Einde van W43

DeletedUser72420

Guest
Ik ga jullie 1 ding vertellen, dat jullie je zullen verbazen over hoe een baas ik wel niet ben in game;)

Ik denk dat ik 99% van iedereen own;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Op een speed.
 
Reactiescore
1.367
Ik ga jullie 1 ding vertellen, dat jullie je zullen verbazen over hoe een baas ik wel niet ben in game;)

Ik denk dat ik 99% van iedereen own;)


Show me!

Begin een account en win een wereld!
 
Reactiescore
1.075
Ik ga jullie 1 ding vertellen, dat jullie je zullen verbazen over hoe een baas ik wel niet ben in game;)

Ik denk dat ik 99% van iedereen own;)

dat hebben we inderdaad op wereld 37 gezien!!!
 

DeletedUser71655

Guest
maar dan zijn ze wel illegaal behaald toch :eek:

Hoezo dat nou weer?
Ik blijf me verbazen, dus omdat het acc nu gebanned is zijn die rovers automatisch ook illegaal behaald?:rolleyes:

Ik ga jullie 1 ding vertellen, dat jullie je zullen verbazen over hoe een baas ik wel niet ben in game;)

Ik denk dat ik 99% van iedereen own;)

Flikker op Paul, vooraleer je dit soort bende gaat praten ga je misschien beter zorgen dat je iets hebt gepresteerd.

Hup terug naar de kleuterschool!
 

Deleted User - 487776907

Guest
Hoezo dat nou weer?
Ik blijf me verbazen, dus omdat het acc nu gebanned is zijn die rovers automatisch ook illegaal behaald?:rolleyes:

Ik heb enkel gesteld dat als de vlaggen ook met bots zijn behaald ik vind dat die vlaggen terug moeten. Dit is niet het geval dus discussie klaar. Steff maakt het hier moeilijk :eek:
 
Reactiescore
1.075
Ik heb enkel gesteld dat als de vlaggen ook met bots zijn behaald ik vind dat die vlaggen terug moeten. Dit is niet het geval dus discussie klaar. Steff maakt het hier moeilijk :eek:

is wel het geval hoor, heb 't al van tal van spelers gehoord dat die rovers met bot behaald werden, ookal doet de ban van nu niet terzake. Ik bedoel eerder, spelers die erop betrapt worden zouden alle rovers en bijkomende voordelen moeten afgeven.
 

DeletedUser73673

Guest
Moet wel zeggen dat deze wereld echt verneukt is nu ook meer als de helft van bbk op bb is.
Het zijn welliswaar illigale scripts maar gooi niet zoveel top account meteen op delete Straf ze door dorp vermindering of iets dergelijke nu is er voor daap ook geen zak meer aan.
Maargoed dit zal al zo vaak gezegd zijn ik ben niet zo vaak op het AF :(
 
Reactiescore
660
Moet wel zeggen dat deze wereld echt verneukt is nu ook meer als de helft van bbk op bb is.
Het zijn welliswaar illigale scripts maar gooi niet zoveel top account meteen op delete Straf ze door dorp vermindering of iets dergelijke nu is er voor daap ook geen zak meer aan.
Maargoed dit zal al zo vaak gezegd zijn ik ben niet zo vaak op het AF :(

Helaba, BBK heeft niks mispeuterd, wij zijn gewoon gestopt. Niks met scripts te maken. Wij gunnen jullie gewoon de overwinning.
 

DeletedUser75798

Guest
Denk dat hij bedoelt dat top acc's op delete gaan door die bans.
 

DeletedUser71655

Guest
is wel het geval hoor, heb 't al van tal van spelers gehoord dat die rovers met bot behaald werden, ookal doet de ban van nu niet terzake. Ik bedoel eerder, spelers die erop betrapt worden zouden alle rovers en bijkomende voordelen moeten afgeven.

Tal van spelers dat het met bot behaald is? Wil ik wel eens weten wie die 'tal van spelers' zijn.
Waarschijnlijk heb je het van 2 mensen gehoord en wil je doen laten lijken dat het er heel veel waren.:D
Daarbij ga je misschien beter bewijs leveren, nu loop je hun zwart te maken met niks..
 

DeletedUser72524

Guest
Ik ga jullie 1 ding vertellen, dat jullie je zullen verbazen over hoe een baas ik wel niet ben in game;)

Ik denk dat ik 99% van iedereen own;)

Gozer, jij bent gewoon een smerige hacker. Dus tuurlijk own jij 99%, want iedereen die jij niet ownt hack je.
 
Reactiescore
1.075
want met een enorm botgebruik zou het wel verdiend geweest zijn voor finity :D
 
Bovenaan