Einde van W43

DeletedUser73082

Guest
Dames en Heren,

Ik kan in ieder geval zeggen dat ik trots ben op mijn stam Finity, die in mijn ogen nog steeds altijd de beste stam van W43 is geweest. Hij was er het langst, hij was er het dominanst, en hij was er het aanwezigst. Dat nu door redenen waar ik niet dieper op in kan gaan toch de wereld is afgelopen is heel erg jammer, terecht of niet terecht. Hoewel ik al een tijd gestopt was heb ik het hier ook heel erg naar mijn zin gehad, en met mij velen. Ik wil dit niet te lang maken, maar vind toch dat een abrupt einde van een stam die zo veel betekenis had op W43 niet zomaar ongemerkt voorbij kan gaan. First of all, mijn felicitaties aan Daap, voor het volhouden en doorgaan na zo veel tegenslagen. Niets anders dan respect daarvoor, ik betwijfel of jullie het gewonnen hadden zonder deze gebeurtenis, maar in ieder geval hebben jullie het wel geflikt, en dat kan ik helaas niet zeggen over mijn eigen stam. Zelf was ik al een tijd gequit, maar ik wil de mensen die zich nog hard inzette voor Finity ook even bedanken. Ik hoef hier niet perse allemaal namen te gaan noemen maar ik denk dat de meesten zelf wel weten over wie ik het heb. Dit was zonder twijfel een van mijn leukste werelden, en hoop veel van jullie terug te zien op volgende werelden. Ciao!
 

DeletedUser72576

Guest
Ik vind het erg jammer om te lezen dat je zegt dat je het betwijfeld of Daap gewonnen had zonder dat dit voorgevallen was. Nou ik twijfel erbij of Finity wel zo ver gekomen was zonder die timebots die schijnbaar veelvuldig gebruikt zijn.
 

DeletedUser63354

Guest
Jammer van het abrupte einde van Finity ja. Veel succes als men nog doorgaat. Als deze wereld klaar is, dan kap ik er tenminste mee.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Sportief van je! Bedankt. Het was tot gisteren een zeer aangename en leuke strijd, al waren er zo nu en dan wat tegenslagen en/of (terecht of onterecht) beschuldigingen over vies spel. Heb ook grotendeels genoten van deze wereld en heb me vaak kunnen verbazen over hoe dingen zijn gegaan.

Ik wil wel even melden dat ik, en ik denk meerderen uit Daap, dit totaal niet als overwinning zien en liever een leuke strijd wilden.

Wie de meeste barbarendorpen mag veroveren!..
 

DeletedUser73082

Guest
Ik vind het erg jammer om te lezen dat je zegt dat je het betwijfeld of Daap gewonnen had zonder dat dit voorgevallen was. Nou ik twijfel erbij of Finity wel zo ver gekomen was zonder die timebots die schijnbaar veelvuldig gebruikt zijn.

Dan heb je werkelijk waar echt 0 inzicht in dit spel en W43. Als je werkelijk waar wilt beweren dat Finity enkel zo ver is gekomen doormiddel van timebots, waar ik tot gisteren nog nooit ook maar een keer van gehoord had en waarvan ik zeker weet dat als ze inderdaad in omloop waren ze werkelijk waar een minipercentage aandeel hadden in eventuele succesvolle acties, dan heb je toch echt een enorme plaat voor je kop. Finity is vooral zo ver gekomen doormiddel van tactisch inzicht, skills, activiteit en vooral sterke normen en waarden, wat ieder rationeel persoon zal beamen.

@Bonaya/Twan - Same, was me een genoegen tegen jullie te spelen (al dan niet indirect :p)
 
Reactiescore
1.075
normen en waarden zou ik niet perse zeggen, laten we zeggen normen en waarden wanneer het positief voor finity uitvalt.
overigens betreft het niet enkel timebots, maar ook farmbots welke wel een groot aandeel heeft op het spelverloop.

desondanks zou finity zeker een verdiende winnaar van wereld 43 geweest zijn, maar je kan moeilijk ontkennen dat het spelbeeld niet stilaan aan het keren was, daarom vind ik het belachelijk dat je komt beweren dat daap anders de wereld niet gewonnen zou hebben, over een plaat voor je kop gesproken.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Dan heb je werkelijk waar echt 0 inzicht in dit spel en W43. Als je werkelijk waar wilt beweren dat Finity enkel zo ver is gekomen doormiddel van timebots, waar ik tot gisteren nog nooit ook maar een keer van gehoord had en waarvan ik zeker weet dat als ze inderdaad in omloop waren ze werkelijk waar een minipercentage aandeel hadden in eventuele succesvolle acties, dan heb je toch echt een enorme plaat voor je kop. Finity is vooral zo ver gekomen doormiddel van tactisch inzicht, skills, activiteit en vooral sterke normen en waarden, wat ieder rationeel persoon zal beamen.

@Bonaya/Twan - Same, was me een genoegen tegen jullie te spelen (al dan niet indirect :p)

Snap niet waarom je op die qob reageert? Die kerel is zo kortzichtig als wat.
 

DeletedUser

Guest
normen en waarden zou ik niet perse zeggen, laten we zeggen normen en waarden wanneer het positief voor finity uitvalt.
overigens betreft het niet enkel timebots, maar ook farmbots welke wel een groot aandeel heeft op het spelverloop.

desondanks zou finity zeker een verdiende winnaar van wereld 43 geweest zijn, maar je kan moeilijk ontkennen dat het spelbeeld niet stilaan aan het keren was, daarom vind ik het belachelijk dat je komt beweren dat daap anders de wereld niet gewonnen zou hebben, over een plaat voor je kop gesproken.

Hij zegt dat hij het betwijfeld, niet dat DAAP niet zou winnen. Over geen bril op je kop gesproken.
 
Reactiescore
1.075
als je het betwijfeld, zeg je gewoon dat ze het niet doen.
 

DeletedUser73082

Guest
Nee, dan moet je toch even de betekenis van betwijfelen opzoeken. Betwijfelen=het niet zeker weten. Met andere woorden, als de bans er niet waren geweest had ik Daap zeker nog wel kans gegeven op wereldwinst, al gaf ik Finity meer kans.
 
Reactiescore
1.075
het ligt maar aan de manier waarop je het zegt uiteraard;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik had Daap zeker een kans gegeven met het vallen van DW. Extra front voor de andere bespelers. Maar jullie moeten niet vergeten dat BBK via de rim aankwam en Purr uiteindelijk een immens front ging krijgen. Dat had niemand volgehouden.
 
Reactiescore
1.075
kan je ook van defying en dbtd zeggen uiteraard, en alles is mogelijk kijk maar naar team sjeinen :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
kan je ook van defying en dbtd zeggen uiteraard, en alles is mogelijk kijk maar naar team sjeinen :p

Uiteraard. Niks is onmogelijk natuurlijk als je kan deffen, geen fouten maakt enz. Dan is zo'n front op dit soort wereld zeker te houden.
Purr kreeg geen front, maar prinsesjesjoni dacht ik :O.
Purr ook, en prinsesjoni erna, en aangezien die bijna 100% off is was t sws onmogelijk voor hen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Trouwens als ik eerlijk moet zijn, ik had Daap een even grote kans als finity gegeven. Zeker aangezien we al even kampen met inactiviteit in finity. DW is daar het perfecte voorbeeld van.
 
Reactiescore
1.075
zo inactief dat die alles liep te snipen :mad:
 

DeletedUser73082

Guest
Ik was er dan ook al een lange tijd niet meer, voor ik weg ging waren de kansen voor Finity in ieder geval wel wat groter vond ik.
 
Bovenaan