Einde van W43

Reactiescore
1.075
Pardon? Vroeger was het makkelijker? Wat een teletubbie ben jij zeg.. Het is nu net makkelijker om een wereld te winnen dommerik. En ja, dat is niet mijn probleem. Je had hem, en dat je het hier ontkent vind ik zwak van je. Overigens speelde ik wel w34. Net tot aan de 'stab' van Wasps.. Maar toen speelde jij nog niet eens denk ik.. Dus wie heeft hier nou weinig wereldkennis?

Ik hoorde op w16 en w18 tot de beste spelers van de wereld, jij hoort nog niet eens tot de beste spelers van w43 joh. En natuurlijk heb ik helemaal geen skills Steff.. Winnaar twcup zonder scripts, zoals ik hierboven w16 en w18 al vermeldde.. Wie ben jij nou weer op tw? Een noob, die liegt over heel wat dingen en maar een zielig figuur is. Stamhopper, noob, stabber.. Tjonge jonge, wat een ellendig lijstje. Overigens deze classic ook gewonnen zonder bot oid. Onterechte wereldwinst? Je bedoelt zoals jouw wereldwinst om 37 waar je geen ruk hebt uitgevoerd of je wereldwinst op 43?

ontkennen dat het vroeger makkelijker was, en dan noem je mij een teletubbie :D

het feit dat je "eenvoudig" winsten pakt komt grotendeels doordat je met een goede spelersgroep speelt, waar nooit of te nimmer een echte uitdaging bij komt kijken. Eens je een lastige tegenstander met een mindere spelersgroep hebt, faal je gewoon keihard net zoals w37 en 43.
Dat w18 enorm overroepen is weten we ook allebei wel.

Ik daag je uit om eens een wereld zonder je vast groepje gaat spelen en zonder 350 co's en kom dan nog maar eens zeggen dat je zo'n topper bent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72857

Guest
ontkennen dat het vroeger makkelijker was, en dan noem je mij een teletubbie :D

het feit dat je "eenvoudig" winsten pakt komt grotendeels doordat je met een goede spelersgroep speelt, waar nooit of te nimmer een echte uitdaging bij komt kijken. Eens je een lastige tegenstander met een mindere spelersgroep hebt, faal je gewoon keihard net zoals w37 en 43.
Dat w18 enorm overroepen is weten we ook allebei wel.

Ik daag je uit om eens een wereld zonder je vast groepje gaat spelen en zonder 350 co's en kom dan nog maar eens zeggen dat je zo'n topper bent.

Ja beter om full no-life solo te spelen dan wat bij te dragen als co natuurlijk :rolleyes:
Deze discussie gaat nergens meer over, werelden zijn kleiner nu en korter waardoor het indien je meestal niet echt heel lang kan spelen makkelijker een wereld kan winnen. End-games op oudere werelden zijn daarinitegen wel makkelijker maar vereisen wel langer activiteit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
ontkennen dat het vroeger makkelijker was, en dan noem je mij een teletubbie :D

het feit dat je "eenvoudig" winsten pakt komt grotendeels doordat je met een goede spelersgroep speelt, waar nooit of te nimmer een echte uitdaging bij komt kijken. Eens je een lastige tegenstander met een mindere spelersgroep hebt, faal je gewoon keihard net zoals w37 en 43.
Dat w18 enorm overroepen is weten we ook allebei wel.

Ik daag je uit om eens een wereld zonder je vast groepje gaat spelen en zonder 350 co's en kom dan nog maar eens zeggen dat je zo'n topper bent.

LOLOLOLOLOLOLOLOL.

Het was vroeger zeker niet makkelijker. De midgame enzo, die zou jij nooit overleeft hebben. Kijk naar w19, zelfs daar heb je geen bal gepresteerd om als voorbeeld te nemen.

Eenvoudige winsten, w16 astra*, core stam, 4 frontenoorlog op het grootste frontaccount met 1co. Ja, heel eenvoudig. W37 heb ik even veel gepresteerd als jij Steff, even veel. Jij hebt je account gekregen van Daniël en hebt er een noobstam mee opgericht die volledig werd gerekt door mijn stam..

W18, eenvoudig? Ik zie het jou niet doen. Zeker niet tegen spelers zoals Howlin, Berno, Aus etc. Jij hebt geen schijn van kans tegen mij, waarom zou je dan zelfs een kans hebben tegen hun? Alsjeblieft trouwens, ik heb keihard gefaald op 37?

