls en dat is precies waarom de activiteit in Karma een tijd gedaalt is. In de beginfase en eindfase van een wereld ben je als stamoprichter heel erg bezig met de soft controls (sociale band opbouwen of sterk houden), terwijl je midgame juist de boel aan de praat houd met massa's, doorstampen, vv's etc.. Als de activiteit al weggaat, omdat je de soft controls niet beheerst en te lui bent de hard controls toe te passen beheers je het leiden van een stam niet. Mag Karma dan #1 stam zijn, maar de huidige verliezen zeggen genoeg over hoe jij een stam (niet) leid.

Ik denk dat jij eerst beter je kennis eens wat bijwerkt en wat doen aan je taal voor je nog eens gaat reageren. ;)

Grammanazi: Jouw taal. Nu weer on topic

Het ging niet over één bepaalde grammaticale fout dus ik ben geen grammarnazi, je kwam gewoon over als een loodgieter op een persconferentie. Ik denk overigens dat jij een boek moet schrijven over W45.

'Gij zult nimmer woorden in iemands' mond duwen opdat u doorheeft dat u zelf boete doet aan het feit grammaticale feiten te maken.' - Grammarnazi
Shots fired, nub.
 

DeletedUser69389

Guest
@Lord Ghost Whisperer Leo laat mij alsjeblieft niet zo lachen met je grote mond over Jasey. Jij was naar mijn inziens juist een voorbeeld van iemand op W45 die bij niet iedereen het gezag had. Of wil je zeggen dat je Rebecca telkens hard hebt aangepakt wanneer zij stabte? Dat vormt ook een reden dat ik inactief werd, omdat je niet ingreep toen Rebecca weer eens ging stabben en mij aanviel puur voor de lol. Dat vormt ook een reden dat ik 45 niet vermeld als winst, ondanks dat dat mag van jou. Omdat ik niet vereenzelvigd wil worden met een stam die stabbers niet straft. Dus zorg eerst dat je daar aan werkt voordat je anderen gaat verbeteren....
 

DeletedUser10875

Guest
Ik kan geen hypocriet zijn, omdat ik voor het gebruik van kata's ben. Zoals ik in mijn vorige post had aangegeven, ging ik niet bij jou of bij Swiper huilen omdat jullie ook met kata's begonnen te gooien.

Ik geloof je wanneer je dit niet bewust hebt gedaan op de smederij, maar bij Swiper is dit overduidelijk een ander verhaal aangezien ik van hem wel 200+ vergelijkebare berichten heb. Daarbij blijven kata's, kata's.

Btw, de kata's zag ik in mijn positie als een compensatie tegen een grote overmacht waar ik tegenover stond. In die tijd was jij 3x groter dan mij, dus dan mag er wel een compensatie zijn.

Voor de rest was je vroeger altijd een leuke en sportieve tegenstander om tegen oorlog te voeren, ten minste als jij Simon bent.

Van mijn kant is er nooit met kata's gesmeten. Dus die bewering klopt niet. Van de orginele Swiper spelers weet ik zeker dat er ook geen kata's kwamen. De orginele spelers zijn allang gestopt en dat bericht is van daarna. Maar het blijft not done.

Kata's zien als compensatie is vrij zielig. Kata's in de mate gebruiken zoals jij deed is een teken van onkunde en zwakte. Daarbij is er al een manier om te compenseren, er is namelijk zoiets als moraal. Ja, dat was toendertijd gewoon 100%, dus volgens TW zelf was er geen reden om jouw onkunde te compenseren.

Ik ben één van de orginele Dora spelers ;)
 

DeletedUser3435

Guest
Dat Karma al maanden gestopt was betekend dat W50 dicht is? In de overwinningsvoorwaarden staat 75% dorpendominantie aan spelersdorpen totaal, dat is het enige wat telt hier. Dat je er niet aankomt door luiheid binnen de gelederen of kwalitatief achter de feiten aanloopt is niet mijn probleem, dat is het probleem van Karma.

