Einde van W43

DeletedUser69389

Guest
ja klopt, want ik heb echt wel langer als 2 dagen op w36 gespeeld :D:D
Als ik het goed gehoord heb van CL08 verknoeide hij het aardig, dus ja aardig wat invloed idd

Secuela rechtgezet met Laurens terwijl ik vooraf zei niet aanwezig te zijn die week, daarna is het weer verkloot. Daarna overgestapt op Il Vigilante waar ik mijn aandeel had. Daarvoor met Secuela tegenstander na tegenstander genobled.;)
 
Reactiescore
1.075
Hij verknoeide het niet zo hard als jij deed, dus.. Hypocriet? :D

Overigens, volgens mij speelde je inderdaad langer dan 2 dagen, enkel je domme AF gedrag zorgde voor een ban IG. Daar moet je ofwel heel erg dom voor zijn, of... Nee, ik kan op niks anders komen.

natuurlijk niet zo dom als gebanned worden door botgebruik.

Secuela rechtgezet met Laurens terwijl ik vooraf zei niet aanwezig te zijn die week, daarna is het weer verkloot. Daarna overgestapt op Il Vigilante waar ik mijn aandeel had. Daarvoor met Secuela tegenstander na tegenstander genobled.;)

met laurens, ik vraag me dan vooral af, hoeveel werk jij daadwerkelijk dan deed, ik heb van genoeg spelers gehoord dat jij gewoon degene was die secuela verklootte, bovenal was CL08 al gespeeld toen jij erop kwam:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
met laurens, ik vraag me dan vooral af, hoeveel werk jij daadwerkelijk dan deed, ik heb van genoeg spelers gehoord dat jij gewoon degene was die secuela verklootte, bovenal was CL08 al gespeeld toen jij erop kwam:rolleyes:

Tsja jouw bronnen zijn net zo geloofwaardig als jouw ingame ingame prestaties, 0,0 dus. :eek:
 
Reactiescore
1.075
Of niet zo dom als 5x stamswitchen op 1 wereld, stabben, dickpics sturen in chats, moet ik verdergaan Steffie?

waar haal je 5 x nou weer vandaan, waar haal je stabben nou weer vandaan?
 

DeletedUser73972

Guest
je weet dat bij de eerste massa van mij op dbtd al meteen 100 dorpen verloren gingen op 1 week tijd? beetje vreemd om dan te zeggen dat het niet gebroken was. Als jij de blitsjes defde, deed je het allensinds barslecht dan:confused: dat er dorpen behouden konden worden kwam eerder door de torenhoge stacks van 12 deffs per front dorp, mar als de volgende linie dan compleet leeg staat heb je er ook niet veel aan natuurlijk.

en toch vreemd dat DF geen enkele massa over zich kreeg maar wel 75 mio aan ODD heeft.

selfbash.

Het was vooral CA die Baba Yaga heeft gekata'd.
Verder zijn die kata's op farmdorpen totaal niet noob? Is toch niet eens relevant aan noob zijn :p

ik heb nog ge vv't op baba yaga toen en ik kan je zeggen dat Dragonforge katageiler nummer 1 was die ik zag passeren. bij waves deed CA ook gezellig mee maar als je naar aantal gekatade gebouwlevels kijkt ( zonder muur en vp ) haalt dragonforge ook deze gouden plak dubbel en dik mee naar huis hoor. Proficiat, gooi er een feestje voor, vier het gezellig met hem want hij heeft het wel verdiend hoor.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Wat een gelul hier zeg:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Lau ga botten ofzo:D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Zelfs met een bot die me zou tegenwerken ben ik nog beter dan die halvegare. :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Die zit hahaha
 
Reactiescore
1.075
Ik zie het punt niet, de stats bewijzen het tegendeel nochtans, en dat terwijl laurens een bot had die alles behalve tegenwerkte?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik zie het punt niet, de stats bewijzen het tegendeel nochtans, en dat terwijl laurens een bot had die alles behalve tegenwerkte?

Bewijzen de stats het tegendeel? Bedoel je die 7 dorpen winst in vergelijking met die +- 1000 dode edels? Ja, ik vind mooi.

Overigens, zelfs met een bot moet je nog steeds weten wat te doen. Jij zou bijvb met een bot sjeinen niet staande gehouden kunnen hebben.. Je kan al amper een w34 acc staande houden joh.
 
Reactiescore
1.075
Bewijzen de stats het tegendeel? Bedoel je die 7 dorpen winst in vergelijking met die +- 1000 dode edels? Ja, ik vind mooi.

Overigens, zelfs met een bot moet je nog steeds weten wat te doen. Jij zou bijvb met een bot sjeinen niet staande gehouden kunnen hebben.. Je kan al amper een w34 acc staande houden joh.

ik bedoel maar dat jij w37 en w43 verloren hebt en ik niet?
en w34 heb ik me perfect staande gehouden en begon ik zelfs (als enige speler binnen choice) winsten te boeken, dus je punt?
 

DeletedUser63354

Guest
Bewijzen de stats het tegendeel? Bedoel je die 7 dorpen winst in vergelijking met die +- 1000 dode edels? Ja, ik vind mooi.

Overigens, zelfs met een bot moet je nog steeds weten wat te doen. Jij zou bijvb met een bot sjeinen niet staande gehouden kunnen hebben.. Je kan al amper een w34 acc staande houden joh.

+- 1000 recaps (geen dooie edels)

:Embarrassment:
 

DeletedUser69389

Guest
ik bedoel maar dat jij w37 en w43 verloren hebt en ik niet?
en w34 heb ik me perfect staande gehouden en begon ik zelfs (als enige speler binnen choice) winsten te boeken, dus je punt?

Al die verliezen dan?:rolleyes: Ohja die waren ingecalculeerd.:eek:
 
Bovenaan