Rokade had een kutligging en is de wereld met winst op Mental geëindigd. Ik heb Mental op meerdere manieren tegengewerkt, net zoals ik Beun heb tegengewerkt. Er is een reden waarom ik in de top 3 sta van "beste gestopte spelers" op 37 en jij niet eens bij beste spelers. 43, speler van het jaar 2015. Niets gepresteerd.. Een account dat vernietigd was helemaal rechtgetrokken met 1 actieve co, Jeremy.

W16, 1 co, Lya. W18, 1 co, Mark. Tot zover je geloofwaardigheid. Classic 8 (waar jij faalde), 2co's. Jurriën en Bjarne. Deden allemaal even veel werk. Twcup, 2 co's. Thomas en Bjarne.

Nu jouw prestaties:

CL8 gefaald.
W34 gefaald.
W19 gefaald.
W37 gefaald omdat je geen hol hebt gedaan.
W22 geen idee.
W36 ban door AF-> gefaald.

Jij kan net 2 accounts van mij opnoemen, en dan heb je het wel gehad. Kom niet met loze argumenten zonder enige bewijzen aub. Noob. Ik speel trouwens nooit met een vast groepje. Ik speel met co's die ik fijn vind, omdat ik zelf lang niet actief genoeg ben solo. Daarom wil ik altijd 1 of 2 co's. Evt meerdere, hangt af van het account.

Dat jij mijn prestaties nu af doet als niets, terwijl je zelf niets, maar dan ook niets gepresteerd hebt in die 6? jaar TW vind ik uitermate hypocriet. Laten we eerlijk zijn Steff, zieliger dan jij? Die vind je niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Hij is gewoon zo hypocriet als wat en zo dom als een baksteen. Niet normaal.

Zulke personen wil je toch niet kennen irl, tjonge jonge zeg.
 
Reactiescore
1.075
LOLOLOLOLOLOLOLOL.

Het was vroeger zeker niet makkelijker. De midgame enzo, die zou jij nooit overleeft hebben. Kijk naar w19, zelfs daar heb je geen bal gepresteerd om als voorbeeld te nemen.

Eenvoudige winsten, w16 astra*, core stam, 4 frontenoorlog op het grootste frontaccount met 1co. Ja, heel eenvoudig. W37 heb ik even veel gepresteerd als jij Steff, even veel. Jij hebt je account gekregen van Daniël en hebt er een noobstam mee opgericht die volledig werd gerekt door mijn stam..

W18, eenvoudig? Ik zie het jou niet doen. Zeker niet tegen spelers zoals Howlin, Berno, Aus etc. Jij hebt geen schijn van kans tegen mij, waarom zou je dan zelfs een kans hebben tegen hun? Alsjeblieft trouwens, ik heb keihard gefaald op 37?

Rokade had een kutligging en is de wereld met winst op Mental geëindigd. Ik heb Mental op meerdere manieren tegengewerkt, net zoals ik Beun heb tegengewerkt. Er is een reden waarom ik in de top 3 sta van "beste gestopte spelers" op 37 en jij niet eens bij beste spelers. 43, speler van het jaar 2015. Niets gepresteerd.. Een account dat vernietigd was helemaal rechtgetrokken met 1 actieve co, Jeremy.

W16, 1 co, Lya. W18, 1 co, Mark. Tot zover je geloofwaardigheid. Classic 8 (waar jij faalde), 2co's. Jurriën en Bjarne. Deden allemaal even veel werk. Twcup, 2 co's. Thomas en Bjarne.

Nu jouw prestaties:

CL8 gefaald.
W34 gefaald.
W19 gefaald.
W37 gefaald omdat je geen hol hebt gedaan.
W22 geen idee.
W36 ban door AF-> gefaald.

Jij kan net 2 accounts van mij opnoemen, en dan heb je het wel gehad. Kom niet met loze argumenten zonder enige bewijzen aub. Noob. Ik speel trouwens nooit met een vast groepje. Ik speel met co's die ik fijn vind, omdat ik zelf lang niet actief genoeg ben solo. Daarom wil ik altijd 1 of 2 co's. Evt meerdere, hangt af van het account.

