Einde van W43

Reactiescore
1.015
Ik snap het nut van een farmbot ook niet. Manueel is nog altijd het efficiëntste. Timebots zijn ook overbodig, beter zorgt men voor degelijk internet :p.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik was de farmbot ook goed?
 

DeletedUser69623

Guest
Naja, DW was volgens mij nog redelijk actief, want edels die we overdag stuurden liepen bijna allemaal dood. Echter zijn we vanaf het begin van de massa continue blijven aanvallen met fakes/clears/faketreinen/edelclears. En om dat te kunnen verdedigen moet je haast 24/7 online zijn of in ieder geval bereikbaar om te taggen. Hoe meer clusterfucks we binnenhaalden, des te makkelijker het werd. :D

We hadden op DW zeker te kampen met inactiviteit, en er zijn vooral in het begin grote fouten gemaakt wat het onszelf een stuk lastiger maakte om de massa te blijven verdedigen. Ten eerste hadden die 5 CF's van CA al lang weg moeten zijn(wat het voor hem een stuk makkelijker maakte om te edelen) en was ons cluster gewoon fuckedup met een mb die midden in het cluster lag(wat het voor DF weer makkelijker maakte. Dit, plus de inactiviteit en slechte communicatie op het account heeft ons de das om gedaan.

Ik denk dat DW uiteindelijk wel zou zijn gevallen, maar ook als dat gebeurd was had ik Finity nog steeds een grote kans op de wereldwinst gegeven, puur door het feit dat er bij Daap/Babe al meer acc waren weggespeeld en DW een van de weinige accounts binnen finity was. Uiteindelijk zal de oorlog gewonnen worden door de stam met de meeste activiteit+doorzettingsvermogen. Helaas gaan we dat niet meer meemaken.
 

DeletedUser74658

Guest
Jammer dat deze wereld zou moet eindigen, ik denk dat het een nog een mooie strijd tussen Daap en Finity zou worden met een einde dat zeker niet te voorspellen was. Al moet ik wel zeggen dat als er gebot is door de finity spelers die nu gebant zijn ik het meer dan terecht vind dat ze deze ban gekregen hebben.
 

DeletedUser72922

Guest
Time, farm & doolhof (is ook time? :p)

Spelers met farmbots zijn niet gebanned.
En van wat ik begreep banden ze ook als er een niet deugend script actief stond op tamper, van gebruik dus 0,0 bewijs. (al is enkel het bezitten van zo'n script al not-done natuurlijk, maar om daar een perma voor te geven ben ik nog niet over uit of dit terecht is in mijn boekje.)

Timebots zijn ook overbodig, beter zorgt men voor degelijk internet :p.

Was geen bot dat men gebruikte om te compenseren voor skill, ik zou eerder uit luiheid/slaapgebrek zeggen.
 

DeletedUser73132

Guest
DW is gewoon een flutaccount omdat het begin van die massa zo erg gefaald is. En ik was er niet om het recht te trekken. Als je cfs kan maken met edels die 40 uur lopen ofzo, is het wel schandalig hoor:p

Mee eens! Maar als je de edels niet eens tagged dan is het moeilijk onderscheppen natuurlijk. :D

We hadden op DW zeker te kampen met inactiviteit, en er zijn vooral in het begin grote fouten gemaakt wat het onszelf een stuk lastiger maakte om de massa te blijven verdedigen. Ten eerste hadden die 5 CF's van CA al lang weg moeten zijn(wat het voor hem een stuk makkelijker maakte om te edelen) en was ons cluster gewoon fuckedup met een mb die midden in het cluster lag(wat het voor DF weer makkelijker maakte. Dit, plus de inactiviteit en slechte communicatie op het account heeft ons de das om gedaan.

Ik denk dat DW uiteindelijk wel zou zijn gevallen, maar ook als dat gebeurd was had ik Finity nog steeds een grote kans op de wereldwinst gegeven, puur door het feit dat er bij Daap/Babe al meer acc waren weggespeeld en DW een van de weinige accounts binnen finity was. Uiteindelijk zal de oorlog gewonnen worden door de stam met de meeste activiteit+doorzettingsvermogen. Helaas gaan we dat niet meer meemaken.

Wat ik dan niet snap is waarom DW met zo'n gatenkaas cluster niet de moeite neemt om in ieder geval die Iworx (weet de naam niet precies) over te nemen en toch zeker een deel van Jake. Zou het voor DW een stuk makkelijker hebben gemaakt tegen ons neem ik aan.

Met of zonder DW, ik geloof zeker dat Finity kans maakte op de wereldwinst, maar DAAP net zo goed. Ik had het wel graag willen zien wat er met DG gebeurde, mochten we DW hebben weggespeeld, aangezien die zou op korte termijn een megafront krijgen. :p
 

DeletedUser63573

Guest
Net op een leuk account aangewaaid, is de concurrentie weg... zonde jongens. Had zeker een leuke strijd kunnen worden.
Zijn er ook nog mensen uit Finity niet gebanned of is er gewoon all-round gesweept daar?

Als dit allemaal perma bans zijn is t toch wel eeuwig zonde van de wereld.... bleh... :(
 

DeletedUser74658

Guest
Spelers met farmbots zijn niet gebanned.
En van wat ik begreep banden ze ook als er een niet deugend script actief stond op tamper, van gebruik dus 0,0 bewijs. (al is enkel het bezitten van zo'n script al not-done natuurlijk, maar om daar een perma voor te geven ben ik nog niet over uit of dit terecht is in mijn boekje.)