Dat je het 'inloggen en op groen houden' noemt in plaats van dooredelen ofzow zegt in mijn optiek al genoeg over de manier hoe je tegen wereldwinst aankijkt en dat je die eigenlijk niet verdient. Je bent er mentaal te zwak voor om echt de beuk er in te gooien wanneer het gevraagt word.
Nee de wereld is natuurlijk nog super spannend als er niemand meer overblijft buiten Karma & een paar rimspelertjes. Ja de wereld was done, het enigste probleem is die belachelijk dominantie opgesteld door het TW-team. Als je het kaartje nu zelfs nog bekijkt is het echt al ziek eigenlijk. Jij roept nu al verschillende kerel het woordje 'kwaliteit', wil jij even uitleggen hoe dat in jouw herspinseltjes dit iets te maken kan hebben met kwaliteit? Nee inderdaad, we zorgden ervoor dat onze tegenstander gewoon op delete ging ipv nog verder de strijd aan te gaan maar we verdienen de wereldwinst niet. Wat ben jij voor een mafketel..

Jij roept als een mafklapper om een kata-oorlog, omdat je dorpen tekort komt. Als repressaille valt het tot op bepaalde hoogte te verdedigen, maar om iedere nub waar je te lui voor bent om te edelen cq door te pushen even naar 26punten te schieten edel je geen dorpen mee. Je wilt dorpen edelen, toch? Naast het feit dat je kata's doelloos stuurt naar spelers waar je nog tig dorpen van moet edelen en daardoor veel zult moeten herbouwen is het een seintje dat je radeloos op zoek bent naar louche methodes om er nog wat uit te slepen. Edel die dorpen op, ga in contact met de nog actieve crew wat ze willen en laat de bullshit achterwege. In principe nog een paar weekjes/maandjes doorpushen op de juiste targets en je bent bij 75%.
Nee omdat Karma al sinds het begin van de wereld kata's krijgt van BadHab en gezien het kwantitatieve verschil het wel eens mooi zou zijn als ze die terugkregen. Dat ik Bart Boos/Rabio wil kata'en is ook niet meer dan logisch maar dat zullen we zo wel oplossen met edels als ze niet nog verder gaan zitten stabben.

Dat je ervaringen uit het verleden negeert over hoe het wel moet en hoe je wel als leider gezag zou kunnen afdwingen met de juiste soft tools dan zou W50 nu al dicht zitten. Maar je wilt puur afgaan op hard controls in plaats van de soft controls en dat is precies waarom de activiteit in Karma een tijd gedaalt is. In de beginfase en eindfase van een wereld ben je als stamoprichter heel erg bezig met de soft controls (sociale band opbouwen of sterk houden), terwijl je midgame juist de boel aan de praat houd met massa's, doorstampen, vv's etc.. Als de activiteit al weggaat, omdat je de soft controls niet beheerst en te lui bent de hard controls toe te passen beheers je het leiden van een stam niet. Mag Karma dan #1 stam zijn, maar de huidige verliezen zeggen genoeg over hoe jij een stam (niet) leid.
Buiten deze wereld heb ik twee werelden gewonnen op 2 jaar tijd als leider, je hoeft mij echt niet te vertelle hoe ik een stam moet managen. Zeker niet als jij een stamleider bent die zoals hierboven gezegd wordt met figuren zoals Rebecca gaat samenhokken. Ik word er trouwens echt wel moe van dat jij uitspraken doet over Karma terwijl je echt helemaal van niks weet.. Ga jij domme assumpties blijven doen en blijven doorlullen? Zoals al gezegd geweest was, was ik gequit op W50.

'Gij zult nimmer woorden in iemands' mond duwen opdat u doorheeft dat u zelf boete doet aan het feit grammaticale feiten te maken.' - Grammarnazi
Shots fired, nub.
Na 500 d/t fouten zul je wel in je eigen voeten schieten, newgennetje.
 

DeletedUser74552

Guest
@Lord Ghost Whisperer Dit is nou al de 2de keer dat je met een of andere slecht geformuleerde conclusie komt op het AF zonder dat je uberhaupt weet wat er aan de hand is. ''Ik heb even de TW stats bekeken''. Dikke pluim. Deze wereld was al gespeeld op 30% laat staan 73%. We hebben gewoon netjes doorge-edeld en een supportje voor het sluiten van de wereld aangemaakt. Uiteindelijk stonden we aan de finish lijn tot er een aantal spelers besloten Karma te stabben. Kortom weeral een waardeloze post. Tot nu toe staat de teller op 2 posts gelezen en 2 keer onzin gelezen.
 