Dat jij mijn prestaties nu af doet als niets, terwijl je zelf niets, maar dan ook niets gepresteerd hebt in die 6? jaar TW vind ik uitermate hypocriet. Laten we eerlijk zijn Steff, zieliger dan jij? Die vind je niet.

haha man w18 was een gewone stackwereld, vergeet niet dat ikzelf ook w18 heb gespeeld?

hoe kan ik nou gefaald hebben op CL8, leg me dat even uit plz?
w34 was ben ik idd gefaald door de ban die ik kreeg, w19 ben ik gefaald ook jou beste vriend martijn die me gestabbed heeft. dus kan je het een faal noemen?:rolleyes:
w37 lag ik maanden onder vuur, beetje vreemd om te zeggen dat ik geen hol heb gedaan?
w22 heb je idd geen idee van, en w36 heb ik zelfs maar 2 dagen gespeeld ofzo.
dus nogmaals wil ik je vragen om eerst onderzoek te doen vooraleer je met conclusies komt, alweer... bovenal doe ik het allemaal zonder botgebruik, wat we van jou niet kunnen zeggen natuurlijk.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Hihi, elke keer die sneer over botgebruik. Moest het voor 43 gekomen zijn, was ik niet gepakt knul. Ik had die bot gekregen op 42, dus heb hem 1x gebruikt op 42, en amper op 43 itt wat jij denkt. Sjeinen zorgde ervoor dat ik weer spelplezier kreeg, dat was het enige account dat ik net niet kwijt wou. Maar, jij denkt daar niet over na en lult maar wat in het rond. Itt jou, verpest ik mijn beste en leukste accounts niet.

W18 heb jij gespeeld? Waar dan? Niet in Break noch in Phalanx. Dus ook daar heb je geen rol gespeeld, leuk. :D Beetje een one-liner voor jouw tw-carrière.

CL8, tegenstand-> gestopt -> Gefaald imo.
W34 gefaald.
W19 gefaald door een stab? Lijkt me van niet.. Ik ga deze keer btw puur uit op stats, ik zag 1500 dorpen verloren, dat is een wereldrecord.
W36 heb je 2 dagen gespeeld en een ban gekregen. Eerlijk.. :D
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wil niet vervelend overkomen en al zeker niet de alwetende robbeke, maar secuela was wel een faal account. Wie er nu verantwoordelijk voor was weet ik niet meer.

Ik zeg niet dat hetgeen op het eind gebeurde met Secuela geen wanprestatie is, want dat is het volkomen.

Dan is dit woord tegen woord, daar kan ik weinig meer over melden. Echter kreeg ik wel berichten dat mensen het niet begrepen dat je wel de grote jan aant uithangen was in de chats maar niet logde. Als je merkt dat het account niet loopt (dorpen verlies en dergelijk) dan is het wel je taak om voor jou account vervanging te zoeken maar goed verantwoordelijkheidszin heb je alleen als er ergens wat eer op te strijken valt.

Het is een schande dat je uberhaupt nog iets verloor aan nobless, zo een overmacht qua stam. Alle credits voor howlin berno en yoeri natuurlijk.

Ow dat commentaar was ook zo terecht. Niet voor niets dat ik met het merendeel van 7-1=8 nog steeds door een deur kan en de laatste classic prettig met elkaar hebben samengewerkt.:rolleyes: Ik vind het logisch dat wanneer ik tentamens leer en maak dat ik dan niet opeens helemaal terug kom om het solo te trekken. Ik heb een middag opgeofferd om het acc recht te trekken wat lukte en daarna werd het weer verprutst. Dan kies ik liever voor mijn tentamens dan weer het acc rechttrekken. In de tussentijd zocht ik wel spelers voor het acc, maar niemand wilde. Tsja veel meer dan dat kon ik op dat moment niet doen. Maarja het is inderdaad jouw woord tegen het mijne, maar we veranderen er op dit moment niets aan. Ik koos voor mijn tentamens en ben daar blij mee. Dat ik dan geen tot amper dorpen ben verloren op het moment dat ik zelf onn was veranderd niets aan het feit dat het hele account Secuela, waaronder ikzelf simpelweg hebben gefaald.


haha man w18 was een gewone stackwereld, vergeet niet dat ikzelf ook w18 heb gespeeld?

hoe kan ik nou gefaald hebben op CL8, leg me dat even uit plz?
w34 was ben ik idd gefaald door de ban die ik kreeg, w19 ben ik gefaald ook jou beste vriend martijn die me gestabbed heeft. dus kan je het een faal noemen?:rolleyes:
w37 lag ik maanden onder vuur, beetje vreemd om te zeggen dat ik geen hol heb gedaan?
w22 heb je idd geen idee van, en w36 heb ik zelfs maar 2 dagen gespeeld ofzo.
dus nogmaals wil ik je vragen om eerst onderzoek te doen vooraleer je met conclusies komt, alweer... bovenal doe ik het allemaal zonder botgebruik, wat we van jou niet kunnen zeggen natuurlijk.