Was geen bot dat men gebruikte om te compenseren voor skill, ik zou eerder uit luiheid/slaapgebrek zeggen.

Dus je geeft nu toe dat Finity leden wel degelijk een bot hebben gebruikt?
 

DeletedUser72922

Guest
Net op een leuk account aangewaaid, is de concurrentie weg... zonde jongens. Had zeker een leuke strijd kunnen worden.
Zijn er ook nog mensen uit Finity niet gebanned of is er gewoon all-round gesweept daar?

Als dit allemaal perma bans zijn is t toch wel eeuwig zonde van de wereld.... bleh... :(

7 front accs.

Dus je geeft nu toe dat Finity leden wel degelijk een bot hebben gebruikt?

Ik zie het iig nergens staan, jij?
Dat van farmbots hoorde ik van andere werelden btw als je daar op doelt.
 

DeletedUser69459

Guest
Net op een leuk account aangewaaid, is de concurrentie weg... zonde jongens. Had zeker een leuke strijd kunnen worden.
Zijn er ook nog mensen uit Finity niet gebanned of is er gewoon all-round gesweept daar?

Als dit allemaal perma bans zijn is t toch wel eeuwig zonde van de wereld.... bleh... :(

I know the feeling :(
 
Reactiescore
298
Als leider van BBK wil ook nog een woordje plaatsen. Babe (daap) heeft flink wat fout gedaan, klaarblijkelijk zaten er in finity ook mensen die gebruik maakten van foute spullen. Wij hebben als RIM stam alle accounts van de stam helemaal zo kunnen opbouwen om nu eindelijk voor de eerste keer tegen een echte tegenstander te kunnen gaan vechten.

Eerlijk gezegd keken we daar echt wel naar uit. We zijn er echt ten stelligste van overtuigd dat we 1 of 2 accounts van daap flink konden vervelen zonder dat er bij ons zelf veel kon gebeuren. Ook gezien de spelers die er in BBK zitten denk ik dat we een belangrijke speler waren op w43.

Met opzet een beetje underdog gespeeld in het begin. Maar vermoedelijk hadden de meeste wel door dat we niet alleen maar dat noob rim stammetje waren.

Wat me toch echt pikt is dat onze wereld gewoon op één moment wordt afgenomen. Wij hebben geen accounts gehakt, wij hebben geen bots gebruikt. Maar wij spelen wel onze wereld en wie weet zelfs onze overwinning kwijt.

Ok, ik zit volledig aan het einde van mijn tw loopbaan, maar toch had ik nog wel even zin om deze wereld uit te spelen. Dat kan je nu wel vergeten. Als enorme voorstander en vechter voor eerlijk spel word ik nu noodgedwongen te stoppen vanwege stabs en bans.

Op zijn plat antwaarps gezegd. Awel merci.

Morele winnaars, geen stabs, geen bots.

Mooi gezegd Robin, kan me er goed in vinden!

Ook al zit ik hier pas een maand, heb het altijd goed naar mijn zin gehad. Jammer dat het nu min of meer ophoudt op het moment dat BBK zijn kwaliteit kon gaan tonen. Ik ben ervan overtuigd dat wij aanvallend heel wat hadden kunnen bijdragen aan w43 met onze overactieve en kwalitatief dik in orde zijnde frontaccounts.

Felicitaties aan DAAP voor zover dat mogelijk is, zal nog wel even duren voordat die grijze zee opgesnoept is. Ik verwacht in ieder geval niet dat ik hier nog veel uren zal doorbrengen.

@Prinsesjoni: nog bedankt voor de nachtelijke conversaties en edels :edelman::edelman::edelman:. Ik keek uit naar een clash tussen naar mijn idee (gokje) twee van de actiefste accounts van w43 :p



Op naar w47 dan maar!

Salut
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser63573

Guest
Ik zie dat de niet verbannen mensen een nieuwe stam hebben opgericht? Mooi om te zien! :)
 

DeletedUser19832

Guest
Prinses was bijna full off hoor, kan je ontkennen wat je wil, maar ik heb die clears meermaals over me gekregen.

Grote onzin dit, wij hebben nooit meer dan 50% off gehad.. Wij hebben altijd puur in stamverband gespeeld en dus als safe-account altijd veel def geleverd..

Je kreeg ze zo vaak over je heen omdat we 24-48uur looptijd op sjeinen hadden, dus kan je elke dag een wave clears pompen als je het slim aanpakt ;)

Mooi gezegd Robin, kan me er goed in vinden!

Ook al zit ik hier pas een maand, heb het altijd goed naar mijn zin gehad. Jammer dat het nu min of meer ophoudt op het moment dat BBK zijn kwaliteit kon gaan tonen. Ik ben ervan overtuigd dat wij aanvallend heel wat hadden kunnen bijdragen aan w43 met onze overactieve en kwalitatief dik in orde zijnde frontaccounts.

Felicitaties aan DAAP voor zover dat mogelijk is, zal nog wel even duren voordat die grijze zee opgesnoept is. Ik verwacht in ieder geval niet dat ik hier nog veel uren zal doorbrengen.

@Prinsesjoni: nog bedankt voor de nachtelijke conversaties en edels :edelman::edelman::edelman:. Ik keek uit naar een clash tussen naar mijn idee (gokje) twee van de actiefste accounts van w43 :p



Op naar w47 dan maar!

Salut

Jaa jammer, ik had er ook zin in! Zou een mooi gevecht geweest zijn ;)
Tot later misschien!

Ps: dit is Giedo ;)
 
Bovenaan