Einde van W43

DeletedUser

Guest
Trouwens als ik eerlijk moet zijn, ik had Daap een even grote kans als finity gegeven. Zeker aangezien we al even kampen met inactiviteit in finity. DW is daar het perfecte voorbeeld van.

En dtbd wat ook een mooi voorbeeld :)

Verder prinses full off? Onzin
 

DeletedUser63354

Guest
Ik had Daap zeker een kans gegeven met het vallen van DW. Extra front voor de andere bespelers. Maar jullie moeten niet vergeten dat BBK via de rim aankwam en Purr uiteindelijk een immens front ging krijgen. Dat had niemand volgehouden.

Uiteraard. Niks is onmogelijk natuurlijk als je kan deffen, geen fouten maakt enz. Dan is zo'n front op dit soort wereld zeker te houden.

Purr ook, en prinsesjoni erna, en aangezien die bijna 100% off is was t sws onmogelijk voor hen.

Ja we hadden hier al rekening mee gehouden. Meister zou deel van het front overnemen & wij hadden ons front met BBK & Sjeinen al voorzien van def.
Daarnaast weet je dat Purr 200+ edels heeft en dat recappen geen probleem zou zijn xD

Ik heb gister de planning van die massa gehoord, was wel tevreden met hoe de voorbereiding eruit zag die we getroffen hadden. Maargoed, is ook gesproken voordat de massa er is geweest, dus ach.
Jammer.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ja we hadden hier al rekening mee gehouden. Meister zou deel van het front overnemen & wij hadden ons front met BBK & Sjeinen al voorzien van def.
Daarnaast weet je dat Purr 200+ edels heeft en dat recappen geen probleem zou zijn xD

Ik heb gister de planning van die massa gehoord, was wel tevreden met hoe de voorbereiding eruit zag die we getroffen hadden. Maargoed, is ook gesproken voordat de massa er is geweest, dus ach.
Jammer.

Meister zou het zeker niet kunnen houden met dat jumpcluster, buiten immense stacks dus dat zou ik een domme zet gevonden hebben tbh.
 

DeletedUser73132

Guest
Ik baal er wel enorm van dat dit nu is gebeurd. De aanvallen gingen over en weer en naar mijn mening waren beide stammen erg veel aan elkaar gewaagd. Daarnaast is W43 kwalitatief gezien een van de betere werelden, dus extra zuur dat het op deze manier moet eindigen. :(
 

DeletedUser73132

Guest
Trouwens als ik eerlijk moet zijn, ik had Daap een even grote kans als finity gegeven. Zeker aangezien we al even kampen met inactiviteit in finity. DW is daar het perfecte voorbeeld van.

Naja, DW was volgens mij nog redelijk actief, want edels die we overdag stuurden liepen bijna allemaal dood. Echter zijn we vanaf het begin van de massa continue blijven aanvallen met fakes/clears/faketreinen/edelclears. En om dat te kunnen verdedigen moet je haast 24/7 online zijn of in ieder geval bereikbaar om te taggen. Hoe meer clusterfucks we binnenhaalden, des te makkelijker het werd. :D
 

DeletedUser63354

Guest
Meister zou het zeker niet kunnen houden met dat jumpcluster, buiten immense stacks dus dat zou ik een domme zet gevonden hebben tbh.

Meister stond aardig stacked ja.
Overigens heb je de clears van Joni meerdere keren over je heen gekregen omdat er vanzelfsprekend veel gedodged werd. 1e wave iets van 250 clears & de dag erna nog eens 70. Dat geeft 320 en Joni heeft nú 800 dorpen. Verre van full off :p Dat hij veel incs gaf, dat klopt xD
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Naja, DW was volgens mij nog redelijk actief, want edels die we overdag stuurden liepen bijna allemaal dood. Echter zijn we vanaf het begin van de massa continue blijven aanvallen met fakes/clears/faketreinen/edelclears. En om dat te kunnen verdedigen moet je haast 24/7 online zijn of in ieder geval bereikbaar om te taggen. Hoe meer clusterfucks we binnenhaalden, des te makkelijker het werd. :D

DW is gewoon een flutaccount omdat het begin van die massa zo erg gefaald is. En ik was er niet om het recht te trekken. Als je cfs kan maken met edels die 40 uur lopen ofzo, is het wel schandalig hoor:p
 

DeletedUser75798

Guest
Jammer om dit zo te zien gebeuren... Een toffe vijand, die ook kwalitatief zeer sterk stond, jammer dat dit voorval is gebeurt. Veel succes op andere werelden & mss tot nog eens!
 

DeletedUser73082

Guest
dat ego godverdomme zeg:D:D

Niet op die manier bedoeld, sinds ik eigenlijk gestabt ben door Willem was mijn inbeng op spelniveau erg minimaal. Ik bedoelde meer dat toen ik echt definitief wegging en quitte (voor de kerstvakantie), de toekomst er nog behoorlijk rooskleurig uitzag. Accounts van Daap werden weggespeeld en Finity's losses waren erg klein.
 
Reactiescore
660
Als leider van BBK wil ook nog een woordje plaatsen. Babe (daap) heeft flink wat fout gedaan, klaarblijkelijk zaten er in finity ook mensen die gebruik maakten van foute spullen. Wij hebben als RIM stam alle accounts van de stam helemaal zo kunnen opbouwen om nu eindelijk voor de eerste keer tegen een echte tegenstander te kunnen gaan vechten.

Eerlijk gezegd keken we daar echt wel naar uit. We zijn er echt ten stelligste van overtuigd dat we 1 of 2 accounts van daap flink konden vervelen zonder dat er bij ons zelf veel kon gebeuren. Ook gezien de spelers die er in BBK zitten denk ik dat we een belangrijke speler waren op w43.

Met opzet een beetje underdog gespeeld in het begin. Maar vermoedelijk hadden de meeste wel door dat we niet alleen maar dat noob rim stammetje waren.

Wat me toch echt pikt is dat onze wereld gewoon op één moment wordt afgenomen. Wij hebben geen accounts gehakt, wij hebben geen bots gebruikt. Maar wij spelen wel onze wereld en wie weet zelfs onze overwinning kwijt.

Ok, ik zit volledig aan het einde van mijn tw loopbaan, maar toch had ik nog wel even zin om deze wereld uit te spelen. Dat kan je nu wel vergeten. Als enorme voorstander en vechter voor eerlijk spel word ik nu noodgedwongen te stoppen vanwege stabs en bans.

Op zijn plat antwaarps gezegd. Awel merci.

Morele winnaars, geen stabs, geen bots.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Vraagje tussendoor..
De bans zijn hier gevallen door time bots is dat zeker?
 
Bovenaan