W18 een gewone stackwereld?:eek: Phalanx en Break die tot de absolute topstammen van TW worden gerekend achteraf en een EQUI wat tegenwoordig een doorsnee wereld met 10 vingers in de neus zou winnen, maar duidelijk de zwakste was van de drie stammen op W18? Dan vergeten we ook nog het goede Divine.

W19 ben je gestabt door mij ja, maar dat clustertertje wat je bij mij had gaf geen aanleiding om zo te falen tegen Ctrl. Ohja alle deff moest je natuurlijk tegen mij gereed houden of niet?:rolleyes: Je bent simpelweg gerekt door CTRL., maar gebruikt de stab die ik destijds op jou heb uitgevoerd als een legitimatie van je runnen op W19.


Die ban op 34 was je eigen schuld en daarna stak je ook geen enkele vinger uit toen je het wel kon. Niet voor niets dat het merendeel van No Id. jou uitkotst.

Op W36 heb je wel degelijk langer gespeeld dan 2 dagen, want volgens mij speelden wij samen op dat acc. We hebben er niet lang op gespeeld, maar dat kom ook, omdat dat acc ook door jou is ver......kt met je aanvalbare ban die je had opgelopen door gedrag van jou en waardoor je tegelijk ook die ban op 34 en 22 kreeg.

W37 heb je toch niets gepresteerd? Welke accounts heb je nou echt weggetikt? Je hebt gewoon meegelift op het succes van Mental.

Classic 8 liep je weg toen het acc front kreeg met 7-1=8 en zette je een kata´ende speler op je acc, maar ja als je voortijdig het acc verlaat heb je natuurlijk ook niet gefaald.:rolleyes:

ontkennen dat het vroeger makkelijker was, en dan noem je mij een idioot :D

het feit dat je "eenvoudig" winsten pakt komt grotendeels doordat je met een goede spelersgroep speelt, waar nooit of te nimmer een echte uitdaging bij komt kijken. Eens je een lastige tegenstander met een mindere spelersgroep hebt, faal je gewoon keihard net zoals w37 en 43.
Dat w18 enorm overroepen is weten we ook allebei wel.

Ik daag je uit om eens een wereld zonder je vast groepje gaat spelen en zonder 350 co's en kom dan nog maar eens zeggen dat je zo'n topper bent.

Nooit en te nimmer een uitdaging komt blijken? Nee die winsten van jou zijn geweldig wil je zeggen? CL11, de zwakste classics van alle 12 de classic. Waar de lamme en de blinde met gemak konden winnen. Fight is grotendeels, op een uitzondering daargelaten, de IB van Classic 11. Of wat dacht je van je toekomstige winst van W40? Waar je deel uitmaakt van de meest vieze winnaars van heel heel TW.

W43 een wereld die je gaat winnen, omdat er inderdaad een aantal accounts terecht zijn geband van de tegenstander misschien, maar niet wegens de geboekte winsten en kwaliteit. Onder normale omstandigheden was Daap gewoon tenonder gegaan, want het merendeel uit Finity gebruikte 0,0 aan bots.



Ik vond trouwens nog dit topic: https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?195187-Gefeliciteerd-Alex-Lannon-Amber-Heard-en-party4life. Zegt ook wel veel.
 
Reactiescore
1.075
W18 heb jij gespeeld? Waar dan? Niet in Break noch in Phalanx. Dus ook daar heb je geen rol gespeeld, leuk. :D Beetje een one-liner voor jouw tw-carrière.

CL8, tegenstand-> gestopt -> Gefaald imo.
W34 gefaald.
W19 gefaald door een stab? Lijkt me van niet.. Ik ga deze keer btw puur uit op stats, ik zag 1500 dorpen verloren, dat is een wereldrecord.
W36 heb je 2 dagen gespeeld en een ban gekregen. Eerlijk.. :D

Ik heb wel degelijk in break gespeeld (facepalm)

w19 was wel degelijk gewoonweg door een stab, voor de duidelijkheid was bill-gates eerst weggeedeld toen Sven er speelde, waarna ik er op kwam toen het acc nog nauwelijks 200k had, terug uitgebouwd tot een waardig top 10 account en bij ctrl. massa's wereldrecords qua VVDD gehaald.