DeletedUser74552

Guest
Als je dit van te voren al wist, waarom ben je dan op w50 begonnen eigenlijk?

Wat een domme vraag. Ben je nou oprecht geinteresseerd in waarom Krepox een wereld start of probeer je hiermee een statement te maken dat hij ergens aan begonnen is en het niet kan afmaken? Want even serieus we stonden op 73,5% en hadden het echt easy gehaald als ze niet gestabt hadden. Als je alleen maar even krepox een veeg uit de pan wil komen geven omdat hij je op je plekkie zette op het Classic forum kan je beter weer weg gaan.
 

DeletedUser3435

Guest
Als je dit van te voren al wist, waarom ben je dan op w50 begonnen eigenlijk?
Omdat je niet verwacht dat je bij de 40% de wereld al gewonnen hebt, dan kunnen ze beter zo een wereld gewoon stilleggen. Kan je nu alsjeblieft weer gaan slijmen bij de 'oude garde' zodat ik met hun er nog eens om kan lachen? Bedankt. :D
 

DeletedUser77130

Guest
@Lord Ghost Whisperer Leo laat mij alsjeblieft niet zo lachen met je grote mond over Jasey. Jij was naar mijn inziens juist een voorbeeld van iemand op W45 die bij niet iedereen het gezag had. Of wil je zeggen dat je Rebecca telkens hard hebt aangepakt wanneer zij stabte? Dat vormt ook een reden dat ik inactief werd, omdat je niet ingreep toen Rebecca weer eens ging stabben en mij aanviel puur voor de lol. Dat vormt ook een reden dat ik 45 niet vermeld als winst, ondanks dat dat mag van jou. Omdat ik niet vereenzelvigd wil worden met een stam die stabbers niet straft. Dus zorg eerst dat je daar aan werkt voordat je anderen gaat verbeteren....

Nou nee, je was feitelijk gestopt voordat ik terug kwam en hebt alleen gespeelt toen Youri de volledige leiding had en ik niks kon doen.
@Lord Ghost Whisperer Leo laat mij alsjeblieft niet zo lachen met je grote mond over Jasey. Jij was naar mijn inziens juist een voorbeeld van iemand op W45 die bij niet iedereen het gezag had. Of wil je zeggen dat je Rebecca telkens hard hebt aangepakt wanneer zij stabte? Dat vormt ook een reden dat ik inactief werd, omdat je niet ingreep toen Rebecca weer eens ging stabben en mij aanviel puur voor de lol. Dat vormt ook een reden dat ik 45 niet vermeld als winst, ondanks dat dat mag van jou. Omdat ik niet vereenzelvigd wil worden met een stam die stabbers niet straft. Dus zorg eerst dat je daar aan werkt voordat je anderen gaat verbeteren....

1. Die stab hebben we binnen 24uur afgehandelt en ook gezorgt dat er troepen beschikbaar kwamen. DAH heeft daarna nog een tijdje onder vv gestaan, omdat je al een tijdje daarvoor weigerde door te groeien en de vv ging pingpongen in mijn richting.
2. MILF heeft stabbers gestraft: aZemmel (Thijs), Nuru, Kawaii, BattleKnight, Craghack en nog een heel zooitje accounts die niet in MILF zijn gekomen, terwijl ze op aZemmel na allen een sollicitatie bij ons hadden ingedient. Jij kunt gewoon niet met vrouwen omgaan. :D:D

Nee de wereld is natuurlijk nog super spannend als er niemand meer overblijft buiten Karma & een paar rimspelertjes. Ja de wereld was done, het enigste probleem is die belachelijk dominantie opgesteld door het TW-team. Als je het kaartje nu zelfs nog bekijkt is het echt al ziek eigenlijk. Jij roept nu al verschillende kerel het woordje 'kwaliteit', wil jij even uitleggen hoe dat in jouw herspinseltjes dit iets te maken kan hebben met kwaliteit? Nee inderdaad, we zorgden ervoor dat onze tegenstander gewoon op delete ging ipv nog verder de strijd aan te gaan maar we verdienen de wereldwinst niet. Wat ben jij voor een mafketel..

