Einde van W43

Reactiescore
7.918
Je hebt 0 bewijs over Laurens zijn botgebruik, en sowieso mag jij echt niet praten over botgebruik omdat jij ze zelf ook in bezit hebt (gehad).
Verder wordt steeds hetzelfde zinnetje wat afgezaagd.

Hihi, elke keer die sneer over botgebruik. Moest het voor 43 gekomen zijn, was ik niet gepakt knul. Ik had die bot gekregen op 42, dus heb hem 1x gebruikt op 42, en amper op 43 itt wat jij denkt. Sjeinen zorgde ervoor dat ik weer spelplezier kreeg, dat was het enige account dat ik net niet kwijt wou. Maar, jij denkt daar niet over na en lult maar wat in het rond. Itt jou, verpest ik mijn beste en leukste accounts niet.
...
 

DeletedUser71655

Guest
Die BG met ROVI heeft ons wel degelijk een redelijke steun geboden ;)

Tuurlijk, de deff noobjes zorgden ervoor dat een deel van jullie zwakke deel geen front kreeg, en jullie dus meer safe hadden.
Op het gebied van skills en dergelijke hebben jullie niets aan ze gehad, ze waren gewoon een buffer tussen Finity en Daap.


Zoals hij zegt heeft hij het nauwelijks gebruikt, en toch blijft Steff aanhalen dat hij altijd met een bot speelt en niet zonder bot kan spelen.
Echter heeft Steff helemaal geen bewijs dat hij het 'altijd' gebruikte.
 

DeletedUser75798

Guest
Een deel was inderdaad buffer, het andere deel waren recruits op langere termijn ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Ik lees het nu terug en er wordt behoorlijk gejankt op de vorige pagina om het feit dat er volgens Finity overal defwalls stonden. Heb ik toch nog een goede taak gehad in het coordineren van al die def haha. Er is zo ontiegelijk veel met def geschoven van account naar account en van front naar front, dat we steeds moesten kiezen wie er wel dikkere stacks moest hebben (vaak ook dankzij de obvious incs van Finity: Sorry guys maar het was echt obvious welke accounts het echte target waren) en wie we mindere stacks gaven en welke frontaccounts we leeg lieten.

Zo kan ik me nog herinneren dat Sjeinen het front van Purr eens scoutte en via Pm vroeg waar de pre-stacks waren. Ja, niet.
 
Reactiescore
660
Die wilde wij er daarna uithalen, weet je wel.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik lees het nu terug en er wordt behoorlijk gejankt op de vorige pagina om het feit dat er volgens Finity overal defwalls stonden. Heb ik toch nog een goede taak gehad in het coordineren van al die def haha. Er is zo ontiegelijk veel met def geschoven van account naar account en van front naar front, dat we steeds moesten kiezen wie er wel dikkere stacks moest hebben (vaak ook dankzij de obvious incs van Finity: Sorry guys maar het was echt obvious welke accounts het echte target waren) en wie we mindere stacks gaven en welke frontaccounts we leeg lieten.

Zo kan ik me nog herinneren dat Sjeinen het front van Purr eens scoutte en via Pm vroeg waar de pre-stacks waren. Ja, niet.

Dat herinner ik me niet hoor? :O
 
Reactiescore
660
Eigenlijk was dit toch een ongelooflijke faalwereld he?
 

DeletedUser75778

Guest
Voor mij helaas wel Robin, lag op de zuidelijke helft van de wereld: wat een pech.
 

DeletedUser70476

Guest
haha zie net dat iemand met m`n oude accie(deceived by the devil) hier nog heeft gespeeld, was het al helemaal vergeten:(
 
Bovenaan