W19 ben je gestabt door mij ja, maar dat clustertertje wat je bij mij had gaf geen aanleiding om zo te falen tegen Ctrl. Ohja alle deff moest je natuurlijk tegen mij gereed houden of niet?:rolleyes: Je bent simpelweg gerekt door CTRL., maar gebruikt de stab die ik destijds op jou heb uitgevoerd als een legitimatie van je runnen op W19.

ja het is ook zo vreemd om te stoppen wanneer de helft van je stam op del gaat of naar de vijand trekt:rolleyes: (hint)

Die ban op 34 was je eigen schuld en daarna stak je ook geen enkele vinger uit toen je het wel kon. Niet voor niets dat het merendeel van No Id. jou uitkotst.

het meerendeel van No ID. kotst me uit omdat ze hun verlies op mij proberen af te schuiven terwijl er geen enkele speler een stap verzette en enkel aan zichzelf dacht:rolleyes:

Op W36 heb je wel degelijk langer gespeeld dan 2 dagen, want volgens mij speelden wij samen op dat acc. We hebben er niet lang op gespeeld, maar dat kom ook, omdat dat acc ook door jou is ver......kt met je aanvalbare ban die je had opgelopen door gedrag van jou en waardoor je tegelijk ook die ban op 34 en 22 kreeg.

W37 heb je toch niets gepresteerd? Welke accounts heb je nou echt weggetikt? Je hebt gewoon meegelift op het succes van Mental.

ik heb samen met fichtme ethno weggetikt, dat terzijde weet je ook niet hoeveel uren vv ik heb gedraaid terwijl ik op m'n eigen account nog een aantal K op de teller had.

Classic 8 liep je weg toen het acc front kreeg met 7-1=8 en zette je een kata´ende speler op je acc, maar ja als je voortijdig het acc verlaat heb je natuurlijk ook niet gefaald.:rolleyes:

ik ging niet weg omdat ik front kreeg, maar omdat ik de stam waar ik in zat, zo zat was (met name Paul bijv) maar niet zomaar op del wou gaan.

W43 een wereld die je gaat winnen, omdat er inderdaad een aantal accounts terecht zijn geband van de tegenstander misschien, maar niet wegens de geboekte winsten en kwaliteit. Onder normale omstandigheden was Daap gewoon tenonder gegaan, want het merendeel uit Finity gebruikte 0,0 aan bots.

de periode voor de bans werden er ook al enorme winsten geboekt.:confused::rolleyes:




ja, beetje vreemd dat je er niet bij staat he :(
 

DeletedUser72857

Guest
Ow dat commentaar was ook zo terecht. Niet voor niets dat ik met het merendeel van 7-1=8 nog steeds door een deur kan en de laatste classic prettig met elkaar hebben samengewerkt.:rolleyes:

Natuurlijk, je bent de beste hoor. Waarom is het punt dat je door 1 deur kan gaan met (ex-)stamgenoten gebonden aan het feit dat je je prestaties van cl8 verbloemd?

Ik wil ook zo een logica, het leven zou simpeler zijn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Steff. Knul, als ik of Jordi je niet kennen van w18, heb je niet in break gespeeld voor ons. Geen rol geweest.
 

DeletedUser72576

Guest
W43 een wereld die je gaat winnen, omdat er inderdaad een aantal accounts terecht zijn geband van de tegenstander misschien, maar niet wegens de geboekte winsten en kwaliteit. Onder normale omstandigheden was Daap gewoon tenonder gegaan, want het merendeel uit Finity gebruikte 0,0 aan bots.

Nog durven zeggen dat het merendeel van Finity geen bots gebruikte terwijl de helft van die stam geband was, en dan ook nog allemaal frontaccounts :D
 
Reactiescore
86
ik bedoel maar dat jij w37 en w43 verloren hebt en ik niet?
en w34 heb ik me perfect staande gehouden en begon ik zelfs (als enige speler binnen choice) winsten te boeken, dus je punt?

Nee. Je pakte een paar dorpen terug, daardoor was het totaal verloren dorpen lager.