Bovenstaande is toch wel superirrelevant.
1. Als er 75% dominantie staat en de concurrentie is weg, dan betekend dat automatisch een behaalde dominantie van 75% a k a wereldwinst? Edel op tot 75% en rest in pieces noob.
2. Toen je op "weet je zeker dat je op W50 wilt starten" drukte ging je akkoord met die 75% dominantie-eisen, dan moet je er nu niet over zitten kwallen dat je de mindset (lees = kwaliteit) ontbeert om de boel over de streep te kunnen trekken.
3. Een tegenstander op delete laten gaan betekend niet dat je gelijk de wereld wint. Daar zit nog een tijdspad achter om de boel definitief over de streep te trekken.

Buiten deze wereld heb ik twee werelden gewonnen op 2 jaar tijd als leider, je hoeft mij echt niet te vertelle hoe ik een stam moet managen. Zeker niet als jij een stamleider bent die zoals hierboven gezegd wordt met figuren zoals Rebecca gaat samenhokken. Ik word er trouwens echt wel moe van dat jij uitspraken doet over Karma terwijl je echt helemaal van niks weet.. Ga jij domme assumpties blijven doen en blijven doorlullen? Zoals al gezegd geweest was, was ik gequit op W50.

Wereldwinst en het 'hoe' te managen van een stam zijn compleet differentiële zaken. Als je een wereld wint door iemand als een blinde aap met kata's te bestoken, deletes, eenzijdige banns, overlopen, recruit to win dan zit daar toch een minder sterke leiding, hoor. Als je een tegenstander uit kunt schakelen zonder op sleazy methodes over te hoeven schakelen dan zit er meer eer aan zo'n overwinning. Zeg nou zelf, je klaagt erover dat het lang duurt dan wil je toch wel iets van eer er uithalen?

Na 500 d/t fouten zul je wel in je eigen voeten schieten, newgennetje.
Oldgen. Ik speel pas TW vanaf 2008. :oops:

@Lord Ghost Whisperer Dit is nou al de 2de keer dat je met een of andere slecht geformuleerde conclusie komt op het AF zonder dat je uberhaupt weet wat er aan de hand is. ''Ik heb even de TW stats bekeken''. Dikke pluim. Deze wereld was al gespeeld op 30% laat staan 73%. We hebben gewoon netjes doorge-edeld en een supportje voor het sluiten van de wereld aangemaakt. Uiteindelijk stonden we aan de finish lijn tot er een aantal spelers besloten Karma te stabben. (...)

Lekkere openingszin, maar wat is nu eigenlijk jouw issue?
De wereld is pas gespeeld bij 75%, niet bij 30%. Dat je selectieve discalculie hebt met betrekking tot de werelddominantie die pas behaald wordt bij ten minste 75% kan ik niks aan doen.

Wat een domme vraag. Ben je nou oprecht geinteresseerd in waarom Krepox een wereld start of probeer je hiermee een statement te maken dat hij ergens aan begonnen is en het niet kan afmaken? Want even serieus we stonden op 73,5% en hadden het echt easy gehaald als ze niet gestabt hadden. Als je alleen maar even krepox een veeg uit de pan wil komen geven omdat hij je op je plekkie zette op het Classic forum kan je beter weer weg gaan.
Feitelijk word een zeer relevante vraag gesteld, gezien je vanaf moment 1 akkoord ging met die overwinningsvoorwaarden á 75% werelddominantie, gerekend in spelersdorpen. Dus waarom zou je daar nu zo'n moeite mee hebben?

Even een paar kleine summiere conclusies:
1. Eerst mekkert Karma dat er geen weerstand is (rhei weg). Nu krijgt Karma weerstand, zijn ze chaggo.
2. Karma mekkert over inactiviteit, waar is de leiding? Ook zo inactief als de pest, maar wel actief op het algemeen forum.
3. 'Meid, het duurt zo lang voor we een overwinning hebben.' Ga dan edelen ofzow.
4. 75% Is wel heel erg veel, daar heb je voor getekend.

Ik kan zo nog wel ff doorgaan, maar het wordt pijnlijk duidelijk dat Karma dacht de wereldoverwinning wel even te kunnen fixen, maar nu voor een voldongen feit staat en toch weer kwaliteit (mindset, activiteit) zal moeten tonen om te kunnen laten zien dat ze die wereldwinst verdienen. Als ze nu ingame eens net zo actief zouden zijn als afgelopen 24uur in dit topic. :eek::eek:
 
Bovenaan