Niet bepaald relevant om hier te bespreken, maar ruim voldoende, want anders had ik de andere werelden wel genoemd waar ik op het einde hielp, maar doe ik niet.

Maar het lijkt mij relevanter als je goed ingaat op hetgeen Jessey heeft gepost.

Is maar net wat je ruim voldoende noemt.. Daarin verschillen jij en ik (en een heleboel anderen) van mening.

Secuela rechtgezet met Laurens terwijl ik vooraf zei niet aanwezig te zijn die week, daarna is het weer verkloot. Daarna overgestapt op Il Vigilante waar ik mijn aandeel had. Daarvoor met Secuela tegenstander na tegenstander genobled.;)

Ik heb een middag opgeofferd om het acc recht te trekken wat lukte en daarna werd het weer verprutst.

In een middagje trek je/zet je een account niet recht;). Dat is een proces van dagen.

Dat jij niets kunt herinneren van hetgeen ik heb gedaan op classic 8 wijt ik aan selectief geheugenverlies. Accounts als Kapseljd en Salty Bullzack niet uit zichzelf aangepakt en heb ik daarin het voortouw genomen en dus het account stutten en waarbij het toen ook nagenoeg niets verloor aan Noblesse Oblige. Daarna op Il Vigilante heb ik Laurens, Bjarne en Jurrien ondersteun in het deffen en aanvallen van Noblesse Oblige.

Uh Noblesse was al lang bezig op Kapseljd voordat jij kwam hoor. Salty zou ik daarnaast ook eerder toeschrijven aan UB, die waren daar ook al veel langer mee in gevecht.
 

DeletedUser20611

Guest
Eenvoudige winsten, w16 astra*, core stam, 4 frontenoorlog op het grootste frontaccount met 1co. Ja, heel eenvoudig.

Astra* is dan ook gevallen Laurens, ze hebben de wereld niet gewonnen :rolleyes:
Wel heel sterke prestatie neergezet, maar de winnaars van W16 zijn Mental en GOH XL.

Maar ik bemoei me nergens mee, ga maar verder met Steff bashen. Cl10 staat trouwens ook in zijn handtekening terwijl hij daar niks (goed) heeft gedaan :)
 
Reactiescore
1.075
Steff. Knul, als ik of Jordi je niet kennen van w18, heb je niet in break gespeeld voor ons. Geen rol geweest.

misschien omdat het niet late game was, maar het account waar ik speelde zal je zeker wel kennen, als je zelf tenminste niet pas late game in break kwam?
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Astra* is dan ook gevallen Laurens, ze hebben de wereld niet gewonnen :rolleyes:
Wel heel sterke prestatie neergezet, maar de winnaars van W16 zijn Mental en GOH XL.

Maar ik bemoei me nergens mee, ga maar verder met Steff bashen. Cl10 staat trouwens ook in zijn handtekening terwijl hij daar niks (goed) heeft gedaan :)
Ik zeg nergens dat astra* won Joël haha. En Abdelya zat ook in gohXL.:D
misschien omdat het niet late game was, maar het account waar ik speelde zal je zeker wel kennen, als je zelf tenminste niet pas late game in break kwam?

Late game? Ik speelde de late game zelf niet. Welk account speelde je?
 
Reactiescore
205
Ik zeg nergens dat astra* won Joël haha. En Abdelya zat ook in gohXL.:D


Late game? Ik speelde de late game zelf niet. Welk account speelde je?

Als ik het me goed herinner jouw oude accountje :) Maar ik twijfel tussen dat of Calbero.
Steff heeft wel degelijk gespeeld, echter niet zo lang en zowel jij als Jordi waren toen al gestopt inderdad.
 

DeletedUser34772

Guest
haha man w18 was een gewone stackwereld, vergeet niet dat ikzelf ook w18 heb gespeeld?

w18 is een stackwereld, maar w43 niet? Ik hoef je er niet aan te herinneren dat Debitum, CA en Satraps allemaal 3 linies gemiddeld 10+ def hadden staan?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Als ik het me goed herinner jouw oude accountje :) Maar ik twijfel tussen dat of Calbero.
Steff heeft wel degelijk gespeeld, echter niet zo lang en zowel jij als Jordi waren toen al gestopt inderdad.

Wat lult hij dan met stackwereld joh. Natuurlijk toen Phalanx viel was er geen bal meer aan, maar tjonge jonge zeg. Zielepoot.
 
Bovenaan